Deze grafiek kun je weinig mee zonder leeftijden etc.quote:Op maandag 22 november 2021 02:25 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
bron: Govt Israël Covid Dashboard
Laat hem gewoon gaan. Hij is opzich niet onbeleefd, maar elke nacht komt hij weer met grafieken aan zetten die niet in het voordeel wijzen van de vaccins. Helaas zijn het vrijwel altijd nietszeggende grafieken/statistieken.quote:Op maandag 22 november 2021 07:15 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Deze grafiek kun je weinig mee zonder leeftijden etc.
Om half 3 s nachts bezig zijn met dit soort grafieken zonder dat t je werk is. Als dat geen obsessief gedrag is, weet ik t ook niet meer.quote:Op maandag 22 november 2021 07:47 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Laat hem gewoon gaan. Hij is opzich niet onbeleefd, maar elke nacht komt hij weer met grafieken aan zetten die niet in het voordeel wijzen van de vaccins. Helaas zijn het vrijwel altijd nietszeggende grafieken/statistieken.
Als dat zuyderland zkhs in het zuiden een keer zegt in een geknipt interview dat er toch veel gevaccineerden liggen is ZA de eerste die dat post. Nu die zelfde mevrouw afgelopen week bij JInek zat en uitgebreid aan het woord kwam dat er toch relatief gezien veel meer ongevaccineerde in het zkhs liggen en zeker op de IC is meneer ZA stil.
Hij maakt er een sport van om ophef/verwarring te creeeren.
Het is een soort initiatierite geworden om met ZA in zinloze discussie te gaan in dit topicquote:Op maandag 22 november 2021 08:00 schreef speknek het volgende:
Mensen als ZA zitten hier alleen om zichzelf te overtuigen. Posten gemasseerde linkjes in hun straatje en als je ze feiten presenteert die iets anders laten zien verdwijnen ze net zo lang tot het niet meer in beeld is.
Met het goedkoopste abo gaat het ookquote:Op maandag 22 november 2021 08:05 schreef aartstyle het volgende:
Het is jammer dat je posts van sommige niet onzichtbaar kan maken, tenminste niet met een standaard account. Dacht dat ik ergens gelezen had dat dit wel kon met een premium account. Maar dat gaat me dan weer wat te ver.
Hoe is het met de rest? Ook ziek, net als jij?quote:Op maandag 22 november 2021 08:07 schreef Sfancta het volgende:
Zoals verwacht, uitslagen binnen, gehele gezin positief getest bij de GGD.
Sterkte!quote:Op maandag 22 november 2021 08:07 schreef Sfancta het volgende:
Zoals verwacht, uitslagen binnen, gehele gezin positief getest bij de GGD.
Vrouw en de jongste erger ziek. Ik nog wat spierpijn, nekpijn, en geur en smaak totaal weg. Rest komt bed amper uit. Hoest zelf ook totaal niet.quote:Op maandag 22 november 2021 08:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe is het met de rest? Ook ziek, net als jij?
Vervelend! Sterkte kerel, maar het komt vast allemaal goed.quote:Op maandag 22 november 2021 08:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vrouw en de jongste erger ziek. Ik nog wat spierpijn, nekpijn, en geur en smaak totaal weg. Rest komt bed amper uit. Hoest zelf ook totaal niet.
Iedereen gevaccineerd die dat dient te zijn trouwens.
Het is over het algemeen wel echt ziek, veel erger dan de griep zoals wij die kennen hier.quote:Op maandag 22 november 2021 08:16 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Sterkte!
Vriendin is gister ook positief getest door de GGD, dus wij zullen snel volgen vermoed ik. Hoe is het verder bij jullie? Niet al te ziek hoop ik?
Oei, dus zelfs na vaccinatie klachten met reuk en smaak?quote:Op maandag 22 november 2021 08:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vrouw en de jongste erger ziek. Ik nog wat spierpijn, nekpijn, en geur en smaak totaal weg. Rest komt bed amper uit. Hoest zelf ook totaal niet.
Wat doet het tijdstip ertoe?quote:Op maandag 22 november 2021 07:58 schreef DW457 het volgende:
[..]
Om half 3 s nachts bezig zijn met dit soort grafieken zonder dat t je werk is. Als dat geen obsessief gedrag is, weet ik t ook niet meer.
Top of the morning to you sir,quote:Op maandag 22 november 2021 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedemorgen allen.
Hoe is de stemming hier?
Ja blijkbaar, een koorts ook.quote:Op maandag 22 november 2021 08:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Oei, dus zelfs na vaccinatie klachten met reuk en smaak?
Dat is echt belabberd.
Wat houdt dat in?quote:Op maandag 22 november 2021 08:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Fair enough.quote:Op maandag 22 november 2021 08:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat doet het tijdstip ertoe?
Niet iedereen leeft volgens hetzelfde stramien.
Iedereen boven de 14 jaar 2 spuiten.quote:Op maandag 22 november 2021 08:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?
Beterschap voor iedereen 💜
Dat sowiesoquote:Op maandag 22 november 2021 02:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar het op neer komt is dat de verwachting is gewekt dat het over zou zijn, maar de realiteit is dat ze het punt waarop de maatregelen opgeheven zouden worden niet eens gehaald is voordat ze weer met aanscherpingen kwamen.
Dat is toch gewoon mismanagement van de bovenste plank, of ben ik nou gek?
Ja.. ik heb het onderbuikgevoel dat als de rellen aanhouden Grapperhaus graag een avondklok zou willenquote:Op maandag 22 november 2021 08:20 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Top of the morning to you sir,
De stemming is knetter positief! Wat gezeur over rellen en wel of niet door het beleid, maar ach. Dat is maar bijzaak denk ik. Ben benieuwd of we deze week weer wat horen vanuit de overheid, dat wel.
Heel eerlijk gezegd vind ik een avondklok beter verdedigbaar als middel tegen plundering en geweldsuitbarstingen dan om een virus te bestrijden.quote:Op maandag 22 november 2021 08:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja.. ik heb het onderbuikgevoel dat als de rellen aanhouden Grapperhaus graag een avondklok zou willen
Beterschap!quote:Op maandag 22 november 2021 08:18 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Het is over het algemeen wel echt ziek, veel erger dan de griep zoals wij die kennen hier.
Ik ook, maar dan is corona weer bijvangst en wordt de onderbouwing nog magerder, maar blijft ie wel 3 maandenquote:Op maandag 22 november 2021 08:29 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik een avondklok beter verdedigbaar als middel tegen plundering en geweldsuitbarstingen dan om een virus te bestrijden.
Van alle denkbare opties lijkt me dat zo ongeveer de meest contraproductieve.quote:Op maandag 22 november 2021 08:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja.. ik heb het onderbuikgevoel dat als de rellen aanhouden Grapperhaus graag een avondklok zou willen
Beterschap!quote:Op maandag 22 november 2021 08:27 schreef Sfancta het volgende:
Ik loop maar met mondkapje op als ik de hond uitlaat, weet het ook niet.
Ik laat een zoveel mogelijk luchten, en maar niet teveel aanhalen, wat moeilijk is
Apen kunnen het krijgen, waarom honden niet. Heb mijn Japie het liefst nog vele jaren.
Pics van Japiequote:Op maandag 22 november 2021 08:27 schreef Sfancta het volgende:
Ik loop maar met mondkapje op als ik de hond uitlaat, weet het ook niet.
Ik laat een zoveel mogelijk luchten, en maar niet teveel aanhalen, wat moeilijk is
Apen kunnen het krijgen, waarom honden niet. Heb mijn Japie het liefst nog vele jaren.
In before wappies die zeggen dat het reltuig is ingehuurd door de overheid om een avondklok te legitimerenquote:Op maandag 22 november 2021 08:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan is corona weer bijvangst en wordt de onderbouwing nog magerder, maar blijft ie wel 3 maanden
Noro?quote:Op maandag 22 november 2021 08:31 schreef Spablauw214 het volgende:
Hier het hele gezin (behalve ik) gevloerd. Testen zijn negatief, dus vermoedelijk griep of Noro. Je zou bijna vergeten dat er nog andere ziektes zijn dan corona
De auto van de huisartsenpost ook meerdere keren in de straat gespot afgelopen weekend, het halve land is ziek lijkt het wel.
Sinds wanneer houdt dat ze tegen?quote:Op maandag 22 november 2021 08:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Van alle denkbare opties lijkt me dat zo ongeveer de meest contraproductieve.
Ook sterkte gewenst!quote:Op maandag 22 november 2021 08:31 schreef Spablauw214 het volgende:
Hier het hele gezin (behalve ik) gevloerd. Testen zijn negatief, dus vermoedelijk griep of Noro. Je zou bijna vergeten dat er nog andere ziektes zijn dan corona
De auto van de huisartsenpost ook meerdere keren in de straat gespot afgelopen weekend, het halve land is ziek lijkt het wel.
Het democratisch bestel staat op losse schroeven.quote:Op maandag 22 november 2021 08:32 schreef aartstyle het volgende:
Ik probeer positief (nee niet positief getest) te blijven, maar zou echt niet weten hoe op dit moment.
Dit land (maar ook in andere landen) zit diep in de shit.
* Slechte besluitvoerders
* kut politiek systeem in een crisis.
*mensen die zich niet aan de maatregelen houden
* wappies
* Oplichters
*kansloze relschoppers
* een hele hoop mensen die een eigen mening gevormd hebben over iets wat ze beter aan deskundigen kunnen overlaten ipv facebook
En hoe meer de beleidsvoerders ingrijpen des te meer wappies erbij komen onder het mom van "zie je wel".
Ik zie dit voorlopig echt niet meer goedkomen.
Zelf 3 weken geleden aan de beurt geweest. Sindsdien een erg laag energiepeil wat niet lichamelijk te verklaren valt en ook niet echt verbetert. Dokter denkt dat het mogelijk lichte burnoutklachten kunnen zijn als gevolg van de coronasituatie. Had me niet gerealiseerd dat dat zo heftig was.quote:Op maandag 22 november 2021 08:34 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ook sterkte gewenst!
Heel veel zieken en besmettingen om mij heen. Ik loop er tot op heden fluitend doorheen. N=1, maar het zal toch niet door mijn trouwe vitamine D komen he......
Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die complotten aan gaan hangen vanwege het nemen van maatregelen. Het onbetrouwbare is wat funest is. Zeggen dat iets als eerste weggaat maar er aan vast houden (avondklok), de QR code die de EU definitief wil maken.quote:Op maandag 22 november 2021 08:32 schreef aartstyle het volgende:
Ik probeer positief (nee niet positief getest) te blijven, maar zou echt niet weten hoe op dit moment.
Dit land (maar ook in andere landen) zit diep in de shit.
* Slechte besluitvoerders
* kut politiek systeem in een crisis.
*mensen die zich niet aan de maatregelen houden
* wappies
* Oplichters
*kansloze relschoppers
* een hele hoop mensen die een eigen mening gevormd hebben over iets wat ze beter aan deskundigen kunnen overlaten ipv facebook
En hoe meer de beleidsvoerders ingrijpen des te meer wappies erbij komen onder het mom van "zie je wel".
Ik zie dit voorlopig echt niet meer goedkomen.
Dat valt allemaal onder mijn eerste punt. Heel slecht beleid,quote:Op maandag 22 november 2021 08:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die complotten aan gaan hangen vanwege het nemen van maatregelen. Het onbetrouwbare is wat funest is. Zeggen dat iets als eerste weggaat maar er aan vast houden (avondklok), de QR code die de EU definitief wil maken etc.
Denk ook aan: er komt geen QR op de werkvloer, we gaan mensen niet uitsluiten met de QR, vaccinatie blijft vrijwillig etc. Gevolg is dat mensen de overheid niet meer vertrouwen en zich af gaan vragen hoe ze het dan kunnen verklaren.
Ja burnout kan ik mij prima voorstellen nu. Heb ook het gevoel dat ik die kant op ga.....quote:Op maandag 22 november 2021 08:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zelf 3 weken geleden aan de beurt geweest. Sindsdien een erg laag energiepeil wat niet lichamelijk te verklaren valt en ook niet echt verbetert. Dokter denkt dat het mogelijk lichte burnoutklachten kunnen zijn als gevolg van de coronasituatie. Had me niet gerealiseerd dat dat zo heftig was.
Gisteren was hier in het topic een hele discussie dat sommigen het idee hebben dat het kabinet bewust aanstuurt op code zwart. Dat, maar ook gedachten aan de andere kant van het spectrum (zoals de overheid die mind control wil enzo) komen voort uit wantrouwen.quote:Op maandag 22 november 2021 08:39 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dat valt allemaal onder mijn eerste punt. Heel slecht beleid,
Maar het geloof in onze overheid is sowiezo al minimaal, maar dat wordt gevoed door de overige punten. Kortom beiden schuld, al gaan ze dat beiden niet toegeven.
De term code zwart is ook wel een inflatie onderhevig.quote:Op maandag 22 november 2021 08:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gisteren was hier in het topic een hele discussie dat sommigen het idee hebben dat het kabinet bewust aanstuurt op code zwart. Dat, maar ook gedachten aan de andere kant van het spectrum (zoals de overheid die mind control wil enzo) komen voort uit wantrouwen.
Die mensen verwijten de overheid geen slecht beleid, maar kwaadaardig beleid. Dat is een zorgelijke ontwikkeling, want die mensen plaatsen zichzelf buiten de maatschappij.
Heb ik ook geroepen. Maar meer omdat het me niets zou verbazen dat het kabinet code zwart verkiest boven een lockdown van maanden. En dat niet hardop kan uitspreken.quote:Op maandag 22 november 2021 08:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gisteren was hier in het topic een hele discussie dat sommigen het idee hebben dat het kabinet bewust aanstuurt op code zwart. Dat, maar ook gedachten aan de andere kant van het spectrum (zoals de overheid die mind control wil enzo) komen voort uit wantrouwen.
Die mensen verwijten de overheid geen slecht beleid, maar kwaadaardig beleid. Dat is een zorgelijke ontwikkeling, want die mensen plaatsen zichzelf buiten de maatschappij.
Daarmee gooit 'ie alleen maar meer olie op het vuur. Dan ontploft er nog veel meer in diverse stadscentra vermoed ik.quote:Op maandag 22 november 2021 08:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er was hier gisteravond ook een user die vond dat als dat zou gebeuren, het leger de macht moest overnemen en alles keihard neerslaan.quote:Op maandag 22 november 2021 08:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daarmee gooit 'ie alleen maar meer olie op het vuur. Dan ontploft er nog veel meer in diverse stadscentra vermoed ik.
Denk dat het een evenwicht is tussen maatregelen en code zwart. Het volk accepteert pas wat maatregelen als de lijken opgestapeld op straat liggen. En heeft natuurlijk ook weer met de achterban en de politieke ambities te maken. Zelfs nu begint elke branche te klagen over maatregelen terwijl we afstevenen op code zwart (inflatie of niet). Dat zijn wel weer stemmen die ze verliezen.quote:Op maandag 22 november 2021 08:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heb ik ook geroepen. Maar meer omdat het me niets zou verbazen dat het kabinet code zwart verkiest boven een lockdown van maanden. En dat niet hardop kan uitspreken.
Zie er geen complot in oid. Meer een belangenafweging. Het kabinet heeft zoveel adviseurs, ik geloof niet dat dit echt onkunde is…
Voor 2G is het nu ook gewoon te laat.quote:Op maandag 22 november 2021 08:55 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Denk dat het een evenwicht is tussen maatregelen en code zwart. Het volk accepteert pas wat maatregelen als de lijken opgestapeld op straat liggen. En heeft natuurlijk ook weer met de achterban en de politieke ambities te maken. Zelfs nu begint elke branche te klagen over maatregelen terwijl we afstevenen op code zwart (inflatie of niet). Dat zijn wel weer stemmen die ze verliezen.
Het beste zou zijn dat er een crisisteam komt (waar men vertrouwen in heeft, zou alleen niet weten wie) die zonder politieke ambities rigoreuze (maar goed beargumenteerde) beslissingen neemt. Er zullen altijd groepen de dupe zijn natuurlijk, maar als het goed beargumeneerd wordt door iemand waar we vertrouwen in hebben dan zal het draagvlak een stuk groter zijn. Ben alleen bang dat het wantrouwen ten opzichte van elkaar zelfs zo diep gezakt is dat men dat al niet geloofd. Daarbij zullen dezelfde opruiers (baudet en co) ook hier hoe dan ook op in hakken en onrust creeeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |