En matje laten groeien en hele dagen in traningspak en op badslippers lopen ben ik ook niet het type voor.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met de huidige benzineprijzen is het ook geen feest zo'n kampbak
rare minsequote:
Klinkt als mensen uit Helmond.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En matje laten groeien en hele dagen in traningspak en op badslippers lopen ben ik ook niet het type voor.
Ik vond het meer Enschedequote:
Ben niet zo bekend met de mensen daarquote:
want je gaat naar Enschede? waar het vriest?quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met de mensen daar
Denk dat het tijd is om mn Uggs aan te trekken dit weekend
Zon schijnt hier nogquote:Op vrijdag 26 november 2021 12:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
want je gaat naar Enschede? waar het vriest?
Zondag sneeuwquote:Op vrijdag 26 november 2021 12:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
want je gaat naar Enschede? waar het vriest?
pas maar op dat het niet in je uggs sneeuwt dan, ik blijf wel binnenquote:
is dat niet hetzelfde?quote:
quote:
Hoezo zou het in mn uggs sneeuwen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pas maar op dat het niet in je uggs sneeuwt dan, ik blijf wel binnen
Ik heb het ook niet verzonnen.quote:
Sneeuw is niet echt zeg maar mijn ding.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo zou het in mn uggs sneeuwen?
[..]
Ik heb het ook niet verzonnen.
Het is leuk voor een paar dagen. Tot het begint te smelten, dan is het kut. Voor de rest wil ik gewoon zomer.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sneeuw is niet echt zeg maar mijn ding.
geen idee, heb geen verstand van lelijk schoeiselquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo zou het in mn uggs sneeuwen?
[..]
Ik heb het ook niet verzonnen.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen idee, heb geen verstand van lelijk schoeisel
bij mij ook niet maar wel tijd voor de porters, imperial stouts en barleywine'squote:Op vrijdag 26 november 2021 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sneeuw is niet echt zeg maar mijn ding.
grijs? de haren in mijn baard?quote:
Dat kan ook met 30 gradenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bij mij ook niet maar wel tijd voor de porters, imperial stouts en barleywine's
Zomerquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is leuk voor een paar dagen. Tot het begint te smelten, dan is het kut. Voor de rest wil ik gewoon zomer.
mwah, dan is het tijd voor tripels, ipa's, weizenquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ook met 30 graden
[..]
Zomer
Bij Jan Linders hadden ze speciaal bier in de aanbieding.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mwah, dan is het tijd voor tripels, ipa's, weizen
kloptquote:
Ook.quote:Op vrijdag 26 november 2021 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mwah, dan is het tijd voor tripels, ipa's, weizen
* ArTiC tikt flesje water achteroverquote:
Hardcore wel zegquote:Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* ArTiC tikt flesje water achterover
Welke likeur(en) drink jij?quote:
Mocht je ooit nog een keer naar Aladdin gaan, vergeet niet om dan een Haags likeurtje op te halen in de binnenstad. Zulk lekker spul hebben ze daar.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:08 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nu een fles Baileys. Met ijs. Beetje nippen
.
Ziet er goed uit. Nog specifieke smaken die je aanraad?quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je ooit nog een keer naar Aladdin gaan, vergeet niet om dan een Haags likeurtje op te halen in de binnenstad. Zulk lekker spul hebben ze daar.![]()
https://www.vankleefwinkel.eu/c-791125/likeuren-0-5l-flessen/
Dan zou ik je aanraden om een proeverij te plannen en dan de lekkerste mee te nemen. Ik sluit graag aan trouwens.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:18 schreef Tegan het volgende:
Ziet er goed uit. Nog specifieke smaken die je aanraad?
DrMarten loopt de hele dag op slippers he?quote:
Alleen in de zomer bij thuiswerken en dan op teenslippersquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
DrMarten loopt de hele dag op slippers he?
waar wel dan?quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen in de zomer bij thuiswerken en dan op teenslippers
En vanochtend naar de kapper geweest dus ook geen mat in de nek
Boterbabbelaar lijkt me wel wat. Zo'n proeverij is wel heel sociaal meteen. Liever een setje mini's om mee te nemen. Of was het puur om mij dronken te voerenquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik je aanraden om een proeverij te plannen en dan de lekkerste mee te nemen. Ik sluit graag aan trouwens.
Mocht je geen zin hebben in een proeverij dan is een smaak die aansluit bij je normale voorkeuren altijd goed. Zelf vind ik de amandel, de salmiak, de anijs en de gember best lekker.
Ze hebben ook een thuisproeverij set.quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:51 schreef Tegan het volgende:
Boterbabbelaar lijkt me wel wat. Zo'n proeverij is wel heel sociaal meteen. Liever een setje mini's om mee te nemen. Of was het puur om mij dronken te voeren. Laatst heb je een meetmogelijkheid nog afgewezen
.
Doe dan maar een hotelletje metquote:Op vrijdag 26 november 2021 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze hebben ook een thuisproeverij set.Bij jou of bij mij?
Als ik al een meetmogelijkheid heb afgewezen was dat niet om jou... Ik kan mij niet meer herinneren waarom wel.
Deal.quote:
Oh die, dat was geen één-op-één meet. Wat ik al zei, dat lag niet aan jou.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:01 schreef Tegan het volgende:
Het was echt een dag geleden ofzo. Misschien toch maar minder drinken jij!
Ja het was een meet waar alleen ik zou komen...quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deal.
[..]
Oh die, dat was geen één-op-één meet. Wat ik al zei, dat lag niet aan jou.
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:04 schreef Tegan het volgende:
Ja het was een meet waar alleen ik zou komen...
Ik had eigenlijk een andere reactie verwacht/gehoopt. Het was nog zo'n goed voorzetje.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu niet meer.Combineren met hotel + bad?
Ik volg de TT maar denk ik en dan praten we dan wel verder..quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een andere reactie verwacht/gehoopt. Het was nog zo'n goed voorzetje.
Patatje halen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 17:19 schreef Senn88 het volgende:
Moet koken. Lasagna, curry of shashuka. Heb alleen geen zin om
Te koken
Aardappelen zijn groenten.quote:
Zojuist gedaan. Patatjes.quote:
Mijn patat was heerlijkquote:
Hartstikke gezond dusquote:Aardappelen staan in de Schijf van Vijf. Buiten Nederland wordt de aardappel soms gezien als groente. De aardappel bevat dan ook diverse vitamines en mineralen die in pasta en rijst niet voorkomen. In Nederland worden aardappelen door hun gebruik ingedeeld in hetzelfde vak als brood en granen
Nee gewoon from scratchquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:41 schreef gianni61 het volgende:
wel echte chicken tonight mag ik hopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee gewoon from scratch.
Wat goeoeoeoed!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Goed dat je geen chicken tonight prut hebt gepaktquote:
Oh, ik kookte dit niet zonder pakje voor de bonuspunten ofzo. Gewoon hoe ik het toevallig maak.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed dat je geen chicken tonight prut hebt gepakt
Sorry, ik werk al 2 weken samen met iemand die het altijd roept alsof die martien meiland is
Nog niet gehoord geloof ik. Na de persco even opzoekenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:55 schreef Tegan het volgende:
Wat vind je trouwens van het nieuwe nummer van Froukje?
Ik moest even wennen maar nu weer obsessed.
Bekt niet echt lekker neequote:Op vrijdag 26 november 2021 19:12 schreef Q. het volgende:
The word is Omicron. It's gonna be an Omicron Christmas.
Klinkt als een heavy metal-band.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:12 schreef Q. het volgende:
Door dat uurtje minder?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou. Ik ga even in een hoekje zitten huilen
Het thuiswerk advies: werk thuisquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:27 schreef DrMarten het volgende:
Ik lees straks wel even terug wat voor bullshit ze verzonnen hebben.
Ons management zal toch wel weer een reden vinden waarom onze buitendienst gewoon op pad kan. Dinsdag overleg. Ben benieuwdquote:
ESSENTIEEL! KAN NIET THUIS!quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ons management zal toch wel weer een reden vinden waarom onze buitendienst gewoon op pad kan. Dinsdag overleg. Ben benieuwd
Ik kan alleen maar aan Futurama denken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:12 schreef Q. het volgende:
Dat is beter dan de echte toekomst.quote:Op vrijdag 26 november 2021 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar aan Futurama denken.
Ga lekker naar BNW met je wappie posts.quote:
Q is wappie de andere kant op.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Zeg je nou dat z'n ogen niet geopend zijn?
Zie de wijze woorden van gcjoel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Zeg je nou dat z'n ogen niet geopend zijn?
Extra toelichting door De Jonge vandaag dus ik vrees dat Quappie nu driftig allerlei 'DE WERELD VERGAAT' berichten aan het schrijven en posten is.quote:
ik vond dat best prima vorig jaar.quote:
Welke films?quote:Op zondag 28 november 2021 15:14 schreef Tegan het volgende:
Ik heb daar opzich ook geen moeite mee hoor. Ieder jaar houd ik een Kerstfilm marathon met mezelf.
Vorig jaar ook gedaan.quote:Op zondag 28 november 2021 15:14 schreef Tegan het volgende:
Ik heb daar opzich ook geen moeite mee hoor. Ieder jaar houd ik een Kerstfilm marathon met mezelf.
Sowieso The Santa Clause 1 t/m 3.quote:
Die Hard maar een keer half gezien. Keertje opnieuw kijken als ik op kan letten.quote:Op zondag 28 november 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook gedaan.
maar ik vind Die Hard dan wel kerstfilms
Genoeg om de Kerst door te komen. Klinkt goed.quote:Op zondag 28 november 2021 16:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sowieso The Santa Clause 1 t/m 3.
Voor de rest wat nog op de lijst van ooit kijken staat, Cruela, Vivo, A Boy Called Christmas, Red Notice, Adele special wellicht. Of wat andere klassieke feel good (Parent Trap, You've Got Mail) ofzo.
Kerst is daar echt de tijd van het jaar voor, veel tijd over en lekker knus onder de deken op de bank!
Ik heb niks met Kerst en feestdagen. Altijd weer blij als het 2 januari is.quote:Op zondag 28 november 2021 17:19 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik de enige die weinig met kerst en kerstfilms heeft (Diehard daargelaten)?
Gewoon wat gruwelijke horrorfilms op zetten dan komt het wel goedquote:Op zondag 28 november 2021 17:19 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik de enige die weinig met kerst en kerstfilms heeft (Diehard daargelaten)?
?quote:Op zondag 28 november 2021 17:56 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Dacht dat je een vriend had gevonden
Kerstfilms hebben niets te maken met de werkelijkheid.quote:Op zondag 28 november 2021 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks met Kerst en feestdagen. Altijd weer blij als het 2 januari is.
Fijn, weer terug aan het werk en normal drudgeryquote:Op zondag 28 november 2021 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks met Kerst en feestdagen. Altijd weer blij als het 2 januari is.
Geen idee. Ik kijk geen kerstfilms.quote:Op zondag 28 november 2021 17:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kerstfilms hebben niets te maken met de werkelijkheid.
Daarom vroeg je welke Kerstfilms ik ging kijken?quote:Op zondag 28 november 2021 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk geen kerstfilms.
Oprechte interesse in jouw voorkeuren kan prima bestaan naast mijn afkeer van Kerstfilms.quote:Op zondag 28 november 2021 18:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daarom vroeg je welke Kerstfilms ik ging kijken?
Flappiequote:Op zondag 28 november 2021 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
overload aan kerstmuziek?
Genoeg goede kerstmuziek, maar niet op Sky Radio.quote:
geen idee, ik luister nooit naar sky radio.quote:Op zondag 28 november 2021 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg goede kerstmuziek, maar niet op Sky Radio.
Voor z'n Excel bestandjequote:Op zondag 28 november 2021 18:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daarom vroeg je welke Kerstfilms ik ging kijken?
quote:Op zondag 28 november 2021 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe kon ik die vergeten.
Vooral Kerstvibes bij 1 en 2.
Ja niet alle delen kwamen in december uitquote:Op zondag 28 november 2021 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe kon ik die vergeten.
Vooral Kerstvibes bij 1 en 2.
Love Actually is ook een Kerstfilm. En de Nederlandse.quote:Op zondag 28 november 2021 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ja niet alle delen kwamen in december uit
En Bridget jones. Al draaiden die niet in de winter, maar aan het begin is het kerst.
Oja. Die moeten ook weer. Alles is liefde, toch?quote:Op zondag 28 november 2021 20:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Love Actually is ook een Kerstfilm. En de Nederlandse.
quote:Op zondag 28 november 2021 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja. Die moeten ook weer. Alles is liefde, toch?
Elvi weet niks. Gewoon een database voor gemaakt hoor.quote:Op zondag 28 november 2021 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ultieme terror dat mijn lievelingsprogramma hiervoor wordt misbruikt.
Allemaal godverdomme kut. En morgen weer die bouwvakkers weer.quote:Op zondag 28 november 2021 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
overload aan kerstmuziek?
Zeg dat. Vieze, koude wind vanochtend.quote:
En dan was 't ook nog nat.quote:Op maandag 29 november 2021 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. Vieze, koude wind vanochtend.
Gelukkig niet toen ik buiten was, maar inderdaad, regen en hagel hier ook al voorbij zien komen. De positieve draai; de hele dag zie ik zo wel prachtige wolkenluchten voorbij komen tijdens het werken.quote:
En regen. Was gelukkig vandaag in de winterjas gesprongenquote:Op maandag 29 november 2021 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. Vieze, koude wind vanochtend.
Ook al werk ik thuis, ik probeer elke dag toch een woon-werkrondje te wandelen of fietsen of een lunchwandeling te maken.quote:Op maandag 29 november 2021 09:27 schreef Tegan het volgende:
Geen last van het weer als je thuiswerkt toch?!
Ik ben vandaag nodig op "kantoor". Denk dat de rest van de week idd vanuit huis gaat gelukkig.quote:Op maandag 29 november 2021 09:27 schreef Tegan het volgende:
Zo kan ik natuurlijk m'n Ommetjes niet doen.quote:Op maandag 29 november 2021 09:27 schreef Tegan het volgende:
Daar heb ik binnen geen last van.quote:Op maandag 29 november 2021 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Hier nu ook, nog steeds koud echter
Moest gisteren aan jullie denken. Ik bedacht dat als je jouw username met die van Yv combineert dat je StYv krijgt :’)quote:Op maandag 29 november 2021 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kan ik natuurlijk m'n Ommetjes niet doen.
Zijn er mensen die daar nog wat mee doen? Ik was er wel klaar mee op een gegeven moment.quote:Op maandag 29 november 2021 09:39 schreef STING het volgende:
Zo kan ik natuurlijk m'n Ommetjes niet doen.
Nieuwe baan eindelijk rond?quote:Op maandag 29 november 2021 09:47 schreef Barbusse het volgende:
Laatste 2 weken hier doen alsof ik iets uitvoer
Simquote:
Nice! fijn eindelijk licht aan het einde van de tunnel!quote:Op maandag 29 november 2021 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SimMet zelfs een beter salaris dan ik initieel voorstelde
Voor mij wel een goede stok achter de deur om een paar keer per dag te wandelen, voordat ik met werk begin en tijdens de lunch.quote:Op maandag 29 november 2021 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn er mensen die daar nog wat mee doen? Ik was er wel klaar mee op een gegeven moment.
Ik ben er gewoon nooit aan begonnen.quote:Op maandag 29 november 2021 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn er mensen die daar nog wat mee doen? Ik was er wel klaar mee op een gegeven moment.
Goed bezigquote:Op maandag 29 november 2021 10:09 schreef STING het volgende:
Voor mij wel een goede stok achter de deur om een paar keer per dag te wandelen, voordat ik met werk begin en tijdens de lunch.
Pics van je vetjes.quote:Op maandag 29 november 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben er gewoon nooit aan begonnen.
#viesdik
Werd ook wel tijd, m'n huidige baan maakte me op een gegeven moment serieus depressiefquote:Op maandag 29 november 2021 10:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nice! fijn eindelijk licht aan het einde van de tunnel!
Die staan al elders op Fok.quote:
Ja daarom, eindelijk weer wat lucht!quote:Op maandag 29 november 2021 10:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werd ook wel tijd, m'n huidige baan maakte me op een gegeven moment serieus depressief
Ja, heb er zin in.quote:Op maandag 29 november 2021 10:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarom, eindelijk weer wat lucht!
Nais.quote:Op maandag 29 november 2021 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, heb er zin in.En de salarisverhoging van ruim 110% komt ook wel goed uit nu we een huisje hebben gekocht
Linkje?quote:
quote:
Vraag maar aan rival.quote:
Bij deze.quote:
Post hier maar.quote:Op maandag 29 november 2021 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Nog in mijn DM van way way way back
Ik heb al 7 calorieën verbrand in afwachting van de foto's.quote:
In mijn DM is dat gewoon toegestaan hoor jongedamequote:Op maandag 29 november 2021 10:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naakt is natuurlijk geen optie buiten KPD.
Graag gedaan.quote:Op maandag 29 november 2021 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al 7 calorieën verbrand in afwachting van de foto's.
Gefeliciteerd!quote:
quote:
Ben jij zo'n Strict Machine?quote:Op maandag 29 november 2021 11:06 schreef Barbusse het volgende:
Goldfrapp keihard door den speakerts
Meteen nieuwe 65" OLED tv besteld.quote:
Momenteel bijzonder Ooh La Laquote:
Ff de @Belastingdienst taggen dat je je eigenwoningreserve aan dit soort zaken besteedt.quote:Op maandag 29 november 2021 11:08 schreef Q. het volgende:
Meteen nieuwe 65" OLED tv besteld.En een bankje voor in de mancave. Kan ik eindelijk weer fatsoenlijk gamen. Want dat kan op een gaming pc natuurlijk niet.
Noice.quote:Op maandag 29 november 2021 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Meteen nieuwe 65" OLED tv besteld.En een bankje voor in de mancave. Kan ik eindelijk weer fatsoenlijk gamen. Want dat kan op een gaming pc natuurlijk niet.
Vergeet de koelkast en airfryer niet voor in je mancave.quote:Op maandag 29 november 2021 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gros gaat wel in de woning hoor.quote:Op maandag 29 november 2021 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff de @:Belastingdienst taggen dat je je eigenwoningreserve aan dit soort zaken besteedt.
Mag gewoon hoor, alleen heb je dan over datzelfde bedrag geen aftrek op je hypotheek rente.quote:Op maandag 29 november 2021 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff de @:Belastingdienst taggen dat je je eigenwoningreserve aan dit soort zaken besteedt.
In de woonlastenberekening hou ik toch geen rekening met de HRA. Bereken alles bruto want ik ga er vanuit dat de HRA er op niet al te lange termijn toch uit gaat.quote:Op maandag 29 november 2021 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag gewoon hoor, alleen heb je dan over datzelfde bedrag geen aftrek op je hypotheek rente.
En gezien de lage rente niet heel boeiend op zich.
Frituurpan.quote:Op maandag 29 november 2021 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeet de koelkast en airfryer niet voor in je mancave.
Gewoon 1x per jaar laten betalen zolang het er is, altijd leukquote:Op maandag 29 november 2021 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
In de woonlastenberekening hou ik toch geen rekening met de HRA. Bereken alles bruto want ik ga er vanuit dat de HRA er op niet al te lange termijn toch uit gaat.
Goh, jij doet zeker iets met hypotheken?quote:Op maandag 29 november 2021 11:20 schreef gcjoel het volgende:
Mag gewoon hoor, alleen heb je dan over datzelfde bedrag geen aftrek op je hypotheek rente.
En gezien de lage rente niet heel boeiend op zich.
Niet meer gelukkig. Maar ben nog wel gediplomeerdquote:Op maandag 29 november 2021 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, jij doet zeker iets met hypotheken?
Yes pleasequote:Op maandag 29 november 2021 11:31 schreef rival het volgende:
Die HRA zitten we over 20 jaar nog over te bakkeleien toch
Noice.quote:Op maandag 29 november 2021 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Q. altijd living on the edge.quote:Op maandag 29 november 2021 11:33 schreef STING het volgende:
[..]
Noice.
Wel gewaagd hoor, een OLED voor gaming
Zolang er nog zoveel op de VVD wordt gestemd wel ja.quote:Op maandag 29 november 2021 11:31 schreef rival het volgende:
Die HRA zitten we over 20 jaar nog over te bakkeleien toch
Is dit het startschot voor posts waarin we lekker kunnen ranten hoe Rutte het land kapot heeft gemaakt?quote:Op maandag 29 november 2021 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang er nog zoveel op de VVD wordt gestemd wel ja.
zon is hier toch wel zo langzaam verdwenenquote:Op maandag 29 november 2021 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Stralende zon hier al de hele ochtend.
Zeg dat. Midden in een pandemie gaan verhuizen naar een kinderrijke omgeving. Allemaal niet-gevaccineerde minderjarigen die je kunnen besmetten. De kans op een mes tussen je ribben in Kanaleneiland is kleiner.quote:
Ik zie Q. voor mij die vanaf zijn nieuwe bank op een 65"OLED naar de persconferentie kijkt en vergelijkbare teksten zit te schreeuwen.quote:Op maandag 29 november 2021 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Is dit het startschot voor posts waarin we lekker kunnen ranten hoe Rutte het land kapot heeft gemaakt?
quote:Op maandag 29 november 2021 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie Q. voor mij die vanaf zijn nieuwe bank op een 65"OLED naar de persconferentie kijkt en vergelijkbare teksten zit te schreeuwen.
OpRutte!quote:Op maandag 29 november 2021 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dit het startschot voor posts waarin we lekker kunnen ranten hoe Rutte het land kapot heeft gemaakt?
120 Hz. Regelmatig games wisselen zodat je niet teveel burn-in hebt.quote:Op maandag 29 november 2021 11:33 schreef STING het volgende:
[..]
Noice.
Wel gewaagd hoor, een OLED voor gaming
Ik kijk dat niet meer. Als ik depressief wil worden zijn daar genoeg andere manieren voor.quote:Op maandag 29 november 2021 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie Q. voor mij die vanaf zijn nieuwe bank op een 65"OLED naar de persconferentie kijkt en vergelijkbare teksten zit te schreeuwen.
'Twitter.'quote:Op maandag 29 november 2021 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kijk dat niet meer. Als ik depressief wil worden zijn daar genoeg andere manieren voor.
Twitter is daar een heel goed alternatief voorquote:Op maandag 29 november 2021 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kijk dat niet meer. Als ik depressief wil worden zijn daar genoeg andere manieren voor.
Naast doodgaan en belastingen betalen is er een nieuwe zekerheid in het leven; op Twitter reageert Q. op tweets die kritisch zijn op de Nederlandse Corona-aanpak.quote:
Zijn vrouw? Heeft ie ineens haast?quote:Op maandag 29 november 2021 12:02 schreef Tegan het volgende:
Q. mag van zijn vrouw niet gamen in de woonkamer?
De misgunner.. Zou ze ook aan pikstraf doen?quote:Op maandag 29 november 2021 12:02 schreef Tegan het volgende:
Je verwacht toch zeker niet dat ze die twee kinderen heeft gebaard zonder wat goudquote:Op maandag 29 november 2021 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn vrouw? Heeft ie ineens haast?
Ik.quote:Op maandag 29 november 2021 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naast doodgaan en belastingen betalen is er een nieuwe zekerheid in het leven; op Twitter reageert Q. op tweets die kritisch zijn op de Nederlandse Corona-aanpak.
Ik snap uberhaupt niet dat mensen het nog op kunnen brengen naar die 2 te kijken. Ik lees de maatregelen wel ergens terug.quote:Op maandag 29 november 2021 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Scheidingspapieren zijn al aangevraagd denk ikquote:Op maandag 29 november 2021 12:02 schreef Tegan het volgende:
Ik begrijp juist niet waarom je zou struisvogelen. Informatie direct bij de bron halen.quote:Op maandag 29 november 2021 12:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet dat mensen het nog op kunnen brengen naar die 2 te kijken. Ik lees de maatregelen wel ergens terug.
Ik lees het later terug bij de NOS of op de website van het RIVM.quote:Op maandag 29 november 2021 12:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik begrijp juist niet waarom je zou struisvogelen. Informatie direct bij de bron halen.
Maar waarvan je maar gelukkig wordt .
Ja, een paar dagen van tevoren al. Overal.quote:Op maandag 29 november 2021 12:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet dat mensen het nog op kunnen brengen naar die 2 te kijken. Ik lees de maatregelen wel ergens terug.
RIVM checken in plaats van naar persco's kijken is niet struisvogelen?quote:Op maandag 29 november 2021 12:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik begrijp juist niet waarom je zou struisvogelen. Informatie direct bij de bron halen.
Een half uur kijken naar 2 flapdrollen die mij vertellen dat ik vooral mijn handen moet wassen zonder met fatsoenlijk beleid te komen word ik iig niet gelukkig van.quote:Op maandag 29 november 2021 12:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 29 november 2021 12:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een half uur kijken naar 2 flapdrollen die mij vertellen dat ik vooral mijn handen moet wassen zonder met fatsoenlijk beleid te komen word ik iig niet gelukkig van.
Wat voor mij van belang is, is of ik naar kabtoor kan. Of ik naar de kroeg kan en of winkels open blijven. Dat staat tijdens die persco al online.
Misschien wordt het leuker voor je als je het Benny Hill muziekje opzet zodra de persco begint?quote:Op maandag 29 november 2021 12:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een half uur kijken naar 2 flapdrollen die mij vertellen dat ik vooral mijn handen moet wassen zonder met fatsoenlijk beleid te komen word ik iig niet gelukkig van.
Wat voor mij van belang is, is of ik naar kabtoor kan. Of ik naar de kroeg kan en of winkels open blijven. Dat staat tijdens die persco al online.
Zit je alsnog naar die 2 koppen te kijkenquote:Op maandag 29 november 2021 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien wordt het leuker voor je als je het Benny Hill muziekje opzet zodra de persco begint?
Ik probeer slechts mee te denken hierquote:Op maandag 29 november 2021 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit je alsnog naar die 2 koppen te kijken
Wordt gewaardeerd! Maar nee, ik kijk gewoon niet. Doe ik al ruim een jaar niet meer en het bevalt me primaquote:Op maandag 29 november 2021 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeer slechts mee te denken hier
Ik heb de eerste paar gezien, dat vond ik wel zat.quote:Op maandag 29 november 2021 12:54 schreef gcjoel het volgende:
Ik vind de persco altijd toch soort vermakelijk ofzo?
Ik kon vrijdag niet kijken en vind het dan bijna jammer
volgens mij heb ik er 2 niet gezien ofzo.
En dan tig keer dezelfde vragen achteraf.quote:Op maandag 29 november 2021 13:08 schreef TaMieke het volgende:
Ik doe met DrMarten meeIk lees het wel op internet waar ik me aan moet houden. Prima.
Die van een paar weken terug gezien omdat ik toen bij vrienden was. Gehoop gelul en 6x alles herhalen. Veel te vermoeiend.
Is toch meestal om etenstijd, dus met bord op schoot even genietenquote:Op maandag 29 november 2021 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de eerste paar gezien, dat vond ik wel zat.Het is allemaal al mottig genoeg, dan ga ik niet op m'n vrije avond naar iets kijken waar ik me vooral aan erger.
Die zet ik wel af, daar word je echt verdrietig van.quote:Op maandag 29 november 2021 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan tig keer dezelfde vragen achteraf.
Niet het eerste waar ik aan dacht hoe je binnen een relatie van twee andere mannen kan genieten.quote:Op maandag 29 november 2021 13:11 schreef gcjoel het volgende:
Is toch meestal om etenstijd, dus met bord op schoot even genieten
Zag hem inderdaad vanochtend bij Goedemorgen Nederland voorbij komenquote:Op maandag 29 november 2021 13:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik las dat ze in het sinterklaasjournaal nu ook persconferenties hebben die hilarisch zijn. Dat wil ik nog wel even terugkijken
Ik kijk liever Star Trek TNG tijdens het eten.quote:Op maandag 29 november 2021 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is toch meestal om etenstijd, dus met bord op schoot even genieten
quote:Op maandag 29 november 2021 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk liever Star Trek TNG tijdens het eten.
TNG.quote:Op maandag 29 november 2021 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk liever Star Trek TNG tijdens het eten.
Ik probeer vooral kaas te maken van de gebarentaal.quote:Op maandag 29 november 2021 13:08 schreef TaMieke het volgende:
Ik doe met DrMarten meeIk lees het wel op internet waar ik me aan moet houden. Prima.
Die van een paar weken terug gezien omdat ik toen bij vrienden was. Gehoop gelul en 6x alles herhalen. Veel te vermoeiend.
Beeldt ze hier nou 'trek in grote tetten' uit?quote:Op maandag 29 november 2021 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer vooral kaas te maken van de gebarentaal.
Daar heeft het wel wat van weg inderdaad.quote:Op maandag 29 november 2021 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beeldt ze hier nou 'trek in grote tetten' uit?
[ afbeelding ]
Dus toch tetten.quote:
Ik vind 'm leuk gevonden.quote:Op maandag 29 november 2021 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zeg maar wat hoorKan alleen goedemorgen zeggen in gebarentaal.
Ik ken ook niet heel veel gebarentaal, maar 'tetten' weet ik dus wel.quote:
Aantal dagelijkse besmettingen zit onder de 20.000 dus we gaan versoepelen.quote:
Mag ik weer zwemmen?quote:Op maandag 29 november 2021 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aantal dagelijkse besmettingen zit onder de 20.000 dus we gaan versoepelen.
Van mij wel.quote:
Beschrijf "een tijdje"quote:Op maandag 29 november 2021 14:26 schreef Senn88 het volgende:
Volgens de cosmo is een tijdje droogstaan goed voor je.
Enkel als het een keuze is waar je zelf invloed op hebt.quote:Op maandag 29 november 2021 14:26 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2021 14:26 schreef Senn88 het volgende:
Ik luister wel naar de wetenschappers, ok?quote:Wetenschappers weten het zeker: meermaals per maand klaarkomen houdt sperma gezond en helpt kanker vermijden. Wie 21 keer per maand een orgasme krijgt, heeft 33 procent minder kans op prostaatkanker.
Ja dat weet ik. Ik bedoelde vooral; wat vind Cosmo "een tijdje"?quote:Op maandag 29 november 2021 14:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sinds ik met jou op een kamer heb gelegen
Ik heb nog nooit sperma aangemaakt dus dan ben ik al ten dode opgeschrevenquote:Op maandag 29 november 2021 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik luister wel naar de wetenschappers, ok?
Moet ik het nog gaan bijhouden ook om aan die 21 per maand te komen.quote:Op maandag 29 november 2021 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Staat er niet bij. Dus ik vind dat ik daar ook onder valquote:Op maandag 29 november 2021 14:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik bedoelde vooral; wat vind Cosmo "een tijdje"?
Levensgevaarlijk. Hou jij je prostaat maar goed in de gaten dan.quote:Op maandag 29 november 2021 14:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sperma aangemaakt dus dan ben ik al ten dode opgeschreven
Krijg je daar stress van? Want dat is juist weer slecht voor je.quote:Op maandag 29 november 2021 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moet ik het nog gaan bijhouden ook om aan die 21 per maand te komen.
Bijna nieuwe maand, dus dan kan ik het gaan bijhouden.quote:Op maandag 29 november 2021 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je daar stress van? Want dat is juist weer slecht voor je.
Nou is er een verschil tussen droogstaan en klaarkomen natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2021 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Sowieso. schoolvoorbeeld jijquote:Op maandag 29 november 2021 14:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Staat er niet bij. Dus ik vind dat ik daar ook onder val
Wat?! Dit mag je niet openbaar zetten hoor.quote:Op maandag 29 november 2021 14:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou is er een verschil tussen droogstaan en klaarkomen natuurlijk
Gewoon een week lang 3x per dag, kun je daarna relaxenquote:Op maandag 29 november 2021 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik het nog gaan bijhouden ook om aan die 21 per maand te komen.
quote:Op maandag 29 november 2021 14:39 schreef Senn88 het volgende:
11 december heb ik n date. Nu al buikpijn.
Date met jou?quote:
Sta je tot die tijd droog? Volgens de Cosmo is dat goed voor je.quote:Op maandag 29 november 2021 14:39 schreef Senn88 het volgende:
Blaren in de hand en op de piemelmuisquote:Op maandag 29 november 2021 14:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon een week lang 3x per dag, kun je daarna relaxen
Heb je dat altijd als je nieuwe mensen gaat ontmoeten?quote:Op maandag 29 november 2021 14:39 schreef Senn88 het volgende:
Die kans is 99,99% zeker ja. Zal zo ook even mijn horoscoop checken !quote:Op maandag 29 november 2021 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sta je tot die tijd droog? Volgens de Cosmo is dat goed voor je.
Nee, alleen bij mannen.quote:Op maandag 29 november 2021 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je dat altijd als je nieuwe mensen gaat ontmoeten?
Why not both?quote:Op maandag 29 november 2021 14:47 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Fuck deze Teams meeting ik heb zin in een lange wandeling.
Hey wat leuk had ik meeting met jou?quote:Op maandag 29 november 2021 14:47 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Fuck deze Teams meeting ik heb zin in een lange wandeling.
Volgende keer zal ik wel heet subtiel mijn naam droppen, dan weten we het.quote:Op maandag 29 november 2021 14:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hey wat leuk had ik meeting met jou?
Of zitten we in lockdown...quote:Op maandag 29 november 2021 14:49 schreef rival het volgende:
Misschien vind jij hem wel helemaal niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |