Niet koud toch? Wel stevig briesje.....quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel jawel. Wel koud hier hoor. Ik kan de kou zelfs horen
hey babe.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:50 schreef greysbones het volgende:
Tjonge jonge
Weeeer baggerweer
Druifjes
Godverrrrrrrrrquote:Op woensdag 1 december 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
hey babe.
Ja het blijft de hele week kut als ik het zo zie
die vult zichzelf wel met dit weerquote:Op woensdag 1 december 2021 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Godverrrrrrrrr
Moet nog wat aan de vijver doen
Geen zin in met dit shit weer
Plantenfilter in orde makenquote:
Het was gisteren erger dan vandaag. Ik ben net al buiten geweest. Het was te doenquote:Op woensdag 1 december 2021 07:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet koud toch? Wel stevig briesje.....
Maar welquote:Op donderdag 2 december 2021 15:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Typisch........hele week buien onderweg, nu ben ik thuis en hoef ik niet meer de deur schijnt de zon....
hier ook natte sneeuwquote:Op donderdag 2 december 2021 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Beetje natte sneeuw, bleef gelukkig niet liggen
Hier nog 3 graden en gaat komende nachten niet dalen.....quote:Op donderdag 2 december 2021 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook natte sneeuw
maar als het nu zou gaan regenen zou het ook niet best zijn'
het vriest al
tis hier brrrrrrrquote:Op donderdag 2 december 2021 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier nog 3 graden en gaat komende nachten niet dalen.....
Koud is niet zo erg.....heb alleen geen fijne ervaring met onderuit gaan door onzichtbare gladheid....quote:
net even buitengeweestquote:Op donderdag 2 december 2021 19:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koud is niet zo erg.....heb alleen geen fijne ervaring met onderuit gaan door onzichtbare gladheid....
Gauw naar binnen en daar blijven dan maar!quote:Op donderdag 2 december 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
net even buitengeweest
de autoruiten zijn allemaal al bevroren
houtkachel is aanquote:Op donderdag 2 december 2021 19:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gauw naar binnen en daar blijven dan maar!
zit je straks weer met een gebroken heupquote:Op donderdag 2 december 2021 19:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koud is niet zo erg.....heb alleen geen fijne ervaring met onderuit gaan door onzichtbare gladheid....
Liever niet......quote:Op donderdag 2 december 2021 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
zit je straks weer met een gebroken heup
dat lijkt me ook heerlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sinds kort vierdaagse werkweken, bevalt heel goed
Nu even geen zin in werken en dan vanavond nog iets af moeten hebben.....quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat lijkt me ook heerlijk
werk thuis
dan kan in principe zelf bepalen wanneer ik werk
maar ja dat is soms ook een valkuil
dat jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu even geen zin in werken en dan vanavond nog iets af moeten hebben.....
Herkenbaar. Dan gaat werk altijd door (bij mij dan, maar dat is inherent aan de functie).quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat lijkt me ook heerlijk
werk thuis
dan kan in principe zelf bepalen wanneer ik werk
maar ja dat is soms ook een valkuil
Blijf dan ook binnenquote:
Moet moetquote:Op maandag 6 december 2021 07:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben ik ook nog, maar zal toch weer op pad moeten straks.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |