Als je ziet waar ze nu al mee te maken hebben lijkt het me een terechte zorg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar ik me ook zorgen om maak is wat Gommers gisteren zei. Als code zwart er komt, dat je enorme maatschappelijke onrust bij krijgt en dat er zware beveiliging van de ziekenhuizen nodig gaat zien om de medewerkers te beschermen.
Er is geen serieus alternatief, wat gaan jij en ik doen als we het zat zijn? Demonstreren samen met Willem Engel? Stoppen met belasting betalen? Boze brieven schrijven? Proteststemmen op Caroline vd Plas?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HOe vaak kan dat geintje door de overheid nog uitgehaald worden tot dat mensen het zat zijn?
Frustraties wegtikken op FOK!quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is geen serieus alternatief, wat gaan jij en ik doen als we het zat zijn? Demonstreren samen met Willem Engel? Stoppen met belasting betalen? Boze brieven schrijven? Proteststemmen op Caroline vd Plas?
Nopequote:Op zaterdag 20 november 2021 15:07 schreef Oliver23 het volgende:
Nog acht minuten
Kunnen we gaan juichen, omdat we eindelijk een onder de 20k duiken
![]()
![]()
None of the abovequote:Op zaterdag 20 november 2021 15:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is geen serieus alternatief, wat gaan jij en ik doen als we het zat zijn? Demonstreren samen met Willem Engel? Stoppen met belasting betalen? Boze brieven schrijven? Proteststemmen op Caroline vd Plas?
Ja, dus de conclusie is dat ook autochtone bevolking kan rellen.quote:
Niet vaak. Daarom moet zsm die QR code overal ingevoerd worden icm 2G, ieder vervelend persoon krijgt dan gewoon geen groen vinkje meer. Schaakmat.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HOe vaak kan dat geintje door de overheid nog uitgehaald worden tot dat mensen het zat zijn?
Alternatief zijn risico gerichten maatregelen, of kop door de muur heen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Al die dikke en kwetsbare vijftigers en ouder hadden zichzelf ook al lang vrijwillig contactbeperkingen op kunnen leggen. De kinderen die zich nu massaal op scholen aansteken gaan geen code zwart op de IC of in de andere zorg veroorzaken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gebrek aan effectieve maatregelen waar die er wel voor handen zijn is er natuurlijk óók en eerder debet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |