noa ging er in 2009 ook uit voor twee nederlandse overblijversquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Snap het ook wel weer, de Vlamingen willen niet zomaar de laatste Belg laten gaan, los van of ze matig was of niet.
Maar overall gezien was Julia het populairstquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Snap het ook wel weer, de Vlamingen willen niet zomaar de laatste Belg laten gaan, los van of ze matig was of niet.
Ja Geile Gertje en Natalia wouden niet de landverrader zijn...quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Julia is echt op elk belangrijk vlak beter dan Amyquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:10 schreef Meke het volgende:
Maarja het is ook wel gek als het nu Amy wordt terwijl het publiek voor Julia gaat? Je wilt toch uiteindelijk ook DVD's verkopen
Bij Studio100 wordt alles tot in de puntjes geregisseerd.quote:
Maar kiest men op kwaliteit of vanwege klik?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Julia is echt op elk belangrijk vlak beter dan Amy
Het blijft een entertainmentgroepje, geen vriendinnenclubje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maar kiest men op kwaliteit of vanwege klik?
wat is dit voor showquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:15 schreef bogtrotter het volgende:
er heeft nog niemand het volledige nummer gehoord en je gaat het al beginnen remixen?? ik kan niet meer
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:15 schreef bogtrotter het volgende:
er heeft nog niemand het volledige nummer gehoord en je gaat het al beginnen remixen?? ik kan niet meer
Zelfs bij SBS te horenquote:
Hoorde net bij Marthe ook iets en dat is nog een opname ga ik vanuitquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:16 schreef Max23 het volgende:
Overigens zingen Marthe en hanne ook niet alles zuiver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |