Als je nog mogelijkheid hebt, dan mag je er best eentje ophalen bij mij hoor! Of misschien kan ik hem langsbrengen? Ik heb er genoeg hier thuis liggenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:47 schreef eponine het volgende:
Vraagje!
Iemand hier ervaring met een cordring in plaats van de standaard navelstrengklem?
Ik denk erover om er eentje aan te schaffen om mee te nemen naar het ziekenhuis. Vandaag bij m'n controle gaven ze aan deze zelf niet te hebben maar wanneer ik 'm zelf meeneem willen ze 'm wel gebruiken. Daarom ben ik op zoek naar ervaringen(@:elamanilo ik heb zo'n vermoeden dat jij er meer over kunt vertellen?)
Controle vandaag was wel een dingetje. Bloeddruk net te hoog (op het randje om te blijven), bloed- en urineonderzoek was goed. Nu elke dag zelf m'n bloeddruk meten en als ik ook maar over iets twijfel moet ik laagdrempelig met het spoednummer bellen en word ik waarschijnlijk opgenomen ter observatie. En dat voelt gek, want ik heb nergens last van verder.
Autorijden lukt mij nog! Maar ophalen is wel fijn als je man dat zou lukken.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:21 schreef eponine het volgende:
Bedankt voor de ervaringen! En ook voor het aanbod ela, ik overleg morgen even met man voor eventueel ophalen want (zelf) autorijden is momenteel niet mijn hobby en ik gun jou graag de rust dat je niet heen en weer hoeft tijdens de laatste loodjes.
Wat fijn ook van de babywasjes! Is het inmiddels allemaal gelukt met de kast die je voor ogen had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewelquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:25 schreef Viv het volgende:
@:Poepz0r och wat een lief meisje, veel geluk samen!!
quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
Gisteren - exact op de uitgerekende datum - is onze dochter Bo geboren. Moeder en kind maken het goed! Bevalling duurde slechts 2,5 uur, waarvan 20 minuten persenBijzonder en ze is ontzettend lief
Gefeliciteerd maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren - exact op de uitgerekende datum - is onze dochter Bo geboren. Moeder en kind maken het goed! Bevalling duurde slechts 2,5 uur, waarvan 20 minuten persenBijzonder en ze is ontzettend lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!
disclaimer
Wat een knapperdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd! En hoe voelt het, papa zijn?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Prachtig kindje! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow 2,5 uur deed dat niet vreselijk pijn qua weeen?
Heel bijzonderquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wat een knapperdjegefeliciteerd! En hoe voelt het, papa zijn?
Ik heb ook zo kort geperst. 16 minuten om precies te zijn en toen plofte J al op mijn buikquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel bijzonder![]()
@:_Lily_ Ja ze had heel veel pijn, maar wilde geen pijnbestrijding. Ze heeft 4 x geperst en dan 3 x per keer en toen was ze er al. Volgens de verloskundige duurt het gemiddeld 1,30 uur, maar het was binnen 20 minuten gepiept![]()
Heel bijzonder om mee te mogen maken. Nooit gedacht dat het nog zou lukken na al die jaren. Dankjewel allemaal voor de lieve woorden!
Twee keer geboorte in het ziekenhuis (geplande keizersnedes) en twee keer een eigen cordring meegenomen. Twee jaar geleden voelde het nog als iets wat niet routine was. De kinderarts op de OK wist er uiteindelijk niet mee om te gaan en toen heeft mijn partner gezegd (nadat hij haar wat vertwijfeld naar zag kijken) dat ze maar gewoon een navelklem moest plaatsen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:47 schreef eponine het volgende:
Vraagje!
Iemand hier ervaring met een cordring in plaats van de standaard navelstrengklem?
Ik denk erover om er eentje aan te schaffen om mee te nemen naar het ziekenhuis. Vandaag bij m'n controle gaven ze aan deze zelf niet te hebben maar wanneer ik 'm zelf meeneem willen ze 'm wel gebruiken. Daarom ben ik op zoek naar ervaringen(@:elamanilo ik heb zo'n vermoeden dat jij er meer over kunt vertellen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |