abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 11:25:56 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202289947


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
http://forum.fok.nl/topic/2399122

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: http://forum.fok.nl/topic/2408251/1/400#p175313682

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 11:26:14 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202289950
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 11:19 schreef SOG het volgende:

[..]
Hoe is het met je modums?
Daar was ik het bestaan van vergeten :')

Als het goed is, heb ik die in 2017 al gedropt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 22 november 2021 @ 12:18:48 #3
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202290591
In hoeverre zit iedereen hier diep in de crypto - Of is het enkel een gedeelte van je portfolio?

Zelf heb ik het verdeeld onder het mum van risico spreiding. De komende periode ga ik maandelijks bijstorten in crypto en aandelen, waardoor mijn % spaargeld steeds minder wordt.

- 50% Spaargeld
- 30% Aandelen
- 20% Crypto

Je kan wel zeggen dat je aan spreiding doet door in meerdere crypto's te zitten, maar je zit dan natuurlijk nog steeds in hetzelfde volatiele schuitje. :7
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_202290637
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:18 schreef Kaizen_ het volgende:

Zelf heb ik het verdeeld onder het mum van risico spreiding. De komende periode ga ik maandelijks bijstorten in crypto en aandelen, waardoor mijn % spaargeld steeds minder wordt.
Klopt. 90% bitcoin.
3.3% cash (eur / dollar / locale valuta)
3.3% aandelen
3.3% goud + zilver

En met leverage vaak over de 100% in bitcoin.

Spreiding is vooral belangrijk als je niet weet waar je mee bezig bent.
  maandag 22 november 2021 @ 12:27:04 #5
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202290675
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:23 schreef Piva het volgende:

[..]

Spreiding is vooral belangrijk als je niet weet waar je mee bezig bent.
"Diversification is a protection against ignorance" - Warren Buffet.

Zit zeker een kern van waarheid in. Ben zelf ook enkel dit jaar met crypto en aandelen begonnen, dus om gelijk all-in te gaan is niet verstandig.

quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:23 schreef Piva het volgende:
En met leverage vaak over de 100% in bitcoin.

Daytrading/swingtrading in Bitcoin?
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_202290723
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:27 schreef Kaizen_ het volgende:
"Diversification is a protection against ignorance" - Warren Buffet.

Zit zeker een kern van waarheid in. Ben zelf ook enkel dit jaar met crypto en aandelen begonnen, dus om gelijk all-in te gaan is niet verstandig.
Dit idd ja.

Zeker niet all in gaan direct, het is beter om 1000 uur tijd te investeren ipv een beetje aan te kloten en te "diversiferen" zonder dat je echt weet wat je doet. Boeken lezen, audiobooks, youtube. Eindeloos veel (gratis) informatie om beter te worden met investeren zonder een euro te hoeven verliezen!

De warren buffett quotes "leren" is als een super bron opzich! Zoveel kennis in zijn woorden!

quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:27 schreef Kaizen_ het volgende:
Daytrading/swingtrading in Bitcoin?
Bwah, vooral Yolo trades tegen de markt in als het sentiment te negatief is. Sommige gokken met meme coins. Om het leuk te houden gebruik ik 5x leverage. Meer voor de funz

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2021 12:33:48 ]
  maandag 22 november 2021 @ 12:57:43 #7
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202290960
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:18 schreef Kaizen_ het volgende:
In hoeverre zit iedereen hier diep in de crypto - Of is het enkel een gedeelte van je portfolio?

Zelf heb ik het verdeeld onder het mum van risico spreiding. De komende periode ga ik maandelijks bijstorten in crypto en aandelen, waardoor mijn % spaargeld steeds minder wordt.

- 50% Spaargeld
- 30% Aandelen
- 20% Crypto

Je kan wel zeggen dat je aan spreiding doet door in meerdere crypto's te zitten, maar je zit dan natuurlijk nog steeds in hetzelfde volatiele schuitje. :7
Toen ik startte was het zo'n 20% crypto, 80% spaargeld, nu jaren later is het 97% crypto en 3% spaargeld. En de hoeveelheid spaargeld is weinig veranderd in die jaren :X
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 22 november 2021 @ 12:59:35 #8
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202290985
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:18 schreef Kaizen_ het volgende:
In hoeverre zit iedereen hier diep in de crypto - Of is het enkel een gedeelte van je portfolio?

Zelf heb ik het verdeeld onder het mum van risico spreiding. De komende periode ga ik maandelijks bijstorten in crypto en aandelen, waardoor mijn % spaargeld steeds minder wordt.

- 50% Spaargeld
- 30% Aandelen
- 20% Crypto

Je kan wel zeggen dat je aan spreiding doet door in meerdere crypto's te zitten, maar je zit dan natuurlijk nog steeds in hetzelfde volatiele schuitje. :7
10% spaargeld atm
90% crypto

Die 10% is in de afgelopen jaren wel meer geworden, net zoals de crypto, maar crypto is 25 tot 35x zo hard gegaan als spaargeld.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 22 november 2021 @ 13:03:59 #9
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202291043
0,94% spaargeld
99,06% crypto
pi_202291513
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:18 schreef Kaizen_ het volgende:
In hoeverre zit iedereen hier diep in de crypto - Of is het enkel een gedeelte van je portfolio?

Bij mij is het:

80% Cryptocurrency
18% index aandelen
2% spaargeld

Kortom - Spaargeld is het minst en ook het minst nodig. Pomp alles in aandelen en crypto voor de komende jaren.
Love is in the air!
pi_202291637
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:23 schreef Piva het volgende:

[..]
Klopt. 90% bitcoin.
3.3% cash (eur / dollar / locale valuta)
3.3% aandelen
3.3% goud + zilver

En met leverage vaak over de 100% in bitcoin.

Spreiding is vooral belangrijk als je niet weet waar je mee bezig bent.
Voor 90% in bitcoin zitten is bedoel je belangrijk als je niet exact weet hoe je kunt bepalen welke altcoins bitcoin gaan overtreffen.

Zelf heb ik zo'n 50+ altcoins, bijna allemaal hebben bitcoin outperformed. Zelfs mijn memecoins Dogecoin en Shiba etc zijn ver voorbij bitcoin gegaan.

Onderzoek doen naar goede defi projecten en weten hoe mensen handelen is zeer belangrijk, of je kunt simpelweg in bitcoin zitten en niet nadenken.

Geen idee ook waarom je in Goud en Zilver zit, mensen vinden het zo leuk om het te hebben maar het doet al jaren niets bijzonders vind ik. Bereid je je voor op een soort apocalypse?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202291672
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:27 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]
"Diversification is a protection against ignorance" - Warren Buffet.

Zit zeker een kern van waarheid in. Ben zelf ook enkel dit jaar met crypto en aandelen begonnen, dus om gelijk all-in te gaan is niet verstandig.
[..]
Daytrading/swingtrading in Bitcoin?
Warren Buffet is een cryptohater. Crypto gedraagt zich anders dan aandelen dus niet te vergelijken.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202291673
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Voor 90% in bitcoin zitten is bedoel je belangrijk als je niet exact weet hoe je kunt bepalen welke altcoins bitcoin gaan overtreffen.

Zelf heb ik zo'n 50+ altcoins, bijna allemaal hebben bitcoin outperformed. Zelfs mijn memecoins Dogecoin en Shiba etc zijn ver voorbij bitcoin gegaan.

Onderzoek doen naar goede defi projecten en weten hoe mensen handelen is zeer belangrijk, of je kunt simpelweg in bitcoin zitten en niet nadenken.

Geen idee ook waarom je in Goud en Zilver zit, mensen vinden het zo leuk om het te hebben maar het doet al jaren niets bijzonders vind ik. Bereid je je voor op een soort apocalypse?
Deze man :') :') :') :') :')
pi_202291724
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:55 schreef Piva het volgende:

[..]
Deze man :') :') :') :') :')
Goed argument, maar mijn Ada en dogecoin en shiba's zijn wel 10x harder gestegen dan bitcoin.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 13:59:31 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202291757
$22 verkoop fee genot

Dag Truebit, het ga je goed :W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 14:01:07 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202291787
Oh, ik heb niet genoeg ETH over om die transactie uit te voeren omdat ik twee keer fees moet betalen :')

Wat een kutnetwerk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 14:01:35 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202291797
$86 fees genot
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202291819
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:57 schreef firefly3 het volgende:
Goed argument, maar mijn Ada en dogecoin en shiba's zijn wel 10x harder gestegen dan bitcoin.
Ga nou eerst maar stoppen met werken en stoppen met jezelf vergelijken met andere mensen. Dan heb je het pas echt "gemaakt".

Dat je zonodig bitcoin moet outperformen laat wel zien dat je niet veel in bezit hebt.
pi_202291875
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:03 schreef Piva het volgende:

[..]
Ga nou eerst maar stoppen met werken en stoppen met jezelf vergelijken met andere mensen. Dan heb je het pas echt "gemaakt".

Dat je zonodig bitcoin moet outperformen laat wel zien dat je niet veel in bezit hebt.
Ik kan nu ook stoppen met werken, maar ik wil eerst "meerdere pensioens" als backup aan de zijlijn.

Waarom zou jij niet zoveel mogelijk geld willen verdienen, is het alleen maar om bitcoin maximalist te zijn? Zo ja, dan moet je eerlijk zijn tegen anderen en zeggen dat alleen bitcoin behouden niet het meest oplevert als je financieel advies wilt geven. Zo'n beetje alle midcaps hebben het beter gedaan.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202291909
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik kan nu ook stoppen met werken, maar ik wil eerst "meerdere pensioens" als backup aan de zijlijn.

Waarom zou jij niet zoveel mogelijk geld willen verdienen, is het alleen maar om bitcoin maximalist te zijn? Zo ja, dan moet je eerlijk zijn tegen anderen en zeggen dat alleen bitcoin behouden niet het meest oplevert als je financieel advies wilt geven. Zo'n beetje alle midcaps hebben het beter gedaan.
Je begreep bitcoin al niet in 2014. En nu nog steeds niet. Het zal een pijnlijk dure les gaan worden vrees ik.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2021 14:10:49 ]
pi_202291953
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:09 schreef Piva het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 22 november 2021 14:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]


Je begreep bitcoin al niet in 2014. En nu nog steeds niet. Het zal een pijnlijk dure les gaan worden vrees ik.
Een pijnlijke dure les? Als een gelovige wacht je met bitcoin op n of andere doomsday. Ik heb alles, ook bitcoin, maar ik geloof niet dat er op het laatst alleen bitcoin is, want zo gelovig en verliefd op 1 coin ben ik niet.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 14:13:29 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202291975
Wees eens niet van die voetbalhooligans :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202291992
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Een pijnlijke dure les? Als een gelovige wacht je met bitcoin op n of andere doomsday. Ik heb alles, ook bitcoin, maar ik geloof niet dat er op het laatst alleen bitcoin is, want zo gelovig en verliefd op 1 coin ben ik niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:33 schreef firefly3 het volgende:
Ik begin een nieuwe munteenheid. Het heet TIBCOINS. Wie wilt? 300 euro per stuk.
Grappig dat je 8 jaar later zelf in die shit bent gaan geloven! _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 14:20:51 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202292078
Ruim 50% verlies in ETH op TRU :')

Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202292079
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:18 schreef Kaizen_ het volgende:
In hoeverre zit iedereen hier diep in de crypto - Of is het enkel een gedeelte van je portfolio?

Zelf heb ik het verdeeld onder het mum van risico spreiding. De komende periode ga ik maandelijks bijstorten in crypto en aandelen, waardoor mijn % spaargeld steeds minder wordt.

- 50% Spaargeld
- 30% Aandelen
- 20% Crypto

Je kan wel zeggen dat je aan spreiding doet door in meerdere crypto's te zitten, maar je zit dan natuurlijk nog steeds in hetzelfde volatiele schuitje. :7
95% bitcoin, 5% cash momenteel.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 14:22:09 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202292090
Tenzij TRU weer netjes de afgrond in gaat, is dit misschien wel het moment dat ik voorzichtig ga kijken naar uitcashen. Even crypto laten voor wat het is voor de beren komen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202292106
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:14 schreef Piva het volgende:

[..]
[..]
Grappig dat je 8 jaar later zelf in die shit bent gaan geloven! _O-
Als je niet voor de winst gaat, waarvoor ga je dan? Mijn Tesla aandelen gingen overigens sneller dan Bitcoin.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 14:33:26 #28
18653 crew  D.
pi_202292236
Ah, het wekelijkse wedstrijdje verplassen 8-)
pi_202292255
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Als je niet voor de winst gaat, waarvoor ga je dan? Mijn Tesla aandelen gingen overigens sneller dan Bitcoin.
Als je 8 jaar geleden goed had ingekocht had je nu je niet druk hoeven te maken over altcoins die bitcoin outpreformen en je geld lekker in de veiligste asset kunnen stallen.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 14:36:30 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202292298
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:33 schreef D. het volgende:
Ah, het wekelijkse wedstrijdje verplassen 8-)
Dit kost je $30 aan fees.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 14:39:44 #31
18653 crew  D.
pi_202292353
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dit kost je $30 aan fees.
Nee hoor, ik heb geen ETH ;)
pi_202292361
Lekker pumpje zo.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202292367
quote:
7s.gif Op maandag 22 november 2021 14:34 schreef dimmak het volgende:

[..]
Als je 8 jaar geleden goed had ingekocht had je nu je niet druk hoeven te maken over altcoins die bitcoin outpreformen en je geld lekker in de veiligste asset kunnen stallen.
Waarom wil je niet <altijd> outperformen? Je kunt je bitcoin pool sneller vergroten door altcoins als instrument te gebruiken. Om maar een voorbeeld te noemen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202292378
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:33 schreef D. het volgende:
Ah, het wekelijkse wedstrijdje verplassen 8-)
In it for the money yo!
  maandag 22 november 2021 @ 14:41:09 #35
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_202292389
Nattekat heeift Truebit verkocht, even kijken wat er gaat gebeuren met de koers. _O-
pi_202292409
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Waarom wil je niet <altijd> outperformen? Je kunt je bitcoin pool sneller vergroten door altcoins als instrument te gebruiken. Om maar een voorbeeld te noemen.
20 minuten geleden wel 100x long gegaan in bitcoin zeker?

Zieke preformance had je kunnen pakken als je echt een goede traders was geweest.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 14:43:13 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202292425
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:41 schreef Plots het volgende:
Nattekat heeift Truebit verkocht, even kijken wat er gaat gebeuren met de koers. _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 22 november 2021 @ 14:44:53 #38
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202292450
Tering

50+ altcoins

Waar moet je de tijd vandaan halen om dat allemaal bij te houden?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202292505
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 14:44 schreef fathank het volgende:
Tering

50+ altcoins

Waar moet je de tijd vandaan halen om dat allemaal bij te houden?
Gewoon buy low sell high. Geen gezeik iedereen rijk! Binnenkort werken aan het vierde pensioen

Tijd om nog wat gouden dukaten op mijn chest te kletteren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2021 14:50:55 ]
  maandag 22 november 2021 @ 14:54:57 #40
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202292612
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:33 schreef D. het volgende:
Ah, het wekelijkse wedstrijdje verplassen 8-)
ik pis het verst van iedereen (ik heb 30cm)
pi_202292705
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 14:44 schreef fathank het volgende:
Tering

50+ altcoins

Waar moet je de tijd vandaan halen om dat allemaal bij te houden?
De meeste coins weet ik al niet meer dat ik ze heb. Gewoon wachten totdat er een mega altseizoen komt en dan weer herpositioneren. Voor de bearmarket eruit. Ik ga geen jaren lang bitcoin bagholden als de Euro BTC outperformed :D

En dan kom ik over 4 jaar weer terug haha
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202292719
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Waarom wil je niet <altijd> outperformen? Je kunt je bitcoin pool sneller vergroten door altcoins als instrument te gebruiken. Om maar een voorbeeld te noemen.
Sinds wanneer doe je dit als ik vragen mag?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202292737
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:01 schreef dimmak het volgende:

[..]
Sinds wanneer doe je dit als ik vragen mag?
2017, aandelen al meer dan 20 jaar.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202292778
Warren buffet heeft overigens 50+ verschillende investeringen. Waarbij uiteraard een paar hele grote posities ten opzichte van de rest van zijn portfolio. Maar dit is de beste strategie. Je gaat niet all-in. Never fall in love with one coin.

https://warrenbuffettstockportfolio.com/
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 15:08:59 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202292822
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:05 schreef firefly3 het volgende:
Warren buffet heeft overigens 50+ verschillende investeringen. Waarbij uiteraard een paar hele grote posities ten opzichte van de rest van zijn portfolio. Maar dit is de beste strategie. Je gaat niet all-in. Never fall in love with one coin.

https://warrenbuffettstockportfolio.com/
Is 30/30/40 een mooie verdeling? #durftevragen
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202292871
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Is 30/30/40 een mooie verdeling? #durftevragen
Geen idee wat de perfecte verdeling is, soms speel ik er wat mee als er een altseason is of andersom.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 15:14:26 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202292883
Ik ben er zojuist weer aan herinnerd dat ik Cardano heb, gezien ik er wat van moest hebben om ETH fees te kunnen betalen :')

Kutcoin. Heeft meer hype nodig.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202292904
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er zojuist weer aan herinnerd dat ik Cardano heb, gezien ik er wat van moest hebben om ETH fees te kunnen betalen :')

Kutcoin. Heeft meer hype nodig.
Het is nu een 2$ stable coin geworden inderdaad haha
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202293008
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]
2017, aandelen al meer dan 20 jaar.
Lukte het je om de markt op tijd te timen voor de bearmarket?

Ik ben vanaf 2013 bezig met bitcoin en altcoins. Tot 2018 waren altcoins leuk, heb er veel geld mee gepakt, maar ook verloren. Mijn doel was om mijn Bitcoin stack er zoveel mogelijk mee te vergroten zoals je hier ook al eerder aangaf. Het beheerste een half jaar mijn leven in 2017 tijdens de bullmarket wat veel stress met zich mee bracht. Toen ik ook nog eens de markt niet kon timen verloor ik vrij veel geld. Dankzij mijn Bitcoin stack is dit meer dan goed gekomen en gelukkig kon ik verschillende zakken met alts dumpen tijdens random pumps.

Tijdens de bearmarket ben ik mij gaan verdiepen in onze monetaire systeem en toen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik Bitcoin de eigenschappen heeft om een rol te gaan spelen op punten waar het nu stuk is. Als meer altcoins deze eigenschappen hadden was mijn portfolio ook diverser. Vandaar mijn keuze om altcoins links te laten liggen (op een incidentele swingtrade na) en mijn tijd en moeite vooral in Bitcoin te drukken. Beste keuze van mijn leven. Geen stress, meer dan genoeg Bitcoin en hele toffe dingen al dankzij die keuze meegemaakt.

Dat gezegd hebbende. Iedereen heeft een andere motivatie. De n wil rijk worden, de ander wil zijn vermogen beschermen, weer een ander vindt de techniek interessant en de laatste doet het ideologische overwegingen. Je kan die dingen niet met elkaar vergelijken. Dus ga hier niet kleinerend doen tegen anderen omdat ze een andere motivatie hebben dan jij. Het is hier al zuur genoeg zonder dit gezeik.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202293011
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:05 schreef firefly3 het volgende:
Warren buffet heeft overigens 50+ verschillende investeringen. Waarbij uiteraard een paar hele grote posities ten opzichte van de rest van zijn portfolio. Maar dit is de beste strategie. Je gaat niet all-in. Never fall in love with one coin.

https://warrenbuffettstockportfolio.com/
Klikt link en ziet dat 2 stocks 55% van de portfolio zijn.

Lekkere diversificatie wel van een honderden miljarden portfolio!

Never fall in love with one coin. Two is okay tho

Overigens is Warren buffett wel de laatste persoon op aarde die maar iets met crypto te maken heeft. Dus waarom je nou precies advies van hem probeert toe te passen is mij niet helemaal duidelijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2021 15:28:04 ]
pi_202293088
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:59 schreef Nattekat het volgende:
$22 verkoop fee genot

Dag Truebit, het ga je goed :W
Ah thanks, hier zat ik op te wachten. Ik heb nog zo'n 111.000 truebit die ik op ATH gekocht heb. Kan nu alleen nog maar omhoog gaan.
pi_202293119
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er zojuist weer aan herinnerd dat ik Cardano heb, gezien ik er wat van moest hebben om ETH fees te kunnen betalen :')

Kutcoin. Heeft meer hype nodig.
Meer hype? Hype is het enige dat ze hebben _O-
pi_202293153
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:25 schreef dimmak het volgende:

[..]
Lukte het je om de markt op tijd te timen voor de bearmarket?

Ik ben vanaf 2013 bezig met bitcoin en altcoins. Tot 2018 waren altcoins leuk, heb er veel geld mee gepakt, maar ook verloren. Mijn doel was om mijn Bitcoin stack er zoveel mogelijk mee te vergroten zoals je hier ook al eerder aangaf. Het beheerste een half jaar mijn leven in 2017 tijdens de bullmarket wat veel stress met zich mee bracht. Toen ik ook nog eens de markt niet kon timen verloor ik vrij veel geld. Dankzij mijn Bitcoin stack is dit meer dan goed gekomen en gelukkig kon ik verschillende zakken met alts dumpen tijdens random pumps.

Tijdens de bearmarket ben ik mij gaan verdiepen in onze monetaire systeem en toen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik Bitcoin de eigenschappen heeft om een rol te gaan spelen op punten waar het nu stuk is. Als meer altcoins deze eigenschappen hadden was mijn portfolio ook diverser. Vandaar mijn keuze om altcoins links te laten liggen (op een incidentele swingtrade na) en mijn tijd en moeite vooral in Bitcoin te drukken. Beste keuze van mijn leven. Geen stress, meer dan genoeg Bitcoin en hele toffe dingen al dankzij die keuze meegemaakt.

Dat gezegd hebbende. Iedereen heeft een andere motivatie. De n wil rijk worden, de ander wil zijn vermogen beschermen, weer een ander vindt de techniek interessant en de laatste doet het ideologische overwegingen. Je kan die dingen niet met elkaar vergelijken. Dus ga hier niet kleinerend doen tegen anderen omdat ze een andere motivatie hebben dan jij. Het is hier al zuur genoeg zonder dit gezeik.
Ik was in 2017 ingestapt toen de hype begon, maar wel de bear market uitgezeten, dus ik was te laat (met een heel klein beetje speelgeld erin gestapt). Wel voorbereid om 3/4 jaar later goed in te stappen.

Eind 2020 in alts gegaan en nu heel veel profijt van.

Jouw manier van traden snap ik, al geloof ik wel dat Ethereum, Bitcoin en Memecoins bijv niet echt met elkaar te vergelijken zijn. Het heeft verschillende doeleinden. Daarom bestaat de Macdonalds en Burger King ook nog steeds naast elkaar.

Ideologische overwegingen zijn eng en neigen vaak naar het extremisme toe. Dat merk ik niet bij jou overigens. Maximalisten met ideologische beweegredenen gaan proberen mensen te overtuigen om alleen Bitcoin te kopen, terwijl de wereld divers en dynamisch is.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 19:01:14 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202296187
Volgens mij heb ik Truebit op de absolute top verkocht. Dat uur is de hoogste waarde bereikt, nu weer flink ingezakt.

Help, dit is heel erg eng :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 19:04:50 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202296227
@Plots sta me bij
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202296403
Vandaag is de launch van KILT protocol en verschijnt binnenkort op exchanges. Dit is een project dat zich richt op digital identities en ik denk dat dit een van de grote narratives gaat worden naast NFTs en gaming/metaverse door de komst van meer overheidsregulering. KILT is 4 jaar in ontwikkeling en het mainnet draait nu op Kusama en later ook op Polkadot.

Ik ben van plan om hier flink wat dukaten in stoppen.

Meer info:

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2021 19:21:14 ]
  maandag 22 november 2021 @ 19:23:55 #57
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_202296453
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 19:04 schreef Nattekat het volgende:
@:plots sta me bij
Haha, dat is ook een prestatie. Ik hodl nog steeds. Het flufje wat er nog over is, is amper de moeite waard met de ETH fees.

Ik heb trouwens vandaag wel 2 shitcoins op BSC omgezet in BUSD. Vorige Black Friday ging alles 30% down, weten jullie nog? hopelijk kan ik die dan goedkoper inkopen.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:08 schreef dimmak het volgende:
Black Friday Sale *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zo kan black friday wel een heel andere betekenis krijgen.
FYI

(geen financieel advies)
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 19:41:55 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202296704
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 19:23 schreef Plots het volgende:
Haha, dat is ook een prestatie. Ik hodl nog steeds. Het flufje wat er nog over is, is amper de moeite waard met de ETH fees.
Ik schrok me het lazarus van die fees ja. Het is dat ik een flink bedrag erin had zitten, anders was het wel een mooi afschrikmiddel.

Ik ben omgerekend gewoon ruim $100 kwijt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202296710
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 19:19 schreef Gehrman het volgende:
Vandaag is de launch van KILT protocol en verschijnt binnenkort op exchanges. Dit is een project dat zich richt op digital identities en ik denk dat dit een van de grote narratives gaat worden naast NFTs en gaming/metaverse door de komst van meer overheidsregulering. KILT is 4 jaar in ontwikkeling en het mainnet draait nu op Kusama en later ook op Polkadot.

Ik ben van plan om hier flink wat dukaten in stoppen.

Meer info:

[ twitter ]
Hmm tja, het probleem met El_Crypto_Chapo is dat ie __alles__ shillt: prima projecten en ook regelrechte shitcoins. Heb je nog een andere bron?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 22 november 2021 @ 19:45:57 #60
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_202296770
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 19:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik schrok me het lazarus van die fees ja. Het is dat ik een flink bedrag erin had zitten, anders was het wel een mooi afschrikmiddel.

Ik ben omgerekend gewoon ruim $100 kwijt.
Valt nog wel mee opzich. 2 weken geleden ofzo wilde ik Truebit swappen voor CRO, moest ik 32$ permissie betalen aan Uniswap (heb je die ook gehad?) en daarna iets van 220$ fees. Toen dacht ik laat maar. De volgende dag was CRO vertrokken van 0,20$ :')

Edit: Ik zou Gehrman niet volgen met de tips die hij haalt van Twitter (influencers). Vorige x met Truebit werd er opeens door 1 persoon 50% tokens uit die coin verkocht, een paar uur nadat er velen van hierin waren ingestapt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 19:46:46 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202296783
Black Friday is ook wel een goeie. Maar ik heb zo weinig bereikbaar op exchanges dat dat het niet waard is :s)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 november 2021 @ 19:47:39 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202296803
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 19:45 schreef Plots het volgende:

[..]
Valt nog wel mee opzich. 2 weken geleden ofzo wilde ik Truebit swappen voor CRO, moest ik 32$ permissie betalen aan Uniswap (heb je die ook gehad?) en daarna iets van 220$ fees. Toen dacht ik laat maar. De volgende dag was CRO vertrokken van 0,20$ :')
$22 permissie ja, terwijl ik het toch echt al een keer gekocht had :')

Daar nog $90 overheen.

Ik denk nu wel twee keer na voor ik de dip koop.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202297222
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 19:42 schreef recursief het volgende:

[..]
Hmm tja, het probleem met El_Crypto_Chapo is dat ie __alles__ shillt: prima projecten en ook regelrechte shitcoins. Heb je nog een andere bron?
Ik ken heel die gast verder niet, pakte gewoon een draadje met een redelijke samenvatting.

Dit is een wat uitgebreidere bron: https://medium.com/coinmo(...)-web-3-0-969d5efde6e
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 20:11:20 #64
18653 crew  D.
pi_202297325
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:25 schreef dimmak het volgende:
Dus ga hier niet kleinerend doen tegen anderen omdat ze een andere motivatie hebben dan jij. Het is hier al zuur genoeg zonder dit gezeik.
Wel grappig dat je dat nu tegen hem zegt, terwijl er juist kleinerend tegen hem gedaan werd :Y
pi_202297381
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 20:07 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Ik ken heel die gast verder niet, pakte gewoon een draadje met een redelijke samenvatting.
Hij is een vrij bekend figuur op CT en hij shillt de ene na de andere coin. Ik zou echt geen enkele waarde hechten aan zijn posts.

quote:
Dit is een wat uitgebreidere bron: https://medium.com/coinmo(...)-web-3-0-969d5efde6e
Dank, ik ga het lezen. DYOR !

/edit: ik heb het gelezen. De usecase is er wel hoor maar ik vind het Medium-artikel wel heel warrig. De schrijver stapt met wel hele grote stappen door de materie, alles wordt beschreven in termen als "wanneer het eenmaal gebouwd is", en zoals bij zoveel tokens wordt er nul aandacht besteed aan de vraag hoe draagkracht kan worden verkregen voor de oplossing (veel tech, geen marketing). En dan komt er out of the blue een grant het verhaal in waarmee ze mee gaan helpen een Polkadot liquidity solution te bouwen. Maar wat dat met het doel van de token te maken heeft? Op basis van dit artikel kijk ik nog even toe.

[ Bericht 12% gewijzigd door recursief op 22-11-2021 21:52:26 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Redactie Frontpage maandag 22 november 2021 @ 20:14:00 #66
4530 crew  Crazy Harry
pi_202297385
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 19:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
$22 permissie ja, terwijl ik het toch echt al een keer gekocht had :')

Daar nog $90 overheen.

Ik denk nu wel twee keer na voor ik de dip koop.
Met een dip komen ook goedkopere fees. Tenminste, als ETH dan ook een dip heeft.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  maandag 22 november 2021 @ 20:20:55 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202297509
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:18 schreef Kaizen_ het volgende:
In hoeverre zit iedereen hier diep in de crypto - Of is het enkel een gedeelte van je portfolio?

Zelf heb ik het verdeeld onder het mum van risico spreiding. De komende periode ga ik maandelijks bijstorten in crypto en aandelen, waardoor mijn % spaargeld steeds minder wordt.

- 50% Spaargeld
- 30% Aandelen
- 20% Crypto

Je kan wel zeggen dat je aan spreiding doet door in meerdere crypto's te zitten, maar je zit dan natuurlijk nog steeds in hetzelfde volatiele schuitje. :7
-35% euro ( short)
55% ONroerend goed
35% aandelen
30% ETF’s
15% obligaties
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_202298853
Medium blijf ik discutabel vinden elke halve zool kan daar iets neerpennen en dan ziet het er gelikt uit door die website.
What Would Goku Do
  maandag 22 november 2021 @ 22:53:56 #69
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202299703
twitter
pi_202300204
Alles zakt.
Maar nog steeds is mijn inleg niet weg.

Alles op tijd verhuist naar btc.
Eth de deur uitgetrapt voor het echt ging zakken.

Bezit nu alleen nog
Ada
Btc
Yfi
Shiba (vraag me niet waarom lol )
Fun token
Bnb. (In de kluis)
Vet

Alles op flex gezet en laat maar dagelijks renten maar komen als passief

Vandaag nog met wat winst fort verkocht.

Nu wachten op de moon.
  dinsdag 23 november 2021 @ 06:14:27 #71
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202300638
Alles zakt?

$PYR _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202301076
quote:
Dit zou goed kunnen. Bitcoin maximalisten doen me denken aan de mensen die alleen in goud investeerden terwijl bedrijven als Apple goud outperformden.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202301109
twitter
U MAD?
pi_202301143
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 23 november 2021 @ 09:07:02 #75
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202301274
Alleen m'n MANA gaat nog lekker afgelopen tijd..
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_202301328
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 19:23 schreef Plots het volgende:

[..]
Haha, dat is ook een prestatie. Ik hodl nog steeds. Het flufje wat er nog over is, is amper de moeite waard met de ETH fees.

Ik heb trouwens vandaag wel 2 shitcoins op BSC omgezet in BUSD. Vorige Black Friday ging alles 30% down, weten jullie nog? hopelijk kan ik die dan goedkoper inkopen.
[..]
[..]
FYI

(geen financieel advies)
Same shit, different day. :D
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 20:11 schreef D. het volgende:

[..]
Wel grappig dat je dat nu tegen hem zegt, terwijl er juist kleinerend tegen hem gedaan werd :Y
Ik voel mij hier niet aangesproken. Ik probeerde het verschil in motivatie in het vorige topic al aan te geven nadat hij voortdurend de aanval zocht op "Bitcoin maximalisten". Maar goed, maak ervan wat je wil. ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 09:20:28 #77
18653 crew  D.
pi_202301413
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:13 schreef dimmak het volgende:

[..]
Same shit, different day. :D
[..]
Ik voel mij hier niet aangesproken. Ik probeerde het verschil in motivatie in het vorige topic al aan te geven nadat hij voortdurend de aanval zocht op "Bitcoin maximalisten". Maar goed, maak ervan wat je wil. ^O^
Ik doelde ook niet op jou. Ik vond jouw post juist een goede en onderbouwde post :Y

Enige puntje was dat je zijn post als aanval zag, en ik het meer als verdedigen.
pi_202301464
Als de bearmarket begint wordt ik tijdelijk fiat maximalist. Ik heb geen zin om een jaar te bagholden.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202301536
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:20 schreef D. het volgende:

[..]
Ik doelde ook niet op jou. Ik vond jouw post juist een goede en onderbouwde post :Y

Enige puntje was dat je zijn post als aanval zag, en ik het meer als verdedigen.
Ging niet specifiek om die post, maar meer over zijn posts sinds hij in het vorige topic is verschenen.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 09:36:43 #80
18653 crew  D.
pi_202301645
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:29 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ging niet specifiek om die post, maar meer over zijn posts sinds hij in het vorige topic is verschenen.
Ik heb ze niet allemaal teruggelezen, ik reageerde vooral op het feit dat het leek dat hij zich moest verantwoorden waarom hij in altcoins zat :Y
pi_202301687
https://blog.bitmex.com/bitcoin-vs-ethereum-blockchain-size/

Best wel een interessant stuk over blockchain size nadat er vorige week wat ophef over was op Twitter.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 23 november 2021 @ 11:06:38 #82
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202302665
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]
De meeste coins weet ik al niet meer dat ik ze heb. Gewoon wachten totdat er een mega altseizoen komt en dan weer herpositioneren. Voor de bearmarket eruit. Ik ga geen jaren lang bitcoin bagholden als de Euro BTC outperformed :D

En dan kom ik over 4 jaar weer terug haha
_O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 23 november 2021 @ 11:16:32 #83
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_202302780
Ontzettende beginnersvraag.
Ik heb nog twee munten staan op twee verschillende toko's. Zijn eindelijk boven wat ik jaren geleden heb ingelegd en ik wil eruit stappen. Maar geen idee (meer) hoe ik dat in cash kan omzetten.

Hoe doe je dat? Eerst naar bitcoin? En dan waarnaartoe?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_202302807
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 11:16 schreef V. het volgende:
Ontzettende beginnersvraag.
Ik heb nog twee munten staan op twee verschillende toko's. Zijn eindelijk boven wat ik jaren geleden heb ingelegd en ik wil eruit stappen. Maar geen idee (meer) hoe ik dat in cash kan omzetten.

Hoe doe je dat? Eerst naar bitcoin? En dan waarnaartoe?
Op welke platforms staan ze?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202305323

Voor de turken een ATH vandaag. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 23 november 2021 @ 15:10:00 #86
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_202305394
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 11:18 schreef dimmak het volgende:

[..]
Op welke platforms staan ze?
Weet ik uit mijn hoofd niet. Zit nu op mijn werk, kijk vanavond thuis even.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 23 november 2021 @ 15:19:25 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202305530
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:03 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de turken een ATH vandaag. ;(
Zielig voor die mensen dat ze zo'n staatsmongool als president hebben.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202305555
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:19 schreef fathank het volgende:

[..]
Zielig voor die mensen dat ze zo'n staatsmongool als president hebben.
Jep, helaas is de stap naar hyperinflatie is niet groot meer vanaf hier.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202305581
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:10 schreef V. het volgende:

[..]
Weet ik uit mijn hoofd niet. Zit nu op mijn werk, kijk vanavond thuis even.
Het is sterk afhankelijk waar het staat ivm met withdrawal fees en welke markten er voor die coins zijn dus laat maar even weten.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 23 november 2021 @ 20:08:24 #90
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202309447
Lol CRO blijft maar doorgaan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 23 november 2021 @ 20:18:10 #91
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202309632
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 november 2021 20:08 schreef fathank het volgende:
Lol CRO blijft maar doorgaan
Net zoals PYR _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 23 november 2021 @ 20:58:43 #92
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202310265
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 november 2021 20:08 schreef fathank het volgende:
Lol CRO blijft maar doorgaan
_O_
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:10:34 #93
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202310472
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 20:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Net zoals PYR _O_
Sow koekoek

Nattekat al ingestapt in deze scamcoin?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 23 november 2021 @ 21:15:39 #94
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202310566
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:10 schreef fathank het volgende:

[..]
Sow koekoek

Nattekat al ingestapt in deze scamcoin?
Denk het niet anders zou hij niet zo stijgen h _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 23 november 2021 @ 21:47:55 #96
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202311064
quote:
quote:
Ook zouden mensen uit de Brabantse vechtsportwereld en criminelen tot de gedupeerde beleggers behoren.
Slimme jongen
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202311130
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:47 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
[..]
Slimme jongen
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202311140
Massive crypto crash in India. Most coins down 25% in just hours as crackpot dictator Modi plans to ban all crypto

https://www.reddit.com/r/(...)_most_coins_down_25/

Dit is nog eens FUD, stablecoins -10% _O_

En het is gewoon een gerucht
pi_202312491
Een lokale crypto crash hoe werkt dat?
What Would Goku Do
pi_202312621
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 23:08 schreef viagraap het volgende:
Een lokale crypto crash hoe werkt dat?
Iedere exchange heeft zijn eigen markt. Normaliter trekt alles automatisch gelijk omdat arbitrage, maar niet als een exchange uit n land opeens met een bank run te maken krijgt en stortingen, opnames en transfers onmogelijk maakt

[ Bericht 0% gewijzigd door FundsAreSafu op 23-11-2021 23:29:47 ]
  woensdag 24 november 2021 @ 09:38:20 #101
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202314666
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 november 2021 20:08 schreef fathank het volgende:
Lol CRO blijft maar doorgaan
Dat hij BNB maar mag flippen ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_202314687
twitter


Dit is ook goud hoor. _O- Craigs eigen advocaten.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 november 2021 @ 09:52:21 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202314857
Truebit heeft weer een nieuw hoog bereikt, daar gaat mijn absolute top ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 november 2021 @ 09:55:34 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202314905
Oh, op Uniswap is de piek waarin ik verkocht nog niet overtroffen :Y)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 24 november 2021 @ 09:55:59 #105
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202314908
Waarom verkoop je dan ook niet de top? Dat doet iedereen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 november 2021 @ 10:00:36 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202314947
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 09:55 schreef fathank het volgende:
Waarom verkoop je dan ook niet de top? Dat doet iedereen.
De top was al geweest toen ik door kreeg wat er gaande was. Was net te laat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 24 november 2021 @ 10:05:28 #107
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202314983
CRO _O_
PYR _O_
ETH _O_
BTC _O_

"Wanneer begint nou de bull een keer?"

STFU NGMI REKT PLEBS _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202315103
ATH voor SOUL *O*
pi_202315126
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 10:05 schreef Scorpie het volgende:
CRO _O_
PYR _O_
ETH _O_
BTC _O_

"Wanneer begint nou de bull een keer?"

STFU NGMI REKT PLEBS _O_
Mijn muntjes doen niks

@Nattekat
pi_202315182
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 10:05 schreef Scorpie het volgende:
CRO _O_
PYR _O_
ETH _O_
BTC _O_

"Wanneer begint nou de bull een keer?"

STFU NGMI REKT PLEBS _O_
Ingelogd, niet teleurgesteld *O*
  woensdag 24 november 2021 @ 10:38:55 #111
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202315372
quote:
4s.gif Op woensdag 24 november 2021 10:25 schreef Leonos het volgende:

[..]
Ingelogd, niet teleurgesteld *O*
MANA houd me goed op de been *O* Mooie hold voor de komende jaren
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 november 2021 @ 10:45:01 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202315459
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 10:21 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Mijn muntjes doen niks

@:nattekat
Mijn muntjes doen ook niks
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 24 november 2021 @ 10:50:44 #113
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202315562
Wilde voor die jade green kaart gaan van crypto.com maar durfde CRO niet in de pump op 15-20 cent te kopen :') ffs
  woensdag 24 november 2021 @ 11:25:46 #114
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202316058
Mijn 6 maanden stake valt bijna vrij en in die tijd is CRO zveel gestegen dat ik voor diezelfde coins bijna een tier hoger kan staken straks _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 24 november 2021 @ 11:36:25 #115
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_202316178
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:22 schreef dimmak het volgende:

[..]
Het is sterk afhankelijk waar het staat ivm met withdrawal fees en welke markten er voor die coins zijn dus laat maar even weten.
Het blijken er zelfs drie te zijn (al is de derde bitter weinig ;) ).

Ze staan op Bittrex, Mercatox en Binance.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 24 november 2021 @ 11:48:28 #116
62913 Blik
The one and Only!
pi_202316330
quote:
3s.gif Op woensdag 24 november 2021 09:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Dat hij BNB maar mag flippen ^O^
Dat zou mooi zijn, nog x4 om het voor elkaar te krijgen.
pi_202316833
ADA bijgekocht ^O^
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  woensdag 24 november 2021 @ 15:50:00 #118
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202319972
Ik had een nieuwe betaalpas aangevraagd bij de bank omdat mijn huidige versleten was. Activeren lukte niet dus was even langs gegaan bij de grote bank.

Was een heel gedoe, ik moest me identificeren en foto's laten maken enz. Ze weten nu wie ik ben ben, fuck de grote banken.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 16:07:23 #119
42184 crew  DaMart
pi_202320177
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Truebit heeft weer een nieuw hoog bereikt, daar gaat mijn absolute top ;(
Nu nog een x10 en ik heb mijn inleg terug :+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 november 2021 @ 16:07:33 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202320180
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:25 schreef bruinwerker het volgende:
ADA bijgekocht ^O^
ADA moet wel mijn grootste miskoop van 2021 zijn, manmanman :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 november 2021 @ 16:08:30 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202320190
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:07 schreef DaMart het volgende:

[..]
Nu nog een x10 en ik heb mijn inleg terug :+.
Hoe kan je /10 zijn gegaan? :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 16:09:58 #122
42184 crew  DaMart
pi_202320212
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoe kan je /10 zijn gegaan? :D
Volgens mij heb ik niet direct ETH omgezet naar TRU, maar een ander muntje op Uniswap dat flink gezakt was. Destijds was het in ETH nog 3 a 4 keer zo veel waard als nu volgens mij.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 24 november 2021 @ 16:42:26 #123
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202320794
Uniswap :')

Kapot hoge fees dankzij eth :')

Ik snap niet dat mensen die troep gebruiken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202320833
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:42 schreef fathank het volgende:
Uniswap :')

Kapot hoge fees dankzij eth :')

Ik snap niet dat mensen die troep gebruiken
VeChain _O_

op naar de 199 sats
  woensdag 24 november 2021 @ 17:22:24 #125
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202321270
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:47 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
VeChain _O_

op naar de 199 sats
Wanneer gaat daar nou eens wat op gebouwd worden (lol).
  woensdag 24 november 2021 @ 18:52:44 #126
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_202322583
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:25 schreef bruinwerker het volgende:
ADA bijgekocht ^O^
Mooi, als nog een paar honderd miljoen lui dat doen komt het vast goed.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_202322893
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:52 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Mooi, als nog een paar honderd miljoen lui dat doen komt het vast goed.
Wat adviseer jij om aan te kopen?
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 november 2021 @ 19:26:44 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202323214
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:42 schreef fathank het volgende:
Uniswap :')

Kapot hoge fees dankzij eth :')

Ik snap niet dat mensen die troep gebruiken
Enige manier om Truebit te verkopen -O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 november 2021 @ 19:27:34 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202323239
ADA gooi ik er in de eerste de beste pump gewoon uit. Dat project gaat niks meer worden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202323340
Wow SOUL 40% up vandaag en dan staan ze alleen nog maar op een paar bananenexchanges. I'm gonna make it _O_
  woensdag 24 november 2021 @ 19:45:51 #131
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_202323584
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Enige manier om Truebit te verkopen -O-
En Truebit moest dat probleem oplossen. Mja, hij pompt nu wel weer. Die coin was in een TA groep gedeeld met 113k followers.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 24 november 2021 @ 19:48:10 #132
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202323636
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:27 schreef Nattekat het volgende:
ADA gooi ik er in de eerste de beste pump gewoon uit. Dat project gaat niks meer worden.
Koop dan ook gewoon pyr
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 november 2021 @ 19:49:23 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202323657
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:45 schreef Plots het volgende:

[..]
En Truebit moest dat probleem oplossen. Mja, hij pompt nu wel weer. Die coin was in een TA groep gedeeld met 113k followers.
Oh, dat is er gebeurd _O-

Ik zit rustig op een koopmoment te wachten, schiet dat ding weer omhoog :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 24 november 2021 @ 19:51:33 #134
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_202323706
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oh, dat is er gebeurd _O-

Ik zit rustig op een koopmoment te wachten, schiet dat ding weer omhoog :D
Nee. Koop PYR maar zoals Mortaxx zegt.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 19:55:08 #135
42184 crew  DaMart
pi_202323787
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:42 schreef fathank het volgende:
Uniswap :')

Kapot hoge fees dankzij eth :')

Ik snap niet dat mensen die troep gebruiken
De alternatieven zijn qua fees vast niet beter, toch? Maar ik probeer nog wat te maken van investeringen in muntjes die het niet hebben waargemaakt. Alleen heb ik die allemaal met ETH gekocht lang voordat de gasprijs Ethereum onbruikbaar begon te maken.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_202323834
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:27 schreef Nattekat het volgende:
ADA gooi ik er in de eerste de beste pump gewoon uit. Dat project gaat niks meer worden.
daar ga je spijt van krijgen :9
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 20:09:06 #137
18653 crew  D.
pi_202324140
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
ADA moet wel mijn grootste miskoop van 2021 zijn, manmanman :N
Jij hebt ook echt geen geduld :D
pi_202324509
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:09 schreef D. het volgende:

[..]
Jij hebt ook echt geen geduld :D
Ja wtf, heeft hij echt vorige week ofzo gekocht _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 november 2021 @ 20:34:18 #139
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202324630
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:09 schreef D. het volgende:

[..]
Jij hebt ook echt geen geduld :D
Nee, hoe meer ik er over hoor, hoe minder vertrouwen ik heb. Je hebt niks aan zo'n netwerk als je een programmeertaal uit het jaar kruik gebruikt. Er is ook niemand die dat gedaan heeft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 20:37:09 #140
18653 crew  D.
pi_202324674
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, hoe meer ik er over hoor, hoe minder vertrouwen ik heb. Je hebt niks aan zo'n netwerk als je een programmeertaal uit het jaar kruik gebruikt. Er is ook niemand die dat gedaan heeft.
Tja, je moet het zelf weten natuurlijk, wij zien de prijs wel omhoog gaan als je verkocht hebt ;)
pi_202325162
Iemand ervaring met de betrouwbaarheid van de watchlist van CMC? Zenith ICO wordt gevolgd door 1,7 miljoen volgers wat voor FOMO bij mij zorgt. Echter op Reddit en Twitter en Telegram is er weinig actie. Daarnaast zijn er 'maar' 5000 holders tot nu toe. Iemand die hier duidelijkheid in kan verschaffen?
pi_202325287
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
ADA moet wel mijn grootste miskoop van 2021 zijn, manmanman :N
Ligt er aan wanneer je instapte.
Was dat bij 1.35 dollar en je verkocht het op 3 dollar was het niet mis
Verder ik hold Ada dus weer bij gekocht
pi_202325318
SOUL gaat lekker @FundsAreSafu
pi_202325410
quote:
6s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:17 schreef Gehrman het volgende:
SOUL gaat lekker @:fundsaresafu
_O_

Heb je er ook wat KCAL bij? Is de brandstof van de hele SOULmachine en market cap nog maar 8 miljoen. Is vandaag ook bijna net zoveel gestegen
  woensdag 24 november 2021 @ 21:26:55 #145
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202325445
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:07 schreef tgev het volgende:
Iemand ervaring met de betrouwbaarheid van de watchlist van CMC? Zenith ICO wordt gevolgd door 1,7 miljoen volgers wat voor FOMO bij mij zorgt. Echter op Reddit en Twitter en Telegram is er weinig actie. Daarnaast zijn er 'maar' 5000 holders tot nu toe. Iemand die hier duidelijkheid in kan verschaffen?
Gekochte likes/volgers/thumbs up
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202325480
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:23 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
_O_

Heb je er ook wat KCAL bij? Is de brandstof van de hele SOULmachine en market cap nog maar 8 miljoen. Is vandaag ook bijna net zoveel gestegen
Alleen m'n staking rewards. Farm jij KCAL voor SOUL?
pi_202325589
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:29 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Alleen m'n staking rewards. Farm jij KCAL voor SOUL?
Ja, maar het plan is wel om het grootste deel van mijn hele portfolio eruit te trekken als de markt nog heel erg omhoog gaat. Daarna in een beermarkt weer terugkopen en staken en dan kan ik het met een gerust hart jaren niet aanraken
pi_202325691
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Gekochte likes/volgers/thumbs up
Thanks!
pi_202326207
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:42 schreef fathank het volgende:
Uniswap :')

Kapot hoge fees dankzij eth :')

Ik snap niet dat mensen die troep gebruiken
Daarom Telos vrijwel gratis fees 14.gif
What Would Goku Do
pi_202329006
Gaat lekker met mijn Bread +600%.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202329216
Best wel lekker aan het daytraden met Loopring. Die gaat steeds van 2,50 naar 3,00 en terug 8-)
  donderdag 25 november 2021 @ 08:58:07 #152
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
  donderdag 25 november 2021 @ 09:16:41 #153
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202329497
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 08:49 schreef PicoMMP het volgende:
Best wel lekker aan het daytraden met Loopring. Die gaat steeds van 2,50 naar 3,00 en terug 8-)
Achteraf gezien wel! Maar daytrading lijkt me echt ontzettend lastig met crypto's. Soms lijkt het wel dobbelen of de waarde stjgt of daalt.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_202329753
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:16 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]
Achteraf gezien wel! Maar daytrading lijkt me echt ontzettend lastig met crypto's. Soms lijkt het wel dobbelen of de waarde stjgt of daalt.
Heb een long op bitcoin met 5x leverage staan sinds vorige week ergens maar duurt wel heel long zo :')
What Would Goku Do
pi_202330028
Het Nattekat effect op Truebit is wel heel obvious zo.
pi_202330041
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef MaximumRush het volgende:
Het Nattekat effect op Truebit is wel heel obvious zo.
KATGOD
pi_202330300
Vorige maand wat muntjes ingekocht rondom Metaverse,(Mana/Sandbox) Die gaan nu erg lekker
  donderdag 25 november 2021 @ 10:27:41 #158
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202330343
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:24 schreef michiel_merk het volgende:
Vorige maand wat muntjes ingekocht rondom Metaverse,(Mana/Sandbox) Die gaan nu erg lekker
Same here - Mijn meta begint al richting de verdubbeling te gaan. Mooie compensatie van de rest van m'n portfolio. :')
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_202330354
Weet iemand wat er met de vires.finance luiqidity pool aan de hand is?? Ik zie ineens total liquidity op 0 staan. Dit is echt heel raar

Ik lees dat er een waves update is, waarschijnlijk heeft het daarmee te maken. Zitten hier mensen op Waves?

[ Bericht 10% gewijzigd door firefly3 op 25-11-2021 10:41:31 ]
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 25 november 2021 @ 10:51:06 #160
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202330611
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:28 schreef firefly3 het volgende:
Weet iemand wat er met de vires.finance luiqidity pool aan de hand is?? Ik zie ineens total liquidity op 0 staan. Dit is echt heel raar

Ik lees dat er een waves update is, waarschijnlijk heeft het daarmee te maken. Zitten hier mensen op Waves?
Rugpull?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 november 2021 @ 10:54:45 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202330651
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef MaximumRush het volgende:
Het Nattekat effect op Truebit is wel heel obvious zo.
Graag gedaan alle Truebit baghodlers :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202330705
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:51 schreef fathank het volgende:

[..]
Rugpull?
Dacht ik ook aan, maar de gehele Waves netwerk is offline. Er zou een nieuw token enzo komen vandaag las ik. Maar wel heftig dat alles offline is.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 november 2021 @ 11:01:20 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202330737
Ik sta overigens nog steeds achter mijn keuze. Soms moet je gewoon de 'winst' pakken die je hebt. Het komt vaker voor dat het weer de afgrond in dondert (Mina) dan dat het door blijft denderen :s)

Nu heb ik iig weer wat Ethers vrij om eventueel de dip te kopen of om in andere mooie projecten te steken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202330794
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta overigens nog steeds achter mijn keuze. Soms moet je gewoon de 'winst' pakken die je hebt. Het komt vaker voor dat het weer de afgrond in dondert (Mina) dan dat het door blijft denderen :s)

Nu heb ik iig weer wat Ethers vrij om eventueel de dip te kopen of om in andere mooie projecten te steken.
De ideale strategie die ik soms hanteer bij hele grote stijgingen, is 30% pakken.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 november 2021 @ 11:12:15 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202330912
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 11:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]
De ideale strategie die ik soms hanteer bij hele grote stijgingen, is 30% pakken.
Ik heb rond de 45% stijging tov het weekgemiddelde verkocht. Nu staat ie op 100% :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202330939
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 11:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb rond de 45% stijging tov het weekgemiddelde verkocht. Nu staat ie op 100% :P
Nicee
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 25 november 2021 @ 11:53:55 #167
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202331637
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:04 schreef MaximumRush het volgende:
Het Nattekat effect op Truebit is wel heel obvious zo.
Wow _O-
pi_202331772
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dacht ik ook aan, maar de gehele Waves netwerk is offline. Er zou een nieuw token enzo komen vandaag las ik. Maar wel heftig dat alles offline is.
Heftig!

If only there was a coin that doesn't go offline...
pi_202331900
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta overigens nog steeds achter mijn keuze. Soms moet je gewoon de 'winst' pakken die je hebt. Het komt vaker voor dat het weer de afgrond in dondert (Mina) dan dat het door blijft denderen :s)

Nu heb ik iig weer wat Ethers vrij om eventueel de dip te kopen of om in andere mooie projecten te steken.
Ik denk dat jij er goed aan zou doen om gewoon een handjevol solide projecten uit te kiezen en vervolgens vijf jaar op je handen te zitten, dat gehop van project naar project lijkt je alleen maar geld te kosten
  donderdag 25 november 2021 @ 12:51:36 #170
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202332531
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:09 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Ik denk dat jij er goed aan zou doen om gewoon een handjevol solide projecten uit te kiezen en vervolgens vijf jaar op je handen te zitten, dat gehop van project naar project lijkt je alleen maar geld te kosten
Deze strategy pas ik sinds kort ook toe.. Even back to basic, ouderwets een potje hodlen..

MANA knalt heel goed de laatste tijd. Nu even op mijn handen zitten en niet sellen :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 25 november 2021 @ 12:52:35 #171
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202332546
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:09 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Ik denk dat jij er goed aan zou doen om gewoon een handjevol solide projecten uit te kiezen en vervolgens vijf jaar op je handen te zitten, dat gehop van project naar project lijkt je alleen maar geld te kosten
We noemen dat ook wel pumpchasers. Die gaan allemaal keihard rekt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202332585
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:01 schreef Piva het volgende:

[..]
Heftig!

If only there was a coin that doesn't go offline...
Zoals Telos?
What Would Goku Do
pi_202332610
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:01 schreef Piva het volgende:

[..]
Heftig!

If only there was a coin that doesn't go offline...
Was gewoon de waves exchange update blijkbaar, alles is weer online. De stablecoins zijn gewoon weer geld aan het genereren :)
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202332671
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Was gewoon de waves exchange update blijkbaar, alles is weer online. De stablecoins zijn gewoon weer geld aan het genereren :)
Klinkt wel lekker decentraal als voor een update alles offline gaat.
pi_202332757
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:00 schreef Piva het volgende:

[..]
Klinkt wel lekker decentraal als voor een update alles offline gaat.
Geen probleem als je niet alle eieren in 1 mandje hebt
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202332881
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Geen probleem als je niet alle eieren in 1 mandje hebt
Je klonk anders behoorlijk paniekerig.

Volgende keer van te voren even uitzoeken in welk ei je je geld stopt... Maarja dat zal wel te lastig zijn als je 50 eireren wilt stacken.
  donderdag 25 november 2021 @ 13:23:13 #177
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202333016
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:15 schreef Piva het volgende:

[..]
Je klonk anders behoorlijk paniekerig.

Volgende keer van te voren even uitzoeken in welk ei je je geld stopt... Maarja dat zal wel te lastig zijn als je 50 eireren wilt stacken.
Er is echt geen enkele aanleiding je als een hork te gedragen
Laffe huichelaar
pi_202333236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Er is echt geen enkele aanleiding je als een hork te gedragen
Lekker objectief mod.

En dan maar afvragen waarom iedereen fok verlaat.
pi_202333269
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:51 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]
Deze strategy pas ik sinds kort ook toe.. Even back to basic, ouderwets een potje hodlen..

MANA knalt heel goed de laatste tijd. Nu even op mijn handen zitten en niet sellen :)
Nice. In jezelf geloven is prima wat betreft onderzoek, maar de markt timen kan je beter niet doen behalve aan het einde van een vierjaarscycle. Dus de komende maanden ben ik waakzaam

Mijn portfolio is alweer 50% up tov het dieptepunt na het dipje van een paar weken geleden, als ik toen in paniek was geraakt zou ik er nu een stuk slechter voorstaan

Weet niet hoe het bij MANA zit, maar zou bij die gameprojecten extra waakzaam zijn aangezien het aantal actieve gebruikers vaak erg achterblijft bij de hoeveelheid geld die erin wordt gepompt. Weet niet meer bij welk project, maar er is er een met maar 300 actieve gebruikers wat neerkomt op een paar miljoen dollar in het project per speler _O-
pi_202333451
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta overigens nog steeds achter mijn keuze. Soms moet je gewoon de 'winst' pakken die je hebt. Het komt vaker voor dat het weer de afgrond in dondert (Mina) dan dat het door blijft denderen :s)

Nu heb ik iig weer wat Ethers vrij om eventueel de dip te kopen of om in andere mooie projecten te steken.
Check $METIS. Een Ethereum scaling solution dmv optimistic rollups. De moeder van VitalikGod zit ook in het team.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 november 2021 @ 14:07:53 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202333683
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:51 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Check $METIS. Een Ethereum scaling solution dmv optimistic rollups. De moeder van VitalikGod zit ook in het team.
Vitalik is zogenaamd ook betrokken bij Truebit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 25 november 2021 @ 14:13:53 #182
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202333761
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:37 schreef Piva het volgende:

[..]
Lekker objectief mod.

En dan maar afvragen waarom iedereen fok verlaat.
_O-

Dat zal vast zijn omdat de mods mensen aansporen minder onvriendelijk te zijn
Laffe huichelaar
pi_202333822
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]
_O-

Dat zal vast zijn omdat de mods mensen aansporen minder onvriendelijk te zijn
Tjah die gast loopt mij al 2 topics te bashen.

Nu zijn shitcoin niet naar behoren werkt kan ie verwachten er op geattendeerd te worden waarom bitcoin beter is dan de shitcoins die hier besproken worden.
pi_202334535
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:19 schreef Piva het volgende:

[..]
Tjah die gast loopt mij al 2 topics te bashen.

Nu zijn shitcoin niet naar behoren werkt kan ie verwachten er op geattendeerd te worden waarom bitcoin beter is dan de shitcoins die hier besproken worden.
Dit is een cryptocurrency forum, niet een plek om het extremistische woord te verkondigen om te gaan strijden voor ultieme onafhankelijkheid. Dit vind ik ook jammer van plan-b en hij is hierdoor Wappie geworden.

Iedereen heeft zijn/haar eigen voorkeuren in crypto en het n sluit het andere niet uit.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 25 november 2021 @ 15:20:01 #185
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_202334609
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dacht ik ook aan, maar de gehele Waves netwerk is offline. Er zou een nieuw token enzo komen vandaag las ik. Maar wel heftig dat alles offline is.
WX IDO governance token van Waves platform vandaag om 19:30 uur. Netwerk overbelast of iets.

Heb erin geparticipeerd. Ben benieuwd...
pi_202334627
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:20 schreef Repeating het volgende:

[..]
WX IDO governance token van Waves platform vandaag om 19:30 uur. Netwerk overbelast of iets.

Heb erin geparticipeerd. Ben benieuwd...
Ahh thx!! Spannend zo voor je
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202334981
Weet iemand een site waar je zo'n vuurbestendige stalen plaat kunt kopen om je seed in te slaan?
pi_202335177
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:51 schreef FundsAreSafu het volgende:
Weet iemand een site waar je zo'n vuurbestendige stalen plaat kunt kopen om je seed in te slaan?
Je kan voor de DIY versie gaan, die aluminium ringetjes kun je overal kopen.

Zie hier voor een lijst met van die dingen en een link naar de plek waar je ze kan kopen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202335237
Rare hype, hoe moeilijk is het bewaren van een papiertje?
What Would Goku Do
  donderdag 25 november 2021 @ 16:13:05 #190
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202335250
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:51 schreef FundsAreSafu het volgende:
Weet iemand een site waar je zo'n vuurbestendige stalen plaat kunt kopen om je seed in te slaan?
Nee sorry, ik heb alleen stalen platen die niet tegen vuur kunnen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_202335254
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:06 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je kan voor de DIY versie gaan, die aluminium ringetjes kun je overal kopen.

Zie hier voor een lijst met van die dingen en een link naar de plek waar je ze kan kopen.
Je moet hun eerst een mail sturen ofzo met je bitcoin login gegevens en hun gaan ermee aan de slag?? Die snap ik niet echt.

Oh ik lees nu:

"One thing worth noting is that you should only use their service to create BIP38 or BIP39 encrypted backups. That is, private key data that requires a password (that you don't give to Bitkee) to access."
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202335264
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:11 schreef viagraap het volgende:
Rare hype, hoe moeilijk is het bewaren van een papiertje?
Brand is een realistisch risico
pi_202335305
quote:
15s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Nee sorry, ik heb alleen stalen platen die niet tegen vuur kunnen
Over van de bouw van het WTC?
  donderdag 25 november 2021 @ 16:18:30 #194
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202335315
Grayscale Says Metaverse Is a Trillion Dollar Market Opportunity


quote:
Gaming is just one of the most immediately addressable segments where
value is already starting to naturally shift to Web 3.0, but the Metaverse
opportunity extends far beyond gaming. The Metaverse is estimated to be a
trillion-dollar revenue opportunity across advertising, social commerce, digital
events, hardware, and developer/creator monetization.
https://grayscale.com/wp-(...)e_Report_Nov2021.pdf

Bitcoiners in disbelief.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sureahcamidd op 25-11-2021 16:26:10 ]
pi_202335317
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:14 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Brand is een realistisch risico
Dan verbrand je hardware wallet ook.
What Would Goku Do
pi_202335330
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:18 schreef viagraap het volgende:

[..]
Dan verbrand je hardware wallet ook.
Daarom heb je een backup op een vuurbestendige plaat zodat je altijd nog bij je funds kan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202335352
Kanjerzooi nu we het erover hebben bedenk ik me dat ik vanmiddag mijn half kapotte smartphone met Trustwallet en al heb weggegooid :')

Nee niet in huis, buiten in zo'n ondergrondse :')
What Would Goku Do
pi_202335358
Zelf heb ik deze trouwens. Ligt veilig elders achter slot en grendel voor het geval ik mijn Ledger kwijt raak of kapot gaat.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202335452
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:14 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Brand is een realistisch risico
En lekkage of overstromingen.
pi_202335461
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:21 schreef viagraap het volgende:
Kanjerzooi nu we het erover hebben bedenk ik me dat ik vanmiddag mijn half kapotte smartphone met Trustwallet en al heb weggegooid :')

Nee niet in huis, buiten in zo'n ondergrondse :')
Als je je wachtwoord hebt, kun je er dan nog bij op een nieuwe telefoon? Geen verstand van Trustwallet.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202335491
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:21 schreef dimmak het volgende:
Zelf heb ik deze trouwens. Ligt veilig elders achter slot en grendel voor het geval ik mijn Ledger kwijt raak of kapot gaat.
Als je geheugenverlies krijgt, zou je dan nog bij je geld kunnen?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202335577
Diep op mijn externe harde schijf recovery phrases gevonden, ben weer een paar ekkies meer waard.
What Would Goku Do
pi_202335703
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Als je je wachtwoord hebt, kun je er dan nog bij op een nieuwe telefoon? Geen verstand van Trustwallet.
Zie mijn laatste post, ging vrij makkelijk allemaal.
Sommige shitcoins moet ik opnieuw handmatig toevoegen, hoe heette die ene die hier vorige week ofzo rondging? KNVOY?
What Would Goku Do
pi_202335745
Of er is een foutje gemaakt, of ik was al maanden tantoe rijk, het aantal Telos dat ik bezit is ineens vermiljoenvoudigd :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What Would Goku Do
pi_202335856
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Als je geheugenverlies krijgt, zou je dan nog bij je geld kunnen?
Dan heb ik er toch niks meer aan. :P

Maar in principe is er een backup plan als er wat met mij gebeurt voor mijn vrouw ja.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202335871
Denk dat ik in de bull run over een paar jaar keihard in de gaming tokens ga inzetten.
pi_202335929
Ik raak altijd in de war van de komma's en punten die op de methode-VS geijkt zijn, maar als ik mijn Trustwallet nu moet geloven heb ik meer aan Telos dan de totale marketcap op bscscan.
What Would Goku Do
pi_202335980
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:51 schreef viceversa het volgende:
Denk dat ik in de bull run over een paar jaar keihard in de gaming tokens ga inzetten.
De hype narrative kan dan alweer iets compleet anders zijn. Zomer 2020 was het nog DeFi vooral.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2021 16:58:57 ]
pi_202336117
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:51 schreef FundsAreSafu het volgende:
Weet iemand een site waar je zo'n vuurbestendige stalen plaat kunt kopen om je seed in te slaan?


Dit is de (titanium) Cryptotag Thor. Die heb ik bij https://shop.btcdirect.eu/nl-nl/collections/seed-backups/ gekocht en die komt dan inclusief hamer en oordopjes. Overigens heb ik mijn recovery phrase niet een op een overgezet op die platen, want dan kan de vinder van zo een plaat alsnog mijn wallet legen. Als je 'm nu vindt en je bent niet mij dan heb je er nog niks aan. Verder heb ik een aantal hardware wallets allemaal met dezelfde seed phrase geinitialiseerd en die liggen op verschillende plekken.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  donderdag 25 november 2021 @ 17:10:48 #210
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202336177
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:51 schreef viceversa het volgende:
Denk dat ik in de bull run over een paar jaar keihard in de gaming tokens ga inzetten.
Wat?
  donderdag 25 november 2021 @ 17:11:25 #211
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202336184
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:57 schreef Gehrman het volgende:

[..]
De hype narrative kan dan alweer iets compleet anders zijn. Zomer 2020 was het nog DeFi vooral.
Denk het niet man.
pi_202336227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:11 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Denk het niet man.
Zou kunnen maar een paar jaar is een eeuwigheid in crypto.
pi_202336739
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:50 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dan heb ik er toch niks meer aan. :P

Maar in principe is er een backup plan als er wat met mij gebeurt voor mijn vrouw ja.
OK nice! Je hoort weleens verhalen dat mensen simpelweg hun wachtwoord kwijt zijn
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202336987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]
OK nice! Je hoort weleens verhalen dat mensen simpelweg hun wachtwoord kwijt zijn
Ik gebruik Bitwarden voor mijn wachtwoorden, daar zit een noodfunctie op. Stel ik ga dood kan mijn vrouw toegang vragen. Ik krijg dan over een periode van 30 dagen mails met de vraag of mijn wachtwoorden vrijgegeven kunnen worden aan een door mij opgegeven account. Als ik na 30 dagen niet heb gereageerd kan mijn vrouw bij alle wachtwoorden, plus instructie hoe ze bij mijn Bitcoin kan komen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202337101


Copiosa is ook flink aan het moonen, 100% up de afgelopen dag. En dan moet de exchange nog live gaan, stop losses en orders zetten op shitcoins en direct met fiat betalen _O_
pi_202337305
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:15 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik gebruik Bitwarden voor mijn wachtwoorden, daar zit een noodfunctie op. Stel ik ga dood kan mijn vrouw toegang vragen. Ik krijg dan over een periode van 30 dagen mails met de vraag of mijn wachtwoorden vrijgegeven kunnen worden aan een door mij opgegeven account. Als ik na 30 dagen niet heb gereageerd kan mijn vrouw bij alle wachtwoorden, plus instructie hoe ze bij mijn Bitcoin kan komen.
Oh handig. Ook maar eens naar kijken.
pi_202337721
Ik ben een noob in crypto en ben recent met een klein bedrag begonnen op bitcoinmeester. Heb daar wat succes gehad met SHIB, maar begon me te storen aan de ongelofelijke spread. Op een paar duizend euro soms wel 300. Ik ben dus overgestapt naar Bitvavo, omdat die wel positief uit een aantal reviews kwam. Nu betaal ik voor dezelfde orders 10 euro en 0,2%, dus tientjes.

Vanochtend ben ik met wat geluk in REQ gestapt toen deze nog op $0.265 stond. Dit was op dat moment 0.237, wat aardig overeen kwam met een EURUSD van 1.12. Toen echter vanmiddag deze coin als een achtelijke omhoog ging en op tradingview $0,96 aantikte, kwam Bitvavo niet verder dan 0,705. Dit terwijl ik met dezelfde EURUSD ruim 0,85 had verwacht.

Waar gaat het mis? Hoe kan het dat ik niet maximaal kon profiteren van de run omhoog? En voor het vervolg, kan ik beter op een andere exchange zitten? Bitvavo heeft ook een aantal coins niet die links en rechts gementioned worden. Tips?
pi_202338171
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:59 schreef Coelho het volgende:
Ik ben een noob in crypto en ben recent met een klein bedrag begonnen op bitcoinmeester. Heb daar wat succes gehad met SHIB, maar begon me te storen aan de ongelofelijke spread. Op een paar duizend euro soms wel 300. Ik ben dus overgestapt naar Bitvavo, omdat die wel positief uit een aantal reviews kwam. Nu betaal ik voor dezelfde orders 10 euro en 0,2%, dus tientjes.

Vanochtend ben ik met wat geluk in REQ gestapt toen deze nog op $0.265 stond. Dit was op dat moment 0.237, wat aardig overeen kwam met een EURUSD van 1.12. Toen echter vanmiddag deze coin als een achtelijke omhoog ging en op tradingview $0,96 aantikte, kwam Bitvavo niet verder dan 0,705. Dit terwijl ik met dezelfde EURUSD ruim 0,85 had verwacht.

Waar gaat het mis? Hoe kan het dat ik niet maximaal kon profiteren van de run omhoog? En voor het vervolg, kan ik beter op een andere exchange zitten? Bitvavo heeft ook een aantal coins niet die links en rechts gementioned worden. Tips?
Volume op bitvavo is waarschijnlijk veel lager, laatste trade die gedaan is, is op 0,705 geweest. Dus gaat de prijs niet omhoog. Er is gewoon niemand die het voor een hogere prijs op bitvavo gekocht heeft.

Dat zou mijn verklaring zijn.

Ik ben zelf CZ fanboy, en raad beginners altijd Binance aan.
  donderdag 25 november 2021 @ 19:23:56 #219
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202338305
quote:
15s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Nee sorry, ik heb alleen stalen platen die niet tegen vuur kunnen
Het zou je verbazen hoe heet een woningbrand kan zijn. Een simpel plaatje staal is zo vervormd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 19:29:57 #220
18653 crew  D.
pi_202338449
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:05 schreef recursief het volgende:
Overigens heb ik mijn recovery phrase niet een op een overgezet op die platen, want dan kan de vinder van zo een plaat alsnog mijn wallet legen. Als je 'm nu vindt en je bent niet mij dan heb je er nog niks aan.
Jouw nabestaanden zijn ook niet jou, hebben zij wel instructies?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 november 2021 @ 19:32:58 #221
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202338514
Als ik overlijd kan niemand bij m'n crypto
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202338532
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:23 schreef fathank het volgende:

[..]
Het zou je verbazen hoe heet een woningbrand kan zijn. Een simpel plaatje staal is zo vervormd.
Jet fuel doesnt melt steel plates
pi_202338686
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik overlijd kan niemand bij m'n crypto
Dead wallet genot _O_

Zo sta ik er ook in, mijn dood maakt de bags van mijn FOK!vrienden meer waard
pi_202338824
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:40 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Dead wallet genot _O_

Zo sta ik er ook in, mijn dood maakt de bags van mijn FOK!vrienden meer waard
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik overlijd kan niemand bij m'n crypto
Bedankt alvast voor jullie donatie makkers
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202338872
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:38 schreef viceversa het volgende:

[..]
Oh handig. Ook maar eens naar kijken.
Dit zit alleen in de betaalde versie overigens. Maar wel een hele handige functie mocht hij ooit nodig zijn.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 25 november 2021 @ 19:48:51 #226
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202338902
Eea moet wel genuanceerd worden
Zo'n stalen seed backup bewaar je uiteraard in een fatsoenlijke kluis, dat is al de eerste barrire. Maar 1000 graden is niet uitzonderlijk voor een woningbrand en dan kan staal flink vervormen. Smelten zal het niet maar het kan wel onbruikbaar raken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 19:50:00 #227
18653 crew  D.
pi_202338933
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik overlijd kan niemand bij m'n crypto
Geen familie?

Die je het gunt dus? :P
pi_202338982
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:48 schreef fathank het volgende:
Eea moet wel genuanceerd worden
Zo'n stalen seed backup bewaar je uiteraard in een fatsoenlijke kluis, dat is al de eerste barrire. Maar 1000 graden is niet uitzonderlijk voor een woningbrand en dan kan staal flink vervormen. Smelten zal het niet maar het kan wel onbruikbaar raken.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:06 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je kan voor de DIY versie gaan, die aluminium ringetjes kun je overal kopen.

Zie hier voor een lijst met van die dingen en een link naar de plek waar je ze kan kopen.
Vandaar ook mijn linkje naar een lijst met tests gedaan door Lopp.

Verder lijkt het mij handig dat je seedplate en hardware wallet nooit in dezelfde woning aanwezig zijn. Dan kan je snel schakelen als er iets gebeurt met 1 van de 2.
Uitvinder van de biersmiley.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 november 2021 @ 19:53:16 #229
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202339027
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:50 schreef D. het volgende:

[..]
Geen familie?

Die je het gunt dus? :P
Dit is toch niet uit te leggen. Al die wallets, defi

En ben niet van plan dood te gaan
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 19:56:25 #230
18653 crew  D.
pi_202339108
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dit is toch niet uit te leggen. Al die wallets, defi

Ik heb wel een poging gedaan, de tijd zal leren of het nodig is, en of de uitleg voldoende was :P
quote:
En ben niet van plan dood te gaan
Ah dat scheelt, ik wel namelijk :Y
pi_202339259
Ik heb 2 externe kluizen op verschillende locaties. M'n paperseed door midden geknipt en daar opgeslagen.

Ik zit wel te spelen met het idee om een speurtocht te maken van m'n seed. Dat je op allerlei plekken op de wereld woorden verstopt en dan de instructies in je testament zet. :D
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 november 2021 @ 20:04:17 #232
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202339311
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:56 schreef D. het volgende:

[..]
Ik heb wel een poging gedaan, de tijd zal leren of het nodig is, en of de uitleg voldoende was :P
[..]
Ah dat scheelt, ik wel namelijk :Y
Ja misschien vind ik nog iemand om van te houden
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202340546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:29 schreef D. het volgende:

[..]
Jouw nabestaanden zijn ook niet jou, hebben zij wel instructies?
Ze kunnen (nog) niet overal bij maar wel bij voldoende om geen financiele zorgen te hebben.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_202341160
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:02 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb 2 externe kluizen op verschillende locaties. M'n paperseed door midden geknipt en daar opgeslagen.

Ik zit wel te spelen met het idee om een speurtocht te maken van m'n seed. Dat je op allerlei plekken op de wereld woorden verstopt en dan de instructies in je testament zet. :D
Straks wordt je paperseed opgegeten door papiervisjes of blijkt de kluis vochtig te zijn van binnen of vervaagd de inkt om n of andere reden :P
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:24:58 #235
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202341598
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:51 schreef dimmak het volgende:

[..]
[..]
Vandaar ook mijn linkje naar een lijst met tests gedaan door Lopp.

Verder lijkt het mij handig dat je seedplate en hardware wallet nooit in dezelfde woning aanwezig zijn. Dan kan je snel schakelen als er iets gebeurt met 1 van de 2.
Linkje niet gevolgd :@

Binnenkort maar eens een handleiding voor de vrouw/kleine maken moge God verhoedde mij wat overkomen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202341756
Noobvraag: Het feit dat jullie zoveel moeite doen om codes veilig te stellen, hebben we het dan over 7-cijferige wallets? Ik bedoel, de gemiddelde vermogende Nederlander heeft een paar ton op de bank of beurs staan of in stenen zitten.

En wat is er op tegen om op een of twee plaatsen een kluis te huren en het daar in te leggen, of zijn jullie bang voor doemscenarios waarbij banken overvallen worden en kluizen leeggehaald?

Kortom, ik snap de moeite niet zo voor spaargeld, tenzij jullie natuurlijk stuk voor stuk >25 BTC bezitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Coelho op 25-11-2021 21:31:34 (Niet als aanval bedoeld, ik wil het begrijpen :)) ]
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 november 2021 @ 21:35:17 #237
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202341900
Distributie van WX op Waves platform is vandaag begonnen. IDO prijs was 1 usdn. Huidige prijs 68 usdn
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202341981
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef Coelho het volgende:
Noobvraag: Het feit dat jullie zoveel moeite doen om codes veilig te stellen, hebben we het dan over 7-cijferige wallets? Ik bedoel, de gemiddelde vermogende Nederlander heeft een paar ton op de bank of beurs staan of in stenen zitten.

En wat is er op tegen om op een of twee plaatsen een kluis te huren en het daar in te leggen, of zijn jullie bang voor doemscenarios waarbij banken overvallen worden en kluizen leeggehaald?

Kortom, ik snap de moeite niet zo voor spaargeld, tenzij jullie natuurlijk stuk voor stuk >25 BTC bezitten.
Als je seed uitlekt ben je zomaar al je crypto in 1 keer kwijt. Daarvoor hoeven je seed plates niet gestolen te worden: het is voldoende als iemand er een foto van maakt of je wallet words overschrijft. Dat maakt het de moeite waard om wat werk te maken van security, imo ook als het om een paar duizend euro gaat.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 november 2021 @ 21:40:05 #239
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202342064
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef Coelho het volgende:
Noobvraag: Het feit dat jullie zoveel moeite doen om codes veilig te stellen, hebben we het dan over 7-cijferige wallets? Ik bedoel, de gemiddelde vermogende Nederlander heeft een paar ton op de bank of beurs staan of in stenen zitten.

En wat is er op tegen om op een of twee plaatsen een kluis te huren en het daar in te leggen, of zijn jullie bang voor doemscenarios waarbij banken overvallen worden en kluizen leeggehaald?

Kortom, ik snap de moeite niet zo voor spaargeld, tenzij jullie natuurlijk stuk voor stuk >25 BTC bezitten.
Het verschil is natuurlijk dat je de toegang tot spaargeld of aandelen niet kwijt kunt raken. Er is altijd een institutie die je weer toegang geeft mocht je login of iets dergelijks kwijtraken. En ik denk dat het bij de oudgedienden hier om flinke bedragen gaat

Dit is denk ik ook een van de grootste uitdagingen van crypto om echt mainstream te gaan. Decentraal enzo is leuk voor de maxi's maar de gewone consument wil gewoon de zekerheid dat toegang tot assets niet verloren kan gaan
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  donderdag 25 november 2021 @ 21:42:52 #240
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202342132
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:31 schreef Coelho het volgende:
Noobvraag: Het feit dat jullie zoveel moeite doen om codes veilig te stellen, hebben we het dan over 7-cijferige wallets? Ik bedoel, de gemiddelde vermogende Nederlander heeft een paar ton op de bank of beurs staan of in stenen zitten.

En wat is er op tegen om op een of twee plaatsen een kluis te huren en het daar in te leggen, of zijn jullie bang voor doemscenarios waarbij banken overvallen worden en kluizen leeggehaald?

Kortom, ik snap de moeite niet zo voor spaargeld, tenzij jullie natuurlijk stuk voor stuk >25 BTC bezitten.
Je kan ook je seed als .txt opslaan op je bureaublad.

Er is geen kantoor waar je langs kan gaan om je geld terug te halen bij de manager. Weg is (meestal) definitief weg. Daar kun je je maar beter bewust van zijn. Ook al gaat het om een paar honderd euro.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202342984
En een notitie op je iphone met face ID beveiligd en gesynchroniseerd met de cloud voldoet dan niet? Of een 1password achtige oplossing?
pi_202343103
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
Distributie van WX op Waves platform is vandaag begonnen. IDO prijs was 1 usdn. Huidige prijs 68 usdn
WTTTF MAN

Ik heb 10.000 stuks gekocht :D
pi_202343263
Oh wacht, kan niet eens verkopen. :')
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 november 2021 @ 22:46:28 #244
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202343363
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:40 schreef MaximumRush het volgende:
Oh wacht, kan niet eens verkopen. :')
Blind ingestapt?
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202343405
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:46 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Blind ingestapt?
Nee, ik heb 10K in de IDO gegooid.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 november 2021 @ 22:51:40 #246
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202343424
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:50 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Nee, ik heb 10K in de IDO gegooid.
Ja dan moet het toch geen verrassing zijn dat je ze eerst moet claimen. En ze gedurende een jaar vrijkomen
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_202343478
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:24 schreef Coelho het volgende:
En een notitie op je iphone met face ID beveiligd en gesynchroniseerd met de cloud voldoet dan niet? Of een 1password achtige oplossing?
Tot er een securitybreach in je cloudsync of in 1password blijkt te zitten. Als je coins weg zijn zijn ze weg. Die komen niet meer terug.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_202343595
Morgen Blacked Friday. Dan gaat BTC weer door het afvoerputje, net als vorig jaar.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
pi_202343601
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ja dan moet het toch geen verrassing zijn dat je ze eerst moet claimen. En ze gedurende een jaar vrijkomen
In dat geval, inderdaad blind ingestapt. :')
pi_202343752
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
Distributie van WX op Waves platform is vandaag begonnen. IDO prijs was 1 usdn. Huidige prijs 68 usdn
Snap je iets van die 100,000% APY van WX/USDN? Is het letterlijk zo makkelijk of wordt het een jaar gelocked? Er stond iets over een volgende blok. Hierboven lijkt het na een jaar, maar een blok hoeft niet perse een jaar te zijn?

[ Bericht 5% gewijzigd door firefly3 op 25-11-2021 23:17:01 ]
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Redactie Frontpage donderdag 25 november 2021 @ 23:21:31 #251
4530 crew  Crazy Harry
pi_202343869
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:38 schreef viceversa het volgende:

[..]
Oh handig. Ook maar eens naar kijken.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:47 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dit zit alleen in de betaalde versie overigens. Maar wel een hele handige functie mocht hij ooit nodig zijn.
Gmail heeft ook zo'n functie als het goed is. Dus je kan een bericht opstellen met instructies waar de echte instructies liggen. Ik zou niet de daadwerkelijke instructies in een mail daar opslaan ;)
Ik heb heb het ooit gezien met een marktonderzoek een aantal jaren geleden. Vraag me niet waar je precies moet zoeken in gmail want dat weet ik niet meer :P
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202343957
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
Decentraal enzo is leuk voor de maxi's maar de gewone consument wil gewoon de zekerheid dat toegang tot assets niet verloren kan gaan
Doet me denken aan die preppers die voedsel en drank inslaan ter voorbereiding van de apocalypse. Waarbij in dit geval het financieel stelsel.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202344448
Volgt iemand hier VLaunch? Lijkt alsof het heel erg gehyped wordt maar het voelt nogal scammy.
  vrijdag 26 november 2021 @ 06:18:31 #254
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202345009
Pyr binance listing
  vrijdag 26 november 2021 @ 07:19:04 #255
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202345141
Pyr huobi listing
  vrijdag 26 november 2021 @ 07:19:31 #256
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202345143
Strap in boyyysss
  vrijdag 26 november 2021 @ 08:39:56 #257
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202345566


Jamiegod

quote:
3s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Een listing is gewoon betalen he. Als project wordt je doodgegooid met exchanges die je wel willen listen voor een fee of bulk tokens. Ik krijg die aanvragen wekelijks van allerlei prutsexchanges. Kucoin is niet anders, alleen willen die meestal een zooi tokens voor een trading competition. Is interessanter dan fiat of BTC moeten aftikken.
Aldus de CEO van een shitcoin beheerder.



https://www.binance.com/e(...)ampaign=GlobalSocial

[ Bericht 40% gewijzigd door Sureahcamidd op 26-11-2021 09:05:45 ]
pi_202345619
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 06:18 schreef Sureahcamidd het volgende:
Pyr binance listing
Gezien .
De coin is nu al extra 10 euro gestegen .
Komt dan op binance .
Daar word het gedumpt snel terwijl het verder stijgt.
Daarna zakt het in als een pudding.

Dit gebeurt elke keer .
Ik wacht wel tot het stabiel gaat draaien .
Verwachtte koers is dadelijk weer 25 euro nadat alles weer versprijt is.
  vrijdag 26 november 2021 @ 08:52:58 #259
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202345642
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 08:49 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Gezien .
De coin is nu al extra 10 euro gestegen .
Komt dan op binance .
Daar word het gedumpt snel terwijl het verder stijgt.
Daarna zakt het in als een pudding.

Dit gebeurt elke keer .
Ik wacht wel tot het stabiel gaat draaien .
Verwachtte koers is dadelijk weer 25 euro nadat alles weer versprijt is.
HAHAHA, NGMI bro.
  vrijdag 26 november 2021 @ 08:53:11 #260
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202345643
twitter


Bohhhhh
pi_202346364
Beurs naar beneden crypto naar beneden. Allemaal hetzelfde geld.
blablablabla
pi_202346383
Niet moon :(
pi_202346413
Wat is er nou weer aan de hand :P
pi_202346426
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:56 schreef Leonos het volgende:
Wat is er nou weer aan de hand :P
Paniek op de beurs vanwege nieuwe corona mutatie.
blablablabla
pi_202346454
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Paniek op de beurs vanwege nieuwe corona mutatie.
griepje alert! :')
  FOK!fotograaf vrijdag 26 november 2021 @ 10:10:19 #266
364681 over_hedge
pi_202346572
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:00 schreef Leonos het volgende:

[..]
griepje alert! :')
Ik luister nooit meer naar je
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202346633
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik luister nooit meer naar je
haha, goedkoop muntjes kopen nu!
  vrijdag 26 november 2021 @ 10:24:05 #268
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202346710
Nu ook gelist op coinex.

lekkere dag wel voor een triple listing...

edit: 4e listing mandala exchange :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Sureahcamidd op 26-11-2021 10:31:57 ]
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 10:44:01 #269
42184 crew  DaMart
pi_202346944
Crypto heeft ook een black friday-sale zo te zien 8-).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 10:49:52 #270
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202347015
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:44 schreef DaMart het volgende:
Crypto heeft ook een black friday-sale zo te zien 8-).
Deze grap is echt al 4000/4500 keer gemaakt op Twitter.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_202347165
Mensen die niet geloven dat we binnen vier dagen op 98k staan :')
  FOK!fotograaf vrijdag 26 november 2021 @ 11:06:32 #272
364681 over_hedge
pi_202347210
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Deze grap is echt al 4000/4500 keer gemaakt op Twitter.
Klagen over een grap die vaak gemaakt is met een andere grapje die veel te vaak gemaakt is _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202347241
Geen tijd voor grapjes nu :P
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 11:09:51 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202347246
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 11:11:21 #275
42184 crew  DaMart
pi_202347265
Nu.nl maakt grapjes over de prijs van BTC:

quote:
De koers van cryptovaluta bitcoin is na het nieuws over de ontdekking van een nieuwe coronavirusvariant in Zuid-Afrika met 7,8 procent gedaald naar 54,37 dollar (48,25 euro).
https://www.nu.nl/economi(...)er-virusvariant.html
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_202347355
Hey tradinggod @firefly3

Zit je nu tegen een -57% verlies aan te kijken vanaf de top of had je op de top verkocht?



Valt toch vies tegen dat timen van de markt h?
pi_202347403
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:19 schreef Piva het volgende:
The Fiat Standaard van Dr. Saifedean Ammous is te koop op https://saifedean.com/shop/

Zelfs betalen met Lightning is mogelijk!
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 11:20:51 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202347425
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:11 schreef DaMart het volgende:
Nu.nl maakt grapjes over de prijs van BTC:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)er-virusvariant.html
Asl hij in januari door de 100k gaat, verschijnt er rechtsonderin een klein kopje 'BTC door magische grens heen'
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_202347469
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:16 schreef Piva het volgende:
Hey tradinggod @:firefly3

Zit je nu tegen een -57% verlies aan te kijken vanaf de top of had je op de top verkocht?

[ afbeelding ]

Valt toch vies tegen dat timen van de markt h?
Ik heb ze verkocht op 0.00006700 top was een paar uur later op 0.00007500 en weer paar uur later begon de daling.

Close enough :7
  vrijdag 26 november 2021 @ 11:25:12 #280
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202347491
Aantal miljonairs neemt zesde jaar op rij toe
quote:
Van de miljonairs had 64 procent een vermogen tussen 1 en 2 miljoen euro. Een kwart van de miljonairs had een vermogen tussen 2 en 5 miljoen euro. Een klein deel van de miljonairs, 3 procent, had een vermogen van 10 miljoen euro of meer. Afgelopen jaren is het aandeel grotere vermogens iets toegenomen.
Hoorde ik vanochtend toch heel even bij de top 3% miljonairs.

1-1-2021 zat ik nog maar op iets van 30k ofzo? :X
pi_202347546
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:25 schreef Sureahcamidd het volgende:
Aantal miljonairs neemt zesde jaar op rij toe
[..]
Hoorde ik vanochtend toch heel even bij de top 3% miljonairs.

1-1-2021 zat ik nog maar op iets van 30k ofzo? :X
_O_
pi_202347610
Jaaaaaa salaris.

Kopen kopen kopen
pi_202347680
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:25 schreef Sureahcamidd het volgende:
Aantal miljonairs neemt zesde jaar op rij toe
[..]
Hoorde ik vanochtend toch heel even bij de top 3% miljonairs.

1-1-2021 zat ik nog maar op iets van 30k ofzo? :X
Wordt een leuke belastingaangifte
  vrijdag 26 november 2021 @ 11:41:58 #284
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202347731
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:37 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Wordt een leuke belastingaangifte
Yup. :')
  vrijdag 26 november 2021 @ 11:42:30 #285
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202347737
twitter


_O-
pi_202347801
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:41 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Yup. :')
Snel naar portugal toe gaan vriend!

Van wat je net aan de belasting betaalt kan je waarschijnlijk een mooie villa van kopen!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2021 11:47:43 ]
pi_202347808
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_202347936
Cardano gaat echt door de stront
U MAD?
  vrijdag 26 november 2021 @ 11:59:37 #289
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202348011
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:25 schreef Sureahcamidd het volgende:
Hoorde ik vanochtend toch heel even bij de top 3% miljonairs.

1-1-2021 zat ik nog maar op iets van 30k ofzo?
_O_ Binnen een jaar ook. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:00:53 #290
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202348032
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Cardano gaat echt door de stront
Was inderdaad een hele fijne aankoop drie maanden geleden..
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:02:32 #291
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202348053
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:59 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]
_O_ Binnen een jaar ook. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
In maart all-in gegaan op PYR godencoin op 30 cent.
pi_202348218
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Cardano gaat echt door de stront
Letterlijk gehalveerd sinds het moment dat @Nattekat er in is gestapt.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 november 2021 @ 12:14:39 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202348266
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Letterlijk gehalveerd sinds het moment dat @:nattekat er in is gestapt.
Cardanogoden. Jammer dat er even iets te veel negatieve aandacht is, ik hoopte dat dat binnen kleine kringen zou blijven :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Forum Admin vrijdag 26 november 2021 @ 12:18:38 #294
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_202348334
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:51 schreef FundsAreSafu het volgende:
Weet iemand een site waar je zo'n vuurbestendige stalen plaat kunt kopen om je seed in te slaan?
Dan moet je toch wat DYI doen. Of het niet erg vinden om je seedphrase te delen met zo'n site....
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_202348381
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:16 schreef Piva het volgende:
Hey tradinggod @:firefly3

Zit je nu tegen een -57% verlies aan te kijken vanaf de top of had je op de top verkocht?

[ afbeelding ]

Valt toch vies tegen dat timen van de markt h?
Ik heb SHIBA nog van de oertijd, dus nog veel winst. Mocht het nog een heeeeel stuk lager gaan, koop ik gewoon bij. Ben je al liquidated met je bitcoins?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202348463
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik heb SHIBA nog van de oertijd, dus nog veel winst. Mocht het nog een heeeeel stuk lager gaan, koop ik gewoon bij. Ben je al liquidated met je bitcoins?
Aah dus op de top verkopen was dus toch mislukt. Who would have guessed.

Ik heb bitcoin nog van de oertijd, dus nog veel winst. Mocht het nog een heeeeel stuk lager gaan, koop ik gewoon bij.
pi_202348548
Bitcoin is voor fossielen.
blablablabla
pi_202348558
s
pi_202348561
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:26 schreef Piva het volgende:

[..]
Aah dus op de top verkopen was dus toch mislukt. Who would have guessed.

Ik heb bitcoin nog van de oertijd, dus nog veel winst. Mocht het nog een heeeeel stuk lager gaan, koop ik gewoon bij.
Ben je chagrijnig omdat je leverage trading gefaalt is? Ik zag een filmpje net waarbij er gezegd werd dat er weer eens 99999 retail investor beginners liquidated waren.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202348563
h
pi_202348569
bA
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 november 2021 @ 12:34:06 #302
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202348570
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ben je chagrijnig omdat je leverage trading gefaalt is? Ik zag een filmpje net waarbij er gezegd werd dat er weer eens 99999 retail investor beginners liquidated waren.
Kap eens even met irritant doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')