quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Naar verluidt heeft Derksen contacten in de onderwereld. Hij is dan ook al een aantal keer gesignaleerd terwijl hij de gevangenis is Almelo binnentrad.
Het definitieve einde van de dolle duikavond op tv.quote:
Die van Roel R vond ik de sterkste.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
reacties onder dit filmpje zijn ook niet echt positief
De verhaaltjes van Johan en René worden net zo brabbelig als die van je meer dan 90-jarige opa, waarvan de feitjes over het verleden al lang niet meer kloppenquote:Zonder Wim Kieft erbij is 't m.i. maar 'n wat 'platvloers' - nauwelijks meer - voetbalprogramma !
Wim tilt 't niveau net iets hoger want hij is namelijk het weldadige 'coole' rustpunt in die 'Johan-Renee-kakofonie-2-men- show' en Wim is bovenal 'n aangenaam, bescheiden, beschaafd (!) en uitstekend 'no nonsens' voetbal kenner en analist, die in wezen ook nog ECHT ALLES' in het leven heeft mee- en doorgemaakt (en zich er ook prima uit heeft geknokt !) ...
N.B. dit in tegenstelling tot Johan en Renee die beiden vooral 'lekker ordinair' en vaak 'wat' extra aangedikt hun veelal 'ranzige' avontuurtjes en anekdotes vertellen (en daar dan zelf het grootste plezier aan beleven ...) ! En ach iedereen heeft zo zijn eigen favorieten en dus 'voor elck wat wils' en ... ook ik kijk er desondanks naar haha
Maar ja ... het ideale format voor John de Mol is en blijft natuurlijk toch het 'dolkomische ordinaire duo :
Johan en Renee want ... 't gaat tenslotte alleen maar om de kijkcijfers ! ! Veel plezier allemaal !
Dom dom. Johan is de dictator aan het uithangen. Mag hopen dat het nieuwe format niet slaagt en faliekant de grond in geboord zal worden , al zal er een hardcore achterban zijn die nog wel blijft kijken. Na 12 jaar kijken zeg ik het programma gedagquote:Op dinsdag 23 november 2021 19:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hersentumor, prostaatkanker, zware hartoperatie... de beste man heeft heel wat moeten doorstaan aan het end van zijn levenquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:31 schreef Evertjan het volgende:
Simon Kistenmaker overleden
https://nos.nl/artikel/24(...)e-leeftijd-overleden
Het zit je nogal diep, wat tamelijk raar is aangezien het hele programma 10 jaar geleden al heeft gepiektquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:46 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Dom dom. Johan is de dictator aan het uithangen. Mag hopen dat het nieuwe format niet slaagt en faliekant de grond in geboord zal worden , al zal er een hardcore achterban zijn die nog wel blijft kijken. Na 12 jaar kijken zeg ik het programma gedag
Even dit topic uit mijn AT verwijderen en klaar
Laten we hopen op een voetbalprogramma met Kieft, Hansie en wat wisselgasten zoals Bossie.quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:46 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Dom dom. Johan is de dictator aan het uithangen. Mag hopen dat het nieuwe format niet slaagt en faliekant de grond in geboord zal worden , al zal er een hardcore achterban zijn die nog wel blijft kijken. Na 12 jaar kijken zeg ik het programma gedag
Even dit topic uit mijn AT verwijderen en klaar
quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Welkom Wout!quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
Goed nieuws boys, ik kijk ook weer een keer mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |