Echt!quote:
Met rolstoel en al over de reling kieperenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kerel in de rolstoel is ook knettergek.
"Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen"quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Met rolstoel en al over de reling kieperen
@Coco rolstoelgifje komt hier van pas.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Met rolstoel en al over de reling kieperen
naar containerwoning ergens ver van de bewoonde wereldquote:
quote:
Ik ga zo genieten.quote:
Hm, ben niet zo van de vechtsporten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Was die nog beter?
[..]
Nieky Holzken maakt het later deze maand weer goed.
Heeft Peter ook een fb? Die kon ik niet vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:33 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af of die reacties op FB wel mogen. Ik zie dat de partijen de andere uitdagen daar. Lekker boetes incasseren.
Vooral die Brabantse bejaarden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef bianconeri het volgende:
Kan zo'n domme uitdrukking van Brabantse gezelligheid ook eens ophouden?
Dacht dat iedereen inmiddels wel al wist dat dat absoluut niet zo is.
Wat een misselijk volk dat allemaal daar in brabo land ook weer zeg.
Van alle kanten.
Bakkes houwe spaghettivreter.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef bianconeri het volgende:
Van alle kanten.
Waar hebben die lui elkaar ontmoet? Bij de dagbesteding of bij de sociale werkplaats?quote:
Ik vraag me af hoe kansrijk zo'n zaak is. Peter is een lompe boer met een grote muil, maar het enige geweld dat hij gebruikt is verbaal geweld. Dat is meestal onvoldoende grond voor uitzetting.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:10 schreef tong80 het volgende:
Ze hopen dat de corporatie snel actie onderneemt, want anders 'gaat het echt een keer fout'. Er wordt nu via de rechtbank een poging gedaan om de uitzetting af te dwingen.
Een zware alcoholistische agressieve reus met z'n dwerghamster die de laatste stukken van zijn zinnen herhaalt, versus de rest van de flat.quote:
Die nette man in pak en stropdas had zelfs de rechter ingeschakeld. Maar het gooien van een bloembak was niet erg verstandig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zware alcoholistische agressieve reus met z'n dwerghamster die de laatste stukken van zijn zinnen herhaalt, versus de rest van de flat.
Ik had veel meer mensen in die zaal verwacht. Buiten bemoeide iedereen en z'n schoonmoeder zich er ook al mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die nette man in pak en stropdas had zelfs de rechter ingeschakeld. Maar het gooien van een bloembak was niet erg verstandig.
Misschien uit voorzorg.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had veel meer mensen in die zaal verwacht. Buiten bemoeide iedereen en z'n schoonmoeder zich er ook al mee.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kerel in de rolstoel is ook knettergek.
Wat een mafklapper!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is inmiddels een paar jaartjes ouder!
Een hele residentie vol.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat een mafklapper!
Of op Brabants koekwaus
Die woningbouwvereniging vindt het wel prima zo al die lastpakken in 1 pand bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:10 schreef tong80 het volgende:
Ze hopen dat de corporatie snel actie onderneemt, want anders 'gaat het echt een keer fout'. Er wordt nu via de rechtbank een poging gedaan om de uitzetting af te dwingen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat een mafklapper!
Of op Brabants koekwaus
Vergeet ook niet dat de tegenpartij is veroordeeld door mr visser vanwege vandalisme.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe kansrijk zo'n zaak is. Peter is een lompe boer met een grote muil, maar het enige geweld dat hij gebruikt is verbaal geweld. Dat is meestal onvoldoende grond voor uitzetting.
Kom voor m’n werk bij veel particulieren in praktisch heel Nederland (Bouw)quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef bianconeri het volgende:
Van alle kanten.
Jongen, die zeikers en zeurders van boven de 60 kom je in het hele land tegen, kijk het programma maar eens wat vakerquote:Op zondag 6 maart 2022 18:35 schreef Pap89 het volgende:
De meest zeurende en minst gezellige mensen kom je vooral in NB tegen.
Dat is het punt niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jongen, die zeikers en zeurders van boven de 60 kom je in het hele land tegen, kijk het programma maar eens wat vaker![]()
Niet alles is Oss.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is het punt niet.
Het gaat niet om 60+ers. Het gaat om het totaal.
De minst gezellige en meest achter de ellenbogen volk vind je in Brabant.
Terwijl dat zogenaamd de naam heeft van een gezellige provincie. Nou absoluut niet.
Als het er op aan komt steken ze je daar zo een mes in je rug.
Als de wind goed staat zit je lekker in de zoete geur van verbrande koeienkarkassenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als de wind goed staat zit je lekker in de zoete geur van verbrande koeienkarkassen
Mijn vader zei dan weer dat daar plantenvoeding werd gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mijn vader vertelde vroeger dat daar de frikandellen worden gemaakt.
gewoon van AlieExpress dusquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Oei, het is dus van een inferieur merk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |