abonnement Unibet Coolblue
pi_202861911
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 11:14 schreef einzeinz het volgende:
Toch eens benieuwd waar dat 4de seizoen nog over zou kunnen gaan.
Bob nog een keer als undercover daar ergens in de regio lijkt me heel ongeloofwaardig. Dat is het nu al. Misschien Bob en Ferry in het buitenland als undercovers. Of Ferry die doorgaat met z'n handeltje, als die Turken het niet overleven / de bak in draaien.
pi_202862086
S3:A6 gezien, prima aflevering weer. Sowieso een sterk seizoen.
  Moderator dinsdag 28 december 2021 @ 12:12:15 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_202862098
Seizoen 4 zou ik een andere undercover man nemen en Bob is dan een boefje. Hij kan echt niet meer als undercover fungeren, wat al is gezegd: iedereen moet hem nu toch wel kennen zou je denken, helemaal als deze klus eenmaal klaar is.

Verder ook eens dat er nogal wat onzindingen in voorkomen: als je een e-mail verwijderd moet je die bijv. ook even uit de prullenbak halen en ik snap ook niet waarom Timor naar dat restaurant ging toen het open was :') Ga dan 's nachts of zo. En waarom vertelde Leyla niet gewoon dat ze met Bob had afgesproken in dat restaurant om e.e.a. te bespreken? Ja misschien was Serkhan dan ook een beetje boos geworden, maar nu heb je helemaal de poppen aan het dansen..
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_202862223
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:12 schreef Karina het volgende:
Seizoen 4 zou ik een andere undercover man nemen en Bob is dan een boefje. Hij kan echt niet meer als undercover fungeren, wat al is gezegd: iedereen moet hem nu toch wel kennen zou je denken, helemaal als deze klus eenmaal klaar is.

Verder ook eens dat er nogal wat onzindingen in voorkomen: als je een e-mail verwijderd moet je die bijv. ook even uit de prullenbak halen en ik snap ook niet waarom Timor naar dat restaurant ging toen het open was :') Ga dan 's nachts of zo. En waarom vertelde Leyla niet gewoon dat ze met Bob had afgesproken in dat restaurant om e.e.a. te bespreken? Ja misschien was Serkhan dan ook een beetje boos geworden, maar nu heb je helemaal de poppen aan het dansen..
Omdat ze haar pappenheimers kent en weet dat die rolstoelman een jaloerse bok is?

Wel apart verder, aangezien hij daar vooral zelf mee bezig is (hij droomt bij een film, verhaal van die staart over dat handje vasthouden in Turkije en zo) en het niet echt besprak met z'n vrouw.

Maar goed, ze zei het zelf eigenlijk al. Ze heeft het niet gezegd, omdat ze weet dat hij dan jaloers wordt. Wel dom om dat bonnetje in haar tas te laten slingeren.
pi_202862293
Mooi plot voor S4.

Bob en Ferry gaan er met de 1.4 miljoen euro vandoor. _O_
  Moderator dinsdag 28 december 2021 @ 14:07:50 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_202864874
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:17 schreef Halcon het volgende:

[..]
Omdat ze haar pappenheimers kent en weet dat die rolstoelman een jaloerse bok is?

Wel apart verder, aangezien hij daar vooral zelf mee bezig is (hij droomt bij een film, verhaal van die staart over dat handje vasthouden in Turkije en zo) en het niet echt besprak met z'n vrouw.

Maar goed, ze zei het zelf eigenlijk al. Ze heeft het niet gezegd, omdat ze weet dat hij dan jaloers wordt. Wel dom om dat bonnetje in haar tas te laten slingeren.
Ja maar dan had ze het alsnog beter kunnen vertellen toen ze merkte dat hij achterdochtig was, ze had wel kunnen raden dat hij er achter zou komen. Dat van dat bonnetje was idd wel heel dom, misschien had de man in het restaurant tegen Timor kunnen zeggen dat Bob er met een mooie blonde was of zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_202865330
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:07 schreef Karina het volgende:

[..]
Ja maar dan had ze het alsnog beter kunnen vertellen toen ze merkte dat hij achterdochtig was, ze had wel kunnen raden dat hij er achter zou komen. Dat van dat bonnetje was idd wel heel dom, misschien had de man in het restaurant tegen Timor kunnen zeggen dat Bob er met een mooie blonde was of zo.
Denk dat met dat bonnetje de link al was gelegd. Die man had beter kunnen zeggen dat hij geen uitspraken doet over wie er met wie aan het eten is. Dat is ook privé, daar heeft niemand wat mee te maken. Enkel opsporingsdiensten als ze de juiste documenten hebben. Dat Bob er met iemand anders was en dat daarna dat bonnetje met zijn nummer erop in haar tas was beland, was in elk geval een mogelijkheid. Maar ook dat zal die paardenstaart wel niet voor waarheid aangenomen hebben.

Die rolstoel leek steeds redelijk snel overtuigd weer als ze even haar riedel af stak. Totdat die staart opeens het filmpje had.

Als ze echt zo graag zaken wil doen met Peter en Ferry snap ik niet goed waarom ze die "steekwond" niet heeft laten zien aan die rolstoelman.
pi_202866479
Leuk en vermakelijk seizoen. Maar inderdaad het is allemaal wel erg voorspelbaar en ongeloofwaardig. Turkse man speelt het wel goed. Nick terug vind ik echt mooi, heerlijk accent.
"We vechten met gelijke wapens, dit is het eindspel gasten, nou moet het gebeuren!"

Iemand aan de top die zoveel twijfels bij Bob en Ferry gewoon accepteert. Bob en Ferry doen zich voor als grote mannen die wel even voor een paar miljoen pillen binnen 24 uur kunnen maken, maar zijn wel enorm wanhopig door dagenlang achter die Turken aan te kruipen. Ze nemen alles voor lief in Turkije door daar ter plekke bijna geëxecuteerd te worden. Dan ga je daarna een zielig verhaal ophangen dat de grote Ferry Bouman aan wal geraakt is, dat is op zich nobel, maar strookt totaal niet met dat ze daarna alsnog snel kunnen leveren. Ik vind dat zij voor het voorzichtige karakter dat ze hebben, wel erg roekeloos te keer gaan.

Zeker dat Ferry een enorm grote naam was, is dat echt wel bekend wie en wat ervoor zorgde dat hij in de bak belandde.

Die Danielle begint mij echt op de wekker te gaan, vorige seizoenen had ik dat minder.
- Met zuidelijke groet -
  Moderator dinsdag 28 december 2021 @ 15:06:07 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_202866584
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:23 schreef Halcon het volgende:
Als ze echt zo graag zaken wil doen met Peter en Ferry snap ik niet goed waarom ze die "steekwond" niet heeft laten zien aan die rolstoelman.
Dit begreep ik ook niet: want Serkhan had nu nog kunnen denken dat het een smoesje was. Die wond was het bewijs als het ware dat ze echt door die Russen was aangevallen.

Nou ja verder vermaak ik me er gewoon prima mee. Die domme dingetjes maken het eigenlijk wel vermakelijker om te kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_202866591
Ja, er kan niemand meer pillen krijgen daar sinds die Festival shop is opgerold, maar hij kan in een dag even 'n miljoen pillen draaien en zou dan zonder klanten zitten :')

Danielle is irritant, vooral dat neppe Tilburgse accent van d'r.
pi_202866599
Die jaloerse Serkan zat een paar afleveringen terug tv te kijken en zag in zijn jaloersheid zijn vrouw met Peter/Bob op een bank. Maar…..pas op dat feest zag hij Peter voor het eerst. Hij kon dus niet weten hoe hij eruit zag.
Die Timur met dat enge staartje.. waarom is die zo tegen die Peter en hitst hij die Serkan op?

Ik vind het wel komisch dit seizoen. Heel onrealistisch maar vermakelijk.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_202866643
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:06 schreef Injetta het volgende:
Die jaloerse Serkan zat een paar afleveringen terug tv te kijken en zag in zijn jaloersheid zijn vrouw met Peter/Bob op een bank. Maar…..pas op dat feest zag hij Peter voor het eerst. Hij kon dus niet weten hoe hij eruit zag.
Die Timur met dat enge staartje.. waarom is die zo tegen die Peter en hitst hij die Serkan op?

Ik vind het wel komisch dit seizoen. Heel onrealistisch maar vermakelijk.
Lijkt erop dat die Timur meer tegen Leyla heeft dan tegen Peter. Peter is voor hem 'n geschikt middel om die Leyla zwart te maken.

Vermoedelijk omdat zijn neefje (of wat was het) af is geknald in opdracht van Leyla.
pi_202867080
Door de activiteit van dit topic vermoed ik dat Frank en/of Tom dan toch echt aan hun eind gekomen is/zijn.
  dinsdag 28 december 2021 @ 16:19:18 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_202868652
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:21 schreef Nober het volgende:
Door de activiteit van dit topic vermoed ik dat Frank en/of Tom dan toch echt aan hun eind gekomen is/zijn.
Kijk naar de aflevering en dan je weet het zelf ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_202870329
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:06 schreef Karina het volgende:

[..]
Dit begreep ik ook niet: want Serkhan had nu nog kunnen denken dat het een smoesje was. Die wond was het bewijs als het ware dat ze echt door die Russen was aangevallen.

Nou ja verder vermaak ik me er gewoon prima mee. Die domme dingetjes maken het eigenlijk wel vermakelijker om te kijken.
Ja en de ernst van de zaak was dan ook meteen duidelijk. Of Serkan Peter nu mag of niet, hij zal binnen twee dagen die pillen moeten leveren, anders komt het niet goed.
pi_202870746
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:01 schreef Schnitzels het volgende:
Nick terug vind ik echt mooi, heerlijk accent.
Mooi he en dat voor een Nederlander/iemand die ook perfect Nederlands spreekt :D
pi_202871059
Sowieso goeie acteur, Manou Kersting. In Matroesjka's speelt hij de rol van d'n Danny ook geweldig.
pi_202876941
Ik denk dat als ze Danielle eruit hadden gelaten dat het niet heel veel anders was geweest qua seizoen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_202878972
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 20:13 schreef W00fer het volgende:
Ik denk dat als ze Danielle eruit hadden gelaten dat het niet heel veel anders was geweest qua seizoen.
Wie weet komt ze op het einde nog wel terug bij Fer. Die Antilliaanse legertank van d'r is het afgetrapt.
pi_202910641
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 17:28 schreef Halcon het volgende:
Sowieso goeie acteur, Manou Kersting. In Matroesjka's speelt hij de rol van d'n Danny ook geweldig.
En in crimi clowns. Beide ook top (in die tijd)
pi_202911958
Best een prima seizoen tot zo ver (beter dan de 2e tot nu toe) alleen bij de laatste aflevering stoorde ik mij toch aan al dat ge-turk plus een besnijdenis alsof het maar allemaal normaal is.
pi_202916132
Hebben ze geen cameras bij die villa _O-

En o btw. Die timur zat ook in metal gear solid geloof ik...

  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 december 2021 @ 01:05:57 #124
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202916431
Spitsebroers speelde hij ook in.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_202917640
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spitsebroers speelde hij ook in.
Is dat een goede serie?
Friettent dikke Willie, met Willie
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 december 2021 @ 04:37:30 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202917665
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 04:12 schreef W00fer het volgende:

[..]
Is dat een goede serie?
Ja steekt goed in elkaar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_202918437
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 23:11 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Cijfers zijn in elk geval wel goed. Alles boven de 800.000 kijkers wordt als succesvol beschouwd in België.

(Afl. 1) 21 november: 1.068.753
(Afl. 2) 28 november: 1.057.616
(Afl. 3) 5 december: 947.237
(Afl. 4) 12 december: 1.001.873
(Afl. 5) 19 december: 1.017.796
(Afl. 6) 26 december: 882.139
(Herhaling van afl. 6 na problemen met voice-over) 29 december: Geen cijfers bekend
(Afl. 7) 2 januari:
(Afl. 8) 9 januari:
Eventjes aangevuld (vetgedrukt) met de nieuwste cijfers. Op 26 december waren er problemen met de voice-over bij de gesproken Turkse taal. Daarbij hebben heel wat kijkers afgehaakt op één.
De openbare omroep heeft beslist om de aflevering opnieuw uit te zenden op woensdag 29 december.
Cindy De Vuyst
pi_202919726
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 00:46 schreef SOG het volgende:
Hebben ze geen cameras bij die villa _O-

En o btw. Die timur zat ook in metal gear solid geloof ik...

[ afbeelding ]
Geen camera en geen alarm. Mogelijk hebben ze dat allemaal even uitgeschakeld, maar ook dat zou toch op moeten vallen.

Ze zijn constant op hun hoede, die rolstoel komt amper buiten, maar er kan tijdens dat feestje ongestoord wel even een paar elftallen aan agenten ongezien naar binnen :')

Ik krijg een melding als mijn alarmsysteem uit wordt geschakeld.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 19:03:52 #129
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202980966
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:59 schreef Halcon het volgende:

[..]
Geen camera en geen alarm. Mogelijk hebben ze dat allemaal even uitgeschakeld, maar ook dat zou toch op moeten vallen.

Ze zijn constant op hun hoede, die rolstoel komt amper buiten, maar er kan tijdens dat feestje ongestoord wel even een paar elftallen aan agenten ongezien naar binnen :')

Ik krijg een melding als mijn alarmsysteem uit wordt geschakeld.
Ik vond het seizoen tot nu toe erg vermakelijk, maar in de laatste aflevering volgde de ene na de andere " :') " elkaar in rap tempo op. Naast bovenstaande:

- Timur gaat voor de tweede keer naar het restaurant. In plaats van alle beveiligingsbeelden te wissen, is alleen de dag dat Leyla er was gewist, de dagen ervoor niet.
- Timur kan doodleuk het restaurant in lopen na sluitingstijd, terwijl de eigenaar daarvoor al een intimiderend bezoek heeft gehad.
- De eigenaar wordt geïntimideerd in zijn eigen restaurant terwijl hij weet dat het een zware crimineel is, en wacht geduldig tot Timur zijn keel doorsnijdt.
- Peter vraagt om de sleutel van Serkan's auto om zijn gps te checken tijdens het feest, die op de achterband wordt gelegd. Dan gaat hij naar buiten om dat zelf te doen, met alle risico's om je ontdekt te worden en de operatie om zeep te helpen. Waarom in hemelsnaam niet iemand anders?
- Peter en Ferry worden helemaal overgevlogen naar Turkije voor een security check en leugendetectortest, maar in België zelf worden ze helemaal niet gevolgd. Bijvoorbeeld als Peter naar het ziekenhuis gaat omdat zijn vriendin daar aan het bevallen is.

Er worden nu erg geforceerd veel problemen tegelijk gecreëerd om 'spanningsmomenten' in te bouwen. Als een undercoveroperatie echt zo slordig gedaan zou worden, zou je als drugsimperium wel erg amateuristisch zijn als je je op deze manier beet laat nemen.
pi_202981017
En waarom niet gewoon kijken naar het tijdstip op het bonnetje?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_202993252
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 19:03 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik vond het seizoen tot nu toe erg vermakelijk, maar in de laatste aflevering volgde de ene na de andere " :') " elkaar in rap tempo op. Naast bovenstaande:

- Timur gaat voor de tweede keer naar het restaurant. In plaats van alle beveiligingsbeelden te wissen, is alleen de dag dat Leyla er was gewist, de dagen ervoor niet.
- Timur kan doodleuk het restaurant in lopen na sluitingstijd, terwijl de eigenaar daarvoor al een intimiderend bezoek heeft gehad.
- De eigenaar wordt geïntimideerd in zijn eigen restaurant terwijl hij weet dat het een zware crimineel is, en wacht geduldig tot Timur zijn keel doorsnijdt.
- Peter vraagt om de sleutel van Serkan's auto om zijn gps te checken tijdens het feest, die op de achterband wordt gelegd. Dan gaat hij naar buiten om dat zelf te doen, met alle risico's om je ontdekt te worden en de operatie om zeep te helpen. Waarom in hemelsnaam niet iemand anders?
- Peter en Ferry worden helemaal overgevlogen naar Turkije voor een security check en leugendetectortest, maar in België zelf worden ze helemaal niet gevolgd. Bijvoorbeeld als Peter naar het ziekenhuis gaat omdat zijn vriendin daar aan het bevallen is.

Er worden nu erg geforceerd veel problemen tegelijk gecreëerd om 'spanningsmomenten' in te bouwen. Als een undercoveroperatie echt zo slordig gedaan zou worden, zou je als drugsimperium wel erg amateuristisch zijn als je je op deze manier beet laat nemen.
Goede punten!

Als ze die operatie een beetje goed voor hadden bereid, dan hadden ze die camera's helemaal uitgezet. En in elk geval die recorder niet zo in het zicht gezet. Het was inderdaad ook wel duidelijk dat Timur hem niet geloofde. Geen idee waarom ze er dan maar vanuit zijn gegaan dat hij het erbij zou laten zitten.

Peter zouden ze normaal gesproken al 100 keer ontmaskerd hebben als ze even hadden rondgevraagd. Bouman was de grootste, iedereen kende hem en dan weten ook wel veel mensen door toedoen van wie hij precies in de gevangenis is beland.

Constant zijn ze erg op hun hoede, maar Ferry geloven ze dan meteen als hij zegt dat hij z'n hand kapot heeft geslagen in de wc. Terwijl er langs de auto iemand lag met een ingeslagen kop. Was simpel geweest als ze gewoon even iemand anders in hadden laten breken in die auto. Dan kun je het altijd nog gooien op een simpele autodief.

Dat ze ongestoord dat huis van Leyla en d'r man binnen konden gaan, vind ik nog wel het meest ongeloofwaardig. Zoiets is normaal een fort waar nog geen fruitvlieg ongezien binnen komt.
  zondag 2 januari 2022 @ 18:57:49 #132
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202997327
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 13:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
Goede punten!

Als ze die operatie een beetje goed voor hadden bereid, dan hadden ze die camera's helemaal uitgezet. En in elk geval die recorder niet zo in het zicht gezet. Het was inderdaad ook wel duidelijk dat Timur hem niet geloofde. Geen idee waarom ze er dan maar vanuit zijn gegaan dat hij het erbij zou laten zitten.

Peter zouden ze normaal gesproken al 100 keer ontmaskerd hebben als ze even hadden rondgevraagd. Bouman was de grootste, iedereen kende hem en dan weten ook wel veel mensen door toedoen van wie hij precies in de gevangenis is beland.

Constant zijn ze erg op hun hoede, maar Ferry geloven ze dan meteen als hij zegt dat hij z'n hand kapot heeft geslagen in de wc. Terwijl er langs de auto iemand lag met een ingeslagen kop. Was simpel geweest als ze gewoon even iemand anders in hadden laten breken in die auto. Dan kun je het altijd nog gooien op een simpele autodief.

Dat ze ongestoord dat huis van Leyla en d'r man binnen konden gaan, vind ik nog wel het meest ongeloofwaardig. Zoiets is normaal een fort waar nog geen fruitvlieg ongezien binnen komt.
Eens. Je zou als argument tegen kritiek op de serie kunnen zeggen dat het fictie is en er weinig spanning zou zijn en niks te kijken viel als dit soort elementen niet ingebouwd zouden zijn. De creatie van problemen komt echter nu zo geforceerd over en de handelswijze van veronderstelde professionals zo amateuristisch (zelfs voor een leek als ik), dat het grote afbreuk begint te doen aan de geloofwaardigheid.
pi_202999982
Kijken jullie toevallig nu via belgie1? Echt MEGA raar. loopt hele tijd een vrouw er doorheen te praten en ALLES te beschrijven wat er gebeurd.

"Ferry haalt een pistool en doet alsof ie schiet. het beeld is nu zwart. Er is een ambulancebroeder en die haalt een brancard uit de auto" etc. Is dat standaard daar? Zo kan je toch niet iets kijken :D


edit: oh blijkbaar keek ik op Ketnet waar ze het 15minuten eerder uitzenden dan op 1. Geen aanrader :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203000908
De plotwendingen worden steeds onwaarschijnlijker. Alsof ze zichzelf elke aflevering moeten overtreffen, het knaagt aan het genot.
pi_203001141
Ik vond het een toffe aflevering. Einde ook weer lekker onheilspellend.
pi_203001586
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 22:00 schreef Coritchando het volgende:
Ik vond het een toffe aflevering. Einde ook weer lekker onheilspellend.
eens, jammer volgende week alweer de laatste
pi_203001633
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 18:57 schreef Repentless het volgende:

[..]
Eens. Je zou als argument tegen kritiek op de serie kunnen zeggen dat het fictie is en er weinig spanning zou zijn en niks te kijken viel als dit soort elementen niet ingebouwd zouden zijn. De creatie van problemen komt echter nu zo geforceerd over en de handelswijze van veronderstelde professionals zo amateuristisch (zelfs voor een leek als ik), dat het grote afbreuk begint te doen aan de geloofwaardigheid.
Ja, dit is wat afgeraffeld. Elke keer weer een ander plot en dat in acht afleveringen.

Ferry Bouman zit in een bestelbusje vol met pillen, maar loopt zo weer de deur uit bij het politiebureau. :')

Ook geen idee hoe Serkan en die Timur denken die pillen te gaan leveren aan die Russen.

En die Patrick heeft ook niet echt door dat het gigantisch uit de hand aan het lopen is. Normaal zou zo'n operatie allang afgeblazen zijn. Kan in een serie natuurlijk.

Alles bij elkaar opgeteld is het wel heel erg ongeloofwaardig allemaal.

Volgende week de laatste aflevering. Eens zien wie er nog het loodje leggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Halcon op 02-01-2022 22:40:26 ]
pi_203001779
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
eens, jammer volgende week alweer de laatste
Kunnen we weer door naar Flikken Maastricht :)
pi_203005662
Alles naar de kloten deze aflevering *O*
pi_203005694
Let op: spoilers over de laatste aflevering!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203006032
Waar zijn die online te vinden? :)
pi_203006203
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:02 schreef Halcon het volgende:
Waar zijn die online te vinden? :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 januari 2022 @ 17:44:15 #143
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_203011479
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 22:24 schreef Coritchando het volgende:

[..]
Kunnen we weer door naar Flikken Maastricht :)
En Mocro maffia
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_203011675
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:22 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203011844
Briljant geschreven seizoen!! Hoe komen die schrijvers erop? Wat een talenten. Die tractor!! Geweldige plotwending. Je moet er maar op komen zeg tjongejonge.
  maandag 3 januari 2022 @ 18:49:34 #146
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203012239
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 22:18 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, dit is wat afgeraffeld. Elke keer weer een ander plot en dat in acht afleveringen.

Ferry Bouman zit in een bestelbusje vol met pillen, maar loopt zo weer de deur uit bij het politiebureau. :')

Ook geen idee hoe Serkan en die Timur denken die pillen te gaan leveren aan die Russen.

En die Patrick heeft ook niet echt door dat het gigantisch uit de hand aan het lopen is. Normaal zou zo'n operatie allang afgeblazen zijn. Kan in een serie natuurlijk.

Alles bij elkaar opgeteld is het wel heel erg ongeloofwaardig allemaal.

Volgende week de laatste aflevering. Eens zien wie er nog het loodje leggen.
Ik had 7 nog niet gezien, vandaar nog niet gereageerd i.v.m. spoilers. Maar man man man, wat een treinramp wordt dit seizoen nu in rap tempo.

Je hebt 's avonds dus een moment gepland staan voor de deal, zodat de bende opgerold kan worden en de undercoveractie succesvol afgerond is. Wat doet Peter: die gaat precies die dag vlak ervoor via de GPS-tracker op zoek naar Ferry om te zien waar die pillen worden gemaakt met de PMK die ze hebben gestolen.

Dat pak frikandellen is al leeg, dus het lag er allemaal al een tijdje. Die locatie wist hij dus al, daar had hij een ander op af kunnen sturen om te posten en kunnen wachten met actie tot na afronding van de deal diezelfde avond. Precies op het moment dat hij in de buurt is, ontdekt Ferry het GPS-zendertje. Dan gaan Ferry en Lars er als een haas vandoor en worden achtervolgd door Peter, waarna ze crashen en en vrijwel de gehele operatie direct om zeep wordt geholpen.

Waarom op dat moment actie ondernemen hiertegen? Waarom een gevaarlijke achtervolging inzetten met alle risico's van dien, nu je zo dichtbij bent? Welke veronderstelde professional zou in hemelsnaam denken dat deze timing een goed idee is en dat hij er iets mee opschiet? :')

Echt heel jammer.
pi_203012279
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:03 schreef Azureux het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook graag als het een torrent is. 'bronnen' snap ik niet wat dat is :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203014936
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:22 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een PBtje zou fijn zijn. De bekende plekken kan ik niets vinden
- Met zuidelijke groet -
  maandag 3 januari 2022 @ 21:39:31 #149
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_203016975
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:17 schreef Flitskikker het volgende:
Let op: spoilers over de laatste aflevering!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde gok....

Bob wordt gevangen genomen en Timur moet hem eerst uithoren en daarna omleggen. Ferry komt de loods binnen, schiet Timur neer. Wilt uiteindelijk ook Bob omleggen, maar dan komt de politie binnen stormen.
pi_203021433
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:49 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik had 7 nog niet gezien, vandaar nog niet gereageerd i.v.m. spoilers. Maar man man man, wat een treinramp wordt dit seizoen nu in rap tempo.

Je hebt 's avonds dus een moment gepland staan voor de deal, zodat de bende opgerold kan worden en de undercoveractie succesvol afgerond is. Wat doet Peter: die gaat precies die dag vlak ervoor via de GPS-tracker op zoek naar Ferry om te zien waar die pillen worden gemaakt met de PMK die ze hebben gestolen.

Dat pak frikandellen is al leeg, dus het lag er allemaal al een tijdje. Die locatie wist hij dus al, daar had hij een ander op af kunnen sturen om te posten en kunnen wachten met actie tot na afronding van de deal diezelfde avond. Precies op het moment dat hij in de buurt is, ontdekt Ferry het GPS-zendertje. Dan gaan Ferry en Lars er als een haas vandoor en worden achtervolgd door Peter, waarna ze crashen en en vrijwel de gehele operatie direct om zeep wordt geholpen.

Waarom op dat moment actie ondernemen hiertegen? Waarom een gevaarlijke achtervolging inzetten met alle risico's van dien, nu je zo dichtbij bent? Welke veronderstelde professional zou in hemelsnaam denken dat deze timing een goed idee is en dat hij er iets mee opschiet? :')

Echt heel jammer.
Een slechte timing inderdaad. En waarom ging hij überhaupt achtervolgen? Wat wilde hij gaan doen? Ze klem rijden of zo? Confrontatie aangaan? Als ze niet op die tractor waren geknald, was het ook wel uit de hand gelopen en konden ze ook niet met z'n tweetjes gezellig naar die Turken gaan om die pillen te brengen.

De logica waarom Lars overal voor op wil draaien, ontgaat me ook even.

[ Bericht 4% gewijzigd door Halcon op 04-01-2022 00:25:00 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')