goed plan. Eens kijken of dat te regelen is deze weekquote:
echt he. vies gedoe.quote:
idd gaan we niet doen..quote:Op maandag 6 december 2021 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
echt he. vies gedoe.
lichaamssappen enzo
Niks voor mij..pak de motor wel..al hoe wel..bijna 22e worden de dagen weer langerquote:Op maandag 6 december 2021 12:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb hem anders niet horen klagen.....
Lente in zicht!quote:Op maandag 6 december 2021 12:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niks voor mij..pak de motor wel..al hoe wel..bijna 22e worden de dagen weer langer![]()
![]()
![]()
aaahhhquote:Op maandag 6 december 2021 17:05 schreef stokj het volgende:
@:puzziepie Puzzie puzzie miauw miauw, ik ging vandaag in de kou wandelen want moet in beweging blijven. Ik was aan de telefoon met Vlaaiatollah. Omdat het koud was had ik mijn handen in mijn zakken (ik was mijn handschoenen vergeten).
Zie ik daar opeens die kat die ik al heel lang niet meer heb gezien lopen! Ik wou een foto maken maar de kou overwon het van mijn voornemen
JAAA!!! Ik was wel blij om de kat te zien. Want elke keer als ik op dat stukje loop hoop ik hem te zien. Ik was aan de ene kant wel verbaasd dat hij met deze kou buiten was. Maar zijn vacht zal natuurlijk beter zijn dan mijn huidquote:
Grappig dat je hem nu weer hebt gezien, helemaal met dit kut weer, en in deze periode. Wel leuk dat je hem weer hebt gezien. Het gaat gelukkig goed met hem zo te lezenquote:Op maandag 6 december 2021 17:09 schreef stokj het volgende:
[..]
JAAA!!! Ik was wel blij om de kat te zien. Want elke keer als ik op dat stukje loop hoop ik hem te zien. Ik was aan de ene kant wel verbaasd dat hij met deze kou buiten was. Maar zijn vacht zal natuurlijk beter zijn dan mijn huid
Ja, jammer dat ik niet weet van wie de kat is want dan zou ik vragen waarom ik de kat soms wel en soms niet zie. Blijven leuke beesten!quote:Op maandag 6 december 2021 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grappig dat je hem nu weer hebt gezien, helemaal met dit kut weer, en in deze periode. Wel leuk dat je hem weer hebt gezien. Het gaat gelukkig goed met hem zo te lezen
Echt welquote:Op maandag 6 december 2021 18:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik niet weet van wie de kat is want dan zou ik vragen waarom ik de kat soms wel en soms niet zie. Blijven leuke beesten!
maanlichtjequote:
alle goed ?quote:
Ja lekker ontspannen hier, bij jou ook?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle goed ?
en je hebt weekend!!!
Nu weekendquote:Op donderdag 9 december 2021 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja lekker ontspannen hier, bij jou ook?
Bij jou niet???quote:Op zaterdag 11 december 2021 09:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Brrrrr lekker daar houden die vorst
Het vriest hier nog steedsquote:
Moguh cinquote:
Jij ook hier herr 🐇quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:13 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes morgens mensjes der Dag Bagger
Meneer Konijn is er weer!quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:13 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes morgens mensjes der Dag Bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |