Als je niet voor de winst gaat, waarvoor ga je dan? Mijn Tesla aandelen gingen overigens sneller dan Bitcoin.quote:Op maandag 22 november 2021 14:14 schreef Piva het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat je 8 jaar later zelf in die shit bent gaan geloven!
Als je 8 jaar geleden goed had ingekocht had je nu je niet druk hoeven te maken over altcoins die bitcoin outpreformen en je geld lekker in de veiligste asset kunnen stallen.quote:Op maandag 22 november 2021 14:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je niet voor de winst gaat, waarvoor ga je dan? Mijn Tesla aandelen gingen overigens sneller dan Bitcoin.
Waarom wil je niet <altijd> outperformen? Je kunt je bitcoin pool sneller vergroten door altcoins als instrument te gebruiken. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 22 november 2021 14:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Als je 8 jaar geleden goed had ingekocht had je nu je niet druk hoeven te maken over altcoins die bitcoin outpreformen en je geld lekker in de veiligste asset kunnen stallen.
20 minuten geleden wel 100x long gegaan in bitcoin zeker?quote:Op maandag 22 november 2021 14:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom wil je niet <altijd> outperformen? Je kunt je bitcoin pool sneller vergroten door altcoins als instrument te gebruiken. Om maar een voorbeeld te noemen.
quote:Op maandag 22 november 2021 14:41 schreef Plots het volgende:
Nattekat heeift Truebit verkocht, even kijken wat er gaat gebeuren met de koers.
Gewoon buy low sell high. Geen gezeik iedereen rijk! Binnenkort werken aan het vierde pensioenquote:Op maandag 22 november 2021 14:44 schreef fathank het volgende:
Tering
50+ altcoins
Waar moet je de tijd vandaan halen om dat allemaal bij te houden?
De meeste coins weet ik al niet meer dat ik ze heb. Gewoon wachten totdat er een mega altseizoen komt en dan weer herpositioneren. Voor de bearmarket eruit. Ik ga geen jaren lang bitcoin bagholden als de Euro BTC outperformedquote:Op maandag 22 november 2021 14:44 schreef fathank het volgende:
Tering
50+ altcoins
Waar moet je de tijd vandaan halen om dat allemaal bij te houden?
Sinds wanneer doe je dit als ik vragen mag?quote:Op maandag 22 november 2021 14:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom wil je niet <altijd> outperformen? Je kunt je bitcoin pool sneller vergroten door altcoins als instrument te gebruiken. Om maar een voorbeeld te noemen.
2017, aandelen al meer dan 20 jaar.quote:Op maandag 22 november 2021 15:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je dit als ik vragen mag?
Is 30/30/40 een mooie verdeling? #durftevragenquote:Op maandag 22 november 2021 15:05 schreef firefly3 het volgende:
Warren buffet heeft overigens 50+ verschillende investeringen. Waarbij uiteraard een paar hele grote posities ten opzichte van de rest van zijn portfolio. Maar dit is de beste strategie. Je gaat niet all-in. Never fall in love with one coin.
https://warrenbuffettstockportfolio.com/
Geen idee wat de perfecte verdeling is, soms speel ik er wat mee als er een altseason is of andersom.quote:Op maandag 22 november 2021 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is 30/30/40 een mooie verdeling? #durftevragen
Het is nu een 2$ stable coin geworden inderdaad hahaquote:Op maandag 22 november 2021 15:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er zojuist weer aan herinnerd dat ik Cardano heb, gezien ik er wat van moest hebben om ETH fees te kunnen betalen
Kutcoin. Heeft meer hype nodig.
Lukte het je om de markt op tijd te timen voor de bearmarket?quote:Op maandag 22 november 2021 15:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
2017, aandelen al meer dan 20 jaar.
Klikt link en ziet dat 2 stocks 55% van de portfolio zijn.quote:Op maandag 22 november 2021 15:05 schreef firefly3 het volgende:
Warren buffet heeft overigens 50+ verschillende investeringen. Waarbij uiteraard een paar hele grote posities ten opzichte van de rest van zijn portfolio. Maar dit is de beste strategie. Je gaat niet all-in. Never fall in love with one coin.
https://warrenbuffettstockportfolio.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |