abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 november 2022 @ 15:06:21 #226
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_206697648
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 14:21 schreef Hanca het volgende:
De steun voor het onderzoek is breder dan de coalitie: https://nos.nl/artikel/24(...)oezeggingen-bergkamp

https://www.ad.nl/politie(...)-naar-arib~a20ae964/
[..]
Er is dus gewoon een bijna volledige steun van de hele kamer. Gelukkig maar, was zeer treurig geweest als het anders was.
Hmm, maar dit is wel anders dan er gisteren te lezen was. Het verandert verder weinig aan mijn mening, maar fijn voor het vervolg van het proces dat de steun in elk geval breder is dan alleen de coalitie.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_206697761
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 15:06 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Hmm, maar dit is wel anders dan er gisteren te lezen was. Het verandert verder weinig aan mijn mening, maar fijn voor het vervolg van het proces dat de steun in elk geval breder is dan alleen de coalitie.
Gister hadden journalisten alleen aan coalitieleden gevraagd of er steun was, volgens mij. Andere fracties hadden zich daar nog helemaal niet over uitgesproken (wellicht ook om Bergkamp wat te laten bungelen?).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zondag 20 november 2022 @ 02:04:02 #228
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_206742293
Onderzoek moet doorgaan, maar hoe de fuck kun je nog steeds Bergkamp daarin betrekken? Tuurlijk ze is kamervoorzitter, maar het is bekend dat die 2 elkaar niet mogen. Of naja bijna iedereen tegen Bergkamp, want zelfs PVV is voor Arib :') Alsof je paar jaar geleden Blatter of nu Infantino onderzoek laat doen in de corruptie binnen de FIFA.

Bananenrepubliek.
  zondag 20 november 2022 @ 02:06:46 #229
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_206742299
En als er niks bijzonders uit dat onderzoek komt wil ik wel zien wat er verder gaat gebeuren. Of naja we weten het allemaal al. Het wordt gewoon genegeerd, bergkamp blijft aan en het waait verder weg.
pi_206742432
quote:
6s.gif Op zondag 20 november 2022 02:04 schreef KingRoland het volgende:
Onderzoek moet doorgaan, maar hoe de fuck kun je nog steeds Bergkamp daarin betrekken? Tuurlijk ze is kamervoorzitter, maar het is bekend dat die 2 elkaar niet mogen. Of naja bijna iedereen tegen Bergkamp, want zelfs PVV is voor Arib :') Alsof je paar jaar geleden Blatter of nu Infantino onderzoek laat doen in de corruptie binnen de FIFA.

Bananenrepubliek.
Bergkamp is niet meer betrokken en als lid van het presidium onder Arib zelfs een onderdeel van het onderzoek.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')