SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, zo kon het ook bedoeld zijn. Ik dacht meteen het slechtstequote:
Jaaquote:Op donderdag 9 december 2021 23:51 schreef Dutch_view het volgende:
De vaste geluidsdeskundige was er ook weer
luxeprobleem hoor weer!quote:
Ze had overlast van de bamenquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:36 schreef coinchantal het volgende:
Ik probeer die aflevering te kijken... wat zegt dat mens nou de hele tijd.
Goed speurwerkquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Staat het huis van dat koppel nu werkelijk te koop zoals ze zei?
https://www.funda.nl/koop(...)elijke-achterweg-28/
Bij 'Bijzonderheden' staat niets vermeld over de leuke buurvrouwquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik vind het een heerlijk wijf (zit net even terug te kijken). En dat taaltjequote:
En ze hadden op dat ene dunne boompje na alles gewonnen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Volkomen begrijpelijk, maar zie dat toffe huis met die geweldige tuin maar eens te verkopen met die graftak ernaast.quote:Op zondag 19 december 2021 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze hadden op dat ene dunne boompje na alles gewonnen.
Maar goed, als die vrouw idd al een hartinfarct heeft gehad, en die man zag er ook echt uit alsof hij er klaar mee was, dan snap ik wel dat je weg wilt.
Ja ach de woningmarkt is nog steeds hartstikke overspannen, dus dat gaat wel lukken. Er zijn genoeg mensen die schijt aan de buren hebben.quote:Op zondag 19 december 2021 23:17 schreef doeka het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk, maar zie dat toffe huis met die geweldige tuin maar eens te verkopen met die graftak ernaast.
Yup, alle bomen horen gekapt te worden in iedere tuin!quote:Op maandag 20 december 2021 10:03 schreef Coritchando het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen zonder schroom overlast bij anderen veroorzaken...
Je weet dat een boom overlast geeft, een boom hoort in het bos. Niet in de achtertuin.
Zeker niet. Maar er zijn genoeg bomen die niet voor overlast zorgen. En natuur bestaat uit meer dan bomen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, alle bomen horen gekapt te worden in iedere tuin!
Liefst alles betegelen om eventueel overlast van onkruid te voorkomen!
Ow want je zei behoorlijk absoluut dat een boom niet in een achtertuin thuis hoorde.quote:Op maandag 20 december 2021 13:32 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar er zijn genoeg bomen die niet voor overlast zorgen. En natuur bestaat uit meer dan bomen.
sorry verkeerd geformuleerd. "hele grote bomen" bedoel ik. die horen niet in een achtertuin van een rijtjeshuis.quote:Op maandag 20 december 2021 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow want je zei behoorlijk absoluut dat een boom niet in een achtertuin thuis hoorde.
Ja okee, daar kan ik me beter in vinden!quote:Op maandag 20 december 2021 13:43 schreef Coritchando het volgende:
[..]
sorry verkeerd geformuleerd. "hele grote bomen" bedoel ik. die horen niet in een achtertuin van een rijtjeshuis.
er zijn genoeg bomen van normaal formaat die wel passen en die geen overlast geven.
Overlast is een buurman die midden in de nacht keiharde housemuziek draait, of zwervers die in je portiek zitten te kakken. Boomblaadjes zijn geen overlast.quote:Op maandag 20 december 2021 10:03 schreef Coritchando het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen zonder schroom overlast bij anderen veroorzaken...
Je weet dat een grote boom overlast geeft, een grote boom hoort in het bos. Niet in de achtertuin.
bijgewerkt met grote
Staat gewoon gratis op rtlboulevard.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:45 schreef Isane het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)ars-lappen~a584a593/
Van die oude leu naast schiphol
Openen in incognito dan kun je alles lezen
Zijn dochter? Nee hoor, integendeelquote:Op donderdag 30 december 2021 19:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik kan me alleen die oude man herinneren, was die vrouw ook zo vervelend?
Waaruit maak je op dat die ouwe geen cent heeft? Hij heeft een huis, dat is ook vermogen.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef TjjWester het volgende:
Dat geld gaan ze nooit meer zien, die ouwe knar heeft geen cent. https://uitspraken.rechts(...)word=Mr+frank+visser
Dat is wel raar dan, zij zal hem misschien ook niet aankunnen. Ik dacht eigenlijk dat ie overleden was en dacht tijdens het kijken dat ie tegen zichzelf beschermd zou moeten worden door de programmamakers. Na alle krantenberichten denk ik dat minder.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zijn dochter? Nee hoor, integendeel
Dat is zéker een feitquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is wel raar dan, zij zal hem misschien ook niet aankunnen.
Zowel bij de gemeente als bij de dakdekkers heeft hij geld moeten lenen en in termijnen, terug betaald.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat die ouwe geen cent heeft? Hij heeft een huis, dat is ook vermogen.
Die Piet heeft dit dus zelf in werking gezet.quote:"Het komt erop neer dat Piet op een gegeven moment heeft geroepen 'dan bellen we de rijdende rechter', waarna zijn dochter een mail heeft gestuurd. Binnen twee uur werden ze teruggebeld en een dag later kwamen ze al langs."
Dan zal hij z'n huis moeten verkopen en anders wordt dat uiteindelijk vóór hem gedaan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zowel bij de gemeente als bij de dakdekkers heeft hij geld moeten lenen en in termijnen, terug betaald.
Dat klinkt niet als iemand die veel geld op de rekening heeft.
Dat lijkt me voor alle partijen ook het bestequote:Op vrijdag 31 december 2021 09:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dan zal hij z'n huis moeten verkopen en anders wordt dat uiteindelijk vóór hem gedaan.
En ook nog de verkeerde show gebeldquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:05 schreef the-eye het volgende:
Vader en dochter uit Mr. Frank Visser moeten buren ¤27.650 betalen
https://www.msn.com/nl-nl(...)ilsignout&li=BBoPEwG
[..]
Die Piet heeft dit dus zelf in werking gezet.
Ja HHquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:51 schreef Irri-tante het volgende:
Is dit geen herhaling? Het verhaal komt me zo bekend voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschuwing: Ondertiteling aan, voor jullie, wij verstaan het prima!
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:26 schreef Gia het volgende:
Vanavond beginnen we weer. En wel in mijn eigen, mooie Helmond. 😔
Heb een voorproefje gezien op de facebookpagina van mevrouw.Voorstukje gezien. Door Ajax kijk ik morgen. Wordt wel vuurwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschuwing: Ondertiteling aan, voor jullie, wij verstaan het prima!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dat is echt een shitholequote:Op donderdag 3 maart 2022 20:33 schreef JohnBercow het volgende:
Bij Helmond gaat het natuurlijk al mis.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |