abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:35:54 #1
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_202310898
Tot nu toe bekend:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe afleveringen elke dinsdagavond op RTL5 om 20:30 uur.

Laatste dit seizoen voorzover ik zie, 3-11-2020:

Influencers als Bram Krikke en Maradonnie worden er stapelgek van: seksbots. Nepprofielen van hitsige dames die je meelokken naar louche datingsites. Wie zitten hierachter? Kees en een geheime bron starten een onderzoek en komen uit bij enkele Nederlandse bedrijven. Een onthullend inkijkje in een schimmige schijnwereld vol misleiding en oplichting loopt uit op een pittige confrontatie in Amsterdam.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_202310899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:33 schreef monkyyy het volgende:
Mooi wc pot staat daar, bouten met uitzicht :)
Ah daar is hij heen, bij Addy.
pi_202310916
Heb wel medelijden met de kinderen van die gast. Je zou maar een vader hebben die gelooft dat de aarde plat is ;(
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:37:08 #4
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_202310917
Irritant druk ventje.
Klappie op de neus om 'm te kalmeren.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_202310920
De flat earth theorie kan uiteraard niet ontbreken _O- :')
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:38:22 #6
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_202310940
Ik dacht dat "platte aarde" een meme was, maar er zijn mensen die daar echt van overtuigd zijn.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_202310944
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:37 schreef Dutch_view het volgende:
De flat earth theorie kan uiteraard niet ontbreken _O- :')
Wel een manier om direct van Kees van der Spek af te zijn.
Dan is hij meteen klaar met je :)
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:38:56 #8
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_202310949
Gehersenspoelde dochter bemoeit zich er ook mee.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_202310967
Website is net offline gehaald >:)
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:40:25 #10
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_202310968
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_202310975
https://www.defamilievanwichen.nl/

503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.

-O- -O-
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:42:14 #12
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_202310993
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:40 schreef praadje het volgende:
Website is net offline gehaald >:)
https://www.defamilievanwichen.nl/onze-community
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_202310998
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:40 schreef Dutch_view het volgende:
https://www.defamilievanwichen.nl/

503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.

-O- -O-
Ik kom er wel op.
pi_202311003
Denk dat er ff een piek van nieuwschierige RTL5 kijkers waren :D
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:43:09 #15
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_202311005
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik kom er wel op.
Hier ook nog
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_202311010
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:38 schreef ddx het volgende:

[..]
Wel een manier om direct van Kees van der Spek af te zijn.
Dan is hij meteen klaar met je :)
Ik zou ook met de bek vol tanden staan _O- . Hoe moet je op zoiets absurds reageren? Dan is het gesprek wel klaar.
pi_202311034
Reactie van de fam

https://www.defamilievanw(...)-bi-zar-re-eind-tijd

Zelfs een speciaal gedeelte voor Kees geschreven *;

quote:
@Kees

Omdat wij zeker weten dat je deze blog ook leest, hierbij speciaal aan jou;

"Kees, jij weet dat wij, ondanks dat wij het totaal niet verplicht waren, de gezinnen (die er nb zelf voor kozen om halverwege het koopproces de stekker eruit te trekken) toch nog hebben beloofd om hen, bij verkoop van het betreffende plot, 50% van de aanbetaling terug te betalen(!), zoals we dit bij 3 andere gezinnen ook al hadden gedaan. De kans achten wij klein, maar mochten wij door de negativiteit van jouw programma nu geen plot(s) meer verkopen, dan is het jouw programma dat er voor zorgt dat wij ons woord niet kunnen nakomen en gooiden de betreffende gezinnen die (hoe zielig) naar de media zijn gestapt, dus eigenlijk hun eigen glazen in.
Maar Kees... Jij en wij weten dat het aantal Nederlanders dat 'wakker' wordt, dagelijks enorm groeit. Mensen die niet gek zijn en de leugens van de mainstream media (waaronder jouw sensatie-beluste programma) doorprikken. Mensen die begrijpen dat de elite niet zit te wachten op community's als de onze, omdat daar natuurlijk geen cent op valt te verdienen. Daarnaast moet er op TV natuurlijk negatieve aandacht aan worden besteed, om te bevorderen dat niet nóg meer mensen de stap maken naar een off-grid en zelfvoorzienend leven, want ook die groep groeit enorm. Wij offeren ons wel op hoor, maar ondanks je programma zullen er alleen maar meer en meer mensen wakker gaan worden. Simpelweg omdat het niet klopt. Ze zullen de leugens gaan doorzien. Wij zijn met ons gezin een jaar lang op TV geweest en geloof ons, de kijker kent ons niet goed, maar goed genoeg om te weten dat wij andere mensen nooit zouden kunnen 'oplichten'. Je maakt jezelf met deze uitzending dus een stuk minder geloofwaardig.

Goed.. mocht je in de toekomst toch ooit nog eens de moed verzameld hebben om eens langs te komen en het gesprek aan te gaan, je bent welkom! Dan maken we wel gewoon netjes een afspraak (we breken niet meer in, zoals de laatste keer) en dan blijf je wel gewoon een bakje koffie drinken hoor. We maken graag tijd om je precies te vertellen waar wij onze informatie vandaan halen, wat onze bronnen zijn, wanneer je een feit een feit mag noemen en hoe je de échte leugens kan onderscheiden van de échte waarheid.

Tijdens ons gesprek hebben wij je meerdere malen vriendelijk gevraagd om; óf het hele verhaal (en daarmee de waarheid) te brengen óf helemaal niets uit te zenden. Toen je vertrok gaf je aan dat je het bij een makelaar nogmaals zou controleren of dit stuk land verkaveld kon worden en dat je terug zou komen. Maar je kwam je woord niet na, want we hebben je niet meer gezien. Wij hadden gelijk he? ;-)

Aangezien je ons niet neutraal kwam vragen om eens uitleg te geven over onze kant van het verhaal, maar je direct in de beschuldigingsmodus schoot en het daarmee duidelijk was wat je doel was, verwachten we geen eerlijk itempje van je. Uit ervaring weten we dat de TV van bar weinig beelden en teksten toch nog een verrassend interessant itempje in elkaar kan flansen dat kijkers trekt. En daarom willen we dat je weet dat je ooit verantwoording aflegt voor je daden aan de hoogste rechter (God).

Breng de waarheid, verdraai de waarheid niet, wees eerlijk. Meer vragen we je niet.

Verder nog een laatste tip: begin eens met het lezen van de Bijbel. Dat is een boek wat iedereen in zijn/haar leven toch ooit eens gelezen zou moeten hebben. Daar staan trouwens ook bijna tweehonderd bewijzen in dat de aarde vast staat, plat is, een koepel/firmament heeft, de zon over de aarde beweegt, klein en dichtbij is en niet 150 miljoen km ver weg, en ga zo maar door. Daarnaast raden wij je aan om de website www.deplatteaarde.nl en de film "Level. The truth is hard to swallow" eens te kijken. Als je enkel op 'flat earth' googlet, krijg je namelijk (helaas) ook veel zooi, omdat die boeven na 2015* uiteraard de algoritmes veranderd hebben. (*In dat jaar scoorde de zoekopdracht 'flat earth' het hoogst in Google).

Kees, het beste en Gods Zegen!"
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 21:45:42 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_202311045
hij praat zoals ie schrijft. irritant
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_202311108
Ik zou het opzich niet verkeerd vinden als hij dat aanbod aannam en nog eens met ze ging praten.

Het is ook wel weer echt confro cliffhanger.

Maarja dat zal wel niet gebeuren..
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:52:54 #21
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_202311115
Oud lijk moet niet eens meer autorijden man.
Gvd
Haters everywhere but I don't really care.
pi_202311413
twitter


:N
  dinsdag 23 november 2021 @ 22:20:55 #23
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_202311585
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 22:11 schreef Dutch_view het volgende:
[ twitter ]

:N
Mooi! ^O^
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_202311757
Krijg een beetje kinderen van Ruinerwold idee
pi_202312565
Hahaha die blog, wat een ongelofelijke koekwous. Helemaal gestoord.

Medelijden met de kinderen...
pi_202314866
Gisteren was weer de laatste aflevering van het seizoen helaas..
Vanaf volgende week om deze tijd weer Zeeman Confronteert ("Hee kan ik ff met je praten?") :P
pi_202318272
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 23:16 schreef Jaytje07 het volgende:
Hahaha die blog, wat een ongelofelijke koekwous. Helemaal gestoord.

Medelijden met de kinderen...
Bij Helemaal het Einde vond ik het ook al steeds vreemder worden, hij had natuurlijk ook al dat akkefietje met die sportschool. Hij lijkt nu alleen volledig uit de bocht gevlogen _O-

Arme kids. Zijn vrouw is ook zo lekker volgzaam onderdanig :N
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202319757
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 09:52 schreef Noisecontrollers het volgende:
Gisteren was weer de laatste aflevering van het seizoen helaas..
Vanaf volgende week om deze tijd weer Zeeman Confronteert ("Hee kan ik ff met je praten?") :P
Ik vindt die zeeman niet zo leuk.
Alberto eigenlijk ook niet meer
Do what you love, love what you do!
pi_202320628
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:32 schreef kree het volgende:

[..]
Ik vindt die zeeman niet zo leuk.
Alberto eigenlijk ook niet meer
Jacques is beter :D
  donderdag 25 november 2021 @ 01:44:32 #30
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_202328287
Weinig medelijden met sommige van die gedupeerden, tuurlijk je gelooft ergens in en wordt naar de mond gepraat maar niets van de maatschappij willen tenzij het mis gaat? Tsjah.
Die vrouw ook die mee ging naar Portugal, hou je fucking mondkapje fatsoenlijk op in het vliegtuig, die is vgm nog volledig pipo en baalt alleen van haar geld.
Schapen zijn relax.
pi_202330605
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 01:44 schreef DumpTruck het volgende:
Weinig medelijden met sommige van die gedupeerden, tuurlijk je gelooft ergens in en wordt naar de mond gepraat maar niets van de maatschappij willen tenzij het mis gaat? Tsjah.
Die vrouw ook die mee ging naar Portugal, hou je fucking mondkapje fatsoenlijk op in het vliegtuig, die is vgm nog volledig pipo en baalt alleen van haar geld.
Oja, daar ergerde ik me ook aan. Hou dat ding fatsoenlijk op je bakkus en trek het niet constant voor je gezicht weg. :{w

Ze reageerde ook als door een wesp gestoken toen Kees over complotten begon in dat busje. _O-
  donderdag 25 november 2021 @ 15:47:46 #32
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202334932
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 22:11 schreef Dutch_view het volgende:
[ twitter ]

:N
Jezus ziet die vent al aankomen. Mooie luchtfietser.
soooo, da's mooi!
pi_202358501
Complotgekkies worden opgelicht door complosgekkies, dat was een beetje de samenvatting van afgelopen aflevering. Als je zomaar zoveel geld overmaakt vanwege een mooi verhaal verdien je het gewoon om opgelicht te worden. Die vrouw die met Kees mee was, was zelf ook zo’n irritante betweter die alle regels aan de laars lapt omdat ze het beter weet.
En dan is ze compleet verbaast als blijkt bij die makelaar dat ze opgelicht is, maar zelf even nagaan of al die mooie praatjes wel klopten voor ze 20k richting die oplichter stuurde, dat was dan weer even te veel gevraagd.
Wel echt zielig voor die kinderen, die kunnen hier niks aan doen en die hebben twee mensen (waarvan ze het meest houden) die crimineel/oplichters/totaal gestoorden zijn. En volgens mij zouden die dochters een prachtig leven kunnen hebben in Nederland, zien er vlot en populair uit qua uiterlijk, en nu gaan ze waarschijnlijk niet eens naar school.
pi_202370358
Kees liet op Instagram nog een whatsapp bericht zien van Wappie Addy. Kreeg hij geloof ik na de uitzending. Daarin werd nog maar eens bevestigd dat Addy een klap van de molen heeft gehad.
  zaterdag 27 november 2021 @ 23:54:51 #35
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202373398
Voor wie de moeite wil nemen om dit stuk te lezen..

https://www.defamilievanw(...)-bi-zar-re-eind-tijd

Zegt genoeg, iedereen is gek en wij zijn slachtoffer.

Vreselijke familie, die moeten zich nodig eens na laten kijken. En inderdaad de kinderen worden helemaal verpest.
pi_202374528
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef JanGroen het volgende:
Kees liet op Instagram nog een whatsapp bericht zien van Wappie Addy. Kreeg hij geloof ik na de uitzending. Daarin werd nog maar eens bevestigd dat Addy een klap van de molen heeft gehad.
Is dat alweer verwijderd of kijk ik er over heen?
pi_202375281
Ik denk dat het dan een story was en die verdwijnen na 24 uur.
pi_202377709
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_202378351
Mooie actie ja.
  zondag 28 november 2021 @ 17:38:10 #41
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202380292
Hij kan het niet laten in z'n vrije tijd _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_202380307
Ik zie niet echt wat er nou precies gebeurd. :')

Hij schopt iets om :? Ja leuk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 28 november 2021 @ 17:45:19 #45
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202380352
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie niet echt wat er nou precies gebeurd. :')

Hij schopt iets om :? Ja leuk.
Gij grote onwetende
pi_202380518
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie niet echt wat er nou precies gebeurd. :')

Hij schopt iets om :? Ja leuk.
Jaren geleden heeft Kees van der Spek de bekende “balletje balletje” oplichters uit Parijs ontmaskerd. Via het bekende spelletje troggelen ze touristen honderden euro’s af met een vingervlugge handeling, waardoor het balletje altijd onder een ander bekertje zit dan de tourist aanwijst. De omstanders horen allemaal bij het spel, leggen allemaal veel geld in maar zitten “toevallig” altijd mis. Daardoor denkt de onwetende tourist dat hij 50% kans maakt op het aanwijzen van het juiste bekertje (er zijn er immers nog maar 2 over). Hij moet dan alleen wel de inzet van de anderen eerst verdubbelen. Vervolgens zit hij altijd mis en gaan de oplichters er met het geld vandoor.

Het spelletje wordt bijna altijd op een doos als tafel gespeeld, zodat de oplichters snel weg kunnen lopen als de politie er aan komt. Hier zie je dat Kees van der Spek hun spel verstoord door het hele zootje om te trappen.

Kijk op YouTube maar eens naar “oplichters in het buitenland S02E08”. Deel 1/5 t/m 5/5. Zijn 5 stukjes van +/- 10 minuten. Hierin ontmaskert hij ze.

Hij was dit weekend met zijn zoons naar Parijs (op mannenweekend) en vrijdag zei hij op Instagram al met een knipoog dat hij zich waarschijnlijk niet in kon houden als hij balletje balletje oplichters zou zien.
  zondag 28 november 2021 @ 22:20:19 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202384770
Echte totaalwappies dit
pi_202399335
Wat een gekkies waren dat.

Complotgekkies :')
En dan Gods Naam misbruiken.
Wist Addy niet dat de Bijbel al voor de wetenschap leerde dat de aarde rond is?

En die vrouw die mee was ook zo'n complotgekkie. Wat een gekkie was dat ook.
pi_202407021
Dat mensen wappie of gekkie zijn, is al jammer genoeg maar zolang ze maar niet te pas en te onpas hun onwaarheden 'verkopen' vind ik het vrij onschuldig. Zodra er echter kinderen in betrokken worden, wordt het een ander verhaal. Die ouders zijn geestesziek en nemen kinderen daarin mee :'(

EDIT: Ik heb die blogs een beetje doorgespit ook en dit is bijv. wat ik tegenkom in een stuk van die Julia: "Zoals onze plannen eruit zien, zou ik het doceren in de community alsnog op kunnen pakken. Als je hierover meer te weten wilt komen, zou ik zeggen: blijf ons volgen! Om op dit moment aan de Pabo te beginnen en informatie te vergaren afkomstig uit 'het systeem' dat mij wilt sturen naar een bepaalde denkwijze, zie ik niet zitten. Zeker niet als ik diezelfde informatie door moet geven aan mijn leerlingen, die mij zullen zien als iemand die hen juiste kennis bij kan brengen. Op zo'n manier wil ik mijn diploma niet halen."

Het is maar goed dat zij niet in het Nederlands onderwijssysteem terecht komt. Hoeveel kinderen zou zij verneuken na zelf zo verneukt te zijn door d'r wappie-ouders. Triest triest triest

[ Bericht 28% gewijzigd door DjVero op 30-11-2021 16:37:58 ]
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 18:35:26 #50
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_202408428
Vanavond geen cheese from the bacon meer he ? ;(

Nu is het thijs vanavond?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 30 november 2021 @ 20:31:18 #51
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202410645
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:35 schreef Jimbo het volgende:
Vanavond geen cheese from the bacon meer he ? ;(

Nu is het thijs vanavond?
Jep. Thijs Semen
pi_202414159
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:50 schreef Tourniquet het volgende:

[..]


Ze reageerde ook als door een wesp gestoken toen Kees over complotten begon in dat busje. _O-
viel me ook al op idd.. koekoek
pi_202570156
No amount of money ever bought a second of time.
pi_202570358
Leuke aflevering
pi_202576812
Whaha Kees is geboren in Nazareth.....the second coming of Christ! _O_
pi_204175719
quote:
‘Kees van der Spek: Oplichters Aangepakt’ is vanaf dinsdag 29 maart wekelijks om 20:30 uur te zien bij RTL 5.
Return of Keesgod :B
pi_204211268
Beschrijvingen van de eerste paar afleveringen zijn bekend:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke eerste aflevering, daarna beetje same old...
pi_204211296
Zou Danny er weer wat kilootjes bij hebben gesnoept?
Vond die gesprekjes tussen Kees en hem altijd zo tenenkrommend, altijd weer dat trucje met die selfiecam…
Wel vermakelijk, ik ben dinsdag weer van de partij!
pi_204211708
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 00:06 schreef Noisecontrollers het volgende:
Zou Danny er weer wat kilootjes bij hebben gesnoept?
Vond die gesprekjes tussen Kees en hem altijd zo tenenkrommend, altijd weer dat trucje met die selfiecam…
Wel vermakelijk, ik ben dinsdag weer van de partij!
Danny komt idd wel een kilotje of 8 aan per seizoen ja. Zou die nooit de uitzending terug kijken?
pi_204214024
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 00:01 schreef Flitskikker het volgende:
Beschrijvingen van de eerste paar afleveringen zijn bekend:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke eerste aflevering, daarna beetje same old...
Ah dus KeesGenot kan mooi twee reisjes in één combineren (aflevering 2 en 4)? :+
pi_204214785
KeesGod. Nu alweer zin in. Weer lekker naar een paar van die pauperlanden in Afrika.
pi_204215083
Voor de fans; luister z’n podcast! Ook erg leuk :)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204215955
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 12:19 schreef tompsv18 het volgende:
KeesGod. Nu alweer zin in. Weer lekker naar een paar van die pauperlanden in Afrika.
Hou wel rekening met een anticlimax op het einde. :')
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:23:40 #64
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204216004
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 12:50 schreef RipCity het volgende:
Voor de fans; luister z’n podcast! Ook erg leuk :)
Zijn er weer nieuwe dan?
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 maart 2022 @ 19:53:50 #65
335263 freaky40
pi_204243783
Zie in mijn gids (KPN) dat er dinsdag gestart wordt met aflevering 2 uit seizoen 6. Klopt dit wel?
Allemaal cabaretteketet!
pi_204243921
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 19:53 schreef freaky40 het volgende:
Zie in mijn gids (KPN) dat er dinsdag gestart wordt met aflevering 2 uit seizoen 6. Klopt dit wel?
Bij tv gids online staat ook dat het aflevering 2 van seizoen 6 wordt. Maar in de beschrijving staat het oa het volgende;

De zaak is het begin van een nieuw seizoen Kees van der Spek: Oplichters aangepakt.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 maart 2022 @ 20:03:16 #67
335263 freaky40
pi_204243937
quote:
17s.gif Op zondag 27 maart 2022 20:02 schreef praadje het volgende:

[..]
Bij tv gids online staat ook dat het aflevering 2 van seizoen 6 wordt. Maar in de beschrijving staat het oa het volgende;

De zaak is het begin van een nieuw seizoen Kees van der Spek: Oplichters aangepakt.
Apart.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204244729
*O*
pi_204244790
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 20:03 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Apart.
Ja is het ook. Maar misschien behandelde ze in aflevering 1 een zaak waarin nieuwe ontwikkelingen zijn en moet dat opnieuw gemonteerd worden. Of is het een aflevering die niet uitgezonden mag worden maar dat lijkt me sterk want dan hadden we dat wel in de media gehoord.
  Moderator / Miss SHO zondag 27 maart 2022 @ 20:36:42 #70
22592 crew  Ole
pi_204244923
Speltip 1 tot en met 182461824687126
Laat nooit alle financiën door een ander doen. Altijd zelf tekenen!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 27 maart 2022 @ 20:37:42 #71
22592 crew  Ole
pi_204244950
Ook je familie niet dus :(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 27 maart 2022 @ 20:40:39 #72
22592 crew  Ole
pi_204245053
ohw verkeerde topic denk ik :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204245122
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 20:40 schreef Ole het volgende:
ohw verkeerde topic denk ik :D
Oh shit, ik ook _O- _O-
  Moderator / Miss SHO zondag 27 maart 2022 @ 20:45:16 #74
22592 crew  Ole
pi_204245184
quote:
17s.gif Op zondag 27 maart 2022 20:42 schreef praadje het volgende:

[..]
Oh shit, ik ook _O- _O-
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_204258497
quote:
Ons aller Case in Verkeersboete.nl

pi_204258794
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:06 schreef Nober het volgende:

[..]
Ons aller Case in Verkeersboete.nl

Kees is heerlijk om naar te luisteren, alleen eerlijk gezegd heb ik hem nu wel te vaak in die podcasts en autoritjes e.d. gehoord :@
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_204259019
Kees van der Spek jaagt weer op oplichters: ‘Ik maak rock-'n-roll-televisie’

https://www.ad.nl/show/ke(...)-televisie~a66359d0/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204265326
Nieuwe Kees _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204265387
w/
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:34:20 #80
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204265444
:W
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204265447
Nee niet weer Nigeria
pi_204265450
:W
Do what you love, love what you do!
pi_204265456
Afrika genot *O*
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:35:48 #84
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204265475
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204265511
360 dollars is niet fantastisch
pi_204265516
Ah ja, of je even geld wil sturen voor we je veel geld gaan geven!
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204265526
Dit klinkt nu al als een slecht verhaal :')
Hier weer met open ogen intrappen :')
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:38:55 #88
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204265527
Oh jee, alle centjes foetsie?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:40:20 #89
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204265543
Maar max 500k erop mogen hebben? Pleb bank :{w
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204265547
Fijne bank, we bevriezen uw rekening wegens te hoog saldo :7
pi_204265549
Seems legit.

Waarom je nieuwe seizoen beginnen met dit soort 13 in een dozijn verhaal? :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204265557
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Seems legit.

Waarom je nieuwe seizoen beginnen met dit soort 13 in een dozijn verhaal? :')
Ik vind het wel lachen tot nu toe.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:41:58 #93
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204265574
Dit is de Nigerian Prince scam, maar dan in een ander jasje
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204265594
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:41 schreef monkyyy het volgende:
Dit is de Nigerian Prince scam, maar dan in een ander jasje
Jasje zit hooguit binnenste buiten :') Dit is echt Nigerian Prince 101.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204265597
Paar smokkels en hij heeft zijn geld weer.
pi_204265601
Van 260 dollar overmaken naar drugssmokkel 8)7
pi_204265604
Hij zit niet in de cel, dus het zal wel gelukt zijn.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204265608
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Seems legit.

Waarom je nieuwe seizoen beginnen met dit soort 13 in een dozijn verhaal? :')
Ik had stiekem gehoopt dat het in nederland was
pi_204265621
Wel een andere aflevering dan in de gids staat.
pi_204265625
Wel gepakt :o
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204265634
Mini aflevering Discovery Locked Up Abroad
pi_204265647
Ah en een ander kon doorlopen.
pi_204265650
Drugsbazen met standaarden :D
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:46:18 #104
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204265658
Toch nog een extra 5000 neerleggen? -O-
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204265659
Wacht, dus hij ging 2 jaar de cel in om deze scam te bekostigen, maar ging daarna gewoon vrolijk verder? Tering gast, hoe dom ben je? :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204265663
Straks nog orgaandonatie noodzakelijk ~O>
pi_204265671
Ah sneu. Deze man heeft duidelijk een laag IQ.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:48:53 #108
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204265702
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:46 schreef Dutch_view het volgende:
Straks nog orgaandonatie noodzakelijk ~O>
De bank vroeg mij toen om een nier af te staan, dus dat deed ik _O_
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204265836
Goede edit
pi_204265840
Danny is er niet slanker op geworden :')
pi_204265850
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
Danny is er niet slanker op geworden :')
Corona heeft Danny goed te pakken gehad ;(
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 21:00:03 #112
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204265877
BLACKED
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204265883
:')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204265935
Een geblindeerde wagen valt niet op _O_
pi_204265941
Si si oui voila
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 21:04:33 #116
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204265946
Wat hebben we het toch goed in Nederland :@
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204265953
*boem* daar ging iets niet goed met de voiture :D
pi_204266010
Plottwist :o
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204266046
Danny is wel goed met zulke IT dingen _O_
pi_204266071
Handig, de politie gaat gewoon met je mee in de auto :D
pi_204266098
lol
pi_204266101
Lijkt de Nederlandse politie wel ineens :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204266122
Toch heeft het niet veel zin, want ze betalen die politie.
Ok voor de show even mee. En dan betaald die gozer de politie nog een keer en is ie weer vrij.

Win-win voor de politie
Do what you love, love what you do!
pi_204266378
Opgelicht door de politie
pi_204266421
allemaal 1 corrupte bende :')
pi_204266487
Op t aanhoudingsbevel staat "Kan der Spek" :P
pi_204266517
Hele familie bezopen B:)B
pi_204266552
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
Hele familie bezopen B:)B
Of ze hebben allemaal de ziekte van Ménière.
pi_204266571
Gepakt voor 2 uurtjes :')
pi_204266858
Aflevering 2 :?

  dinsdag 29 maart 2022 @ 22:17:18 #131
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_204267620
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Wacht, dus hij ging 2 jaar de cel in om deze scam te bekostigen, maar ging daarna gewoon vrolijk verder? Tering gast, hoe dom ben je? :')
Sterker nog: de hele intentie van de opgelichte Suri was om die $1.000.000 te stelen :')
  dinsdag 29 maart 2022 @ 22:35:16 #132
174940 W00fer
Maar echt
pi_204268003
Als hij diegene even had gegoogled naar wie die MoneyGram zou gaan dan was hij toch al rond?
Dan had hij die Facebook page ook al gevonden.

Het moet wel heel ver gaan tegenwoordig. Een complete helpdesk bouwen door Danny van een niet bestaande bank om zo een oplichter terug te pakken, terwijl je dit met 1x Googlen had kunnen voorkomen?

Ook het verhaal van dat hij ging smokkelen om zo aan het geld te komen, en de smokkelaars hem bij een mislukte smokkel nog geld toegaven, omdat hij zijn mond hield, terwijl het gewoon vrienden van hem waren....?

Apart verhaal, hij zou 7500 krijgen bij een succesvolle smokkel en 3500 bij een mislukte smokkel, zonder dat hij aangepakt wordt. Heeft ie nog geluk gehad.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_204268107
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:35 schreef W00fer het volgende:
Als hij diegene even had gegoogled naar wie die MoneyGram zou gaan dan was hij toch al rond?
Dan had hij die Facebook page ook al gevonden.

Het moet wel heel ver gaan tegenwoordig. Een complete helpdesk bouwen door Danny van een niet bestaande bank om zo een oplichter terug te pakken, terwijl je dit met 1x Googlen had kunnen voorkomen?

Ook het verhaal van dat hij ging smokkelen om zo aan het geld te komen, en de smokkelaars hem bij een mislukte smokkel nog geld toegaven, omdat hij zijn mond hield, terwijl het gewoon vrienden van hem waren....?

Apart verhaal, hij zou 7500 krijgen bij een succesvolle smokkel en 3500 bij een mislukte smokkel, zonder dat hij aangepakt wordt. Heeft ie nog geluk gehad.
Denk dat hij katvanger was.
pi_204268377
Dat Kees op RTL5 wordt weggezet is eigenlijk vrij schandalig.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 29 maart 2022 @ 23:25:10 #135
174940 W00fer
Maar echt
pi_204268600
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:59 schreef RipCity het volgende:
Dat Kees op RTL5 wordt weggezet is eigenlijk vrij schandalig.
RTL7 is de mannenzender en was vroeger toen de mannen van VI nog op Veronica zaten de zender van tieten en schieten zei Johan Derksen :)
RTL 5 is het kleinere broertje van RTL4.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_204269743
Snapte iemand waarom die gozer met de pet uit Suriname de aangewezen persoon zou zijn voor een bar in Kameroen omdat hij Spaans sprak? 8)7
In Kameroen spreken ze toch gewoon Frans en Engels?
pi_204273648
Matige 13-in-een-dozijn-aflevering. Tot twee keer toe geld overmaken naar een Afrikaans-klinkende naam, die amateuristische bankwebsite vol taalfouten... en dan ook nog eens drugs gaan smokkelen. :')

Ik zie Kees liever weer wat originelere afleveringen maken, zoals met die steigers en vorig seizoen met die katalysatoren. Dit trucje van gisteravond kennen we onderhand wel.
pi_204274278
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:19 schreef Flitskikker het volgende:
Matige 13-in-een-dozijn-aflevering. Tot twee keer toe geld overmaken naar een Afrikaans-klinkende naam, die amateuristische bankwebsite vol taalfouten... en dan ook nog eens drugs gaan smokkelen. :')

Ik zie Kees liever weer wat originelere afleveringen maken, zoals met die steigers en vorig seizoen met die katalysatoren. Dit trucje van gisteravond kennen we onderhand wel.
Was natuurlijk ook beperkt in waar die allemaal naartoe kon reizen. Hopelijk vanaf volgend seizoen iig wat beter. Vooral de lokale uitzendingen waren ook wel eens leuk (zoals die met die telefoon gasten in Rotterdam en Osdorp enzo). Snap dat hij dan zelf minder kan tot het eind vanwege herkenbaarheid maar alsnog.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204275228
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 08:17 schreef Noisecontrollers het volgende:
Snapte iemand waarom die gozer met de pet uit Suriname de aangewezen persoon zou zijn voor een bar in Kameroen omdat hij Spaans sprak? 8)7
In Kameroen spreken ze toch gewoon Frans en Engels?
Ik snap het wel ja. Onana is ook Kameroener en spreekt ook vloeiend Spaans.
pi_204276816
Het lijken wel herhalingen, iedere keer hetzelfde. :')
Het is koud, het is guur....
  vrijdag 1 april 2022 @ 22:22:16 #141
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204300441
Waarom helpt Kees deze kneus :D
5000 overmaken omdat ie dacht een miljoen te kunnen jatten :')
Haters everywhere but I don't really care.
pi_204333654
We zien morgen weer domme mensen
pi_204334659
Matige aflevering. Sws het verband maken tussen de celtijd als gevolg van de drugssmokkel en de kameroense scam is wel zwak. Plus hij wilde het geld zelf overduidelijk stelen idd :N
pi_204336409
"Dit trucje kennen we inmiddels wel", lees ik wel vaker. Aan de andere kant, zouden er nou ontzettend veel oplichtingsverhalen voor het oprapen liggen? Opgelicht worden door een stel Afrikanen komt vaak, heel vaak voor. Ik denk dat hij het hele jaar wel kan vullen met tripjes naar Kameroen of Nigeria. Of Cyprus.

Levert het originele tv op? Nee, zeer zeker niet. Wel weer vermakelijke tv: het spoorzoeken met een lokale (taxi-)chauffeur, agenten die omgekocht (moeten) worden, een dronken dader, Kees die (minstens ?) drie talen spreekt, etc. Ben benieuwd naar de overige afleveringen. :)
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 5 april 2022 @ 10:53:05 #145
335263 freaky40
pi_204336696
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:59 schreef RipCity het volgende:
Dat Kees op RTL5 wordt weggezet is eigenlijk vrij schandalig.
Nee hoor, RTL 5 is de reality zender. Dus Kees zit daar uitstekend.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 5 april 2022 @ 11:34:16 #146
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_204337200
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:45 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik snap het wel ja. Onana is ook Kameroener en spreekt ook vloeiend Spaans.
Haha, Onana was wel 14 toen hij in Barcelona ging wonen he. Denk dat hij de Spaanse taal daar heeft geleerd.
pi_204342696
Cees _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 5 april 2022 @ 20:32:47 #148
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204342722
:W
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204342725
w/
pi_204342730
Bejaarden oplichten :N
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204342750
Tante Bep. Ik vind nu al mooi.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_204342771
Ik wil gewoon de naam van die nicht.
  dinsdag 5 april 2022 @ 20:36:49 #153
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204342783
Beetje warrig verhaal. :@
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 5 april 2022 @ 20:37:23 #154
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204342791
Oké, opgelicht door de nicht dus
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204342796
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:36 schreef monkyyy het volgende:
Beetje warrig verhaal. :@
Nicht zegt 'kom lekker hier wonen! En doe meteen even gedeelde bankrekening voor ons beide, met al je geld erop :Y '
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204342832
Op een bepaalde leeftijd is bewindvoering echt geen slecht idee.
pi_204342862
Wat een slechtheid.
pi_204343029
Tante Bep _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204343045
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:55 schreef TigerXtrm het volgende:
Tante Bep _O_
Nou zo slim ook weer niet. Komt natuurlijk ook door leeftijd.
pi_204343124
Geld lenen om je lening af te lossen :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204343137
Hier is je contract :lijstje: :lijstje: :lijstje:
Een waardeloos contract :')
Bep is wel helder voor dr leeftijd :Y
pi_204343144
RIP zwembad ;(
pi_204343150
Bep gon' give it to ya >:)
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 5 april 2022 @ 21:05:27 #164
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204343170
Standje Eef Hoos aanzetten.BETALEN
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 5 april 2022 @ 21:05:44 #165
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204343172
Wie ben jij
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 5 april 2022 @ 21:06:57 #166
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204343187
Wat moet ik met 156k? Oh, ik geef het wel weg :!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204343242
Als je het niet nodig hebt, geef het dan terug :!
pi_204343392
zwembad is nu een puinbak :{
  dinsdag 5 april 2022 @ 21:21:43 #169
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204343416
Triest
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204343466
Oud sterk besje 8-)
No amount of money ever bought a second of time.
pi_204343567
Eind goed al goed :D _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 5 april 2022 @ 21:33:53 #172
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_204343581
Ik geloof er geen reet van dat ze haar terug gaan betalen :')
  dinsdag 5 april 2022 @ 21:34:26 #173
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_204343588
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:35 schreef potjecreme het volgende:
Ik wil gewoon de naam van die nicht.
Carla stond een keer in de ondertiteling.
pi_204343591
Hopelijk komt er een goed einde.
pi_204343604
Weet iemand de naam van dat restaurant?
Moeten zij weten
pi_204390834
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Weet iemand de naam van dat restaurant?
Er was met een drone een shot van boven, ergens 10 minuten voor einde uitzending ongeveer, daar was de naam te lezen.
  dinsdag 12 april 2022 @ 20:34:31 #177
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204417056
:W
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204417059
w/
pi_204417060
:W
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 12 april 2022 @ 20:36:01 #180
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204417078
Ik ben 12 en was is kinky.nl
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204417079
*O*
pi_204417080
Kinky date :P
Do what you love, love what you do!
pi_204417081
Welke Fokker zou dit zijn?
pi_204417085
Haha geniaal _O-
pi_204417099
Deze man houdt van een rubberen bal in de mond :') ~O>
pi_204417101
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 20:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben 12 en was is kinky.nl
Een site waar mannen een vrouw kunnen zoeken die tegen betaling doktertje met de man wil spelen. :Y
pi_204417111
:')
Do what you love, love what you do!
pi_204417125
:') :') :')
Do what you love, love what you do!
pi_204417130
:|W
pi_204417131
sommige mensen zijn zo dom _O- WTF
  dinsdag 12 april 2022 @ 20:41:48 #191
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204417162
Eef Hoos vindt dat geld wel terug, met 10% vindersloon.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 12 april 2022 @ 20:44:34 #192
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204417211
Confro :o
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204417216
Ah nu al reclame.
pi_204417256
Top aflevering weer dit :D
pi_204417368
Laat haar de politie bellen!!!
pi_204417370
:') wtf
pi_204417390
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
pi_204417391
Wat een act _O-
  dinsdag 12 april 2022 @ 20:57:20 #200
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204417397
Wat is dit :')
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 12 april 2022 @ 20:57:27 #201
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204417399
Dat soort hysterische manipulatieve types verdienen gewoon keihard gestompt te worden
pi_204417402
Die Rob komt ook over als een enorme softie :')
pi_204417404
byebye geld _O-
pi_204417405
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
Die Rob komt ook over als een enorme softie :')
No shit
pi_204417418
Stel je niet aan joh :7 aldus Keesgod
  dinsdag 12 april 2022 @ 20:59:13 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204417428
Haal de honkbalknuppel er maar bij
  dinsdag 12 april 2022 @ 20:59:53 #207
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204417432
Die sjonnie is haar pooier ofzo?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204417458
Hont :o
  dinsdag 12 april 2022 @ 21:01:13 #209
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204417459
Jij denkt toch niet dat ik achterlijk ben?

Nou....
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204417463
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 20:59 schreef monkyyy het volgende:
Die sjonnie is haar pooier ofzo?
lijkt er wel op :')
Wat een verhaal
pi_204417465
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:01 schreef Dutch_view het volgende:
Hont :o
Rex
pi_204417482
Politie gaat niks doen toch
pi_204417486
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:02 schreef Sjemmert het volgende:
Politie gaat niks doen toch
idd kansloos verhaal
pi_204417489
Gaat er iemand een gofundme voor hem aanmaken?
pi_204417501
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:03 schreef potjecreme het volgende:
Gaat er iemand een gofundme voor hem aanmaken?
Voor zulke domme mensen?
pi_204417504
Zo zo, de politie heeft iets gedaan
pi_204417506
Dit is ergens in het oosten?
pi_204417509
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:04 schreef Isane het volgende:
Dit is ergens in het oosten?
Aan het cooowla accent te horen wel :7
pi_204417510
Die illegale qr codes vind ik niet de moeite waard :@
pi_204417513
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:04 schreef Dutch_view het volgende:
Zo zo, de politie heeft iets gedaan
Hooguit de aangifte nog een keer doorgenomen.
pi_204417521
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:04 schreef Isane het volgende:
Dit is ergens in het oosten?
Zij volgens mij wel :P
pi_204417526
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:05 schreef potjecreme het volgende:
Die illegale qr codes vind ik niet de moeite waard :@
Maar de volksgezondheid!! Voor niks alle horeca failliet en oma opgesloten.
pi_204417527
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:05 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Hooguit de aangifte nog een keer doorgenomen.
Ja en mss een bank gebeld.
Daarmee weer aan haar onderzoeksplicht voldaan :')
pi_204417532
Bekende meneer van Opsporing Verzocht
  dinsdag 12 april 2022 @ 21:07:29 #225
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204417548
Mensen die Nederland een dictatuur vinden verhuizen maar lekker naar Shanghai
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204417553
Danny met een trui maatje hobbezak :')
pi_204417584
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:07 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die Nederland een dictatuur vinden verhuizen maar lekker naar Shanghai
We hebben anders wel een dictatuur van de meerderheid.
pi_204417590
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:07 schreef Dutch_view het volgende:
Danny met een trui maatje hobbezak :')
H&M zal zijn maat niet hebben
  dinsdag 12 april 2022 @ 21:11:05 #229
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204417603
Supersnelle confro
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204417627
Onvoorstelbaar dat er zulke figuren bestaan hé... :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 12 april 2022 @ 21:22:45 #231
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204417813
Bel dat nummer ff dan
Haters everywhere but I don't really care.
pi_204417844
soort van bekennen dus
pi_204417857
Nou en! Laat die jongen met rust.
  dinsdag 12 april 2022 @ 21:25:10 #235
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204417862
:')
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204417877
Vindt t eigenlijk niet zo ok dat ze zo een zorginstelling binnenvallen op deze manier.
Do what you love, love what you do!
pi_204417880
zie Kees liever in afrika achter yahooboys aangaan
pi_204417884
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:26 schreef kree het volgende:
Vindt t eigenlijk niet zo ok dat ze zo een zorginstelling binnenvallen op deze manier.
Helemaal mee eens.
pi_204417890
wappie alert
  dinsdag 12 april 2022 @ 21:27:16 #240
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204417893
Ach ja, op zich geinig toch, paar valse codes.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_204417906
Pff alsof we nu niet besmet kunnen worden. Echt flauwekul dit.
  dinsdag 12 april 2022 @ 21:29:01 #242
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204417933
Sukkel _O-
Haters everywhere but I don't really care.
pi_204417935
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:27 schreef Dutch_view het volgende:
wappie alert
Niks wappie. Gewoon onzin.
pi_204417943
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
  dinsdag 12 april 2022 @ 21:29:39 #246
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204417945
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 12 april 2022 @ 21:29:48 #247
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204417949
Iig niet ala Alberto sneu rennen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_204417950
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:29 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Niks wappie. Gewoon onzin.
klap in het gezicht van de zorgmedewerkers ;(
pi_204417970
Ik zou niet gaan snitchen als begeleider.
  dinsdag 12 april 2022 @ 21:31:53 #250
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204417991
Kees vindt 't ook wel mooi :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_204417992
-O-
pi_204417994
Snel telefoon geleegd
pi_204418003
matige aflevering 6/10
pi_204418014
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:32 schreef Dutch_view het volgende:
matige aflevering 6/10
Eerste helft was wel lachen
pi_204420400
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:26 schreef kree het volgende:
Vindt t eigenlijk niet zo ok dat ze zo een zorginstelling binnenvallen op deze manier.
Why?
pi_204423091
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 21:07 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die Nederland een dictatuur vinden verhuizen maar lekker naar Shanghai
Mensen die niet van vrijheid houden verhuizen maar naar Noord-Korea.
pi_204430543
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 20:41 schreef monkyyy het volgende:
Eef Hoos vindt dat geld wel terug, met 10% vindersloon.
Eef Hoos noemen, altijd +1
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_204434898
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 00:55 schreef ChilllayD het volgende:

[..]
Why?
Nou wil daar nog even op ingaan, waarom ik denk dat dat niet ok is.
Zoals sommigen van jullie misschien weten heb ik ook in een begeleid (beschermd) zelfs wonen gezeten. (Lees er alles over in dit topic)

Maar vergeet niet dat daar dus al mensen zitten die met problemen kampen.
En nu wil ik echt niet goed praten wat die gozer deed hoor. Maar om daar met een camera ploeg voor de deur te staan, huis vol in beeld.
Denk er ook aan dat er daar meerdere cliënten zitten die daar niks mee te maken hebben.

En sowieso is een buurt of wijk meestal niet al te happy dat er een zorginstelling een huis koopt of huurt in hun buurt.
Terwijl dat juist wel een goeie manier is om die mensen te helpen.
Om dat dus zo in beeld te brengen op de nationale tv, dat lijkt mij niet goed.
Hadden ze beter gewoon wel kunnen melden bij de begeleiding ipv er een show van te maken met camera's erop.

Just my two cents over dat ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door kree op 14-04-2022 19:20:57 ]
Do what you love, love what you do!
pi_204440736
Kees heeft wel een upgrade gekregen, eerst altijd zo'n gare Citroen maar nu een Ford Mustang Mach-e :P
pi_204483601
Net die van vorige week zitten kijken. "Should I stay or should I go" als achtergrondmuziek terwijl je die knul weg ziet rennen. :D

Vond ik erg grappig :D :D
pi_204484098
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:21 schreef DjVero het volgende:
Net die van vorige week zitten kijken. "Should I stay or should I go" als achtergrondmuziek terwijl je die knul weg ziet rennen. :D

Vond ik erg grappig :D :D
Doet keessie allemaal zelf hè. Muziek selecteren, monteren. Kost ‘m 4 weekjes maar dan heb je ook wat.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204484108
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 00:29 schreef Noisecontrollers het volgende:
Kees heeft wel een upgrade gekregen, eerst altijd zo'n gare Citroen maar nu een Ford Mustang Mach-e :P
Zal je zien dat die m aan de laadpaal moet hangen tijdens achtervolging :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204484203
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
Zal je zien dat die m aan de laadpaal moet hangen tijdens achtervolging :D
:D
pi_204485388
w/
  dinsdag 19 april 2022 @ 20:31:51 #265
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_204485391
:W
pi_204485411
We gaan weer reizen naar verre oorden w/
pi_204485463
Vader heeft wel een type
pi_204485491
De aanloop is altijd wel vrij langdraderig :z
Ik ben meer van het type actie actie actie :B
pi_204485515
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 20:42 schreef Dutch_view het volgende:
De aanloop is altijd wel vrij langdraderig :z
Ik ben meer van het type actie actie actie :B
Na de break wordt alles herhaalt, dus eerste stuk kun je eigenlijk skippen
Moeten zij weten
  dinsdag 19 april 2022 @ 20:44:57 #270
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204485536
IK kijk mee met 12 minuten vertraging :W Lekker de reclames doorspoelen
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 19 april 2022 @ 20:56:19 #271
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_204485675
Tja, op basis van vermoedens kun je iemand niet veroordelen
pi_204485695
Deze aflevering gaat echt een saai einde krijgen
Moeten zij weten
  dinsdag 19 april 2022 @ 20:59:38 #273
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204485732
Raar verhaal. Maar ja, hij kan gewoon overleden zijn?
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 19 april 2022 @ 20:59:50 #274
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204485735
Zo, twintig kleintjes, das een flinke erfenis
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 19 april 2022 @ 21:04:01 #275
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204485797
No sex in the champagne room
Haters everywhere but I don't really care.
pi_204485804
Arme pik ;(
Moeten zij weten
pi_204485824
Kees als Tindergod :D
pi_204485832
Topshow
pi_204485876
Plan A :')
Plan B :')
Plan C :')
Plan ....
pi_204485901
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 21:08 schreef Dutch_view het volgende:
Plan A :')
Plan B :')
Plan C :')
Plan ....
Ferrari wall
  dinsdag 19 april 2022 @ 21:10:28 #281
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204485910
Lekker douchen met stiefmama
Haters everywhere but I don't really care.
pi_204485940
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 21:10 schreef matthijst het volgende:
Lekker douchen met stiefmama
Op pornhub zijn veel van dat soort filmpjes
pi_204485955
Confrontatie gaat wel matig worden in laatste 10 minuten zo.
  dinsdag 19 april 2022 @ 21:14:41 #284
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204485975
Duurt lang.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204485996
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 21:14 schreef monkyyy het volgende:
Duurt lang.
Man TV kijken is echt zo kut tegenwoordig :')
pi_204486027
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
Confrontatie gaat wel matig worden in laatste 10 minuten zo.
Inderdaad...

Misschien twee delen
Moeten zij weten
  dinsdag 19 april 2022 @ 21:21:53 #287
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_204486068
Matige aflevering
pi_204486097
Pff nog 7 minuten... }:|
pi_204486099
Iemand een TL;DR? Heb bijna alles gemist :D
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 19 april 2022 @ 21:24:14 #290
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204486107
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Iemand een TL;DR? Heb bijna alles gemist :D
Golddigger stiefmoeder from hell.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 19 april 2022 @ 21:24:24 #291
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_204486109
Ben inmiddels naar RR gezapt
pi_204486110
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Iemand een TL;DR? Heb bijna alles gemist :D
Aziaat neuker trouwde met tweede Aziaat en deze was gemene stiefmoeder. Zoon vindt dood verdacht.
pi_204486131
Ouders die voor hun eigen jeuk kiezen heb in geen medelijden mee.
pi_204486207
Waar zit ik naar te kijken? :wtf:
pi_204486230
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 21:30 schreef Dutch_view het volgende:
Waar zit ik naar te kijken? :wtf:
Familie diner
pi_204486242
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 21:32 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Familie diner
Kom maar binnen Bert met een cadeautje *O*
pi_204486250
Matige aflevering :')
pi_204486256
Ja jammer van mijn tijd.
  dinsdag 19 april 2022 @ 21:36:40 #299
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204486285
Moet ik de confro nog terug gaan kijken? :')
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204486305
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 21:36 schreef monkyyy het volgende:
Moet ik de confro nog terug gaan kijken? :')
nee das echt waste of time ;(
pi_204497839
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')