Ja, dus de conclusie is dat ook autochtone bevolking kan rellen.quote:
Niet vaak. Daarom moet zsm die QR code overal ingevoerd worden icm 2G, ieder vervelend persoon krijgt dan gewoon geen groen vinkje meer. Schaakmat.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HOe vaak kan dat geintje door de overheid nog uitgehaald worden tot dat mensen het zat zijn?
Alternatief zijn risico gerichten maatregelen, of kop door de muur heen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is geen serieus alternatief, wat gaan jij en ik doen als we het zat zijn? Demonstreren samen met Willem Engel? Stoppen met belasting betalen? Boze brieven schrijven? Proteststemmen op Caroline vd Plas?
Al die dikke en kwetsbare vijftigers en ouder hadden zichzelf ook al lang vrijwillig contactbeperkingen op kunnen leggen. De kinderen die zich nu massaal op scholen aansteken gaan geen code zwart op de IC of in de andere zorg veroorzaken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gebrek aan effectieve maatregelen waar die er wel voor handen zijn is er natuurlijk óók en eerder debet aan.
politie maar verbieden dan.....quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:12 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Gezien de schutterskwaliteiten van de Nederlandse politie hou je zo al helemaal geen IC capaciteit meer over...
Die komen wel thuis bij hun ouders.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Al die dikke en kwetsbare vijftigers en ouder hadden zichzelf ook al lang vrijwillig contactbeperkingen op kunnen leggen. De kinderen die zich nu massaal op scholen aansteken gaan geen code zwart op de IC of in de andere zorg veroorzaken.
Ik ben bang dat dat de komende week alleen maar omhoog gaat...quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind die instroom van 318 ook wel heel hoog
ondertussen hebben ze al de hele week een nutteloos debat over 2G.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind die instroom van 318 ook wel heel hoog
Inderdaad, de korte, harde, milde lockdown moet nu wel z'n vruchten af gaan werpen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:20 schreef Confetti het volgende:
Volgens Rutte hebben we misschien teveel maatregelen genomen dus morgen knalt het vast omlaag door die genadeloze gedeeltelijke lockdown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
1 gemeentes met 1 besmettingen
3 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |