quote:
Beter. Kan ik Karin eindelijk uitzetten.quote:Op zondag 21 november 2021 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/RedDevil24NL/videos/770226301044163/
Serieus?quote:
Meer dan een katquote:Op zondag 21 november 2021 22:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alweer? Hoeveel levens heeft hij wel niet?
Ditquote:Op zondag 21 november 2021 22:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beter. Kan ik Karin eindelijk uitzetten.
Ja, die jongens hebben gewonnen vanavond, konden daar niet bij zijn en kunnen ook niet vieren in de kroeg. Dan krijg je gedonder.quote:Op zondag 21 november 2021 22:34 schreef mazaru het volgende:
Bij het Cambuur stadion gaat het ook los
Geen ervaring meequote:Op zondag 21 november 2021 22:40 schreef Harvest89 het volgende:
Het zou op zich kunnen.
Zo'n knuppel komt wel hard aan.
Hoorde dat hij na z'n dood nog is getest op corona en dat hij positief was. Nu is hij dus een coronadodequote:
Gelukkig heeft hij een buik. Dat absorbeert de klapquote:Op zondag 21 november 2021 22:40 schreef Harvest89 het volgende:
Het zou op zich kunnen.
Zou de maatschappij veel geld schelen. Of zou zo’n gast normaal gesproken morgenvroeg ergens naar zijn werk zijn gereden?quote:Op zondag 21 november 2021 22:40 schreef Harvest89 het volgende:
Het zou op zich kunnen.
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoeveel werkenden en niet werkenden er bij die wappies zitten.quote:Op zondag 21 november 2021 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou de maatschappij veel geld schelen. Of zou zo’n gast normaal gesproken morgenvroeg ergens naar zijn werk rijden?
hahahahahaquote:Op zondag 21 november 2021 22:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een avond zeg.
Albert Zantbergen is gestopt met streamen.
Annstrikje zit aan de paardenontwormer.
en #Thierryisgevaccineerd is trending topic.
En nou moet ik denken aan gelatine drilpuddingquote:Op zondag 21 november 2021 22:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een buik. Dat absorbeert de klap
Wat???quote:Op zondag 21 november 2021 22:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een avond zeg.
Albert Zantbergen is gestopt met streamen.
Annstrikje zit aan de paardenontwormer.
en #Thierryisgevaccineerd is trending topic.
Hij lijkt jaren ouderquote:Op zondag 21 november 2021 22:44 schreef NoCigar het volgende:
Hier rust Albert 1973-2021
dat vind ik en dat is mijn mening
Treffendquote:Op zondag 21 november 2021 22:44 schreef NoCigar het volgende:
Hier rust
Albert Zantbergem 1973-2021
quote:Op zondag 21 november 2021 22:45 schreef StephanL het volgende:
Haha die man is boos op die jonge gasten
quote:Op zondag 21 november 2021 22:44 schreef NoCigar het volgende:
Hier rust
Albert Zantbergem 1973-2021
Gewoon negeren. Hij doet het eromquote:Op zondag 21 november 2021 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Na deze uitspraak is mijn liefde voor je aardig bekoeld... al je andere uitspraken kon ik nog wel handelen, maar dit gaat mij te ver...
Hij komt het morgen vast wel op een stream vertellenquote:
een diehard anti-coronamaatregel wappietwitteraar 'Annelies' onder twitteraccount AnnStrikje heeft gemeld dat ze corona heeft.quote:
Hij moet het recalcitrante deel van zijn aanhang toch een beetje tegenmoet komenquote:Op zondag 21 november 2021 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Na deze uitspraak is mijn liefde voor je aardig bekoeld... al je andere uitspraken kon ik nog wel handelen, maar dit gaat mij te ver...
Ik denk pas over drie dagen.quote:Op zondag 21 november 2021 22:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij komt het morgen vast wel op een stream vertellen
Daar heb ik wel iets over gelezenquote:Op zondag 21 november 2021 22:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
een diehard anti-coronamaatregel wappietwitteraar 'Annelies' onder twitteraccount AnnStrikje heeft gemeld dat ze corona heeft.
laat zich niet testen want de QR-code doet ze niet aan mee.
ze krijgt ladingen met ikbenzelfdokter-advies.
[ afbeelding ]
Is die in hongerstaking dan? Plugquote:Op zondag 21 november 2021 22:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
als Albert Zantbergen net als Huig Plug in hongerstaking gaat dan gaat Albert er nog op vooruit.
Ik ben benieuwd naar zijn verhalen over hoe de pliesie hem doodsloegquote:
En toen stond hij weer opquote:Op zondag 21 november 2021 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar zijn verhalen over hoe de pliesie hem doodsloeg
Misschien gaat ie net als Tinus een foto van een kapotte kaak van internet trekken en zeggen dat het de zijne is.quote:Op zondag 21 november 2021 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar zijn verhalen over hoe de pliesie hem doodsloeg
Als ze nou een elektrische nemen, dan hebben ze gelijk een grote powerpack bij zich.quote:Op zondag 21 november 2021 22:54 schreef mazaru het volgende:
Ik ben wel klaar met die scooter idioten
Ja schijnbaar. Zag wel een witte motor liggen eerder maar zag niet of het een politiemotor wasquote:Op zondag 21 november 2021 22:55 schreef Olga het volgende:
In Leeuwarden hebben ze een motoragent belaagd?
Stoer zijn zequote:Op zondag 21 november 2021 22:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja schijnbaar. Zag wel een witte motor liggen eerder maar zag niet of het een politiemotor was
Anale vaccinnneeesquote:Op zondag 21 november 2021 22:58 schreef onduidelijkk het volgende:
Ik vind dat vaxxers (meestal homofielen) misdadigers zijn. Constant andere mensen dwingen om medisch rotzooi in hun lichaam te spuiten. Ze doen dit door gebruik te maken van alle macht van de staatsapparaat.
Ik moet altijd aan azijn denken als mensen het zo uitspreken/typenquote:
Laat het ze lezenquote:Op zondag 21 november 2021 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Hoe leg ik dat m'n vriendin en kind uit
Jaja leg dat maar eens uit.quote:Op zondag 21 november 2021 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Hoe leg ik dat m'n vriendin en kind uit
Nopequote:Op zondag 21 november 2021 23:01 schreef Ireth het volgende:
Rijdt Karin nog rond? Of hoe heette ze nou? Die scootertrut in Grun?
Ja herkenbaar. (Andersom danquote:Op zondag 21 november 2021 23:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja ik ook al, altijd gedacht dat ik op vrouwen viel maar plots is alles anders
Ongelooflijk dit, stelletje idiotenquote:Op zondag 21 november 2021 23:04 schreef Bluesdude het volgende:
Testlocatie Van Schaikweg in Emmen moet sluiten door brand(stichting): 280 mensen voor testafspraak moeten naar Meppel (update)
--------------
https://dvhn.nl/drenthe/T(...)chting-27175172.html
Zijn er serieus wappies die dachten dat Baudet niet gevaccineerd was?quote:Op zondag 21 november 2021 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
Willem Engel werkt voor de AIVD en Baudet blijkt gevaccineerd te zijn.
Zou verklaren waarom o.a. die motoragent met getrokken wapen stond.quote:Op zondag 21 november 2021 22:55 schreef Olga het volgende:
In Leeuwarden hebben ze een motoragent belaagd?
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100015553_49d53bb2quote:Op zondag 21 november 2021 23:09 schreef Pippalena het volgende:
Waar kan het tikken van Albert terugkijken?
Jezus. Losgeslagen idiotenquote:Op zondag 21 november 2021 23:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Zou verklaren waarom o.a. die motoragent met getrokken wapen stond.
ik ben er bijquote:Op zondag 21 november 2021 23:08 schreef Cupfighter het volgende:
Het zal overigens wel druk worden op de Gayparade zeg, zoveel homo's erbij
Joh laat die wappie raaskallen. Is wel lollig zo’n debiel.quote:Op zondag 21 november 2021 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
Flikker op met je gezeik naar COR, dit is het rellentopic.
TR gemaakt
Oké, goed verhaal.quote:Op zondag 21 november 2021 23:11 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Na 6 maanden is je Pfizer prikkie (×2) niet meer wat het was en wat ze eerder zeiden dat het zou zijn wijsneus.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211106_95277295
quote:Op zondag 21 november 2021 23:10 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100015553_49d53bb2
Blijft stiekem heerlijk om naar te kijken.quote:Op zondag 21 november 2021 23:10 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ja valt allemaal nog mee.quote:Op zondag 21 november 2021 23:11 schreef Discombobulate het volgende:
Valt nu wel mee toch die onrust.
Die uberwappie’s Marco en Eline stonden anders wel vooraan.quote:Op zondag 21 november 2021 23:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja valt allemaal nog mee.
Vrijdag was wel heftig, maar dat waren niet alleen wappies maar heel veel reljeugd die een excuus zochten om los te gaan en te plunderen.
Als een ME er zegt 'doorlopen' moet je dat doen. Die mannen hebben meestal geen zin in een discussie.quote:Op zondag 21 november 2021 23:10 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Zal Heineken zijn. Daar is niemand beter van geworden.quote:Op zondag 21 november 2021 23:13 schreef Pippalena het volgende:
Wat is een heijntje? Schenken ze dat in de kliniek?
Neuh, als die mannen niet langs je heen kunnen lopen, gaan de heren dóór je heenquote:Op zondag 21 november 2021 23:16 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als een ME er zegt 'doorlopen' moet je dat doen. Die mannen hebben meestal geen zin in een discussie.
Hahahahaha waar kijk ik nu weer naarquote:Op zondag 21 november 2021 23:19 schreef espri het volgende:
https://www.facebook.com/(...)live_video&ref=notif
Broer van Albert die net is neer gemept.quote:Op zondag 21 november 2021 23:21 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Hahahahaha waar kijk ik nu weer naar
In Borne, dacht ik. (Arrestantencomplex)quote:Op zondag 21 november 2021 23:21 schreef espri het volgende:
[..]
Broer van Albert die net is neer gemept.
quote:Op zondag 21 november 2021 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In Borne, dacht ik. (Arrestantencomplex)
Ze zijn hem kwijt.quote:Op zondag 21 november 2021 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In Borne, dacht ik. (Arrestantencomplex)
quote:Op zondag 21 november 2021 23:23 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]![]()
En blijkbaar denken die wappies dat wanneer je aan de intercom staat te roeptoeteren dat ze je info geven van hun arrestanten
Tot er duizenden man daar binnenstormt. Er zijn miljoenen vrijheidstrijders in Nederland.quote:Op zondag 21 november 2021 23:23 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]![]()
En blijkbaar denken die wappies dat wanneer je aan de intercom staat te roeptoeteren dat ze je info geven van hun arrestanten
Target practice voor de strijdkrachtenquote:Op zondag 21 november 2021 23:24 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Tot er duizenden man daar binnenstormt. Er zijn miljoenen vrijheidstrijders in Nederland.
Nou bel ze ff, dan blijven we nog ff kijken!quote:Op zondag 21 november 2021 23:24 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Tot er duizenden man daar binnenstormt. Er zijn miljoenen vrijheidstrijders in Nederland.
quote:Op zondag 21 november 2021 23:24 schreef onduidelijkk het volgende:
Er zijn miljoenen vrijheidstrijders in Nederland.
Dankje.quote:Op zondag 21 november 2021 23:21 schreef espri het volgende:
[..]
Broer van Albert die net is neer gemept.
Hij was toch dood? Kunnen ze niet even naar de begrafenisondernemer bellen?quote:Op zondag 21 november 2021 23:24 schreef Ed1234 het volgende:
Ik hoorde dat Albert naar Guantánamo was gebracht.
'griepje' gehadquote:Op zondag 21 november 2021 23:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en de broer ook ziek als ik dat gehoest zo hoor
Wat dacht jij dan? Dat die opstand tegen de dictator regime in Rotterdam uit de lucht komt vallen ofzo?quote:
quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 23:19 schreef espri het volgende:
https://www.facebook.com/(...)live_video&ref=notif
Ja die chats zijn hilarisch joh.quote:Op zondag 21 november 2021 23:29 schreef Ireth het volgende:
Er zegt er 1 onder die chat dat ze de politie moeten aanklagen wegens ontvoering
De broer van Albert Z. die naar hem op zoek is. Ik vind het een beetje zielig, hij is gewoon bezorgd.quote:
Olga!quote:Op zondag 21 november 2021 23:31 schreef GereDathan het volgende:
En zie hier het resultaat van 20 maanden betutteling, leugens, fop maatregelen en vooral een zwabber beleid.
Zo makkelijk te voorkomen geweest, maar ja met Teflon Mark, Mooie Schoentjes Hugo en meester bedrieger Gabberhouse hoef je niet veel anders te verwachten natuurlijk.
Er is nog maar 1 iemand die de boel kan redden, Irma
Ik heb er net nog even een #ripAlbert in gegooid, maar neem me nu voor om daar niets meer te typenquote:Op zondag 21 november 2021 23:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja die chats zijn hilarisch joh.
En mensen die daar terechte kritiek geven worden VVD trollen genoemd.
Je vergeet de woningmarkt en de Rabobankquote:Op zondag 21 november 2021 23:31 schreef Frutsel het volgende:
Veel mensen woest, ik gok
-op de EU
-op Rutte
-op de Coronademonstranten
-op de Anticoronademonstranten
-op Wilders
-op Marokkanen
-op De Jonge
-op het vuurwerkverbod
-op de zorgverleners
-op Diederik Gommers
-op Pfizer
-op de hoe energieprijzen
-op de NWSmods
-op @:Olga
-op de brandstofprijzen
-op de Vomar vanwege de overname van Deen
-Insert nog 34256 redenen
wat een interessant rijtjequote:Op zondag 21 november 2021 23:31 schreef Frutsel het volgende:
Veel mensen woest, ik gok
-op de EU
-op Rutte
-op de Coronademonstranten
-op de Anticoronademonstranten
-op Wilders
-op Marokkanen
-op De Jonge
-op het vuurwerkverbod
-op de zorgverleners
-op Diederik Gommers
-op Pfizer
-op de hoe energieprijzen
-op de NWSmods
-op @:Olga
-op de brandstofprijzen
-op de Vomar vanwege de overname van Deen
-Insert nog 34256 redenen
Albert Hein ook wat mij betreft, woest!quote:Op zondag 21 november 2021 23:33 schreef Harvest89 het volgende:
Albert mag een nachtje in de cel slapen.
ik denk zelfs miljarden!!quote:Op zondag 21 november 2021 23:35 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Goed behandelen en anders lopen miljoenen man die kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |