Bij Helemaal het Einde vond ik het ook al steeds vreemder worden, hij had natuurlijk ook al dat akkefietje met die sportschool. Hij lijkt nu alleen volledig uit de bocht gevlogenquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:16 schreef Jaytje07 het volgende:
Hahaha die blog, wat een ongelofelijke koekwous. Helemaal gestoord.
Medelijden met de kinderen...
Ik vindt die zeeman niet zo leuk.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:52 schreef Noisecontrollers het volgende:
Gisteren was weer de laatste aflevering van het seizoen helaas..
Vanaf volgende week om deze tijd weer Zeeman Confronteert ("Hee kan ik ff met je praten?")
Jacques is beterquote:Op woensdag 24 november 2021 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vindt die zeeman niet zo leuk.
Alberto eigenlijk ook niet meer
Oja, daar ergerde ik me ook aan. Hou dat ding fatsoenlijk op je bakkus en trek het niet constant voor je gezicht weg.quote:Op donderdag 25 november 2021 01:44 schreef DumpTruck het volgende:
Weinig medelijden met sommige van die gedupeerden, tuurlijk je gelooft ergens in en wordt naar de mond gepraat maar niets van de maatschappij willen tenzij het mis gaat? Tsjah.
Die vrouw ook die mee ging naar Portugal, hou je fucking mondkapje fatsoenlijk op in het vliegtuig, die is vgm nog volledig pipo en baalt alleen van haar geld.
Jezus ziet die vent al aankomen. Mooie luchtfietser.quote:
Is dat alweer verwijderd of kijk ik er over heen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef JanGroen het volgende:
Kees liet op Instagram nog een whatsapp bericht zien van Wappie Addy. Kreeg hij geloof ik na de uitzending. Daarin werd nog maar eens bevestigd dat Addy een klap van de molen heeft gehad.
quote:Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef RipCity het volgende:
Keessie
https://www.instagram.com/p/CW0dt-NI1GX/?utm_medium=copy_link
Schitterend!quote:Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef RipCity het volgende:
Keessie
Wat een enorme baasquote:Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef RipCity het volgende:
Keessie
Gij grote onwetendequote:Op zondag 28 november 2021 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie niet echt wat er nou precies gebeurd.
Hij schopt iets omJa leuk.
Jaren geleden heeft Kees van der Spek de bekende “balletje balletje” oplichters uit Parijs ontmaskerd. Via het bekende spelletje troggelen ze touristen honderden euro’s af met een vingervlugge handeling, waardoor het balletje altijd onder een ander bekertje zit dan de tourist aanwijst. De omstanders horen allemaal bij het spel, leggen allemaal veel geld in maar zitten “toevallig” altijd mis. Daardoor denkt de onwetende tourist dat hij 50% kans maakt op het aanwijzen van het juiste bekertje (er zijn er immers nog maar 2 over). Hij moet dan alleen wel de inzet van de anderen eerst verdubbelen. Vervolgens zit hij altijd mis en gaan de oplichters er met het geld vandoor.quote:Op zondag 28 november 2021 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie niet echt wat er nou precies gebeurd.
Hij schopt iets omJa leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |