Tussen Arib en v Miltenburg in.quote:
Nee is smerig en duidelijk politiek spel. Arib die niet fatsoenlijk wilde overdragen. Als een wilde kat probeert ze Bergkamp mee te sleuren in haar val.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Reactie Arib is logisch, omdat D66 probeert karaktermoord te plegen op basis van twee anonieme brieven. Terwijl figuren als Sidney Smeets nog gewoon een rol hebben binnen de partij. Dus dit is wel de laatste partij dit met het vingertje mag wijzen.
En nog even een schop na geven aan de oude kamervoorzitter onder het mom van "zie je wel dat Bergkamp best mee valt, hiervoor was het veel erger!".
V Miltenburg was gewoon een drama.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tussen Arib en v Miltenburg in.
Dit dossiertje heeft wel de potentie om haar definitie bij te schrijven op het niveau van de Illustere Anouchka. Eerste echte test buiten het debat.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tussen Arib en v Miltenburg in.
Het is gewoon een valse kat, ik heb genoeg debatten gevolgd om te weten dat Arib integer is. Ja, gekleurd, maar dat is iedereen van welke partij dan ook. D'66 is gewoon een achterlijke partij, origineel een studentenpartij maar nu nieuw en verbeterde waskracht naar het klimaat.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit dossiertje heeft wel de potentie om haar definitie bij te schrijven op het niveau van de Illustere Anouchka. Eerste echte test buiten het debat.
Overigens las ik ook al ergens de suggestie dat D66 belang zou hebben om de aandacht van Bergkamp af te leiden. Arib lijkt daar ook een beetje op te hinten.
Arib reageert als een valse kat.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Het is gewoon een valse kat, ik heb genoeg debatten gevolgd om te weten dat Arib integer is. Ja, gekleurd, maar dat is iedereen van welke partij dan ook. D'66 is gewoon een achterlijke partij, origineel een studentenpartij maar nu nieuw en verbeterde waskracht naar het klimaat.
Zou ik ook doen als ik aangevallen werd door een nog valsere kat met een roedel valse katten erachter.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Arib reageert als een valse kat.
Ze weet niet wie haar aanvalt. Dat is het punt. Daarom is haar reactie vals.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik aangevallen werd door een nog valsere kat met een roedel valse katten erachter.
Dingetje van de D'66 toch? Bergkamp, zo dom dat mensquote:Op woensdag 28 september 2022 23:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze weet niet wie haar aanvalt. Dat is het punt. Daarom is haar reactie vals.
Bosma, ik ben fan. Hopelijk gaat ie niet denken dat ie geweldig is, maar dat is ie wel een beetje.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:58 schreef KingRoland het volgende:
Ahja anoniem.
Bergkampvieze smerige partij die D66. Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Arib is en zal altijd wel een veel betere kamervoorzitter zijn dan die heks die er nu zit.
tsja maar PVV he gaat toch een smet zijn op hem. Ik gun het hem wel daar niet van. Alles beter dan Bergkampquote:Op donderdag 29 september 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Bosma, ik ben fan. Hopelijk gaat ie niet denken dat ie geweldig is, maar dat ie wel een beetje.
Volgens mij kan hij daar wel overheen stappen, tuurlijk PVV, maar ik zie hem een beetje als Omzigt. O, wat hebben wij dit soort mensen nodig, als water zo wat.quote:Op donderdag 29 september 2022 00:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja maar PVV he gaat toch een smet zijn op hem. Ik gun het hem wel daar niet van. Alles beter dan Bergkamp
Dit ruikt weer naar Sjoerdsma.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik aangevallen werd door een nog valsere kat met een roedel valse katten erachter.
Het is noch D66, noch Vera Bergkamp die vragen om dit onderzoek. Het verzoek komt vanuit het presidium van de Kamer. Daartoe behoort bijv. ook Bosma. En bijv. ook Aribs partijgenoot Nijboer.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Reactie Arib is logisch, omdat D66 probeert karaktermoord te plegen op basis van twee anonieme brieven. Terwijl figuren als Sidney Smeets nog gewoon een rol hebben binnen de partij. Dus dit is wel de laatste partij dit met het vingertje mag wijzen.
En nog even een schop na geven aan de oude kamervoorzitter onder het mom van "zie je wel dat Bergkamp best mee valt, hiervoor was het veel erger!".
Partijgenoot? dat is alsof @Coco tegen mij een onderzoek instelt. Lijkt me een flinke mes in de rug.quote:Op donderdag 29 september 2022 01:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is noch D66, noch Vera Bergkamp die vragen om dit onderzoek. Het verzoek komt vanuit het presidium van de Kamer. Daartoe behoort bijv. ook Bosma. En bijv. ook Aribs partijgenoot Nijboer.
Dit heeft niet alleen te maken met integriteit. Als kamervoorzitter ben je ook de 'directeur' van 600 medewerkers van de kamer. En eigenlijk hebben we vanaf 2016, toen ze net voorzitter was, al wel signalen gekregen dat ze dat bepaald niet goed deed. Heeft niks met integer voorzitten te maken (dat deed ze, al was ze wel bijna net zo slap als Bergkamp, dat lijkt iedereen vergeten), maar met leidinggeven over 600 man. Dat deel van de functie wordt trouwens zwaar onderbelicht tijdens de keuze van een nieuwe voorzitter, terwijl het minstens zo belangrijk is als het goed voorzitten van debatten.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Het is gewoon een valse kat, ik heb genoeg debatten gevolgd om te weten dat Arib integer is. Ja, gekleurd, maar dat is iedereen van welke partij dan ook.
En dan ga jij zonder bewijs D66 beschuldigen in dezelfde post.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:58 schreef KingRoland het volgende:
Ahja anoniem.
Bergkampvieze smerige partij dat D66. Onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Ja, goed argument manquote:Op woensdag 28 september 2022 23:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wat heeft Bergkamp hiermee te maken dan?quote:Op woensdag 28 september 2022 23:58 schreef KingRoland het volgende:
Ahja anoniem.
Bergkampvieze smerige partij dat D66. Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Arib is en zal altijd wel een veel betere kamervoorzitter zijn dan die heks die er nu zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |