ik denk zelfs miljarden!!quote:Op zondag 21 november 2021 23:35 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Goed behandelen en anders lopen miljoenen man die kant op.
Als ik jou was, zou ik daar klagen, EEN DEKENTJE,,,, die man heeft er wel 2 nodig.quote:Op zondag 21 november 2021 23:35 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Goed behandelen en anders lopen miljoenen man die kant op.
Ze hebben al meerdere mensen neergeschoten is heel logisch dat die boos is.quote:Op zondag 21 november 2021 23:36 schreef Cheeseburgert het volgende:
agent voor zijn bek willen slaan"
Ja joh, de persoon die gewoon zijn werk doet en je keurig te woord staat gaan bedreigen. Niveautje hoor
Hoe vaak ben jij eigenlijk al door de politie beschotenquote:Op zondag 21 november 2021 23:37 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ze hebben al meerdere mensen neergeschoten is heel logisch dat die boos is.
Tijdens de rellen in Rotterdam. Niet geraakt gelukkig.quote:Op zondag 21 november 2021 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij eigenlijk al door de politie beschoten
Ja, ook echt nadat hij weggelopen is. Tijdens het te woord staan was het niveau "Ja, agent", "Nee, agent", "Natuurlijk agent".quote:Op zondag 21 november 2021 23:36 schreef Cheeseburgert het volgende:
"ik had die agent voor zijn bek willen slaan"
Ja joh, de persoon die gewoon zijn werk doet en je keurig te woord staat gaan bedreigen. Niveautje hoor
quote:Op zondag 21 november 2021 23:39 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Tijdens de rellen in Rotterdam. Niet geraakt gelukkig.
Baal ik ook van ja....ze hadden verdomme beter moeten mikken.quote:Op zondag 21 november 2021 23:37 schreef onduidelijkk het volgende:
Ze hebben al meerdere mensen neergeschoten is heel logisch dat die boos is.
Hij liep wel af op 8 arrestatie agenten midden in de nacht. Respect.quote:Op zondag 21 november 2021 23:39 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ja, ook echt nadat hij weggelopen is. Tijdens het te woord staan was het niveau "Ja, agent", "Nee, agent", "Natuurlijk agent".
Oh, ik dacht zelf meer aan oerstom.quote:Op zondag 21 november 2021 23:40 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Hij liep wel af op 8 arrestatie agenten midden in de nacht. Respect.
De angst is allang al weg. Strijders zijn niet bang meer.quote:Op zondag 21 november 2021 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht zelf meer aan oerstom.
Te stupide om bang te zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 23:41 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
De angst is allang al weg. Strijders zijn niet bang meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |