SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, zo kon het ook bedoeld zijn. Ik dacht meteen het slechtstequote:
Jaaquote:Op donderdag 9 december 2021 23:51 schreef Dutch_view het volgende:
De vaste geluidsdeskundige was er ook weer
luxeprobleem hoor weer!quote:
Ze had overlast van de bamenquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:36 schreef coinchantal het volgende:
Ik probeer die aflevering te kijken... wat zegt dat mens nou de hele tijd.
Goed speurwerkquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Staat het huis van dat koppel nu werkelijk te koop zoals ze zei?
https://www.funda.nl/koop(...)elijke-achterweg-28/
Bij 'Bijzonderheden' staat niets vermeld over de leuke buurvrouwquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik vind het een heerlijk wijf (zit net even terug te kijken). En dat taaltjequote:
En ze hadden op dat ene dunne boompje na alles gewonnen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Volkomen begrijpelijk, maar zie dat toffe huis met die geweldige tuin maar eens te verkopen met die graftak ernaast.quote:Op zondag 19 december 2021 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze hadden op dat ene dunne boompje na alles gewonnen.
Maar goed, als die vrouw idd al een hartinfarct heeft gehad, en die man zag er ook echt uit alsof hij er klaar mee was, dan snap ik wel dat je weg wilt.
Ja ach de woningmarkt is nog steeds hartstikke overspannen, dus dat gaat wel lukken. Er zijn genoeg mensen die schijt aan de buren hebben.quote:Op zondag 19 december 2021 23:17 schreef doeka het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk, maar zie dat toffe huis met die geweldige tuin maar eens te verkopen met die graftak ernaast.
Yup, alle bomen horen gekapt te worden in iedere tuin!quote:Op maandag 20 december 2021 10:03 schreef Coritchando het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen zonder schroom overlast bij anderen veroorzaken...
Je weet dat een boom overlast geeft, een boom hoort in het bos. Niet in de achtertuin.
Zeker niet. Maar er zijn genoeg bomen die niet voor overlast zorgen. En natuur bestaat uit meer dan bomen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, alle bomen horen gekapt te worden in iedere tuin!
Liefst alles betegelen om eventueel overlast van onkruid te voorkomen!
Ow want je zei behoorlijk absoluut dat een boom niet in een achtertuin thuis hoorde.quote:Op maandag 20 december 2021 13:32 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar er zijn genoeg bomen die niet voor overlast zorgen. En natuur bestaat uit meer dan bomen.
sorry verkeerd geformuleerd. "hele grote bomen" bedoel ik. die horen niet in een achtertuin van een rijtjeshuis.quote:Op maandag 20 december 2021 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow want je zei behoorlijk absoluut dat een boom niet in een achtertuin thuis hoorde.
Ja okee, daar kan ik me beter in vinden!quote:Op maandag 20 december 2021 13:43 schreef Coritchando het volgende:
[..]
sorry verkeerd geformuleerd. "hele grote bomen" bedoel ik. die horen niet in een achtertuin van een rijtjeshuis.
er zijn genoeg bomen van normaal formaat die wel passen en die geen overlast geven.
Overlast is een buurman die midden in de nacht keiharde housemuziek draait, of zwervers die in je portiek zitten te kakken. Boomblaadjes zijn geen overlast.quote:Op maandag 20 december 2021 10:03 schreef Coritchando het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen zonder schroom overlast bij anderen veroorzaken...
Je weet dat een grote boom overlast geeft, een grote boom hoort in het bos. Niet in de achtertuin.
bijgewerkt met grote
Staat gewoon gratis op rtlboulevard.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef Isane het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)ars-lappen~a584a593/
Van die oude leu naast schiphol
Openen in incognito dan kun je alles lezen
Zijn dochter? Nee hoor, integendeelquote:Op donderdag 30 december 2021 19:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik kan me alleen die oude man herinneren, was die vrouw ook zo vervelend?
Waaruit maak je op dat die ouwe geen cent heeft? Hij heeft een huis, dat is ook vermogen.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef TjjWester het volgende:
Dat geld gaan ze nooit meer zien, die ouwe knar heeft geen cent. https://uitspraken.rechts(...)word=Mr+frank+visser
Dat is wel raar dan, zij zal hem misschien ook niet aankunnen. Ik dacht eigenlijk dat ie overleden was en dacht tijdens het kijken dat ie tegen zichzelf beschermd zou moeten worden door de programmamakers. Na alle krantenberichten denk ik dat minder.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zijn dochter? Nee hoor, integendeel
Dat is zéker een feitquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is wel raar dan, zij zal hem misschien ook niet aankunnen.
Zowel bij de gemeente als bij de dakdekkers heeft hij geld moeten lenen en in termijnen, terug betaald.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat die ouwe geen cent heeft? Hij heeft een huis, dat is ook vermogen.
Die Piet heeft dit dus zelf in werking gezet.quote:"Het komt erop neer dat Piet op een gegeven moment heeft geroepen 'dan bellen we de rijdende rechter', waarna zijn dochter een mail heeft gestuurd. Binnen twee uur werden ze teruggebeld en een dag later kwamen ze al langs."
Dan zal hij z'n huis moeten verkopen en anders wordt dat uiteindelijk vóór hem gedaan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zowel bij de gemeente als bij de dakdekkers heeft hij geld moeten lenen en in termijnen, terug betaald.
Dat klinkt niet als iemand die veel geld op de rekening heeft.
Dat lijkt me voor alle partijen ook het bestequote:Op vrijdag 31 december 2021 09:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dan zal hij z'n huis moeten verkopen en anders wordt dat uiteindelijk vóór hem gedaan.
En ook nog de verkeerde show gebeldquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:05 schreef the-eye het volgende:
Vader en dochter uit Mr. Frank Visser moeten buren ¤27.650 betalen
https://www.msn.com/nl-nl(...)ilsignout&li=BBoPEwG
[..]
Die Piet heeft dit dus zelf in werking gezet.
Ja HHquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:51 schreef Irri-tante het volgende:
Is dit geen herhaling? Het verhaal komt me zo bekend voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschuwing: Ondertiteling aan, voor jullie, wij verstaan het prima!
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:26 schreef Gia het volgende:
Vanavond beginnen we weer. En wel in mijn eigen, mooie Helmond. 😔
Heb een voorproefje gezien op de facebookpagina van mevrouw.Voorstukje gezien. Door Ajax kijk ik morgen. Wordt wel vuurwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschuwing: Ondertiteling aan, voor jullie, wij verstaan het prima!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dat is echt een shitholequote:Op donderdag 3 maart 2022 20:33 schreef JohnBercow het volgende:
Bij Helmond gaat het natuurlijk al mis.
quote:
Echt!quote:
Met rolstoel en al over de reling kieperenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kerel in de rolstoel is ook knettergek.
"Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen"quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Met rolstoel en al over de reling kieperen
@Coco rolstoelgifje komt hier van pas.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Met rolstoel en al over de reling kieperen
naar containerwoning ergens ver van de bewoonde wereldquote:
quote:
Ik ga zo genieten.quote:
Hm, ben niet zo van de vechtsporten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Was die nog beter?
[..]
Nieky Holzken maakt het later deze maand weer goed.
Heeft Peter ook een fb? Die kon ik niet vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:33 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af of die reacties op FB wel mogen. Ik zie dat de partijen de andere uitdagen daar. Lekker boetes incasseren.
Vooral die Brabantse bejaarden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef bianconeri het volgende:
Kan zo'n domme uitdrukking van Brabantse gezelligheid ook eens ophouden?
Dacht dat iedereen inmiddels wel al wist dat dat absoluut niet zo is.
Wat een misselijk volk dat allemaal daar in brabo land ook weer zeg.
Van alle kanten.
Bakkes houwe spaghettivreter.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef bianconeri het volgende:
Van alle kanten.
Waar hebben die lui elkaar ontmoet? Bij de dagbesteding of bij de sociale werkplaats?quote:
Ik vraag me af hoe kansrijk zo'n zaak is. Peter is een lompe boer met een grote muil, maar het enige geweld dat hij gebruikt is verbaal geweld. Dat is meestal onvoldoende grond voor uitzetting.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:10 schreef tong80 het volgende:
Ze hopen dat de corporatie snel actie onderneemt, want anders 'gaat het echt een keer fout'. Er wordt nu via de rechtbank een poging gedaan om de uitzetting af te dwingen.
Een zware alcoholistische agressieve reus met z'n dwerghamster die de laatste stukken van zijn zinnen herhaalt, versus de rest van de flat.quote:
Die nette man in pak en stropdas had zelfs de rechter ingeschakeld. Maar het gooien van een bloembak was niet erg verstandig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zware alcoholistische agressieve reus met z'n dwerghamster die de laatste stukken van zijn zinnen herhaalt, versus de rest van de flat.
Ik had veel meer mensen in die zaal verwacht. Buiten bemoeide iedereen en z'n schoonmoeder zich er ook al mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die nette man in pak en stropdas had zelfs de rechter ingeschakeld. Maar het gooien van een bloembak was niet erg verstandig.
Misschien uit voorzorg.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had veel meer mensen in die zaal verwacht. Buiten bemoeide iedereen en z'n schoonmoeder zich er ook al mee.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kerel in de rolstoel is ook knettergek.
Wat een mafklapper!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is inmiddels een paar jaartjes ouder!
Een hele residentie vol.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat een mafklapper!
Of op Brabants koekwaus
Die woningbouwvereniging vindt het wel prima zo al die lastpakken in 1 pand bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:10 schreef tong80 het volgende:
Ze hopen dat de corporatie snel actie onderneemt, want anders 'gaat het echt een keer fout'. Er wordt nu via de rechtbank een poging gedaan om de uitzetting af te dwingen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat een mafklapper!
Of op Brabants koekwaus
Vergeet ook niet dat de tegenpartij is veroordeeld door mr visser vanwege vandalisme.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe kansrijk zo'n zaak is. Peter is een lompe boer met een grote muil, maar het enige geweld dat hij gebruikt is verbaal geweld. Dat is meestal onvoldoende grond voor uitzetting.
Kom voor m’n werk bij veel particulieren in praktisch heel Nederland (Bouw)quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef bianconeri het volgende:
Van alle kanten.
Jongen, die zeikers en zeurders van boven de 60 kom je in het hele land tegen, kijk het programma maar eens wat vakerquote:Op zondag 6 maart 2022 18:35 schreef Pap89 het volgende:
De meest zeurende en minst gezellige mensen kom je vooral in NB tegen.
Dat is het punt niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jongen, die zeikers en zeurders van boven de 60 kom je in het hele land tegen, kijk het programma maar eens wat vaker![]()
Niet alles is Oss.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is het punt niet.
Het gaat niet om 60+ers. Het gaat om het totaal.
De minst gezellige en meest achter de ellenbogen volk vind je in Brabant.
Terwijl dat zogenaamd de naam heeft van een gezellige provincie. Nou absoluut niet.
Als het er op aan komt steken ze je daar zo een mes in je rug.
Als de wind goed staat zit je lekker in de zoete geur van verbrande koeienkarkassenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als de wind goed staat zit je lekker in de zoete geur van verbrande koeienkarkassen
Mijn vader zei dan weer dat daar plantenvoeding werd gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mijn vader vertelde vroeger dat daar de frikandellen worden gemaakt.
gewoon van AlieExpress dusquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Oei, het is dus van een inferieur merk
Ja, en dat maakt het dus dubieus en heeft zo haar 'zaak' verknald. Ze dacht ff goedkoper uit te zijn. Maar bijna alle waar is naar zijn geld.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet na te trekken merk, in ieder geval niet wat ze besteld had, maar wel van goede kwaliteit.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je ploegendienst hebt, dan is het best wel irritant.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:44 schreef wcborstel het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem van die kerel? Beetje geluidoverlast omdat hij zelf superlaat zijn nest uit komt?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je ploegendienst hebt, dan is het best wel irritant.
Goede nachtrust is belangrijk, anders komt hij helemaal uitgeput bij die Spaansequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:51 schreef monkyyy het volgende:
Goede nachtrust is belangrijk, anders komt hij helemaal uitgeput bij die Spaanse
quote:
Oftewel een poesquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Wat is een kutkat, nou gewoon, een kat en een kut
Het is:quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Wat is een kutkat, nou gewoon, een kat en een kut
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:07 schreef monkyyy het volgende:
Breng alle dieren maar naar de lokale Chinees, dat is mijn uitspraak
Ja maar dat wist hij niet!!1! Hij was hard aan het werkquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:23 schreef Snowsquall het volgende:
ik schakelde pas later in; Dus hij heeft die kuthonden en zit te klagen over de kippen![]()
![]()
Ah oke.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:24 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja maar dat wist hij niet!!1! Hij was hard aan het werk
Waarschijnlijk heeft hij sex met die hondenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ah oke.
Maar wat moet je met twee honden thuis als je werkt?![]()
Zie hem aankomen, met de heren van het kadaster die netjes aangeven waar de grens loopt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:30 schreef Snowsquall het volgende:
Nou wat een oplossingNou Poetin nog
En dan ook nog eens rottweilers die veel ruimte en beweging nodig hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
Maar wat moet je met twee honden thuis als je werkt?![]()
Honden in een flat is sowieso geen succesquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
En dan ook nog eens rottweilers die veel ruimte en beweging nodig hebben
Precies, en dit soort honden al helemaal niet. Kippen en hanen ook niet trouwensquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Honden in een flat is sowieso geen succes
Als ik zou mogen kiezen had ik toch liever Fadime als buur dan die Marcel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:07 schreef StephanL het volgende:
Precies het soort baas wat je verwacht bij zulke honden. Asociaal en snel opgefokt.
Dat wel, inderdaad. Maar wie gaat nou met 10 kippen over straat lopen? Da's ook vragen om moeilijkheden. Als er een kip naar zo'n hond toe gaat, is ie goed voor de soep. Want Fadime mag niet binnen 50 meter van Marcel komen, en omgekeerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen had ik toch liever Fadime als buur dan die Marcel.
Dat vond ik juist wel geestig, dat wandelen. Hou je moordhonden gewoon aan de lijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat wel, inderdaad. Maar wie gaat nou met 10 kippen over straat lopen? Da's ook vragen om moeilijkheden. Als er een kip naar zo'n hond toe gaat, is ie goed voor de soep. Want Fadime mag niet binnen 50 meter van Marcel komen, en omgekeerd.
Uiteraard, maar wat als de kippetjes dan naar die Rotthonden gaan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel geestig, dat wandelen. Hou je moordhonden gewoon aan de lijn.
Ik geef meteen toe dat er een hoog risico aan zit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wat als de kippetjes dan naar die Rotthonden gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |