Jaaaquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weer lekker in je eigen bedje geslapen?
Echt hèquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:13 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Jaaa100X beter, Slaapt toch echt wel een stuk lekkerder.
Laatste avond hadden mensen in de kamer naast mij hadden kinderen mee en tering veel lawaai wat het slapen nou ook niet echt lekker maakte. Was blij dat het vannacht lekker stil en rustig was hier.quote:
Oh dat was wel een gehorig hotel dan......quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:19 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Laatste avond hadden mensen in de kamer naast mij hadden kinderen mee en tering veel lawaai wat het slapen nou ook niet echt lekker maakte. Was blij dat het vannacht lekker stil en rustig was hier.
Ja was het ook, niet geweldig. Wel schoon, maar verouderd. Dinerkaart was wel prima, eten kwalitatief erg lekker.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat was wel een gehorig hotel dan......
Je bent er in elk geval even uit geweestquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:54 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ja was het ook, niet geweldig. Wel schoon, maar verouderd. Dinerkaart was wel prima, eten kwalitatief erg lekker.
Ik ben tot nu toe alleen maar hotels met van die achterlijk zachte bedden tegen gekomen. Ik kan daar niet goed tegen. Moet een harder matras hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
Sommige hotels hebben van die bedden waar je nooit meer uit wilt ..
En sommige waar je krijsend de kamer uit wilt rennen
In dit geval redelijk oke qua bed. Tussen zacht en hard bed in. Maar was erg onrustig. Dat trek ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
Sommige hotels hebben van die bedden waar je nooit meer uit wilt ..
En sommige waar je krijsend de kamer uit wilt rennen
Als je het nou even opzoekt en een kamer voor ons boekt zullen we dat bed eens testenquote:Op zaterdag 27 november 2021 17:35 schreef greysbones het volgende:
Noordwijk aan zee
Hotel moet ik even opzoeken
Heeeerlijke bedden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je het nou even opzoekt en een kamer voor ons boekt zullen we dat bed eens testen
Die hebben we ook gehadquote:Op zondag 28 november 2021 10:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh hier schijnt een zonnetje
Hier inmiddels ook helaas......quote:Op zondag 28 november 2021 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben we ook gehad
Nu regen en wind
Whutquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:29 schreef Ynnad_Er het volgende:
P.s. hier hebben we weer zo'm ge-mie-mie-mie-mie-mie jankerd. Vooral zuslief lekker het slachtoffer spelen.
Joah prima, lekker ontbeten met mijn champignonsoep van gisteren die trouwens belachelijk goed gelukt isquote:
Oh heerlijk zegquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:31 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Joah prima, lekker ontbeten met mijn champignonsoep van gisteren die trouwens belachelijk goed gelukt is
Oh pfff!!!quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:32 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik. link drop vorige post ging niet goed
Ik snap niet dat je gaat miepen als je wordt aangesproken als je het rode stoplicht negeert.quote:
Ja heel sneuquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je gaat miepen als je wordt aangesproken als je het rode stoplicht negeert.Royal sadness.
Nee maar het is wel echt baggerweerquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:20 schreef greysbones het volgende:
Heeft er al ieman gezegd dat het baggerweer is ?
had ik vanmorgen al gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:25 schreef Emmerdeur het volgende:
Net wezen baggeren maar het weer viel wel mee 🤡
Soms houden mensen er niet van als ze iets doen wat niet mag en ze er op worden aangesproken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je gaat miepen als je wordt aangesproken als je het rode stoplicht negeert.Royal sadness.
Als die agent trouwens zijn noodknop indrukt dan duurt het best wel lang voordat zijn collega's er zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:29 schreef Ynnad_Er het volgende:
P.s. hier hebben we weer zo'm ge-mie-mie-mie-mie-mie jankerd. Vooral zuslief lekker het slachtoffer spelen.
Niet koud toch? Wel stevig briesje.....quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel jawel. Wel koud hier hoor. Ik kan de kou zelfs horen
hey babe.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:50 schreef greysbones het volgende:
Tjonge jonge
Weeeer baggerweer
Druifjes
Godverrrrrrrrrquote:Op woensdag 1 december 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
hey babe.
Ja het blijft de hele week kut als ik het zo zie
die vult zichzelf wel met dit weerquote:Op woensdag 1 december 2021 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Godverrrrrrrrr
Moet nog wat aan de vijver doen
Geen zin in met dit shit weer
Plantenfilter in orde makenquote:
Het was gisteren erger dan vandaag. Ik ben net al buiten geweest. Het was te doenquote:Op woensdag 1 december 2021 07:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet koud toch? Wel stevig briesje.....
Maar welquote:Op donderdag 2 december 2021 15:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Typisch........hele week buien onderweg, nu ben ik thuis en hoef ik niet meer de deur schijnt de zon....
hier ook natte sneeuwquote:Op donderdag 2 december 2021 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Beetje natte sneeuw, bleef gelukkig niet liggen
Hier nog 3 graden en gaat komende nachten niet dalen.....quote:Op donderdag 2 december 2021 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook natte sneeuw
maar als het nu zou gaan regenen zou het ook niet best zijn'
het vriest al
tis hier brrrrrrrquote:Op donderdag 2 december 2021 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier nog 3 graden en gaat komende nachten niet dalen.....
Koud is niet zo erg.....heb alleen geen fijne ervaring met onderuit gaan door onzichtbare gladheid....quote:
net even buitengeweestquote:Op donderdag 2 december 2021 19:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koud is niet zo erg.....heb alleen geen fijne ervaring met onderuit gaan door onzichtbare gladheid....
Gauw naar binnen en daar blijven dan maar!quote:Op donderdag 2 december 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
net even buitengeweest
de autoruiten zijn allemaal al bevroren
houtkachel is aanquote:Op donderdag 2 december 2021 19:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gauw naar binnen en daar blijven dan maar!
zit je straks weer met een gebroken heupquote:Op donderdag 2 december 2021 19:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koud is niet zo erg.....heb alleen geen fijne ervaring met onderuit gaan door onzichtbare gladheid....
Liever niet......quote:Op donderdag 2 december 2021 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
zit je straks weer met een gebroken heup
dat lijkt me ook heerlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sinds kort vierdaagse werkweken, bevalt heel goed
Nu even geen zin in werken en dan vanavond nog iets af moeten hebben.....quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat lijkt me ook heerlijk
werk thuis
dan kan in principe zelf bepalen wanneer ik werk
maar ja dat is soms ook een valkuil
dat jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu even geen zin in werken en dan vanavond nog iets af moeten hebben.....
Herkenbaar. Dan gaat werk altijd door (bij mij dan, maar dat is inherent aan de functie).quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat lijkt me ook heerlijk
werk thuis
dan kan in principe zelf bepalen wanneer ik werk
maar ja dat is soms ook een valkuil
Blijf dan ook binnenquote:
Moet moetquote:Op maandag 6 december 2021 07:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben ik ook nog, maar zal toch weer op pad moeten straks.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |