SPOILER: Gifjes & plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat gaat niet via de zorgverzekering dombol
sowquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hugogeluid uit nu
Kan die onzin niet meer aanhoren van dat sujet
Lukt ze prima belasting te innen altijd, dan hoor ik nooit dat geld geen probleem is dus laat maar zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Man het lukt niet eens om de toeslagfraude op te lossen
Mensen die het over zorgverzekeringen hebben hebben doorgaans een kleine piemelquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat gaat niet via de zorgverzekering dombol
Uw tijd komt nog welquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tijd dat hij voor het tribunaal komt en levenslang de gevangenis in gaat zsm aub
Yep, nu betaalt Jan Modaal al circa 8k aan zorg per jaar. Met de aanstaande vergrijzing loopt dit helemaal uit de klauwen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dankzij het OVA convenant stijgen de salarissen in de zorg automatisch mee Met ontwikkeling in de markt. Zo ging die in 2020 met 3,28% omhoog, exclusief de cao onderhandelingen. De enige sector in de overheid die dat heeft. Daar komt die 4 die net genoemd werd nog bij. Had deze journo best mogen weten. OVA convenant is juist 1 van de problemen in de betaalbaarheid houden van de zorg.
Ik geen mongool met retoriek kunstjesquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:54 schreef Dutch_view het volgende:
Gijp wil iemand in een witte jas en een stethoscoop om de nek in de persco
Erg mooi.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
Valentijn zit er letterlijk voor spek en bonen
quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik geen mongool met retoriek kunstjes
Alleen voor de toto gekomenquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
Valentijn zit er letterlijk voor spek en bonen
Nou dit. Gek word je er van. Ontspanning hebben we nodig.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
Vermoeiend, je kan niet eens meer VI kijken om het coronagedoe even te ontsnappen
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:30 schreef Coco het volgende:
Kyle Rittenhouse onschuldig bevonden voor dodelijke schietpartij bij Kenosha-rellen
Erg mooi
@:zipportal
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
Zet hem maar even in een spoiler, vinger op de grondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al besproken in de VBL SCquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:30 schreef Coco het volgende:
Kyle Rittenhouse onschuldig bevonden voor dodelijke schietpartij bij Kenosha-rellen
Erg mooi
@:zipportal
Bram is er iig wel als de kippen bij om er van mee te profiterenquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:42 schreef spapaars het volgende:
Zijn ze aan het repeteren voor hun dagelijkse talkshow?
In dat geval ziet het er niet goed uit.
Johan heb effe wat rust nodig denk ik ja.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:42 schreef spapaars het volgende:
Zijn ze aan het repeteren voor hun dagelijkse talkshow?
In dat geval ziet het er niet goed uit.
Valentijn, de slechtste voetbalanalist.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:46 schreef XDo het volgende:
[..]
Johan heb effe wat rust nodig denk ik ja.
En Valentijn zit er dan niet bij.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:49 schreef spapaars het volgende:
Valentijn, de slechtste voetbalanalist.
Maar bespaart zijn krant geld ,…
Mee eens. De chemie is helemaal weg. Ze zitten er alleen nog maar voor het geld. Het gaat bijna nooit meer inhoudelijk over voetbal.quote:Op zaterdag 20 november 2021 07:32 schreef tong80 het volgende:
Dit was de slechtste Veronica Inside ooit. Het is een rechts populistisch propaganda programma voor Rutte en consorten geworden. Zijdelings wordt er over voetbal gesproken. Dan is er nog wel eens iets verstandigs te horen. Trek de stekker er maar uit. Op naar de dagelijkse show waar ik niet naar ga kijken. Dit was beneden alle niveau en kwaliteit. Te slecht voor woorden en genant.
Hallo zeg. Er wordt hier ongenadig uitgehaald richting een vriend van @GGMMquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:34 schreef T3hTommay het volgende:
Eerste vijfendertig minuten overgeslagen. Als ik een stel nobuddies over Corona wil horen discussiëren had ik mongool Fes uit Breda wel gevolgd op Twitter.
De rest had je ook over kunnen slaan. Buiten Fetten en van Gaal ging het nergens omquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:34 schreef T3hTommay het volgende:
Eerste vijfendertig minuten overgeslagen. Als ik een stel nobuddies over Corona wil horen discussiëren had ik mongool Fes uit Breda wel gevolgd op Twitter.
Ben al een aantal weken afgehaakt. Uit dat licht.quote:Op maandag 22 november 2021 18:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik gok dat Johan ook vanavond alle wappies weer op de kast weet te jagen. Kan niet wachten op de reacties op Facebook e.d. 'VI was ooit leuk blabla' En toch iedere week blijven kijken
Benieuwd wat de viroloog daarop te zeggen heeft.quote:Op maandag 22 november 2021 20:05 schreef -XOR- het volgende:
Lockdownpleidooi van een angstige boomer incoming over 25 minuten.
De gezaghebbende epidemioloog prof. dr. R. van der Gijp ziet geen heil in de hele dag zijn zoon thuis strenge lockdowns.quote:Op maandag 22 november 2021 20:07 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Benieuwd wat de viroloog daarop te zeggen heeft.
Hahaha, als Hansie het aan kan, kan ik het ook aan. Trouwens, ik ben hier graag. De sfeer bevalt me primaquote:Op maandag 22 november 2021 20:16 schreef KingRoland het volgende:
grimmig sfeertje hier, zelfs lavenderr kan het aantal anti-vaxxers in dit topic niet aan.
Fascistisch weet ik nog niet zo, maar als je zanikt over de mensenrechten in Qatar terwijl je nog steeds Rutte stemt omdat "Tja, gebrek aan beter.." dan is dat wel ernstig hypocriet. Iets met 50.000 ouders en kindertoeslagen...quote:Op maandag 22 november 2021 20:09 schreef PSVCL het volgende:
Kan ook niet meer naar die fascistische rotkop van een Derksen kijken.
En een hockeyster als spreekbuis over voetbal.quote:Op maandag 22 november 2021 20:22 schreef satecl het volgende:
Johan en René ‘mensen die geen voetbal verleden hebben mogen er op tv niets over zeggen.’
En dan zelf elke week de virologen en politieke analisten uithangen![]()
Dat zien we dan nog door de vingers.quote:Op maandag 22 november 2021 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
En een hockeyster als spreekbuis over voetbal.
Ik zal jou eens een bounty geven.quote:Op maandag 22 november 2021 20:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Cameraman heeft nu weer een mars verdient
@GGMM check deze vetklep.quote:Op maandag 22 november 2021 20:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Cameraman heeft nu weer een mars verdient
En een Lion dan?quote:Op maandag 22 november 2021 20:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb liever kitkat of een bueno
Zo danquote:Op maandag 22 november 2021 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Jeetje rode kaarten analyseren van nietszeggende wedstrijdjes en nog even een Excelsior-spits de hemel in praten
Dooie kutshowgenot
En dat terwijl ze ook een diepgaand gesprek over Bitcoin kunnen hebben met Chris Woerts.quote:Op maandag 22 november 2021 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Jeetje rode kaarten analyseren van nietszeggende wedstrijdjes en nog even een Excelsior-spits de hemel in praten
Dooie kutshowgenot
Het kan stijgen en dalenquote:Op maandag 22 november 2021 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat terwijl ze ook een diepgaand gesprek over Bitcoint kunnen hebben met Chris Woerts.
het kan dooien en het kan vriezenquote:Op maandag 22 november 2021 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het kan stijgen en dalen
Einde gesprek
quote:Op maandag 22 november 2021 20:52 schreef Caland het volgende:
Moet Woerts niet even zeggen dat de investeerders nu echt gaan instappen bij Feyenoord of dat de nieuwe directeur in het vliegtuig zit
Jack Reacher op RTL7quote:Op maandag 22 november 2021 21:06 schreef Caland het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom ik dit programma nog kijk
Ik kijk alleen nog de fragmenten op YouTube af en toequote:Op maandag 22 november 2021 21:06 schreef Caland het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom ik dit programma nog kijk
Het kan wel maar alleen als het iets positiefs isquote:Op maandag 22 november 2021 21:07 schreef Zorro het volgende:
Kan dat nog wel in deze tijd, code zwart? Het lijkt me dat er van "code van kleur" gesproken hoort te woren.
O dan zit je wel goed met corona.quote:Op maandag 22 november 2021 21:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het kan wel maar alleen als het iets positiefs is
Zwart omdat meer mensen dan nodig hun ogen eeuwig dicht doenquote:Op maandag 22 november 2021 21:10 schreef dikkedaniel het volgende:
code zwart. 'zwart' heeft in dit geval weer een negatieve ondertoon. Waarom is het zwart, omdat negers zwart zijn??
Dit is weer typisch een gevalletje sluik discriminatie.
Is gewoon een hint naar het slavernijverleden.quote:Op maandag 22 november 2021 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zwart omdat meer mensen dan nodig hun ogen eeuwig dicht doen
Als ze geld betalen net zo als Graydon mannetjequote:Op maandag 22 november 2021 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mogen Valentijn en Chris nog wel langs komen in die nieuwe show?
Ah, nu zelfs twee voor de prijs van éénquote:Op maandag 22 november 2021 20:52 schreef Caland het volgende:
Moet Woerts niet even zeggen dat de investeerders nu echt gaan instappen bij Feyenoord of dat de nieuwe directeur in het vliegtuig zit
En Akwasi werd niks mee gedaan.quote:Tijdens de landelijke intocht in Apeldoorn in 2019 droeg Sinterklaas een kogelwerend vest. Dat meldt het Openbaar Ministerie na de veroordeling van een man die Sinterklaas bedreigd had op sociale media. De man heeft hiervoor vandaag een week gevangenisstraf gekregen van de politierechter.
Met wortel?quote:Op maandag 22 november 2021 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ga mijn schoen eens zetten voor zo'n GEWELDIGE kalender
Heb je zo'n grote schoenen dan?quote:Op maandag 22 november 2021 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ga mijn schoen eens zetten voor zo'n GEWELDIGE kalender
Nu ben ik hier niet meer zo vaak de laatste jaren maar VBL in het algemeen is best dood volgens mij.quote:
Iedereen mist jou'n aanwezigheid.quote:Op maandag 22 november 2021 21:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nu ben ik hier niet meer zo vaak de laatste jaren maar VBL in het algemeen is best dood volgens mij.
Heb ik iets gemist ?quote:
Heel FOK! is dood. Net zoal de VI topics.quote:Op maandag 22 november 2021 21:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nu ben ik hier niet meer zo vaak de laatste jaren maar VBL in het algemeen is best dood volgens mij.
Wat doen we eraan?quote:Op maandag 22 november 2021 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel FOK! is dood. Net zoal de VI topics.
TV forums zijn best vermakelijk nog. Waarom is dit topic daar niet heen verplaatst?quote:Op maandag 22 november 2021 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel FOK! is dood. Net zoal de VI topics.
Ik doe m'n best. Tong een perm ban geven lijkt me niet goed.quote:
Wie zou jij graag een perm ban geven?quote:Op maandag 22 november 2021 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. Tong een perm ban geven lijkt me niet goed.
Niet één user. Ik hou van recalsitransie.quote:Op maandag 22 november 2021 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie zou jij graag een perm ban geven?
Misschien moet je meer topics maken in VBL.quote:Op maandag 22 november 2021 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. Tong een perm ban geven lijkt me niet goed.
Jouquote:Op maandag 22 november 2021 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie zou jij graag een perm ban geven?
Er werd laatst geklaagd dat ik er teveel open.quote:Op maandag 22 november 2021 22:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Misschien moet je meer topics maken in VBL.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou
Haxballquote:Op maandag 22 november 2021 22:05 schreef tong80 het volgende:
Nu reclame. Vroeger gingen ze haxballen. Ik ging rukken. Maar dat is jaren geleden. Toen was ik nog viriel.
Heb je hier een foto van?quote:Op maandag 22 november 2021 22:02 schreef tong80 het volgende:
Trouwens toen ik op tv was in een kwis werd me aangeraden om niet in het zwart te gaan of in shirtje met strepen. Derksen en Kraaij vloeken met elke tv wet. Net zoals ik deed. Totaal in het zwart op tv. Stond cool met mijn mooie gezicht.
Waar heeft Derksen het nu over met zijn kutmuziek.
Op het haxball veld zitten ze ook behoorlijk tegen elkaar aan te schuren.quote:Op maandag 22 november 2021 22:05 schreef tong80 het volgende:
Nu reclame. Vroeger gingen ze haxballen. Ik ging rukken. Maar dat is jaren geleden. Toen was ik nog viriel.
Lekker man.quote:Op maandag 22 november 2021 22:05 schreef tong80 het volgende:
Toen Hools nog trending was ging mijn video langs alle Hoolers. Dat was nog van voor de tijd dat het naaikransje van de VBL SC het roer overnam.quote:
Welk programma? Waku Waku? Ron’s Honeymoon show?quote:Op maandag 22 november 2021 22:02 schreef tong80 het volgende:
Trouwens toen ik op tv was in een kwis werd me aangeraden om niet in het zwart te gaan of in shirtje met strepen. Derksen en Kraaij vloeken met elke tv wet. Net zoals ik deed. Totaal in het zwart op tv. Stond cool met mijn mooie gezicht.
Waar heeft Derksen het nu over met zijn kutmuziek.
VBL / Zijn Messi en de Portugese Ronaldo echt de twee beste voetballers ooitquote:Op maandag 22 november 2021 22:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zoals ik al vorige week al zei. Ik ga het niet meer kijken. Is niet meer interessant, kutgasten zoals Chris Woerts, hypocriete miljonairs die compleet out of touch zijn met de werkelijkheid. Johan die 90% spreektijd wilt maar alleen kutboomer loopt uit, te hangen. De chemie tussen die gasten is ook helemaal weg. Reclameblokken die 10 minuten duren.quote:Op maandag 22 november 2021 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ik kan posten wat ik wil.
Geen hond meer te bekennen hier.
MUZ / Kan het cooler ?quote:Op maandag 22 november 2021 22:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Rantquote:Op maandag 22 november 2021 22:36 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Zoals ik al vorige week al zei. Ik ga het niet meer kijken. Is niet meer interessant, kutgasten zoals Chris Woerts, hypocriete miljonairs die compleet out of touch zijn met de werkelijkheid. Johan die 90% spreektijd wilt maar alleen kutboomer loopt uit, te hangen. De chemie tussen die gasten is ook helemaal weg. Reclameblokken die 10 minuten duren.
Ben soort van hiermee opgegroeid omdat ik het vanaf 2010 ofzo kijk, maar het is simpelweg niet meer leuk en interessant genoeg.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:36 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Zoals ik al vorige week al zei. Ik ga het niet meer kijken. Is niet meer interessant, kutgasten zoals Chris Woerts, hypocriete miljonairs die compleet out of touch zijn met de werkelijkheid. Johan die 90% spreektijd wilt maar alleen kutboomer loopt uit, te hangen. De chemie tussen die gasten is ook helemaal weg. Reclameblokken die 10 minuten duren.
Ben soort van hiermee opgegroeid omdat ik het vanaf 2010 ofzo kijk, maar het is simpelweg niet meer leuk en interessant genoeg.
DIT. Gaat helemaal nergens over meer. Hoeveel tijd hebben ze aan ManU en Solskjaer besteedt? Maar ja, Veronica Inside. Geen Voetbal Inside meerquote:Op maandag 22 november 2021 22:36 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Erg.quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:06 schreef Evertjan het volgende:
https://www.tkkr.nl/columns/007-uit-denekamp/
Naar verluidt heeft Derksen contacten in de onderwereld. Hij is dan ook al een aantal keer gesignaleerd terwijl hij de gevangenis is Almelo binnentrad.quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:06 schreef Evertjan het volgende:
POLLquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Cryptomunt bitcoin stort met 15% in vanaf piek
https://www.telegraaf.nl/(...)met-15-in-vanaf-piek
Chris komt maandag de boel weer omhoog lullen
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Mag dat bitcoin geneuzel eens stoppen in (o.a.) het VI topic? Het is niet relevant en strontvervelend, met alle acts van dien. Poll van Zipportal lijkt mij ook duidelijk, behalve de usual supects zit niemand er op te wachten. Er is een subforum voor.
"Columbia."quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:06 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Naar verluidt heeft Derksen contacten in de onderwereld. Hij is dan ook al een aantal keer gesignaleerd terwijl hij de gevangenis is Almelo binnentrad.
Het definitieve einde van de dolle duikavond op tv.quote:
Die van Roel R vond ik de sterkste.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
reacties onder dit filmpje zijn ook niet echt positief
De verhaaltjes van Johan en René worden net zo brabbelig als die van je meer dan 90-jarige opa, waarvan de feitjes over het verleden al lang niet meer kloppenquote:Zonder Wim Kieft erbij is 't m.i. maar 'n wat 'platvloers' - nauwelijks meer - voetbalprogramma !
Wim tilt 't niveau net iets hoger want hij is namelijk het weldadige 'coole' rustpunt in die 'Johan-Renee-kakofonie-2-men- show' en Wim is bovenal 'n aangenaam, bescheiden, beschaafd (!) en uitstekend 'no nonsens' voetbal kenner en analist, die in wezen ook nog ECHT ALLES' in het leven heeft mee- en doorgemaakt (en zich er ook prima uit heeft geknokt !) ...
N.B. dit in tegenstelling tot Johan en Renee die beiden vooral 'lekker ordinair' en vaak 'wat' extra aangedikt hun veelal 'ranzige' avontuurtjes en anekdotes vertellen (en daar dan zelf het grootste plezier aan beleven ...) ! En ach iedereen heeft zo zijn eigen favorieten en dus 'voor elck wat wils' en ... ook ik kijk er desondanks naar haha
Maar ja ... het ideale format voor John de Mol is en blijft natuurlijk toch het 'dolkomische ordinaire duo :
Johan en Renee want ... 't gaat tenslotte alleen maar om de kijkcijfers ! ! Veel plezier allemaal !
Dom dom. Johan is de dictator aan het uithangen. Mag hopen dat het nieuwe format niet slaagt en faliekant de grond in geboord zal worden , al zal er een hardcore achterban zijn die nog wel blijft kijken. Na 12 jaar kijken zeg ik het programma gedagquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hersentumor, prostaatkanker, zware hartoperatie... de beste man heeft heel wat moeten doorstaan aan het end van zijn levenquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:31 schreef Evertjan het volgende:
Simon Kistenmaker overleden
https://nos.nl/artikel/24(...)e-leeftijd-overleden
Het zit je nogal diep, wat tamelijk raar is aangezien het hele programma 10 jaar geleden al heeft gepiektquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:46 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Dom dom. Johan is de dictator aan het uithangen. Mag hopen dat het nieuwe format niet slaagt en faliekant de grond in geboord zal worden , al zal er een hardcore achterban zijn die nog wel blijft kijken. Na 12 jaar kijken zeg ik het programma gedag
Even dit topic uit mijn AT verwijderen en klaar
Laten we hopen op een voetbalprogramma met Kieft, Hansie en wat wisselgasten zoals Bossie.quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:46 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Dom dom. Johan is de dictator aan het uithangen. Mag hopen dat het nieuwe format niet slaagt en faliekant de grond in geboord zal worden , al zal er een hardcore achterban zijn die nog wel blijft kijken. Na 12 jaar kijken zeg ik het programma gedag
Even dit topic uit mijn AT verwijderen en klaar
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Welkom Wout!quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
Goed nieuws boys, ik kijk ook weer een keer mee!
quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
Goed nieuws boys, ik kijk ook weer een keer mee!
quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eindelijk zijn vette pens niet in beeld![]()
![]()
Gommers is binnenkort vrijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |