luxeprobleem hoor weer!quote:
Ze had overlast van de bamenquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:36 schreef coinchantal het volgende:
Ik probeer die aflevering te kijken... wat zegt dat mens nou de hele tijd.
Goed speurwerkquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Staat het huis van dat koppel nu werkelijk te koop zoals ze zei?
https://www.funda.nl/koop(...)elijke-achterweg-28/
Bij 'Bijzonderheden' staat niets vermeld over de leuke buurvrouwquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik vind het een heerlijk wijf (zit net even terug te kijken). En dat taaltjequote:
En ze hadden op dat ene dunne boompje na alles gewonnen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Volkomen begrijpelijk, maar zie dat toffe huis met die geweldige tuin maar eens te verkopen met die graftak ernaast.quote:Op zondag 19 december 2021 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze hadden op dat ene dunne boompje na alles gewonnen.
Maar goed, als die vrouw idd al een hartinfarct heeft gehad, en die man zag er ook echt uit alsof hij er klaar mee was, dan snap ik wel dat je weg wilt.
Ja ach de woningmarkt is nog steeds hartstikke overspannen, dus dat gaat wel lukken. Er zijn genoeg mensen die schijt aan de buren hebben.quote:Op zondag 19 december 2021 23:17 schreef doeka het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk, maar zie dat toffe huis met die geweldige tuin maar eens te verkopen met die graftak ernaast.
Yup, alle bomen horen gekapt te worden in iedere tuin!quote:Op maandag 20 december 2021 10:03 schreef Coritchando het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen zonder schroom overlast bij anderen veroorzaken...
Je weet dat een boom overlast geeft, een boom hoort in het bos. Niet in de achtertuin.
Zeker niet. Maar er zijn genoeg bomen die niet voor overlast zorgen. En natuur bestaat uit meer dan bomen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, alle bomen horen gekapt te worden in iedere tuin!
Liefst alles betegelen om eventueel overlast van onkruid te voorkomen!
Ow want je zei behoorlijk absoluut dat een boom niet in een achtertuin thuis hoorde.quote:Op maandag 20 december 2021 13:32 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar er zijn genoeg bomen die niet voor overlast zorgen. En natuur bestaat uit meer dan bomen.
sorry verkeerd geformuleerd. "hele grote bomen" bedoel ik. die horen niet in een achtertuin van een rijtjeshuis.quote:Op maandag 20 december 2021 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow want je zei behoorlijk absoluut dat een boom niet in een achtertuin thuis hoorde.
Ja okee, daar kan ik me beter in vinden!quote:Op maandag 20 december 2021 13:43 schreef Coritchando het volgende:
[..]
sorry verkeerd geformuleerd. "hele grote bomen" bedoel ik. die horen niet in een achtertuin van een rijtjeshuis.
er zijn genoeg bomen van normaal formaat die wel passen en die geen overlast geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |