Guilty as chargedquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:51 schreef Em31 het volgende:
Toch mooi hoe iedereen dan blijft wachten bij die laatste post.
Nederlanders en het laatste koekje hè, totale culturele implosie.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:51 schreef Em31 het volgende:
Ik was intussen weer wat anders aan het doen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:51 schreef Em31 het volgende:
De laatste bitterbal is nog veel meer een ding. Dat iedereen naar die schaal staart en dan weer naar elkaar. En de breinen van de omstanders van de bitterballenschaal gaan zo van:quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederlanders en het laatste koekje hè, totale culturele implosie.
Dit valt op zich heel makkelijk op te lossen door met geveinsde tegenzin, terwijl je hand al richting bitterbal gaat, 'zal ik hem dan maar nemen?' te zeggen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
De laatste bitterbal is nog veel meer een ding. Dat iedereen naar die schaal staart en dan weer naar elkaar. En de breinen van de omstanders van de bitterballenschaal gaan zo van:
Als ik nu vraag of iemand die bitterbal wil en iemand zegt ja, dan is hij niet voor mij. Maar als niemand zegt dat hij hem wil kan ik hem nemen! Of zou ik toch maar wachten tot iemand anders vraagt, iemand die laatste bitterbal nog? En dat ik dan zeg, nou... eigenlijk...
En dat die bitterbal daar maar koud ligt te worden.
Horeca-uitbaters die porties van priemgetal zeven bitterballen serveren met precies deze bedoelingquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
De laatste bitterbal is nog veel meer een ding. Dat iedereen naar die schaal staart en dan weer naar elkaar. En de breinen van de omstanders van de bitterballenschaal gaan zo van:
Als ik nu vraag of iemand die bitterbal wil en iemand zegt ja, dan is hij niet voor mij. Maar als niemand zegt dat hij hem wil kan ik hem nemen! Of zou ik toch maar wachten tot iemand anders vraagt, iemand die laatste bitterbal nog? En dat ik dan zeg, nou... eigenlijk...
Jongens ik geloof dat we hier te maken hebben met een bitterbaltrauma.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb die geveinsde tegenzin niet nodig, ik kan hem zo ook wel pakken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit valt op zich heel makkelijk op te lossen door met geveinsde tegenzin, terwijl je hand al richting bitterbal gaat, 'zal ik hem dan maar nemen?' te zeggen.
Maar wellicht moet je voor deze vaardigheid eerst een aantal jaar buiten Nederland wonen.
“Hij kan het niet helpen. Tis een Ollander”quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit valt op zich heel makkelijk op te lossen door met geveinsde tegenzin, terwijl je hand al richting bitterbal gaat, 'zal ik hem dan maar nemen?' te zeggen.
Maar wellicht moet je voor deze vaardigheid eerst een aantal jaar buiten Nederland wonen.
Ik heb geen trauma, JIJ hebt een trauma!quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jongens ik geloof dat we hier te maken hebben met een bitterbaltrauma.
Dat doet me denken aan ditquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Horeca-uitbaters die porties van priemgetal zeven bitterballen serveren met precies deze bedoeling
Nou ja ik ga er met deze tactiek vanuit dat je de tafelgenoten in de toekomst vaker tegen kunt komen en dat enig behoud van de sociale standaard dus gewenst is.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb die geveinsde tegenzin niet nodig, ik kan hem zo ook wel pakken.![]()
Soms gepaard met een 'Joink!', zeker als ik zie dat iemand anders ook aanstalten maakt.
"Hm, neemt u anders even plaats."quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen trauma, JIJ hebt een trauma!
Met gebak ook zo. Dan is net degene die jij wil al wegquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:05 schreef Arizona het volgende:
Gemengde bittergarnituren zijn ook k*k trouwens. Dat die schaal eraan komt en dat je hoopt dat ze er eerst mee naar jouw groepje lopen. En vervolgens dat de schaal op een juiste plek je groepje binnenkomt. En niet dat jij als laatste aan de beurt bent en er alleen nog van die gore nasihapjes liggen
Inderdaad, van een gemengd garnituur wil je toch gewoon die zeldzame bitterbal.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:05 schreef Arizona het volgende:
Gemengde bittergarnituren zijn ook k*k trouwens. Dat die schaal eraan komt en dat je hoopt dat ze er eerst mee naar jouw groepje lopen. En vervolgens dat de schaal op een juiste plek je groepje binnenkomt. En niet dat jij als laatste aan de beurt bent en er alleen nog van die gore nasihapjes liggen
Met vrouwen precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Met gebak ook zo. Dan is net degene die jij wil al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |