quote:Op woensdag 24 november 2021 11:12 schreef Ynnad_Er het volgende:
Deze TT wilde ik er stiekem al heel lang in jassen, vandaar mijn lapo hunt
Klinkt een beetje foutquote:
Ja het ging niet optimaal helaas want het is allemaal nog een beetje vochtig buiten. Moet je weer iets voorzichtiger doen met springen enzo.quote:
Awwwwquote:Op woensdag 24 november 2021 11:12 schreef Ynnad_Er het volgende:
Lievvquote:Op woensdag 24 november 2021 11:25 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Klinkt een beetje foutMaar bedoel onze aller Cin en Puzzie natuurlijk. Onze dames die van begin af aan de Baggerscene compleet maakten
als je bukt zal ik even wat in jou jassenquote:Op woensdag 24 november 2021 11:12 schreef Ynnad_Er het volgende:
🤭quote:Op woensdag 24 november 2021 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je bukt zal ik even wat in jou jassen
quote:Op woensdag 24 november 2021 15:42 schreef puzziepie het volgende:
Geile Gibs Kanon jij bent echt een schatje
Effe ons meissie in de TTquote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 16:51 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Effe ons meissie in de TTIk ga mij nog buigen voor nog een leuke TT, mocht ik weer een keer de capo pakken
![]()
Of buigen voor @:dud0r
quote:Op woensdag 24 november 2021 17:05 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Jij mag ook voor me buigen, voorover![]()
![]()
Greysbabequote:
Een weekend zonder de valsspelers van Mercedesquote:Op donderdag 25 november 2021 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij ook Jochem ❤
En een weekend zonder F1
quote:Op donderdag 25 november 2021 08:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Een weekend zonder de valsspelers van Mercedes
vrienden zijn tegenstanders die je nog niet geëlimineerd hebt.quote:
ja hoorquote:Op donderdag 25 november 2021 11:45 schreef Geerd het volgende:
Wanneer de thuiszorg van oma coronaklachten heeft..niet zekerof positief nog..
En mijn ouders zijn weer bij mijn oma geweest ..mag ik dan op visite?
(Iedereen gevaccineerd)
Go Dudjequote:Op donderdag 25 november 2021 10:20 schreef dud0r het volgende:
Jongens, motiveer mij eens om verder te gaan met de excel files waar ik mee bezig ben
Bedankt voor je tettenpics in dmquote:
Gibsiebibsie!quote:Op donderdag 25 november 2021 15:53 schreef Ynnad_Er het volgende:
Laatste avond Callantsoog alweer. Maar goed, nou is dit hotel niet heul denderend
Cinnepinsje 😘 had ff zin om twee dagen er op uit te zijn. En kwam toen bij een Fletcher uit. Zodoendequote:Op donderdag 25 november 2021 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gibsiebibsie!![]()
Hoe ben je daar nou in godsnaam terechtgekomen?
Maar op een onbewoond eiland joh......en geen lekkere roomservice dus?quote:Op donderdag 25 november 2021 16:18 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Cinnepinsje 😘 had ff zin om twee dagen er op uit te zijn. En kwam toen bij een Fletcher uit. Zodoende
Haha nia dorpje in Noord Holland, geen sexy kamermeisjes om mee te friemelenquote:Op donderdag 25 november 2021 16:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar op een onbewoond eiland joh......en geen lekkere roomservice dus?
Oh zo goed is mijn aardrijkskundequote:Op donderdag 25 november 2021 16:34 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Haha nia dorpje in Noord Holland, geen sexy kamermeisjes om mee te friemelen
Ja ik had wel zin om van een ‘snoepjestrommel’ te smikkelen 🤤quote:Op donderdag 25 november 2021 16:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh zo goed is mijn aardrijkskunde
Jammer hoor!
Had mij dan meegenomenquote:Op donderdag 25 november 2021 16:46 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ja ik had wel zin om van een ‘snoepjestrommel’ te smikkelen 🤤
Had jij geen nieuwe vlam ? Met jou op mijn kamer zou het hele hotel op zijn kop gezet worden whehehehequote:Op donderdag 25 november 2021 16:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had mij dan meegenomen![]()
Ja klopt maar wilde je een beetje opvrolijkenquote:Op donderdag 25 november 2021 17:15 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Had jij geen nieuwe vlam ? Met jou op mijn kamer zou het hele hotel op zijn kop gezet worden whehehehe
Oh ik ben prima vrolijk 😁 geniet van mijn vrije momenten.quote:Op donderdag 25 november 2021 17:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja klopt maar wilde je een beetje opvrolijken
You go girlquote:Op donderdag 25 november 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bedankt voor je tettenpics in dmben er gelijk keihard, huehuehue, door aan de slag gegaan
Mooi zoquote:Op donderdag 25 november 2021 17:29 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Oh ik ben prima vrolijk 😁 geniet van mijn vrije momenten.
als ik dat zie denk ik aan Chin Chanquote:
Jij mag die chin chan billetjes van je wel op mijn gezicht zetten andersquote:Op donderdag 25 november 2021 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik dat zie denk ik aan Chin Chan
quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij mag die chin chan billetjes van je wel op mijn gezicht zetten anders
quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij mag die chin chan billetjes van je wel op mijn gezicht zetten anders
Zou proevenquote:Op vrijdag 26 november 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
@:greysbones heeft wel echt hele lekkere billen
lekker dingquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze mogen wel om 5.00 uur weer open
ik ga toch bjina altijd in de ochtend. nergens last vanquote:
Als je toch wakker ligt....quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga toch bjina altijd in de ochtend. nergens last van
Heb je er geen piemol naast je liggen ?quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als je toch wakker ligt....
Dudor is onze nachtbraken, ik niet zo.....quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je er geen piemol naast je liggen ?
Ik ben vannacht heel even rond 0415 wakker geweest en toen weer verder geslapenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dudor is onze nachtbraken, ik niet zo.....
Oh valt niet tegen dan.....quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben vannacht heel even rond 0415 wakker geweest en toen weer verder geslapen
Tot 0740 ofzo
Nee was best primaquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh valt niet tegen dan.....
Ben ikquote:
Jazekerquote:
Jaaaquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weer lekker in je eigen bedje geslapen?
Echt hèquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:13 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Jaaa100X beter, Slaapt toch echt wel een stuk lekkerder.
Laatste avond hadden mensen in de kamer naast mij hadden kinderen mee en tering veel lawaai wat het slapen nou ook niet echt lekker maakte. Was blij dat het vannacht lekker stil en rustig was hier.quote:
Oh dat was wel een gehorig hotel dan......quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:19 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Laatste avond hadden mensen in de kamer naast mij hadden kinderen mee en tering veel lawaai wat het slapen nou ook niet echt lekker maakte. Was blij dat het vannacht lekker stil en rustig was hier.
Ja was het ook, niet geweldig. Wel schoon, maar verouderd. Dinerkaart was wel prima, eten kwalitatief erg lekker.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat was wel een gehorig hotel dan......
Je bent er in elk geval even uit geweestquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:54 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ja was het ook, niet geweldig. Wel schoon, maar verouderd. Dinerkaart was wel prima, eten kwalitatief erg lekker.
Ik ben tot nu toe alleen maar hotels met van die achterlijk zachte bedden tegen gekomen. Ik kan daar niet goed tegen. Moet een harder matras hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
Sommige hotels hebben van die bedden waar je nooit meer uit wilt ..
En sommige waar je krijsend de kamer uit wilt rennen
In dit geval redelijk oke qua bed. Tussen zacht en hard bed in. Maar was erg onrustig. Dat trek ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
Sommige hotels hebben van die bedden waar je nooit meer uit wilt ..
En sommige waar je krijsend de kamer uit wilt rennen
Als je het nou even opzoekt en een kamer voor ons boekt zullen we dat bed eens testenquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:35 schreef greysbones het volgende:
Noordwijk aan zee
Hotel moet ik even opzoeken
Heeeerlijke bedden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je het nou even opzoekt en een kamer voor ons boekt zullen we dat bed eens testen
Die hebben we ook gehadquote:Op zondag 28 november 2021 10:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh hier schijnt een zonnetje
Hier inmiddels ook helaas......quote:Op zondag 28 november 2021 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben we ook gehad
Nu regen en wind
Whutquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:29 schreef Ynnad_Er het volgende:
P.s. hier hebben we weer zo'm ge-mie-mie-mie-mie-mie jankerd. Vooral zuslief lekker het slachtoffer spelen.
Joah prima, lekker ontbeten met mijn champignonsoep van gisteren die trouwens belachelijk goed gelukt isquote:
Oh heerlijk zegquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:31 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Joah prima, lekker ontbeten met mijn champignonsoep van gisteren die trouwens belachelijk goed gelukt is
Oh pfff!!!quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:32 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik. link drop vorige post ging niet goed
Ik snap niet dat je gaat miepen als je wordt aangesproken als je het rode stoplicht negeert.quote:
Ja heel sneuquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je gaat miepen als je wordt aangesproken als je het rode stoplicht negeert.Royal sadness.
Nee maar het is wel echt baggerweerquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:20 schreef greysbones het volgende:
Heeft er al ieman gezegd dat het baggerweer is ?
had ik vanmorgen al gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:25 schreef Emmerdeur het volgende:
Net wezen baggeren maar het weer viel wel mee 🤡
Soms houden mensen er niet van als ze iets doen wat niet mag en ze er op worden aangesproken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je gaat miepen als je wordt aangesproken als je het rode stoplicht negeert.Royal sadness.
Als die agent trouwens zijn noodknop indrukt dan duurt het best wel lang voordat zijn collega's er zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:29 schreef Ynnad_Er het volgende:
P.s. hier hebben we weer zo'm ge-mie-mie-mie-mie-mie jankerd. Vooral zuslief lekker het slachtoffer spelen.
Niet koud toch? Wel stevig briesje.....quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel jawel. Wel koud hier hoor. Ik kan de kou zelfs horen
hey babe.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:50 schreef greysbones het volgende:
Tjonge jonge
Weeeer baggerweer
Druifjes
Godverrrrrrrrrquote:Op woensdag 1 december 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
hey babe.
Ja het blijft de hele week kut als ik het zo zie
die vult zichzelf wel met dit weerquote:Op woensdag 1 december 2021 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Godverrrrrrrrr
Moet nog wat aan de vijver doen
Geen zin in met dit shit weer
Het was gisteren erger dan vandaag. Ik ben net al buiten geweest. Het was te doenquote:Op woensdag 1 december 2021 07:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet koud toch? Wel stevig briesje.....
Maar welquote:Op donderdag 2 december 2021 15:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Typisch........hele week buien onderweg, nu ben ik thuis en hoef ik niet meer de deur schijnt de zon....
hier ook natte sneeuwquote:Op donderdag 2 december 2021 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Beetje natte sneeuw, bleef gelukkig niet liggen
Hier nog 3 graden en gaat komende nachten niet dalen.....quote:Op donderdag 2 december 2021 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook natte sneeuw
maar als het nu zou gaan regenen zou het ook niet best zijn'
het vriest al
tis hier brrrrrrrquote:Op donderdag 2 december 2021 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier nog 3 graden en gaat komende nachten niet dalen.....
Koud is niet zo erg.....heb alleen geen fijne ervaring met onderuit gaan door onzichtbare gladheid....quote:
net even buitengeweestquote:Op donderdag 2 december 2021 19:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koud is niet zo erg.....heb alleen geen fijne ervaring met onderuit gaan door onzichtbare gladheid....
Gauw naar binnen en daar blijven dan maar!quote:Op donderdag 2 december 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
net even buitengeweest
de autoruiten zijn allemaal al bevroren
houtkachel is aanquote:Op donderdag 2 december 2021 19:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gauw naar binnen en daar blijven dan maar!
zit je straks weer met een gebroken heupquote:Op donderdag 2 december 2021 19:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koud is niet zo erg.....heb alleen geen fijne ervaring met onderuit gaan door onzichtbare gladheid....
Liever niet......quote:Op donderdag 2 december 2021 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
zit je straks weer met een gebroken heup
dat lijkt me ook heerlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sinds kort vierdaagse werkweken, bevalt heel goed
Nu even geen zin in werken en dan vanavond nog iets af moeten hebben.....quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat lijkt me ook heerlijk
werk thuis
dan kan in principe zelf bepalen wanneer ik werk
maar ja dat is soms ook een valkuil
dat jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu even geen zin in werken en dan vanavond nog iets af moeten hebben.....
Herkenbaar. Dan gaat werk altijd door (bij mij dan, maar dat is inherent aan de functie).quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat lijkt me ook heerlijk
werk thuis
dan kan in principe zelf bepalen wanneer ik werk
maar ja dat is soms ook een valkuil
Blijf dan ook binnenquote:
Moet moetquote:Op maandag 6 december 2021 07:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben ik ook nog, maar zal toch weer op pad moeten straks.....
goed plan. Eens kijken of dat te regelen is deze weekquote:
echt he. vies gedoe.quote:
idd gaan we niet doen..quote:Op maandag 6 december 2021 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt he. vies gedoe.
lichaamssappen enzo
Niks voor mij..pak de motor wel..al hoe wel..bijna 22e worden de dagen weer langerquote:Op maandag 6 december 2021 12:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb hem anders niet horen klagen.....
Lente in zicht!quote:Op maandag 6 december 2021 12:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niks voor mij..pak de motor wel..al hoe wel..bijna 22e worden de dagen weer langer![]()
![]()
![]()
aaahhhquote:Op maandag 6 december 2021 17:05 schreef stokj het volgende:
@:puzziepie Puzzie puzzie miauw miauw, ik ging vandaag in de kou wandelen want moet in beweging blijven. Ik was aan de telefoon met Vlaaiatollah. Omdat het koud was had ik mijn handen in mijn zakken (ik was mijn handschoenen vergeten).
Zie ik daar opeens die kat die ik al heel lang niet meer heb gezien lopen! Ik wou een foto maken maar de kou overwon het van mijn voornemen
JAAA!!! Ik was wel blij om de kat te zien. Want elke keer als ik op dat stukje loop hoop ik hem te zien. Ik was aan de ene kant wel verbaasd dat hij met deze kou buiten was. Maar zijn vacht zal natuurlijk beter zijn dan mijn huidquote:
Grappig dat je hem nu weer hebt gezien, helemaal met dit kut weer, en in deze periode. Wel leuk dat je hem weer hebt gezien. Het gaat gelukkig goed met hem zo te lezenquote:Op maandag 6 december 2021 17:09 schreef stokj het volgende:
[..]
JAAA!!! Ik was wel blij om de kat te zien. Want elke keer als ik op dat stukje loop hoop ik hem te zien. Ik was aan de ene kant wel verbaasd dat hij met deze kou buiten was. Maar zijn vacht zal natuurlijk beter zijn dan mijn huid
Ja, jammer dat ik niet weet van wie de kat is want dan zou ik vragen waarom ik de kat soms wel en soms niet zie. Blijven leuke beesten!quote:Op maandag 6 december 2021 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grappig dat je hem nu weer hebt gezien, helemaal met dit kut weer, en in deze periode. Wel leuk dat je hem weer hebt gezien. Het gaat gelukkig goed met hem zo te lezen
Echt welquote:Op maandag 6 december 2021 18:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik niet weet van wie de kat is want dan zou ik vragen waarom ik de kat soms wel en soms niet zie. Blijven leuke beesten!
maanlichtjequote:
Ja lekker ontspannen hier, bij jou ook?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle goed ?
en je hebt weekend!!!
Nu weekendquote:Op donderdag 9 december 2021 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja lekker ontspannen hier, bij jou ook?
Bij jou niet???quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Brrrrr lekker daar houden die vorst
Moguh cinquote:
Jij ook hier herr 🐇quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:13 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes morgens mensjes der Dag Bagger
Meneer Konijn is er weer!quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:13 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes morgens mensjes der Dag Bagger
Eindelijk terug van vakantiequote:Op dinsdag 14 december 2021 07:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meneer Konijn is er weer!
Beloofdquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer zo lang weg blijven hoor
De volgende keer ga ik gewoon martel technieken gebruiken bij bepaalde mensen om me weer veel sneller vrij te krijgenquote:
Ik heb te doen met zequote:Op dinsdag 14 december 2021 07:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik gewoon martel technieken gebruiken bij bepaalde mensen om me weer veel sneller vrij te krijgen
Achja, sommige mensen zijn nu eenmaal hardleersquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, sommige mensen zijn nu eenmaal hardleers
op youtube zo te zien dus zal wel een rickroll zijnquote:Op woensdag 15 december 2021 10:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, wie weet waar je dan allemaal terecht komt
Nu effe mobiel, met maatjes in de kroeg Snoepjesnoetquote:
Je bent zelluf een snoepjessnoetquote:Op donderdag 16 december 2021 15:16 schreef Ynnad_Er het volgende:
I
[..]
Nu effe mobiel, met maatjes in de kroeg Snoepjesnoetmijn vakantie vieren.
Groetjonsch aan den bagger republiek
Geniet van je vakantie!!!quote:Op donderdag 16 december 2021 15:16 schreef Ynnad_Er het volgende:
I
[..]
Nu effe mobiel, met maatjes in de kroeg Snoepjesnoetmijn vakantie vieren.
Groetjonsch aan den bagger republiek
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bent zelluf een snoepjessnoet, have fun!
Mijn meisjesquote:
Hi lekkertjequote:Op maandag 20 december 2021 09:00 schreef Ynnad_Er het volgende:
ITS THE MOST WONDERFUL WEEK OF THE YEAR !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat zal geheid tegenvallen. Of meevallen, dat kan natuurlijk ook. Laatste weekje vrij en volgende week weer beginnen. Blegh ! Wat is vorige week omgevlogenMaar goed. kom wel lekker tot rust.
Fijne dag baggerbaby's !
Poetsiehotquote:Op maandag 20 december 2021 10:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hi lekkertje![]()
Ik ga bloedprikkenFijne dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |