Zal Heineken zijn. Daar is niemand beter van geworden.quote:Op zondag 21 november 2021 23:13 schreef Pippalena het volgende:
Wat is een heijntje? Schenken ze dat in de kliniek?
Neuh, als die mannen niet langs je heen kunnen lopen, gaan de heren dóór je heenquote:Op zondag 21 november 2021 23:16 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als een ME er zegt 'doorlopen' moet je dat doen. Die mannen hebben meestal geen zin in een discussie.
Hahahahaha waar kijk ik nu weer naarquote:Op zondag 21 november 2021 23:19 schreef espri het volgende:
https://www.facebook.com/(...)live_video&ref=notif
Broer van Albert die net is neer gemept.quote:Op zondag 21 november 2021 23:21 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Hahahahaha waar kijk ik nu weer naar
In Borne, dacht ik. (Arrestantencomplex)quote:Op zondag 21 november 2021 23:21 schreef espri het volgende:
[..]
Broer van Albert die net is neer gemept.
quote:Op zondag 21 november 2021 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In Borne, dacht ik. (Arrestantencomplex)
Ze zijn hem kwijt.quote:Op zondag 21 november 2021 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In Borne, dacht ik. (Arrestantencomplex)
quote:Op zondag 21 november 2021 23:23 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]![]()
En blijkbaar denken die wappies dat wanneer je aan de intercom staat te roeptoeteren dat ze je info geven van hun arrestanten
Tot er duizenden man daar binnenstormt. Er zijn miljoenen vrijheidstrijders in Nederland.quote:Op zondag 21 november 2021 23:23 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]![]()
En blijkbaar denken die wappies dat wanneer je aan de intercom staat te roeptoeteren dat ze je info geven van hun arrestanten
Target practice voor de strijdkrachtenquote:Op zondag 21 november 2021 23:24 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Tot er duizenden man daar binnenstormt. Er zijn miljoenen vrijheidstrijders in Nederland.
Nou bel ze ff, dan blijven we nog ff kijken!quote:Op zondag 21 november 2021 23:24 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Tot er duizenden man daar binnenstormt. Er zijn miljoenen vrijheidstrijders in Nederland.
quote:Op zondag 21 november 2021 23:24 schreef onduidelijkk het volgende:
Er zijn miljoenen vrijheidstrijders in Nederland.
Dankje.quote:Op zondag 21 november 2021 23:21 schreef espri het volgende:
[..]
Broer van Albert die net is neer gemept.
Hij was toch dood? Kunnen ze niet even naar de begrafenisondernemer bellen?quote:Op zondag 21 november 2021 23:24 schreef Ed1234 het volgende:
Ik hoorde dat Albert naar Guantánamo was gebracht.
'griepje' gehadquote:Op zondag 21 november 2021 23:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en de broer ook ziek als ik dat gehoest zo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |