No shitquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
Die Rob komt ook over als een enorme softie
Voor zulke domme mensen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:03 schreef potjecreme het volgende:
Gaat er iemand een gofundme voor hem aanmaken?
Maar de volksgezondheid!! Voor niks alle horeca failliet en oma opgesloten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:05 schreef potjecreme het volgende:
Die illegale qr codes vind ik niet de moeite waard
Ja en mss een bank gebeld.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hooguit de aangifte nog een keer doorgenomen.
We hebben anders wel een dictatuur van de meerderheid.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:07 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die Nederland een dictatuur vinden verhuizen maar lekker naar Shanghai
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:26 schreef kree het volgende:
Vindt t eigenlijk niet zo ok dat ze zo een zorginstelling binnenvallen op deze manier.
Why?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:26 schreef kree het volgende:
Vindt t eigenlijk niet zo ok dat ze zo een zorginstelling binnenvallen op deze manier.
Mensen die niet van vrijheid houden verhuizen maar naar Noord-Korea.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:07 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die Nederland een dictatuur vinden verhuizen maar lekker naar Shanghai
Eef Hoos noemen, altijd +1quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:41 schreef monkyyy het volgende:
Eef Hoos vindt dat geld wel terug, met 10% vindersloon.
Nou wil daar nog even op ingaan, waarom ik denk dat dat niet ok is.quote:
Doet keessie allemaal zelf hè. Muziek selecteren, monteren. Kost ‘m 4 weekjes maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:21 schreef DjVero het volgende:
Net die van vorige week zitten kijken. "Should I stay or should I go" als achtergrondmuziek terwijl je die knul weg ziet rennen.![]()
Vond ik erg grappig![]()
Zal je zien dat die m aan de laadpaal moet hangen tijdens achtervolgingquote:Op vrijdag 15 april 2022 00:29 schreef Noisecontrollers het volgende:
Kees heeft wel een upgrade gekregen, eerst altijd zo'n gare Citroen maar nu een Ford Mustang Mach-e
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zal je zien dat die m aan de laadpaal moet hangen tijdens achtervolging
Na de break wordt alles herhaalt, dus eerste stuk kun je eigenlijk skippenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:42 schreef Dutch_view het volgende:
De aanloop is altijd wel vrij langdraderig![]()
Ik ben meer van het type actie actie actie
Inderdaad...quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
Confrontatie gaat wel matig worden in laatste 10 minuten zo.
Golddigger stiefmoeder from hell.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Iemand een TL;DR? Heb bijna alles gemist
Aziaat neuker trouwde met tweede Aziaat en deze was gemene stiefmoeder. Zoon vindt dood verdacht.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Iemand een TL;DR? Heb bijna alles gemist
nee das echt waste of timequote:Op dinsdag 19 april 2022 21:36 schreef monkyyy het volgende:
Moet ik de confro nog terug gaan kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |