Zo bizar dat een deel dit goed keurt, echt die mensenquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zag al #Rotterdam trending staan en maakte de fout erop te klikken.
Verrassend veel mensen die het toejuichen, gelukkig ook veel die er geen goed woord voor over hebben.
Het was de bedoeling dat jullie ook niet meer gingen posten het komende halfuurquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wij? Ben jij ook met twee in een hoofd?![]()
Oh nee wacht, ik zie het al. 200 molloten, dat lijkt me best snel onrustig worden.
Meh, zoiets werkt zeldenquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat jullie ook niet meer gingen posten het komende halfuur
Dat was wat ik eerst dacht, maar toen raakte ik daarover in discussie met mezelf en wist ik me ervan te overtuigen dat dit onmogelijk was wat jij bedoelde. Toen ik daar eenmaal zeker van was bleef er maar één mogelijkheid over, namelijk dat jij in meervoud voor jezelf sprak, iets wat mij ook totaal niet vreemd voorkwam.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat jullie ook niet meer gingen posten het komende halfuur
Arme Fredquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:37 schreef Strani het volgende:
mense snel naar rotterdam kome we kunne julie goed gebruike we moete vechte tege rutten.
Klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga morgen niet denken aan werken, corona, ellende en rellen, gewoon wat bezoek ontvangen, gebak eten en lekker zupen
roverheid neemd alles van uns af. Ik ga met Jeffrie en Sjonne allemaall cobra poppen tegen de popos.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:37 schreef Strani het volgende:
mense snel naar rotterdam kome we kunne julie goed gebruike we moete vechte tege rutten.
Oh shit doe ik dat (onbewust) vaker?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was wat ik eerst dacht, maar toen raakte ik daarover in discussie met mezelf en wist ik me ervan te overtuigen dat dit onmogelijk was wat jij bedoelde. Toen ik daar eenmaal zeker van was bleef er maar één mogelijkheid over, namelijk dat jij in meervoud voor jezelf sprak, iets wat mij ook totaal niet vreemd voorkwam.
Niet dat ik weet, ikzelf daarentegen...quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh shit doe ik dat (onbewust) vaker?
We slaan heel roffa naar de tering! Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:37 schreef Strani het volgende:
Kunnen we met deze ook nog proberen, we hebben nog een kleine 19 minuten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja of gewoon even à la Top 2000 even voor 00:00 een topic volposten, is ook nog een optie
hmmmmmquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen we met deze ook nog proberen, we hebben nog een kleine 19 minuten.
Napje gelijk op z'n eiland gekegeld?quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
1813
Het gaat niet lekker met het Franse Keizerrijk van Napoleon.
Na het grootste deel van zijn leger te zijn kwijtgeraakt in de desastreuze campagne in Rusland ziet Pruisen een kans om eerder verloren grondgebied terug te pakken en verklaart Napoleon de oorlog.
Slag bij Vitória: Terwijl Pruisen lekker aan de slag gaat worden Franse troepen in Spanje, onder leiding van Joseph-Napoléon Bonaparte (nog een broer van Napoleon, deze was eerder tot koning van Spanje gemaakt), overtuigend verslagen door een gecombineerde Britse, Portugese, en Spaanse troepenmacht onder leiding van Arthur Wellesley, Marquess of Wellington (later vooral bekend als de 1st Duke of Wellington)
[ afbeelding ]
Nog voor het einde van het jaar zou het Verdrag van Valençay getekend worden, waarmee Spanje weer onafhankelijk werd en Ferdinand VII van Spanje weer terug op de troon zou komen.
En hier in Nederland komt na 18 jaar Willem Frederik Prins van Oranje-Nassau weer het land binnen. Hij zal, op uitnodiging, als soeverein vorst over het land regeren. Het land wat voorlopig het Soeverein vorstendom der Verenigde Nederlanden zal heten. Nederland is weer los van het Franse Keizerrijk.
[ afbeelding ]
Landing van de latere koning Willem I te Scheveningen - 30 november 1813
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |