Alle respect uiteraard. Voor die acht agenten die met enige regelmaat zichzelf inzetten voor onze veiligheid. Waarvoor mijn dank!quote:Op zondag 21 november 2021 23:40 schreef onduidelijkk het volgende:
Hij liep wel af op 8 arrestatie agenten midden in de nacht. Respect.
Nu kan ik niet slapen, waar is Appie, heeft ie wel een dekentje, hoe is het met zijn gebroken kaak.quote:
En heeft 'ie alle ledematen nogquote:Op zondag 21 november 2021 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu kan ik niet slapen, waar is Appie, heeft ie wel een dekentje, hoe is het met zijn gebroken kaak.
Ja. Die gozer heeft een zwaar weekend gehad.quote:
Morgen maar even naar Enske om te zoekenquote:Op zondag 21 november 2021 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En heeft 'ie alle ledematen nog![]()
Hoop dat ik morgen nog op het werk kan komen, dat ik niet tegen word gehouden door miljoenen vrijheidsstrijders op de A35quote:Op zondag 21 november 2021 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Morgen maar even naar Enske om te zoeken
Verrek ja. Ik ga maar thuis werken danquote:Op zondag 21 november 2021 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoop dat ik morgen nog op het werk kan komen, dat ik niet tegen word gehouden door miljoenen vrijheidsstrijders op de A35
Ik pik je wel op aan de kant van Lonneker.quote:Op zondag 21 november 2021 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoop dat ik morgen nog op het werk kan komen, dat ik niet tegen word gehouden door miljoenen vrijheidsstrijders op de A35
Ja, dat kan ik dus nietquote:Op zondag 21 november 2021 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Verrek ja. Ik ga maar thuis werken dan
Dat is natuurlijk ook een ideequote:Op zondag 21 november 2021 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik pik je wel op aan de kant van Lonneker.
Dan kunnen jullie samen vastzitten op de A35quote:Op zondag 21 november 2021 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoor net dat ik met @:mootie meerij![]()
Maar moet ie dan niet werken morgen?quote:Op zondag 21 november 2021 23:48 schreef Harvest89 het volgende:
Ja. Die gozer heeft een zwaar weekend gehad.
Morgen gaat ie lekker uitslapen, s'ochtends flesje bier open trekken, en sjekkies roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preciesquote:Op zondag 21 november 2021 23:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie samen vastzitten op de A35
En ik blijkbaar ook!quote:Op zondag 21 november 2021 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PreciesMaar da's niet erg, want heb net geleerd dat ik homo ben
quote:Op zondag 21 november 2021 23:55 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Maar moet ie dan niet werken morgen?Hij is in dienst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |