Dat eindequote:Op zondag 21 november 2021 13:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Aparte manier van presenteren heeft ze wel.
Tevens de felicitaties aan de FIA voor dit resultaat waarvoor werkelijk alles uit de kast is gehaald vanachter de groene tafel.quote:Op zondag 21 november 2021 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fok feliciteert Lewis Hamilton met het WK kampioenschap
Schei uit zeg..quote:Op zondag 21 november 2021 14:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Tevens de felicitaties aan de FIA voor dit resultaat waarvoor werkelijk alles uit de kast is gehaald vanachter de groene tafel.
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 14:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Tevens de felicitaties aan de FIA voor dit resultaat waarvoor werkelijk alles uit de kast is gehaald vanachter de groene tafel.
Ze was zwangerig en kreeg lage bloeddruk.quote:Op zondag 21 november 2021 14:08 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dat eindeNiet grappig maar we stiekem gelachen toen ze op dat bureau lag
Moet zij wetenquote:Op zondag 21 november 2021 14:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze was zwangerig en kreeg lage bloeddruk.
Is ze al bevallen eigenlijk?quote:Op zondag 21 november 2021 14:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Max zou hoe dan ook achter Bottas komen want 5 om 3 plekken. Bottas blijft binnen de 5 plekken en stijgt logischerwijs een plek.quote:Op zondag 21 november 2021 14:11 schreef Evenstar het volgende:
Starpositie toch weer aangepast?
Bottas 6, Max 7 alsnog
Wat een Godquote:Op zondag 21 november 2021 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gasly vanaf P2 nu. JAAAAAAAAAAAAAAAA
Moet ie eerst wel finishenquote:Op zondag 21 november 2021 14:12 schreef TAV74 het volgende:
Ah, gridstraf en achter Bottas. Hamilton heeft de 25 punten iig alvast binnen.
Hebben we allemaal weleens last van.quote:Op zondag 21 november 2021 14:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2021 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Dit topic als Alonso hem voor Hamilton gooit straks
Je hebt nog 45 minuten om popcorn te halen.quote:Op zondag 21 november 2021 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Of gewoon zijn rempedaal kwijt is.quote:Op zondag 21 november 2021 14:13 schreef Nattekat het volgende:
In Baku hebben we het hele forum uit de lucht gehaald.quote:Op zondag 21 november 2021 14:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je hebt nog 45 minuten om popcorn te halen.
Ja, maar het scheelt nogal voor de start of Bottas voor hem of naast hem start (zeker gezien de schone en vuile kant)quote:Op zondag 21 november 2021 14:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Max zou hoe dan ook achter Bottas komen want 5 om 3 plekken. Bottas blijft binnen de 5 plekken en stijgt logischerwijs een plek.
We gaan het zien. Zal een aparte race worden, of er gebeurt helemaal niets.quote:Op zondag 21 november 2021 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Well Done Bakuquote:Op zondag 21 november 2021 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Baku hebben we het hele forum uit de lucht gehaald.
Omdat het digitaal gewoon stond als opgelost.quote:Op zondag 21 november 2021 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat ik gewoon echt dom vind: waarom roept Gianpiero niet over de radio: “Gasly slow, abort lap!” tegen Max
En het een minuut later weer andersom is?quote:Op zondag 21 november 2021 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Snap ik ook niet echt, je kan veel beter van P3 starten (worst case scenario als het onterecht blijkt en Bottas je voorbij gaat) dan van P7.quote:Op zondag 21 november 2021 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat ik gewoon echt dom vind: waarom roept Gianpiero niet over de radio: “Gasly slow, abort lap!” tegen Max
Dat lijkt me erg vervelend, last van jouw buik.quote:Op zondag 21 november 2021 14:15 schreef ZaZoe het volgende:
HAM had toch last van mijn buik?
Ben benieuwd of zijn maag nu niet omdraait nu hij weet dat Alonso achter hem staat..
Vreemd. Dus Bottas krijgt eigenlijk+4 plekken?quote:Op zondag 21 november 2021 14:11 schreef Evenstar het volgende:
Starpositie toch weer aangepast?
Bottas 6, Max 7 alsnog
Inhalen is vrij lastig.quote:Op zondag 21 november 2021 14:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En het een minuut later weer andersom is?
Precies, kleine simpele risicoafweging.quote:Op zondag 21 november 2021 14:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt, je kan veel beter van P3 starten (worst case scenario als het onterecht blijkt en Bottas je voorbij gaat) dan van P7.
Dat weet ik dan weer niet, wat de schone en vuile kant is. Maar gezien het "geluk" van Max denk ik dat hij op de vuile kant staat.quote:Op zondag 21 november 2021 14:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar het scheelt nogal voor de start of Bottas voor hem of naast hem start (zeker gezien de schone en vuile kant)
Heeft hij zijn buik op Hamiltons hoofd gelegd of zo?quote:Op zondag 21 november 2021 14:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg vervelend, last van jouw buik.
Zijn hier wel voorbij gekomen. Kan niet zeggen dat de wedstrijdleiding hier helemaal vrijuit gaat, die waren ook aan het klooien.quote:Op zondag 21 november 2021 14:11 schreef Breekfast het volgende:
Heeft iemand een link naar de beelden van die gele vlag situatie? Is dit gewoon een stommiteit van Verstappen of was er verwarring doordat er ook een groene vlag zou zijn?
Zquote:Op zondag 21 november 2021 14:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg vervelend, last van jouw buik.
Oneven is schoonquote:Op zondag 21 november 2021 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, wat de schone en vuile kant is. Maar gezien het "geluk" van Max denk ik dat hij op de vuile kant staat.
Schone plek is plek 1, 3 enzovoort. Max staat daar sowieso, Bottas ook als hij vanaf 5 start en niet als hij vanaf 6 start. Dus dat scheelt nogal.quote:Op zondag 21 november 2021 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, wat de schone en vuile kant is. Maar gezien het "geluk" van Max denk ik dat hij op de vuile kant staat.
Oh Olav zegt dat net ook zie ik.quote:Op zondag 21 november 2021 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanaf de vuile kant naast een Mercedes? Denk het niet.quote:Op zondag 21 november 2021 14:17 schreef tralalala het volgende:
Die Alpines komen meestal wel lekker weg toch?
Denk wel dat we het een en ander gaan zien. RB met wat inhaal acties, de start met andere hoofdrolspelers en er zijn 3 top 10 auto's die niet naar Q3 gingen. Met de combinatie dat dit een nieuwe baan is denk ik dat er genoeg te zien zal zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We gaan het zien. Zal een aparte race worden, of er gebeurt helemaal niets.
Dit scenario is het meest realistische ja.quote:Op zondag 21 november 2021 14:17 schreef Drekkoning het volgende:
Maak je nou maar geen illusies, met de pace die Ham heeft gaat toch niemand risico nemen bij de start.
Ham die is binnen 10 rondjes 10 seconden of meer los.
Verstappen moet hier gaan knokken voor een P2.
klopt helemaal. Ze zijn best wel voor #44. Toch gek voor een Nederlandse zenderquote:Op zondag 21 november 2021 14:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat Ziggo Sport aan objectieve verslaggeving doet
Alonso P3quote:Op zondag 21 november 2021 14:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vanaf de vuile kant naast een Mercedes? Denk het niet.
Nee schandequote:Op zondag 21 november 2021 14:17 schreef PippenScottie het volgende:
Daarom is het maar goed dat hij er achter staat.quote:Op zondag 21 november 2021 14:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Olav gaf RB en Verstappen de schuld, net als Doornbos. Ga weg met die onzin iedere keer.quote:Op zondag 21 november 2021 14:17 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is Gaslyquote:Op zondag 21 november 2021 14:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alonso staat op schone kant.quote:Op zondag 21 november 2021 14:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Correctquote:Op zondag 21 november 2021 14:19 schreef 3rr0r het volgende:
Dat F1 kijken in de Ziggo Dome zou vandaag zijn maar mocht niet meer door toch?
Alonso staat op soft achter Hamilton op mediumquote:Op zondag 21 november 2021 14:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Afgeblazen inderdaadquote:Op zondag 21 november 2021 14:19 schreef 3rr0r het volgende:
Dat F1 kijken in de Ziggo Dome zou vandaag zijn maar mocht niet meer door toch?
True, er zullen wat glijders zijn, auto's die wijd gaan, en wellicht een grindbak hier en daar.quote:Op zondag 21 november 2021 14:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Denk wel dat we het een en ander gaan zien. RB met wat inhaal acties, de start met andere hoofdrolspelers en er zijn 3 top 10 auto's die niet naar Q3 gingen. Met de combinatie dat dit een nieuwe baan is denk ik dat er genoeg te zien zal zijn.
Duh! Ik lees Alpine en denk aan Gaslyquote:Op zondag 21 november 2021 14:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom is het maar goed dat hij er achter staat.
Oja, gaan we ook weer krijgenquote:Op zondag 21 november 2021 14:20 schreef Aitvaras het volgende:
We kunnen straks wel zien of Verstappen net zo een goeie racer is als Hamilton.
Ik denk dat een uitvalbeurt VER nog veel mooiere gifjes oplevert in een Ziggoquote:Op zondag 21 november 2021 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Erg jammer, geen nieuwe juich/polonaise gif.
RB en de Merc zijn toch wel een klasse apart hoor.quote:Op zondag 21 november 2021 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, gaan we ook weer krijgen
Iedereen gaat straks spontaan vergeten dat RB geen straaljager is en dat het rechte stuk veel korter is.
Grote plof bij Hamilton nog beter.quote:Op zondag 21 november 2021 14:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik denk dat een uitvalbeurt VER nog veel mooiere gifjes oplevert in een Ziggo
Rellenquote:Op zondag 21 november 2021 14:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja en dat RB een legale achtervleugel heeftquote:Op zondag 21 november 2021 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen gaat straks spontaan vergeten dat RB geen straaljager is en dat het rechte stuk veel korter is.
Max zou Bottas voorbij moeten voor P2. Met de snelheid van Mercedes betwijfel ik ten zeerste of dat zomaar even gaat lukken.quote:Op zondag 21 november 2021 14:21 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat het begin best een spektakel kan worden maar dat het daarna gewoon weer inkakt en het Lewis en Max op 1 en 2 wordt met Gasly of Sainz op 3
Nee, nee, Reddbull heeft toch echt de snelste auto hoor.quote:Op zondag 21 november 2021 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergelijkbaars hebben we al, Rotterdam.gifquote:Op zondag 21 november 2021 14:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bottas is makkelijker te pakken dan Hamilton.quote:Op zondag 21 november 2021 14:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Max zou Bottas voorbij moeten voor P2. Met de snelheid van Mercedes betwijfel ik ten zeerste of dat zomaar even gaat lukken.
Ja of Tottenham.gif, of is dat dezelfdequote:Op zondag 21 november 2021 14:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vergelijkbaars hebben we al, Rotterdam.gif
Nee, 2 effectief gezien van de 3 omdat Max meer plekken heeft en vor hem stond.quote:Op zondag 21 november 2021 14:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vreemd. Dus Bottas krijgt eigenlijk+4 plekken?
Joh?quote:Op zondag 21 november 2021 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bottas is makkelijker te pakken dan Hamilton.
Waarom wens je HAM dood?quote:Op zondag 21 november 2021 14:22 schreef amp25 het volgende:
ik hoop zo dat ham zijn motor aan gort rijd of een lekker band krijgt
mafia
Dat zou (zeker met Bottas op 6) in de 1e bocht al kunnen gebeurenquote:Op zondag 21 november 2021 14:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Max zou Bottas voorbij moeten voor P2. Met de snelheid van Mercedes betwijfel ik ten zeerste of dat zomaar even gaat lukken.
Want dan ga je gelijk dood?quote:
Eerder al die posts die alleen verschenen toen Max een straf kreeg.quote:
Nee. je vergelijking heeft niks met de F1 te makenquote:
Welke vergelijking?quote:Op zondag 21 november 2021 14:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee. je vergelijking heeft niks met de F1 te maken
Wat zei hij dan?quote:
Het gaat niet om kleur, het slaat nergens op en wil het hier ook niet zienquote:
Dan schat je Hamilton wel heel erg fragiel in. Of twijfel je aan het vermogen van Mercedes om een veilige auto te bouwen?quote:
Sainz rijd eerst volgas langs Gasly (schakelt zelfs nog op), en gaat daarna pas van z'n gas. Waardoor de sector tijd trager is. Daarom geen straf.quote:
End racism, we race as one, knielen voor de race. De F1 profileert zichzelf graag zo.quote:Op zondag 21 november 2021 14:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het gaat niet om kleur, het slaat nergens op en wil het hier ook niet zien
En nu effectief dus 3 omdat hij weer op P6 gezet is. Dus eigenlijk 4 plekken straf heeft gekregen.quote:Op zondag 21 november 2021 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, 2 effectief gezien van de 3 omdat Max meer plekken heeft en vor hem stond.
quote:Op zondag 21 november 2021 14:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sainz mocht vol gas langs het ongeluk, daarna liften en geen straf.
Helder, thanks!quote:Op zondag 21 november 2021 14:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sainz rijd eerst volgas langs Gasly (schakelt zelfs nog op), en gaat daarna pas van z'n gas. Waardoor de sector tijd trager is. Daarom geen straf.
Is natuurlijk vreemd als je wel volgas langs het ongeluk rijd.
Dat kan ook als je het zebrapad oversteekt en je wordt aangereden door een alcomobilist.quote:
Je hebt gelijk. Ik kreeg 2 lijsten tegelijk door. Bottas 6 want 3 plekken, max 7 want 5 plekken.quote:Op zondag 21 november 2021 14:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En nu effectief dus 3 omdat hij weer op P6 gezet is. Dus eigenlijk plekken straf heeft gekregen.
nee deze bijten niet :-)quote:
Per saldo hebben ze beiden gewoon de plekken straf gekregen zoals de straf was.. dus Bottas +3 en Max +5 zonder te kijken naar het effect van beide straffen.quote:Op zondag 21 november 2021 14:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En nu effectief dus 3 omdat hij weer op P6 gezet is. Dus eigenlijk plekken straf heeft gekregen.
Tot volgend jaarquote:Op zondag 21 november 2021 14:33 schreef daNpy het volgende:
De FIA heeft het seizoen alvast beslist. Kijken niet meer nodig dit jaar.
Verstappen geeft ze dan ook een stok om mee te slaan.quote:Op zondag 21 november 2021 14:33 schreef daNpy het volgende:
volgde keer worden alles racen van Ham te niet gedaan omdat de vleugel toch al die tijd illegaal geweest isquote:Op zondag 21 november 2021 14:33 schreef daNpy het volgende:
Dat is toch altijd al een hobby van 'm geweest?quote:Op zondag 21 november 2021 14:35 schreef R-woud93 het volgende:
Jos gaat iemand in elkaar slaan vandaag
Precies en die stok is falende techniek van de FIA zelfquote:Op zondag 21 november 2021 14:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Verstappen geeft ze dan ook een stok om mee te slaan.
Nee hoor doofpot affaire zoals met Ferrariquote:Op zondag 21 november 2021 14:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
volgde keer worden alles racen van Ham te niet gedaan omdat de vleugel toch al die tijd illegaal geweest is![]()
Gebeurt niks mee dit seizoenquote:Op zondag 21 november 2021 14:35 schreef Dazalbest het volgende:
Hoe zit het nu met het vleugel onderzoek van gister?
Als ze op dezelfde plek terecht waren gekomen was de volgorde relevant geweestquote:Op zondag 21 november 2021 14:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Per saldo hebben ze beiden gewoon de plekken straf gekregen zoals de straf was.. dus Bottas +3 en Max +5 zonder te kijken naar het effect van beide straffen.
Wat in dit geval prima kan, maar niet als bijv Max +4 had gekregen, dan waren ze met deze redenering op dezelfde plek gestart. Daarom is dit ook niet heel logisch..
Dit soort post kunnen ook gewoon achterwege blijven. Zeker van een modquote:Op zondag 21 november 2021 14:35 schreef R-woud93 het volgende:
Jos gaat iemand in elkaar slaan vandaag
Tja, vlaggen zijn leidend. Tis wel weer een vreemde situatie. De 3e in 2 weken tijd. FIA maakt er wel een zooitje van.quote:Op zondag 21 november 2021 14:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Precies en die stok is falende techniek van de FIA zelf
Alonso gaat zeker wel risico nemen. Die gast heeft na kampioenschappen, poles, podiums en wins weer eens een kans om te winnen. 100% dat hij daar voor gaat. Zelfde met Gasly die een kans maakt om P1 te rijden.quote:Op zondag 21 november 2021 14:17 schreef Drekkoning het volgende:
Maak je nou maar geen illusies, met de pace die Ham heeft gaat toch niemand risico nemen bij de start.
Ham die is binnen 10 rondjes 10 seconden of meer los.
Verstappen moet hier gaan knokken voor een P2.
Theoretisch zou dat leuk kunnen worden.quote:
Daarom is dit seizoen verkloot dus. Uitslag op basis van FIA ingrijpenquote:Op zondag 21 november 2021 14:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tja, vlaggen zijn leidend. Tis wel weer een vreemde situatie. De 3e in 2 weken tijd. FIA maakt er wel een zooitje van.
Exact, ieder raceweekend komt dat voorbij, infantiel.quote:Op zondag 21 november 2021 14:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dit soort post kunnen ook gewoon achterwege blijven. Zeker van een mod
Straks in Saoedi-Arabië ook even doen dan.quote:Op zondag 21 november 2021 14:39 schreef Gehrman het volgende:
Lewis heeft schijt aan de theedoeken met z'n regenbooghelm.
Oh ja, dat is nieuw tegenwoordig. Pas schuiven nadat de straffen zijn uitgedeeld.quote:Op zondag 21 november 2021 14:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Per saldo hebben ze beiden gewoon de plekken straf gekregen zoals de straf was.. dus Bottas +3 en Max +5 zonder te kijken naar het effect van beide straffen.
Wat in dit geval prima kan, maar niet als bijv Max +4 had gekregen, dan waren ze met deze redenering op dezelfde plek gestart. Daarom is dit ook niet heel logisch..
Volgens Sjek wel.quote:Op zondag 21 november 2021 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Straks in Saoedi-Arabië ook even doen dan.
Dat zou wel prima zijn.quote:
Nou je hebt een uur of 20 gemist. Of je bent ontvoerd door aliens of je zit aan de drugs zoals 3mmc.....quote:Op zondag 21 november 2021 14:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk wat gemist terwijl ik toch alles kijk pffff
Groen gezwaaid?quote:Op zondag 21 november 2021 14:39 schreef SiGNe het volgende:
Hopelijk kan Galsy nog wat betekenen.
Ik vind 't zelf een idiote straf, het was totaal niet duidelijk, aan de ene kant werrd groen gezwaaid, aan de andere kant geel en op het stuur kregen de rijders ook geen melding.
Daarnaast reed Gasly ook helemaal aan de zijkant van de baan, niemand die er last van had.
Zal ze weinig boeien hoor, zij hebben hun reputatie al mooi gesportswashed (wiki).quote:Op zondag 21 november 2021 14:39 schreef Gehrman het volgende:
Lewis heeft schijt aan de theedoeken met z'n regenbooghelm.
Als het enigszins kan zet hij hem er tussen en Lewis moet wel wijken voor het WKquote:Op zondag 21 november 2021 14:40 schreef heywoodu het volgende:
Alonso heeft P1 na de eerste bocht in gedachten
Er werd geel gezwaaid en dus moest hij langzamer rijden, dat is niet zo ingewikkeld. Het probleem is dat het bij de een wel en bij de ander niet gezwaaid werd, de vraag is niet zozeer of Verstappen wel of geen straf zou moeten hebben lijkt me.quote:Op zondag 21 november 2021 14:39 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind 't zelf een idiote straf, het was totaal niet duidelijk, aan de ene kant werrd groen gezwaaid, aan de andere kant geel en op het stuur kregen de rijders ook geen melding.
Daarnaast reed Gasly ook helemaal aan de zijkant van de baan, niemand die er last van had.
Wat een baas hè, die regenbooghelmquote:
Groene panelen rechts. Schijnt voor de pitstraat of weegbrug te zijn.quote:
Eens dat het mogelijk onduidelijk was, maar de positie van Gasly maakt niet zoveel uit. Als Max een Bakoetje doet en Gasly zit tussen Max en de muur dan heb je nogal een probleem.quote:Op zondag 21 november 2021 14:39 schreef SiGNe het volgende:
Valt nog mee dat die niet voor Ham isquote:Op zondag 21 november 2021 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Nigel de Jong, zeker ook 'een goede vriend' van 'Max'. Zoals elke celebrity altijd een goede vriend is van elkaar.
Dat hij een straf krijgt kan ik begrijpen, maar de FIA maakt er wel een potje van. Ook het verschil tussen de straffen is enigszins arbitrair, want ook Sainz gaat veel te laat van zijn gas.quote:Op zondag 21 november 2021 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er werd geel gezwaaid en dus moest hij langzamer rijden, dat is niet zo ingewikkeld. Het probleem is dat het bij de een wel en bij de ander niet gezwaaid werd, de vraag is niet zozeer of Verstappen wel of geen straf zou moeten hebben lijkt me.
Maar er werd ook met groen gezwaaid aan de andere kant van de baan.quote:Op zondag 21 november 2021 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er werd geel gezwaaid en dus moest hij langzamer rijden, dat is niet zo ingewikkeld. Het probleem is dat het bij de een wel en bij de ander niet gezwaaid werd, de vraag is niet zozeer of Verstappen wel of geen straf zou moeten hebben lijkt me.
En dan is het geel heel even dubbel geel, maar dat was ook alweer weg toen Verstappen over de finishlijn kwam. Heel apartquote:Op zondag 21 november 2021 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende week weer, las ikquote:Op zondag 21 november 2021 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een baas hè, die regenbooghelm
Dat doet niet iedereen
Niet met Sjek he!quote:Op zondag 21 november 2021 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Wow, een sporter die ook naar andere sporten kijkt, wat gigantisch gaaf![]()
Ik hoop dat de irritante klootzak Lewis Hamilton z'n beide benen breekt.quote:Op zondag 21 november 2021 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Break a leg”, schijnt Nigel tegen Max te hebben gezegd!!
Jammer dat hem bruut de mond wordt gesnoerdquote:
dan was 3 ook genoegquote:Op zondag 21 november 2021 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max heeft natuurlijk puur die penalty gepakt om op de schone lijn te starten
Met een groene vlag of bedoel je het groen voor de ingang van de pitstraat, wat er verder niet relevant voor is?quote:Op zondag 21 november 2021 14:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar er werd ook met groen gezwaaid aan de andere kant van de baan.
Nounounouquote:Op zondag 21 november 2021 14:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de irritante klootzak Lewis Hamilton z'n beide benen breekt.
Jammer dat hij daar zit voor een paar kopquote:Op zondag 21 november 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer dat hem bruut de mond wordt gesnoerd
Ho ho, hela!!quote:Op zondag 21 november 2021 14:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de irritante klootzak Lewis Hamilton z'n beide benen breekt.
Gewoon een Hamilton fan die met zoveel mogelijk vlaggen wilde zwaaien.quote:Op zondag 21 november 2021 14:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar er werd ook met groen gezwaaid aan de andere kant van de baan.
En die marshall zat later met dubbel geel te zwaaien maar daar was al helemaal geen reden voor.
Misschien, maar in ieder geval volgende week, schreef hij.quote:
Dan is er geen GP, dus dan ziet toch niemand hetquote:Op zondag 21 november 2021 14:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien, maar in ieder geval volgende week, schreef hij.
quote:Op zondag 21 november 2021 14:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als hij maar niet de auto instapt.
Groen panel, maar dat was na de pit ingang.quote:Op zondag 21 november 2021 14:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met een groene vlag of bedoel je het groen voor de ingang van de pitstraat, wat er verder niet relevant voor is?
Zijn maat Marco Bakker is de bobquote:Op zondag 21 november 2021 14:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gedurfd. Dan is er toch geen race.quote:Op zondag 21 november 2021 14:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien, maar in ieder geval volgende week, schreef hij.
We moeten zuinig zijn op de mods, het is net als in de zorg...niemand wil meerquote:Op zondag 21 november 2021 14:38 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Mods overschrijden alle regels hier continue man.
HAHAHAHAquote:Op zondag 21 november 2021 14:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Over een dik jaar is daar het WK.quote:Op zondag 21 november 2021 14:44 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom staat de wk voetbal cup klaar?
MaxAllahquote:
Ja en? De F1 beker staat dan toch ook niet op het veld?quote:Op zondag 21 november 2021 14:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Over een dik jaar is daar het WK.
Denk het ook of max en bottas gaan er bocht 1 af en is het afgelopenquote:
Bij de finale staat de beker naast het veldquote:Op zondag 21 november 2021 14:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja en? De F1 beker staat dan toch ook niet op het veld?
Gewoon een sneer dat Nederland nooit wereldkampioenschappen wint in volkssporten
We vinden hier altijd alles kut dus dat klopt wel jaquote:
Jij bent gek.quote:Op zondag 21 november 2021 14:52 schreef vosss het volgende:
Ok ik moet verlaat kijken. Degene bij wie ik kijk is er nog niet. Of ik het ff op kan nemen
Krijg ook altijd jeuk van sommige gebruikers hier.quote:Op zondag 21 november 2021 14:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We vinden hier altijd alles kut dus dat klopt wel ja
Motor te heetquote:
Gezellig in zijn crematorium.quote:Op zondag 21 november 2021 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
Guusgod gaat binnenkort trouwen met zijn broer@:de_boswachter
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 november 2021 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Vind die Manon een geil ding sorryquote:Op zondag 21 november 2021 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Word Corruptionshipquote:
Ik ga het lekker niet kijken!quote:
Het groen van de weegbrug tegenover de Marshall. Waarom is dat eenzelfde lamp en waarom is die überhaupt zichtbaar op de baan.quote:Op zondag 21 november 2021 14:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met een groene vlag of bedoel je het groen voor de ingang van de pitstraat, wat er verder niet relevant voor is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |