Als je nog mogelijkheid hebt, dan mag je er best eentje ophalen bij mij hoor! Of misschien kan ik hem langsbrengen? Ik heb er genoeg hier thuis liggenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:47 schreef eponine het volgende:
Vraagje!
Iemand hier ervaring met een cordring in plaats van de standaard navelstrengklem?
Ik denk erover om er eentje aan te schaffen om mee te nemen naar het ziekenhuis. Vandaag bij m'n controle gaven ze aan deze zelf niet te hebben maar wanneer ik 'm zelf meeneem willen ze 'm wel gebruiken. Daarom ben ik op zoek naar ervaringen(@:elamanilo ik heb zo'n vermoeden dat jij er meer over kunt vertellen?)
Controle vandaag was wel een dingetje. Bloeddruk net te hoog (op het randje om te blijven), bloed- en urineonderzoek was goed. Nu elke dag zelf m'n bloeddruk meten en als ik ook maar over iets twijfel moet ik laagdrempelig met het spoednummer bellen en word ik waarschijnlijk opgenomen ter observatie. En dat voelt gek, want ik heb nergens last van verder.
Autorijden lukt mij nog! Maar ophalen is wel fijn als je man dat zou lukken.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:21 schreef eponine het volgende:
Bedankt voor de ervaringen! En ook voor het aanbod ela, ik overleg morgen even met man voor eventueel ophalen want (zelf) autorijden is momenteel niet mijn hobby en ik gun jou graag de rust dat je niet heen en weer hoeft tijdens de laatste loodjes.
Wat fijn ook van de babywasjes! Is het inmiddels allemaal gelukt met de kast die je voor ogen had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewelquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:25 schreef Viv het volgende:
@:Poepz0r och wat een lief meisje, veel geluk samen!!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
Gisteren - exact op de uitgerekende datum - is onze dochter Bo geboren. Moeder en kind maken het goed! Bevalling duurde slechts 2,5 uur, waarvan 20 minuten persenBijzonder en ze is ontzettend lief
Gefeliciteerd maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren - exact op de uitgerekende datum - is onze dochter Bo geboren. Moeder en kind maken het goed! Bevalling duurde slechts 2,5 uur, waarvan 20 minuten persenBijzonder en ze is ontzettend lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!
disclaimer
Wat een knapperdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd! En hoe voelt het, papa zijn?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Prachtig kindje! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow 2,5 uur deed dat niet vreselijk pijn qua weeen?
Heel bijzonderquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wat een knapperdjegefeliciteerd! En hoe voelt het, papa zijn?
Ik heb ook zo kort geperst. 16 minuten om precies te zijn en toen plofte J al op mijn buikquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel bijzonder![]()
@:_Lily_ Ja ze had heel veel pijn, maar wilde geen pijnbestrijding. Ze heeft 4 x geperst en dan 3 x per keer en toen was ze er al. Volgens de verloskundige duurt het gemiddeld 1,30 uur, maar het was binnen 20 minuten gepiept![]()
Heel bijzonder om mee te mogen maken. Nooit gedacht dat het nog zou lukken na al die jaren. Dankjewel allemaal voor de lieve woorden!
Twee keer geboorte in het ziekenhuis (geplande keizersnedes) en twee keer een eigen cordring meegenomen. Twee jaar geleden voelde het nog als iets wat niet routine was. De kinderarts op de OK wist er uiteindelijk niet mee om te gaan en toen heeft mijn partner gezegd (nadat hij haar wat vertwijfeld naar zag kijken) dat ze maar gewoon een navelklem moest plaatsen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:47 schreef eponine het volgende:
Vraagje!
Iemand hier ervaring met een cordring in plaats van de standaard navelstrengklem?
Ik denk erover om er eentje aan te schaffen om mee te nemen naar het ziekenhuis. Vandaag bij m'n controle gaven ze aan deze zelf niet te hebben maar wanneer ik 'm zelf meeneem willen ze 'm wel gebruiken. Daarom ben ik op zoek naar ervaringen(@:elamanilo ik heb zo'n vermoeden dat jij er meer over kunt vertellen?)
Dankjewelquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:16 schreef elamanilo het volgende:
P0epzor en vrouw, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochtertje! Ik moest gisteren al aan jullie denken en wilde naar je vragen.
Het klinkt als een intense, maar mooie bevalling. Knuffelze
Enigzinsquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:01 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Kun je zien dat ik een doormaakte nacht heb gehad?
Een vriendin appte vanochtend dat zij nog een cordring had liggen, dus ik ben voorzien. Toch heel erg bedankt (nogmaals) voor je lieve aanbodquote:Op donderdag 23 december 2021 22:30 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Autorijden lukt mij nog! Maar ophalen is wel fijn als je man dat zou lukken.
De kast is niet gelukt, dus ik heb de ‘oude’ vertrouwde commode weer in gebruik genomen. En dozen in de opslag van m’n vader gezet, zodat er net aan genoeg plek in huis vrij was.
Hier twee maal een sectio (in 2015 en in 2018) en beide keren is er direct een cordring geplaatst op de OK. Had dat niet specifiek benoemd maar in ons ziekenhuis standaard blijkbaar?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:45 schreef eponine het volgende:
[..]
Een vriendin appte vanochtend dat zij nog een cordring had liggen, dus ik ben voorzien. Toch heel erg bedankt (nogmaals) voor je lieve aanbod![]()
Ook wel een mooi idee dat dit kindje ook weer gebruik kan maken van de vertrouwde commode denk ik, of is dat te sentimenteel gedacht![]()
@ de rest ook bedankt voor de ervaringen! Ik begreep inderdaad dat op de OK een navelstrengklem wordt geplaatst en later, op de ziekenhuiskamer dan een cordring kan worden geplaatst door een vpk of vk. Het staat iig genoteerd in m’n dossier![]()
@:Poepz0r gefeliciteerd!!
Thuis! Bloeddruk was vandaag ook weer prima (bij zelf meten). En verder geen gekke klachten of iets…dus hopen dat dat zo blijft de komende tijd en ik niet eerder opgenomen hoef te worden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:58 schreef elamanilo het volgende:
Hoe is het verder eponine? Ben je nu in het ziekenhuis of nog thuis?
Check wel even bij haar hoe oud de codering is. Het materiaal kan verouderen en dan kan hij knappen met plaatsen, wat echt hele vervelende gevolgen kan hebben. Wij hadden er ook twee mee, voor het geval dat.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:45 schreef eponine het volgende:
[..]
Een vriendin appte vanochtend dat zij nog een cordring had liggen, dus ik ben voorzien. Toch heel erg bedankt (nogmaals) voor je lieve aanbod![]()
Dank je voor de tip! Volgens mij heeft zij hem aangeschaft voor de geboorte van haar kindje in oktober, maar ik vraag het sowieso nog even naquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:18 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Check wel even bij haar hoe oud de codering is. Het materiaal kan verouderen en dan kan hij knappen met plaatsen, wat echt hele vervelende gevolgen kan hebben. Wij hadden er ook twee mee, voor het geval dat.
Nee hoor, heel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:43 schreef eponine het volgende:
Mag ik het jammer vinden dat man de datum van de geplande ks heeft gedeeld met anderen?![]()
Ik had direct bij het plannen gezegd dat ik de datum voor onszelf wilde houden, totdat we 100% zeker weten dat het doorgaat die dag omdat we dan sowieso oppas nodig hebben voor zoon…aan de ene kant denk ik bij mezelf ‘waar zeur je over’, aan de andere kant vind ik het gewoon echt niet leuk![]()
Snap ik wel hoorquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:43 schreef eponine het volgende:
Mag ik het jammer vinden dat man de datum van de geplande ks heeft gedeeld met anderen?![]()
Ik had direct bij het plannen gezegd dat ik de datum voor onszelf wilde houden, totdat we 100% zeker weten dat het doorgaat die dag omdat we dan sowieso oppas nodig hebben voor zoon…aan de ene kant denk ik bij mezelf ‘waar zeur je over’, aan de andere kant vind ik het gewoon echt niet leuk![]()
Daar zou ik ook van balen denk ik!quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:43 schreef eponine het volgende:
Toen onze tweede dochter werd geboren was het heel druk qua geboortes. Bij bepaalde organisaties (niet de onze gelukkig) was het toen zo dat gezinnen vaak niet de uren kregen die ze hadden aangevraagd, maar (veel) minder.quote:Op maandag 27 december 2021 20:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar zou ik ook van balen denk ik!
Deze week word ik gebeld voor een intake bij de kraamzorg. Wat zijn ook alweer goede vragen om te stellen?
Je kan eventueel vragen of je kraam van de vorige keer weer komt, als dat goed bevallen is. Ik had dezelfde weerquote:Op maandag 27 december 2021 20:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Deze week word ik gebeld voor een intake bij de kraamzorg. Wat zijn ook alweer goede vragen om te stellen?
Wij hebben vooral verteld wat we nu hetzelfde willen en wat anders. En dat we zeker niet dezelfde willen als vorige keer en waaromquote:Op maandag 27 december 2021 20:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de hoeveelheid bevallingen in die maand.. Afgelopen september was het hier in ons babyboom dorp echt een probleem. Daar kreeg je alleen het minimum aantal uren, ongeacht je situatie.. Ben benieuwd hoen het nu is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 04:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Bij mij kon ik in de intake ook aangeven of dat ik het minimum aantal uren ( ik geloof iets van 24 u totaal) of het maximum ( weet niet meer hoeveel dat was). Daar houden ze dan in de planning rekening mee. Ik hen de max gekozen, vanwege mm bekken, tweede kind en corona (waardoor mogelijk minder hulp mogelijk us vanuit netwerk) Bij drukte kan het minder worden het aantal afgesproken uren, maar nooit zo weinig als met het minimum aantal uren. Zo doet mijn organisatie het tenminste.
Ook wel handig om te vragen hoe ze de huidige corona maatregelen uitvoeren.
Ja inderdaad, ze gaf aan dat deze organisatie in principe goed genoeg bezet is om aan de vraag te voldoen en niet meer aan te nemen dan ze zouden kunnen bieden. Maar er kan natuurlijk nog vanalles veranderen, ook qua covid ect. Als ze veel besmet personeel krijgen dan loopt het natuurlijk ook vast.quote:Op dinsdag 28 december 2021 07:25 schreef June. het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de hoeveelheid bevallingen in die maand.. Afgelopen september was het hier in ons babyboom dorp echt een probleem. Daar kreeg je alleen het minimum aantal uren, ongeacht je situatie.. Ben benieuwd hoen het nu is.
quote:Op maandag 27 december 2021 19:45 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Nee hoor, heel begrijpelijk.
Bij beide kindjes hebben we alleen onze ouders + siblings op de hoogte gesteld en richting de rest (vrienden etc) het vaag gehouden.
Ik wilde het wel met mijn ouders delen omdat ze ver weg wonen en zo konden ze een hotel in de buurt boeken. Bij de tweede hadden we natuurlijk een heel oppas-plan rond die datum, vond het wel fijn als iedereen daar bij betrokken was voldoende bijtijds van op de hoogte was.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Snap ik wel hoorje wilt dat eerst gewoon voor jezelf goed op een rijtje krijgen en uitdenken en nu hebben ineens andere mensen er weet van (en wellicht ook nog eens een mening over
)
Wij hebben de eerste keer niemand verteld dat het begonnen was. Had geen zin in " en? Is het er al?" berichtjes ect.
Deze keer ontkomen we er helaas niet aan, idd vanwege oppas voor kind nummer 1, maar ik zou het nu alsnog het liefst gewoon voor mezelf houden, blijf uit mn bubbel
quote:Op maandag 27 december 2021 20:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het ging me niet om eventuele meningen van anderen (want daar trek ik me wat mijn bevalling en hoe ik die wil beleven betreft toch niks van aan), maar meer om dat ik gewoon nog even iets bij ons zelf wilde houden. En dan toch merken dat ie gedeeld is en dat minstens één van de personen met wie de datum gedeeld is, hem weer verder met anderen heeft gedeeld. Ik snap daar echt niks van en vind dat toch wel een soort privé/intiem (kan het niet goed omschrijven). Inmiddels is mijn teleurstelling weer wat gezakt hoor, maar ik blijf het wel jammer vinden.quote:Op maandag 27 december 2021 22:02 schreef elamanilo het volgende:
Eponine, dat zou ik ook niet leuk vinden… vooral als je het vooraf nog zo had gezegd. Maar ja, het leed is al geschied. Hopelijk lukt het om dat naast je neer te leggen en in je eigen cocon te kruipen. Laat je man eventueel dealen met mensen die er iets over of op te zeggen hebben. Dan kun jij het lekker allemaal negeren. Laat de rest maar lekker de rest en focus je op jezelf en wat jij nu nodig hebt.
Goed vooruitzicht! Hopelijk weinig bijwerkingen inderdaad. Ik gok zo dat ik 'm niet meer kan halen voordat de kleine er is, maar zodra ie gepland kan worden ga ik dat in ieder geval wel doen. Met de snelheid waarmee de jaartallen nu vrijgegeven worden, gok ik dat ik donderdag een afspraak kan gaan maken. We'll see...quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb op de valreep nog even een boostershot gepland, hopelijk niet al te veel bijwerkingen gedoevan de vorige twee was ik best even ziek voor n dag of twee.
Vind het wel een prettig idee om wat beter beschermd te zijn op t moment dat ik t ziekenhuis in ga en allerlei zorg over de vloer krijg thuis.
Als het daadwerkelijke bevallen nog even op zich laat wachten tenminste, dit heeft vast ook weer wat inwerktijd nodig.
Snap ik hoor, dat je met kerst al mensen op afstand hebt gehouden met die reden. Hebben jullie weinig contact met zwager en schoonzus, dat ze waarschijnlijk niet eens van de zwangerschap weten? (als je het er niet over wil hebben hoef je hier natuurlijk niet op te reagerenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:02 schreef elamanilo het volgende:
Mijn zwager en schoonzus kregen ook een geplande keizersnede ivm placenta voor de uitgang, maar zij hielden het ook voor zichzelf en dat vond ik meer dan terecht.
Zelf wilde ik met kerst al niet eens meer met m’n schoonouders afspreken omdat ik vreesde dan geen goede smoes te kunnen bedenken om daar weg te gaan of hen mijn deur uit te zetten als er iets zou beginnen. En mijn schoonmoeder is zo angstig dat ik het ook no way zie zitten als zij vooraf iets weet. Vorige keer hebben we zelfs die ene week dat wij wisten dat het twee baby’s waren dat niet met hen gedeeld ivm al die angst die ze dan op ons zouden gaan projecteren. Dat hebben we toen ook echt alleen aan m’n ouders en enkele betrokkenen vertelt.
Nu weten zelfs heel veel mensen niet eens dat ik zwanger ben 😅 M’n schoonouders wel, maar volgens mij m’n zwager en schoonzus niet eens… dus ook weinig mensen die afwachtend zijn nu.
Ja, weinig contact met ze inderdaad. C. heeft z’n broer wel een paar keer gesproken via whatsapp of telefoon, maar hij had kennelijk niet de behoefte om dit nieuws met hen te delen.quote:[..]
Snap ik hoor, dat je met kerst al mensen op afstand hebt gehouden met die reden. Hebben jullie weinig contact met zwager en schoonzus, dat ze waarschijnlijk niet eens van de zwangerschap weten? (als je het er niet over wil hebben hoef je hier natuurlijk niet op te reageren)
Hoe voel je je ela?
Wat een lastige situatie zo met je schoonfamilie, vooral het druk uitoefenen door je schoonmoeder op C., maar het klinkt ook alsof je er wel vrede mee hebt hoe het gaat. Dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:27 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ja, weinig contact met ze inderdaad. C. heeft z’n broer wel een paar keer gesproken via whatsapp of telefoon, maar hij had kennelijk niet de behoefte om dit nieuws met hen te delen.![]()
Mijn schoonmoeder heeft er nog een paar keer wat van geprobeerd te zeggen en vinden, en druk op C. proberen te leggen om het aan z’n broer te vertellen, maar ik gok dat dat meer een averechts effect heeft gehad.
C. komt uit een niet zo fijne thuissituatie en heeft een aparte band met z’n gezin om het zo te zeggen. We hebben het m’n schoonouders dit keer ook pas met 24 weken of zo vertelt :’) Dat kon blijkbaar, ondanks dat m’n buik al best snel dikker werd. Maar ik heb zelf ook wel wat extra gewicht en we hebben ze blijkbaar rond die tijd een poosje niet gezien.
Dat we het hen elke zwangerschap laat (en ook steeds later) vertellen, heeft er ook mee te maken dat ik het niet aan anderen vertelde. En dit keer was het zo ‘laat’ in de zwangerschap dat ik er geen behoefte (meer) aan had om het aan mensen te vertellen. Mede door het rouwproces waar ik in zat/zit omtrent m’n moeder. Ik heb me behoorlijk afgesloten van alles en iedereen, wat eenvoudig is in deze tijden. Pas onlangs heb ik het aan een stuk of drie vrienden vertelt, via whatsapp zelfs. :’)
Nu moet ik zeggen dat het aan de ene kant best fijn is dat niemand het weet en dus ook niemand zich ermee bemoeit. (Alleen mensen die ik IRL zie weten het natuurlijk wel). Aan de andere kant heb ik er af en toe het gevoel over dat ik daarmee mijn baby’tje te kort doe, alsof het er ‘niet mag zijn’.
Ik voel me oké, denk ik. Lichamelijk voel ik me niet heel fit haha, ik kan echt ongeveer niets meer… en geestelijk voel ik me best stabiel. Ik maak me er alleen zorgen over dat ik er voor m’n gevoel nog niet klaar voor ben. Het voelt nog niet afgesloten en ik weet (nog) niet wat ik daarmee wil/moet doen. Of wel, m’n mantra weer uit de kast halen: alles gaat precies zoals het hoort. En: alles wat op mijn pad komt is precies wat ik nodig heb.
Hoe voel jij je? De laatste loodjes. Hoe gaat het met je bloeddruk?
Oh dat is zo fijn! Ik was ook zo toe aan even me time, dat ik een vakantiedag heb opgenomen en peuter lekker naar de opvang. Heerlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn vriend is werken en de kleuter uit logerenik denk dat dit de enige dag tijdens mijn hele verlof zal zijn dat ik alleen thuis ben en een beetje rond kan lummelen zonder dat ik iets hoef. Dus dat ga ik keihard doen vandaag, helemaal niks, in pyjama
![]()
En oh wat hoop ik dat de scholen na de vakantie weer open gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook gesetteld voor "goed genoeg" qua naam. Geen "jaaaaaquote:Op donderdag 30 december 2021 09:08 schreef June. het volgende:
Ik vind het ook zo lastig, namen. We zijn er ook nog niet uit, maar gelukkig hebben we ook nog even. Nu hebben wel een paar namen die we beide wel oke vinden, maar ja is wel oke goed genoeg? Twijfels..
Bij draak hadden we ook pas een paar weken van tevoren de definitieve naam. En dan was er soms nog twijfel.
Ja dat geloof ik ook wel, toen draak er eenmaal was was en is de naam ook perfect. Maar ik twijfel sowieso in alles tot het laatste moment, dus dit is geen uitzonderingquote:Op donderdag 30 december 2021 10:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik ben ook gesetteld voor "goed genoeg" qua naam. Geen "jaaaaa" maar gewoon een prima naam en fijn icm die van grote broer.
En ik denk dat als hij eenmaal geboren is dat die naam gewoon prima is
Dankje, ik ben er ook heel blij mee! Ik denk dat we het nog een kwartslag draaien en dan de bank opzij schuiven zodra er iets begint en het bad eronder gaat. Dan staat het niet zo in de weg de komende dagen. ‘:)quote:Op donderdag 30 december 2021 19:19 schreef Keroppi het volgende:
Oh dat ziet er echt prachtig uit zeg!
Ik ben benieuwd wanneer jullie kleintje zich aandient, de kamer is er in ieder geval klaar voorquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:28 schreef elamanilo het volgende:
Thanks
Hier nog steeds met volle buik. Nu is de verwachting dat ik snel ga baren, dus het kan nog in dit jaar, met gemak zelfs..Maar er is nog niets begonnen vooralsnog.
En bij deze ik wens iedereen hier alvast een heel mooi nieuw jaar, vol verse baby's en knuffels toe!
Ik heb t ook gehad, ergens in het tweede trimester, ook laten checken op b-o en niks aan de hand. De assistente gaf aan dat het mogelijk met mijn bekken te maken had dat ik wat voelde (geen idee wat preciesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:33 schreef B.ertha het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal
Ik heb geen blaasontsteking maar heb wel een continu drukkend gevoel op mijn blaas of baarmoeder. Buiten mijn zwangerschap zou ik denken aan een blaasontsteking of ongesteld worden, dus wat is het dan?
Spannendquote:Op zondag 2 januari 2022 14:40 schreef eponine het volgende:
Herkenbaar van het nestelen ldg, hopelijk heb je verder niet al teveel last van je buik en kan je nog even toegeven aan je nesteldrang.
Net werd ik gebeld door het ziekenhuis voor de covid-screening en doorgeven van de planning. We weten nu de definitieve datum en de tijd dat we verwacht worden. Dus net ook de hulptroepen voor peuter op de hoogte gebracht. Het wordt wel ineens echt zo
Wie weet! Ben inderdaad benieuwd wie van ons als eerste is. Hoe zou je het vinden als je oudste helpt met de baby aanpakken?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:09 schreef elamanilo het volgende:
En zal dit topic nog volraken? En dat ik dan nog bovenaan kom te staan?!(Voordat ik beval dus)
Voor elk bezoek moest ik een vragenlijst online invullen waarin ze vragen of je klachten hebt die bij covid passen, of je contact hebt gehad met iemand die besmet is etc. en nu was het dezelfde vragenlijst maar dan telefonisch. Als ik of man klachten zouden hebben dan kunnen ze maatregelen nemen (en dan zou man er niet bij mogen zijn). Gelukkig allebei geen klachten <klopt af>.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Spannendhet einde is in zicht
en wat bedoelen ze met covid screening? Gewoon preventief een test voordat ze je opnemen? Heb ik mijn ziekenhuis nog niet over gehoord. Heb morgen weer een controle, dus zal het eens vragen.
Vandaag een weer wat rustiger lijf hierhet is allemaal zo lekker onvoorspelbaar he.
Ik ben zo benieuwd of ela idd op de vijfde gaat bevallen
Ik zie dat ik een aantal cruciale woorden vergeten ben in mijn zinquote:Op maandag 3 januari 2022 04:52 schreef Lemijn het volgende:
Heel klein is het, en licht en schattig. Pasgeboren baby’s zijn zo heerlijk.
Eponine, ik ben verbaasd dat je schrijft dat je partner er niet bij zou mogen zijn als hij klachten heeft. Ik dacht dat desnoods iedereen in pak gaat maar dat je partner altijd aanwezig moet kunnen zijn, zelfs positief getest. Is dat bij jou echt anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |