Ik kijk alleen nog de fragmenten op YouTube af en toequote:Op maandag 22 november 2021 21:06 schreef Caland het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom ik dit programma nog kijk
Het kan wel maar alleen als het iets positiefs isquote:Op maandag 22 november 2021 21:07 schreef Zorro het volgende:
Kan dat nog wel in deze tijd, code zwart? Het lijkt me dat er van "code van kleur" gesproken hoort te woren.
O dan zit je wel goed met corona.quote:Op maandag 22 november 2021 21:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het kan wel maar alleen als het iets positiefs is
Zwart omdat meer mensen dan nodig hun ogen eeuwig dicht doenquote:Op maandag 22 november 2021 21:10 schreef dikkedaniel het volgende:
code zwart. 'zwart' heeft in dit geval weer een negatieve ondertoon. Waarom is het zwart, omdat negers zwart zijn??
Dit is weer typisch een gevalletje sluik discriminatie.
Is gewoon een hint naar het slavernijverleden.quote:Op maandag 22 november 2021 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zwart omdat meer mensen dan nodig hun ogen eeuwig dicht doen
Als ze geld betalen net zo als Graydon mannetjequote:Op maandag 22 november 2021 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mogen Valentijn en Chris nog wel langs komen in die nieuwe show?
Ah, nu zelfs twee voor de prijs van éénquote:Op maandag 22 november 2021 20:52 schreef Caland het volgende:
Moet Woerts niet even zeggen dat de investeerders nu echt gaan instappen bij Feyenoord of dat de nieuwe directeur in het vliegtuig zit
En Akwasi werd niks mee gedaan.quote:Tijdens de landelijke intocht in Apeldoorn in 2019 droeg Sinterklaas een kogelwerend vest. Dat meldt het Openbaar Ministerie na de veroordeling van een man die Sinterklaas bedreigd had op sociale media. De man heeft hiervoor vandaag een week gevangenisstraf gekregen van de politierechter.
Met wortel?quote:Op maandag 22 november 2021 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ga mijn schoen eens zetten voor zo'n GEWELDIGE kalender
Heb je zo'n grote schoenen dan?quote:Op maandag 22 november 2021 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ga mijn schoen eens zetten voor zo'n GEWELDIGE kalender
Nu ben ik hier niet meer zo vaak de laatste jaren maar VBL in het algemeen is best dood volgens mij.quote:
Iedereen mist jou'n aanwezigheid.quote:Op maandag 22 november 2021 21:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nu ben ik hier niet meer zo vaak de laatste jaren maar VBL in het algemeen is best dood volgens mij.
Heb ik iets gemist ?quote:
Heel FOK! is dood. Net zoal de VI topics.quote:Op maandag 22 november 2021 21:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nu ben ik hier niet meer zo vaak de laatste jaren maar VBL in het algemeen is best dood volgens mij.
Wat doen we eraan?quote:Op maandag 22 november 2021 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel FOK! is dood. Net zoal de VI topics.
TV forums zijn best vermakelijk nog. Waarom is dit topic daar niet heen verplaatst?quote:Op maandag 22 november 2021 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel FOK! is dood. Net zoal de VI topics.
Ik doe m'n best. Tong een perm ban geven lijkt me niet goed.quote:
Wie zou jij graag een perm ban geven?quote:Op maandag 22 november 2021 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. Tong een perm ban geven lijkt me niet goed.
Niet één user. Ik hou van recalsitransie.quote:Op maandag 22 november 2021 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie zou jij graag een perm ban geven?
Misschien moet je meer topics maken in VBL.quote:Op maandag 22 november 2021 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. Tong een perm ban geven lijkt me niet goed.
Jouquote:Op maandag 22 november 2021 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie zou jij graag een perm ban geven?
Er werd laatst geklaagd dat ik er teveel open.quote:Op maandag 22 november 2021 22:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Misschien moet je meer topics maken in VBL.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou
Haxballquote:Op maandag 22 november 2021 22:05 schreef tong80 het volgende:
Nu reclame. Vroeger gingen ze haxballen. Ik ging rukken. Maar dat is jaren geleden. Toen was ik nog viriel.
Heb je hier een foto van?quote:Op maandag 22 november 2021 22:02 schreef tong80 het volgende:
Trouwens toen ik op tv was in een kwis werd me aangeraden om niet in het zwart te gaan of in shirtje met strepen. Derksen en Kraaij vloeken met elke tv wet. Net zoals ik deed. Totaal in het zwart op tv. Stond cool met mijn mooie gezicht.
Waar heeft Derksen het nu over met zijn kutmuziek.
Op het haxball veld zitten ze ook behoorlijk tegen elkaar aan te schuren.quote:Op maandag 22 november 2021 22:05 schreef tong80 het volgende:
Nu reclame. Vroeger gingen ze haxballen. Ik ging rukken. Maar dat is jaren geleden. Toen was ik nog viriel.
Lekker man.quote:Op maandag 22 november 2021 22:05 schreef tong80 het volgende:
Toen Hools nog trending was ging mijn video langs alle Hoolers. Dat was nog van voor de tijd dat het naaikransje van de VBL SC het roer overnam.quote:
Welk programma? Waku Waku? Ron’s Honeymoon show?quote:Op maandag 22 november 2021 22:02 schreef tong80 het volgende:
Trouwens toen ik op tv was in een kwis werd me aangeraden om niet in het zwart te gaan of in shirtje met strepen. Derksen en Kraaij vloeken met elke tv wet. Net zoals ik deed. Totaal in het zwart op tv. Stond cool met mijn mooie gezicht.
Waar heeft Derksen het nu over met zijn kutmuziek.
VBL / Zijn Messi en de Portugese Ronaldo echt de twee beste voetballers ooitquote:Op maandag 22 november 2021 22:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zoals ik al vorige week al zei. Ik ga het niet meer kijken. Is niet meer interessant, kutgasten zoals Chris Woerts, hypocriete miljonairs die compleet out of touch zijn met de werkelijkheid. Johan die 90% spreektijd wilt maar alleen kutboomer loopt uit, te hangen. De chemie tussen die gasten is ook helemaal weg. Reclameblokken die 10 minuten duren.quote:Op maandag 22 november 2021 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ik kan posten wat ik wil.
Geen hond meer te bekennen hier.
MUZ / Kan het cooler ?quote:Op maandag 22 november 2021 22:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Rantquote:Op maandag 22 november 2021 22:36 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Zoals ik al vorige week al zei. Ik ga het niet meer kijken. Is niet meer interessant, kutgasten zoals Chris Woerts, hypocriete miljonairs die compleet out of touch zijn met de werkelijkheid. Johan die 90% spreektijd wilt maar alleen kutboomer loopt uit, te hangen. De chemie tussen die gasten is ook helemaal weg. Reclameblokken die 10 minuten duren.
Ben soort van hiermee opgegroeid omdat ik het vanaf 2010 ofzo kijk, maar het is simpelweg niet meer leuk en interessant genoeg.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:36 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Zoals ik al vorige week al zei. Ik ga het niet meer kijken. Is niet meer interessant, kutgasten zoals Chris Woerts, hypocriete miljonairs die compleet out of touch zijn met de werkelijkheid. Johan die 90% spreektijd wilt maar alleen kutboomer loopt uit, te hangen. De chemie tussen die gasten is ook helemaal weg. Reclameblokken die 10 minuten duren.
Ben soort van hiermee opgegroeid omdat ik het vanaf 2010 ofzo kijk, maar het is simpelweg niet meer leuk en interessant genoeg.
DIT. Gaat helemaal nergens over meer. Hoeveel tijd hebben ze aan ManU en Solskjaer besteedt? Maar ja, Veronica Inside. Geen Voetbal Inside meerquote:Op maandag 22 november 2021 22:36 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Erg.quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:06 schreef Evertjan het volgende:
https://www.tkkr.nl/columns/007-uit-denekamp/
Naar verluidt heeft Derksen contacten in de onderwereld. Hij is dan ook al een aantal keer gesignaleerd terwijl hij de gevangenis is Almelo binnentrad.quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:06 schreef Evertjan het volgende:
POLLquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Cryptomunt bitcoin stort met 15% in vanaf piek
https://www.telegraaf.nl/(...)met-15-in-vanaf-piek
Chris komt maandag de boel weer omhoog lullen
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Mag dat bitcoin geneuzel eens stoppen in (o.a.) het VI topic? Het is niet relevant en strontvervelend, met alle acts van dien. Poll van Zipportal lijkt mij ook duidelijk, behalve de usual supects zit niemand er op te wachten. Er is een subforum voor.
"Columbia."quote:Op dinsdag 23 november 2021 00:06 schreef Evertjan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |