Jezus ziet die vent al aankomen. Mooie luchtfietser.quote:
Is dat alweer verwijderd of kijk ik er over heen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef JanGroen het volgende:
Kees liet op Instagram nog een whatsapp bericht zien van Wappie Addy. Kreeg hij geloof ik na de uitzending. Daarin werd nog maar eens bevestigd dat Addy een klap van de molen heeft gehad.
quote:Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef RipCity het volgende:
Keessie
https://www.instagram.com/p/CW0dt-NI1GX/?utm_medium=copy_link
Schitterend!quote:Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef RipCity het volgende:
Keessie
Wat een enorme baasquote:Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef RipCity het volgende:
Keessie
Gij grote onwetendequote:Op zondag 28 november 2021 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie niet echt wat er nou precies gebeurd.
Hij schopt iets omJa leuk.
Jaren geleden heeft Kees van der Spek de bekende “balletje balletje” oplichters uit Parijs ontmaskerd. Via het bekende spelletje troggelen ze touristen honderden euro’s af met een vingervlugge handeling, waardoor het balletje altijd onder een ander bekertje zit dan de tourist aanwijst. De omstanders horen allemaal bij het spel, leggen allemaal veel geld in maar zitten “toevallig” altijd mis. Daardoor denkt de onwetende tourist dat hij 50% kans maakt op het aanwijzen van het juiste bekertje (er zijn er immers nog maar 2 over). Hij moet dan alleen wel de inzet van de anderen eerst verdubbelen. Vervolgens zit hij altijd mis en gaan de oplichters er met het geld vandoor.quote:Op zondag 28 november 2021 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie niet echt wat er nou precies gebeurd.
Hij schopt iets omJa leuk.
Jep. Thijs Semenquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:35 schreef Jimbo het volgende:
Vanavond geen cheese from the bacon meer he ?
Nu is het thijs vanavond?
viel me ook al op idd.. koekoekquote:Op donderdag 25 november 2021 10:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze reageerde ook als door een wesp gestoken toen Kees over complotten begon in dat busje.
Return of Keesgodquote:‘Kees van der Spek: Oplichters Aangepakt’ is vanaf dinsdag 29 maart wekelijks om 20:30 uur te zien bij RTL 5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke eerste aflevering, daarna beetje same old...
Danny komt idd wel een kilotje of 8 aan per seizoen ja. Zou die nooit de uitzending terug kijken?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:06 schreef Noisecontrollers het volgende:
Zou Danny er weer wat kilootjes bij hebben gesnoept?
Vond die gesprekjes tussen Kees en hem altijd zo tenenkrommend, altijd weer dat trucje met die selfiecam…
Wel vermakelijk, ik ben dinsdag weer van de partij!
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:01 schreef Flitskikker het volgende:
Beschrijvingen van de eerste paar afleveringen zijn bekend:Ah dus KeesGenot kan mooi twee reisjes in één combineren (aflevering 2 en 4)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke eerste aflevering, daarna beetje same old...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |