Hij lijkt jaren ouderquote:Op zondag 21 november 2021 22:44 schreef NoCigar het volgende:
Hier rust Albert 1973-2021
dat vind ik en dat is mijn mening
Treffendquote:Op zondag 21 november 2021 22:44 schreef NoCigar het volgende:
Hier rust
Albert Zantbergem 1973-2021
quote:Op zondag 21 november 2021 22:45 schreef StephanL het volgende:
Haha die man is boos op die jonge gasten
quote:Op zondag 21 november 2021 22:44 schreef NoCigar het volgende:
Hier rust
Albert Zantbergem 1973-2021
Gewoon negeren. Hij doet het eromquote:Op zondag 21 november 2021 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Na deze uitspraak is mijn liefde voor je aardig bekoeld... al je andere uitspraken kon ik nog wel handelen, maar dit gaat mij te ver...
Hij komt het morgen vast wel op een stream vertellenquote:
een diehard anti-coronamaatregel wappietwitteraar 'Annelies' onder twitteraccount AnnStrikje heeft gemeld dat ze corona heeft.quote:
Hij moet het recalcitrante deel van zijn aanhang toch een beetje tegenmoet komenquote:Op zondag 21 november 2021 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Na deze uitspraak is mijn liefde voor je aardig bekoeld... al je andere uitspraken kon ik nog wel handelen, maar dit gaat mij te ver...
Ik denk pas over drie dagen.quote:Op zondag 21 november 2021 22:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij komt het morgen vast wel op een stream vertellen
Daar heb ik wel iets over gelezenquote:Op zondag 21 november 2021 22:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
een diehard anti-coronamaatregel wappietwitteraar 'Annelies' onder twitteraccount AnnStrikje heeft gemeld dat ze corona heeft.
laat zich niet testen want de QR-code doet ze niet aan mee.
ze krijgt ladingen met ikbenzelfdokter-advies.
[ afbeelding ]
Is die in hongerstaking dan? Plugquote:Op zondag 21 november 2021 22:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
als Albert Zantbergen net als Huig Plug in hongerstaking gaat dan gaat Albert er nog op vooruit.
Ik ben benieuwd naar zijn verhalen over hoe de pliesie hem doodsloegquote:
En toen stond hij weer opquote:Op zondag 21 november 2021 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar zijn verhalen over hoe de pliesie hem doodsloeg
Misschien gaat ie net als Tinus een foto van een kapotte kaak van internet trekken en zeggen dat het de zijne is.quote:Op zondag 21 november 2021 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar zijn verhalen over hoe de pliesie hem doodsloeg
Als ze nou een elektrische nemen, dan hebben ze gelijk een grote powerpack bij zich.quote:Op zondag 21 november 2021 22:54 schreef mazaru het volgende:
Ik ben wel klaar met die scooter idioten
Ja schijnbaar. Zag wel een witte motor liggen eerder maar zag niet of het een politiemotor wasquote:Op zondag 21 november 2021 22:55 schreef Olga het volgende:
In Leeuwarden hebben ze een motoragent belaagd?
Stoer zijn zequote:Op zondag 21 november 2021 22:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja schijnbaar. Zag wel een witte motor liggen eerder maar zag niet of het een politiemotor was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |