Ik was al op zoek naar iets met tetten ipv die pauperbak.quote:Op maandag 29 november 2021 14:52 schreef TaMieke het volgende:
Kunnen we die knuffelgif weer terug krijgen?
Deze is toch veel mooier.quote:Op maandag 29 november 2021 14:52 schreef TaMieke het volgende:
Kunnen we die knuffelgif weer terug krijgen?
In KLB staat een heel topic vol.quote:Op maandag 29 november 2021 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar iets met tetten ipv die pauperbak.
Seks op de eerste date. Nice.quote:Op maandag 29 november 2021 14:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die kans is 99,99% zeker ja. Zal zo ook even mijn horoscoop checken !
Ik probeer op het plaatje in de OP te klikken maar seks is nog niet geluktquote:
eelt kwekenquote:Op maandag 29 november 2021 14:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Blaren in de hand en op de piemelmuis
Wat?quote:
Nee nooit!quote:
Ja uhm.... vooruit dan.quote:Op maandag 29 november 2021 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar iets met tetten ipv die pauperbak.
Nee joh. We gaan gewoon ergens wat drinken neutraal terrein 2 drankjes en dan wegwezen. Want hij heeft daarna Sinterklaas feest met het kind.quote:
Raar dat hij met kinderen nog niet gevaccineerd was. Of is dit weer een andere?quote:Op maandag 29 november 2021 15:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee joh. We gaan gewoon ergens wat drinken neutraal terrein 2 drankjes en dan wegwezen. Want hij heeft daarna Sinterklaas feest met het kind.
Zelfde. Intussen heeft hij de vaccinaties wel rond. Heeft 1 kind maar die ziet hij maar 1x per 2 weken een weekendquote:Op maandag 29 november 2021 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Raar dat hij met kinderen nog niet gevaccineerd was. Of is dit weer een andere?
En dan meteen 1 met kind......quote:Op maandag 29 november 2021 15:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee joh. We gaan gewoon ergens wat drinken neutraal terrein 2 drankjes en dan wegwezen. Want hij heeft daarna Sinterklaas feest met het kind.
Niemand is daar leuk genoeg voorquote:Op maandag 29 november 2021 15:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks mis met het diepe als de man leuk genoeg is
Dat krijg je als je teveel op elkaars lip zit...quote:
Maar natuurlijk, ik weet toch dat je graag aan Eva's boobies denktquote:Op maandag 29 november 2021 15:15 schreef STING het volgende:
[..]
Daar moest ik zojuist al aan denken ja
Teveel kan niet met Yv, jeweettoch.quote:Op maandag 29 november 2021 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je als je teveel op elkaars lip zit...
Nee. Lijkt me wel tof. Maar die BWMquote:Op maandag 29 november 2021 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je weleens overdwars over een (race)baan gegaan?
Dat is geweldig
Smooth. Ens tegelijkertijd eens.quote:
Ik zat aan hele andere dingen te denken bij verticaal over de racebaan gaan :’)quote:Op maandag 29 november 2021 15:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. Lijkt me wel tof. Maar die BWM![]()
Dit.quote:Op maandag 29 november 2021 15:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd weet je dat de vrijgezellenpool zonder kinderen kleiner word.
De E60 is idd 1 van de lelijkste ooit gemaaktquote:Op maandag 29 november 2021 15:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. Lijkt me wel tof. Maar die BWM![]()
Gaat dat broekie mij dit vertellenquote:Op maandag 29 november 2021 15:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd weet je dat de vrijgezellenpool zonder kinderen kleiner word.
Hoeft imo geen probleem te zijn. Maar ik denk wel dat ik voorzichtiger ben met zijn kind willen ontmoeten dan hij zelf is.quote:
Een kind maakt iemand toch niet meteen minder leuk?quote:Op maandag 29 november 2021 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat dat broekie mij dit vertellen![]()
Veranderd niks.
quote:Op maandag 29 november 2021 15:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zat aan hele andere dingen te denken bij verticaal over de racebaan gaan :’)
* Cosmo approves of thisquote:
Om een of andere reden las ik dit en hoorde ik mariachi muziek in m'n hoofd.quote:Op maandag 29 november 2021 15:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zat aan hele andere dingen te denken bij verticaal over de racebaan gaan :’)
Begrijpelijk. Ik maakte maar een grapje. Heel veel plezier alvast, dat hij maar leuk mag zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 15:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen zo graag een kind, dat alles waar sperma uitkomt voldoende is.quote:Op maandag 29 november 2021 15:45 schreef Tegan het volgende:
Het is wel een pluspunt als er een andere vrouw hem leuk genoeg vond om een kind met hem te krijgen.
Denk dat zijn uiterlijk ook best bij veel vrouwen in de smaak valt. Maar de rest vind ik net wat belangrijkerquote:Op maandag 29 november 2021 15:45 schreef Tegan het volgende:
Het is wel een pluspunt als er een andere vrouw hem leuk genoeg vond om een kind met hem te krijgen.
quote:Op maandag 29 november 2021 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen zo graag een kind, dat alles waar sperma uitkomt voldoende is.
Zo danquote:Op maandag 29 november 2021 15:45 schreef Tegan het volgende:
Het is wel een pluspunt als er een andere vrouw hem leuk genoeg vond om een kind met hem te krijgen seks met hem te hebben.
Totaalplaatje moet kloppen.quote:Op maandag 29 november 2021 15:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk dat zijn uiterlijk ook best bij veel vrouwen in de smaak valt. Maar de rest vind ik net wat belangrijker
Deze inhoud?quote:Op maandag 29 november 2021 15:51 schreef TaMieke het volgende:
Wil niet zeggen dat ie inhoudt heeft.
quote:Op maandag 29 november 2021 15:47 schreef AirwiN het volgende:
Sommige vrouwen willen zo graag een kind, dat alles waar sperma uitkomt voldoende is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |