SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de antivaxers: dit is een versimpelde weergave wat er aan de hand is in de ziekenhuizen. Niet te letterlijk nemen dus.![]()
Dat was - en mogelijk is- het beleid alquote:Op donderdag 18 november 2021 12:58 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee joh, dat is onmenselijk, liever sluiten we de basisschool.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]![]()
Nooit gezien anders. Behalve tandarts en chirurgen op foto's, gelukkig nooit operatie gehad.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:59 schreef Mrmime het volgende:
[..]
geen enkel probleem. Doen we al jaren dag in dag uit."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Ja dat is wel anders ja:quote:Op donderdag 18 november 2021 12:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooo dat maakt het opeens een stuk minder erg, dat ze met iets ánders fraudeerdenquote:Uit het onderzoek blijkt wel dat het bedrijf op grote schaal herstelbewijzen heeft afgegeven. Volgens een woordvoerder van het ministerie was daarbij echter geen sprake van fraude. De mensen die zo'n bewijs kregen, waren daadwerkelijk recent positief getest. Het uitgeven van de herstelbewijzen mag echter alleen door de GGD worden gedaan.zie email 27 oktober![]()
Klopt, steeds minder effect.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de regering dat juist probeerde te bewerkstelligen met de laatste persco. Helaas snijden de genomen maatregelen zo weinig hout dat er waarschijnlijk nauwelijks een effect te meten valt.
Je hebt steeds hardere lockdowns nodig (afwingen maatregelen) en die langer moeten duren."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Nog steeds misinformatie in de OP zie ik. Dat plaatje impliceert dat 50% vd vaxers in het ziekenhuis beland, wat niet waar is.ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ![]()
https://www.gelderlander.(...)c-vol-ligt~a747d6ca/
De dominostenen beginnen te vallen. In ieder geval in het Oosten.![]()
Ic bedden kun je opschalen, maar dat doen ze niet. Ja personeelstekort, dan maar met minder gekwalicifeerd personeel werken.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoe kun je stellen dat er niets aan de hand is terwijl je niet eens weet dat de oncologische zorg ook onder druk staat door te weinig ic-bedden?
Maar ik hoor graag van jou de voorstellen om te voorkomen dat ouderen niet op de IC komen."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Verder staat er geen disclaimer bijquote:Op donderdag 18 november 2021 13:04 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Nog steeds misinformatie in de OP zie ik. Dat plaatje impliceert dat 50% vd vaxers in het ziekenhuis beland, wat niet waar is..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Op naar Duitsland.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:04 schreef Confetti het volgende:
De dominostenen beginnen te vallen. In ieder geval in het Oosten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zoiets als vorig jaar aankloten tot april moeten we niet willen dan inderdaad de dood of de gladiolen. Maar vier weken een strenge lockdown met een fatsoenlijke compensatie moet toch op te brengen zijn voor de meeste mensen. Gewoon puur om de zorg even een adempauze te geven. Met de keiharde belofte dat het vier weken is en geen dag langer.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet dan nog significant gaan afsluiten, en hele dwingen basisregels opleggen: absoluut thuiswerken, geplaceerde horeca, altijd 1,5 m, geen groepsdrukte. En dan nog vraag ikmij af of dat voldoende is..blablablabla![]()
We doen het met z'n allenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die zijn ook overgestapt op 'eigen volk' eerst. En terecht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooie cijfers, kroegen open!quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Soms denk ik dat ze er in Den Haag er vanuit gaan dat Duitsland altijd kan bijspringen als het teveel wordt, snap anders niet waarom de IC tot het minieme wordt gereduceerd en nu ook niet bijgeschaald.quote:
Voor de reacties met "dat kan niet, geen personeel", vorige winters kon het ook.![]()
Echt geen woorden voor. Bijna tranen in mijn ogen. Wat een land, wat een maatschappij, wat een treurnis.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:04 schreef Confetti het volgende:
De dominostenen beginnen te vallen. In ieder geval in het Oosten.
Weet iemand een land waar men nog wel samenwerkt om een crisis te bestrijden in plaats van elkaar? Een land waar men wel gewoon luistert naar kenners op bepaalde gebieden. Een land waar men wel door heeft dat we in een enorme ramp zitten? Niet te geloven dit.![]()
Huh wat is deze shit, de piek is pas half december??quote:Op donderdag 18 november 2021 13:04 schreef Confetti het volgende:
De dominostenen beginnen te vallen. In ieder geval in het Oosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla![]()
Hebben we het over gehad. Misinterpretatie van jouw kant. Plaatje kan blijven staan.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:04 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Nog steeds misinformatie in de OP zie ik. Dat plaatje impliceert dat 50% vd vaxers in het ziekenhuis beland, wat niet waar is.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
413 en 52 IC... dit kan echt niet. Wel fijn volgens Rutte dat we misschien al teveel maatregelen hebben genomen, dat scheelt weer![]()
![]()
En ook dat er geen nieuwe lockdowns komen? Dus adempauze + duurzame strategie over opschalen capaciteit (consessie doen aan kwaliteit)? Maar dat de maatschappij ook écht langzaam en duurzaam heropend wordt?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoiets als vorig jaar aankloten tot april moeten we niet willen dan inderdaad de dood of de gladiolen. Maar vier weken een strenge lockdown met een fatsoenlijke compensatie moet toch op te brengen zijn voor de meeste mensen. Gewoon puur om de zorg even een adempauze te geven. Met de keiharde belofte dat het vier weken is en geen dag langer."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[/quote]quote:Op donderdag 18 november 2021 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh wat is deze shit, de piek is pas half december??
[spoiler]
op de kerstboom jeweetzelf.
Hier gaat iets gruwelijk mis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan maar doorvliegen naar Spanje / Portugalquote:Op donderdag 18 november 2021 13:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die zijn ook overgestapt op 'eigen volk' eerst. En terecht.![]()
Over een paar dagen beginnen ze in Israël dus met het vaccineren van de kinderen in basisschoolleeftijd. Omdat die discussie nu zeer relevant begint te worden ook iets wat relevant is om te volgen.
Ze zitten daar op een gemiddelde van 500 per dag sinds ze die derde dosis erin zijn gaan drukken. Ook daar merkten ze dat het steeds oplaaide via de scholen.![]()
Niet dramatisch toch?quote:"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Disclaimer staat er omdat ik dat heb aangekaart als minimaal vereiste om misinformatie tegen te gaan. echter zou je dan moeten aangeven dat dit dus niet is gebaseerd op bestaande getallen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verder staat er geen disclaimer bij.
sterker nog je kan het helemaal niet serieus nemen, want het is gewoon misinformatie. maar om de een of andere reden vind iedereen dat prima. Heel apart.ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ![]()
Shit je was te snel broer.quote:
[/quote]
Nu gaat die hele quote kapot.
Erg mooi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toen kon het met strenge maatregelen om de verspreiding te remmen en allerlei noodgrepen (afschalen planbare zorg, overwerk etc. etc.) die je natuurlijk ook niet keer op keer uit de kast kan halen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:08 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ze er in Den Haag er vanuit gaan dat Duitsland altijd kan bijspringen als het teveel wordt, snap anders niet waarom de IC tot het minieme wordt gereduceerd en nu ook niet bijgeschaald.
Voor de reacties met "dat kan niet, geen personeel", vorige winters kon het ook.![]()
Toen was er inderdaad meer personeel.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:08 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ze er in Den Haag er vanuit gaan dat Duitsland altijd kan bijspringen als het teveel wordt, snap anders niet waarom de IC tot het minieme wordt gereduceerd en nu ook niet bijgeschaald.
Voor de reacties met "dat kan niet, geen personeel", vorige winters kon het ook.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Nu gaat die hele quote kapot.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shit je was te snel broer.
Erg mooi
[/quote]
Het lijkt verdomme de IC wel hierblablablabla![]()
en 41 weg uit de IC's. IC's lopen zo snel leeg.quote:"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
We kunnen gewoon weinig doen, we moeten het maar stilletjes accepteren en doen alsof we maatregelen treffen, die ziekenhuizen moeten het zelf maar even uitzoeken. Wat wil je doen? Het is hopen dat het vanzelf wat gaat liggen door toenemende immuniteit.
Ik weet wel wat werkt: gewoon heel pakket maatregelen + lockdown zoals vorig jaar, maar dat zie ik echt niet meer gebeuren.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
20% toename per week. 51 is de hoogste instroom sinds een half jaar..quote:Op donderdag 18 november 2021 13:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
en 41 weg uit de IC's. IC's lopen zo snel leeg.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wij gaan nog een paar maanden discussieren. Niet dat ik nu direct zeg vaccineren die kids, maar schiet aub op met een beslissing. Ook hier draait het weer om de politieke partijen en hun achterban. Heeft niks te maken met echt een crisis bestrijden.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:09 schreef Qarrad het volgende:
Over een paar dagen beginnen ze in Israël dus met het vaccineren van de kinderen in basisschoolleeftijd. Omdat die discussie nu zeer relevant begint te worden ook iets wat relevant is om te volgen.
Ze zitten daar op een gemiddelde van 500 per dag sinds ze die derde dosis erin zijn gaan drukken. Ook daar merkten ze dat het steeds oplaaide via de scholen.![]()
Gezien de gemiddelde ligduur op de IC met corona hoef je daar niet op te rekenen. Tenzij er veel snel sterven.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
en 41 weg uit de IC's. IC's lopen zo snel leeg.![]()
Is daar geen discussie over lange termijn effecten voor kinderen?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:09 schreef Qarrad het volgende:
Ze zitten daar op een gemiddelde van 500 per dag sinds ze die derde dosis erin zijn gaan drukken. Ook daar merkten ze dat het steeds oplaaide via de scholen."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Het is geen misinformatie, het is exact zoals het er staat. Dat je er wat anders in meent te moeten zien prima, maar dat is wat anders.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:09 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Disclaimer staat er omdat ik dat heb aangekaart als minimaal vereiste om misinformatie tegen te gaan. echter zou je dan moeten aangeven dat dit dus niet is gebaseerd op bestaande getallen.
sterker nog je kan het helemaal niet serieus nemen, want het is gewoon misinformatie. maar om de een of andere reden vind iedereen dat prima. Heel apart.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Als er meer binnenkomen dan er weggaan, lopen ze niet leeg. Maar dat weet jij zelf ook wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
en 41 weg uit de IC's. IC's lopen zo snel leeg.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik heb het even uitgerekend op een briefje maar ik kom toch echt uit op +11quote:Op donderdag 18 november 2021 13:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
en 41 weg uit de IC's. IC's lopen zo snel leeg.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het werd genegeerd, maar leg eens uit wat interpreteer ik verkeerd?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hebben we het over gehad. Misinterpretatie van jouw kant. Plaatje kan blijven staan.ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ![]()
Over 2 weken is het december en gaat het dalen..quote:Op donderdag 18 november 2021 13:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
In dit tempo is de IC-bezetting elke week ~100 man hoger."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Over 2 weken is het december en gaat het dalen..![]()
![]()
Dan moet de situatie nog stabiel blijven qua besmettingen ook. Maar aangezien de testcapaciteit is vastgelopen is er niemand die dat precies nog weet.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
In dit tempo is de IC-bezetting elke week ~100 man hoger.
Kan wel eens een vervelend cadeautje worden 5 december.blablablabla![]()
Check. Maar netto effect is kleine stijging.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als er meer binnenkomen dan er weggaan, lopen ze niet leeg. Maar dat weet jij zelf ook wel."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Jij gelooft in sprookjes?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben er ook geen zin meer in om telkens het debiele broertje Nederland te hulp te moeten schieten.![]()
Jaap zegt het.quote:"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Het enige wat gaat dalen is de temperatuur buiten.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is al uitgebreid in het vorige topic besproken en dat gaan we echt niet ieder topic over doen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:12 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Het werd genegeerd, maar leg eens uit wat interpreteer ik verkeerd?
De stipjes vertegenwoordigen niet een precies aantal mensen/besmettingen/gevaccineerden/watdanook. Meer uitleg is er niet nodig.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Not for mequote:Op donderdag 18 november 2021 13:13 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Het enige wat gaat dalen is de temperatuur buiten.![]()
![]()
Sterker nog, die hebben hun IC's zelf bijna helemaal gevuld.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Duitsers hebben er ook geen zin meer in om telkens het debiele broertje Nederland te hulp te moeten schieten.
2G is een groot succes gebleken.blablablabla![]()
Kleine stijging = niet leeglopen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Check. Maar netto effect is kleine stijging.
Vrij eenvoudig, toch?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Alle berekeningen / modellen zitten er naast. Met huidige besmettingsaantallen kun je gewoon uitrekenen hoeveel % richting opname gaat. Dat ziet er niet rooskleurig uit.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Over 2 weken is het december en gaat het dalen..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het enige wat je nu nog hebt is het percentage positief, is de enige indicator die nog over is in de teststraat…quote:Op donderdag 18 november 2021 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet de situatie nog stabiel blijven qua besmettingen ook. Maar aangezien de testcapaciteit is vastgelopen is er niemand die dat precies nog weet.
Kan wel eens een vervelend cadeautje worden 5 december.zie email 27 oktober![]()
Het gaat om de verhoudingen, van de volwassenen is 85% wel gevaccineerd en 15% niet. Die groep wel gevaccineerd is 5-6 keer groter dan niet-vax. Als in het ziekenhuis 12 mensen liggen, 6 wel en 6 niet betekend dat niet dat het vaccin niet werkt. Een misvatting die nogal vaak voorbij komt.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:12 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Het werd genegeerd, maar leg eens uit wat interpreteer ik verkeerd?![]()
Oke je bent blijkbaar oke met misinformatie, prima.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is al uitgebreid in het vorige topic besproken en dat gaan we echt niet ieder topic over doen.
De stipjes vertegenwoordigen niet een precies aantal mensen/besmettingen/gevaccineerden/watdanook. Meer uitleg is er niet nodig.ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ![]()
Zelfs de meesten gevaccineerden hebben wel door dat 2g niet voldoende is om het tij te keren. Maar de politiek is weer eens de politiek. We gaan het hebben over compleet onbelangrijke zaken in deze fase van de crisis.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterker nog, die hebben hun IC's zelf bijna helemaal gevuld.
2G is een groot succes gebleken.
Kom gewoon met een vaccinatieplicht voor 50+ met een booster en een tijdelijke sluiting van de scholen.
Kunnen we na de kerst weer vrij normaal verder in mijn optiek.![]()
En dan ook de hele dag elkaar meeten op de Zwaluwberg.
Man man man. Vind je het gek dat niemand zich nog ergens aan houdt. Geeft het goede voorbeeld en blijf thuis met z'n allen. Stay home!
https://www.telegraaf.nl/(...)kken-op-zwaluwenberg"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Dat percentage was vorige week al bijna 30% in Limburg.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het enige wat je nu nog hebt is het percentage positief, is de enige indicator die nog over is in de teststraat…blablablabla![]()
Zet dat erbij in de disclaimer zou ik zeggen, ipv. een plaatje zonder context dat iets anders impliceert. Is geen facebook dit toch?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat om de verhoudingen, van de volwassenen is 85% wel gevaccineerd en 15% niet. Die groep wel gevaccineerd is 5-6 keer groter dan niet-vax. Als in het ziekenhuis 12 mensen liggen, 6 wel en 6 niet betekend dat niet dat het vaccin niet werkt. Een misvatting die nogal vaak voorbij komt.ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ![]()
Ik maakte een kleine geste op de opmerking dat de ic's zo vol zouden zitten, puur op het cijfer dat er 51 waren ingestroomd.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kleine stijging = niet leeglopen.
Vrij eenvoudig, toch?"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Klopt, de percentages liggen inmiddels hoger. Maar de nieuwe cijfers zijn er nog niet dus het zal nog niet geüpdate worden. Maar ga maar uit van richting de 60% voor deze maand.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:04 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Nog steeds misinformatie in de OP zie ik. Dat plaatje impliceert dat 50% vd vaxers in het ziekenhuis beland, wat niet waar is.
Zie ook deze voorlopige uitslag alvast: https://mobile.twitter.co(...)al-neemt-snel-toe%2F
Wegzetten als een incident mag hoor, des te meer plezier ik erin heb om het achteraf erin te wrijven.
En misschien met de OP ook nog even worden uitgebreid met het feit dat vaccinaties niets doen aan de besmettingen, dit wordt nu ook steeds meer toegegeven.
Credits erbij voor de wappies die het voorspelde worden op prijs gesteld. Evenals excuus postings.Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!![]()
In de meeste staten is het toch nog lang niet lang genoeg van kracht om enig effect terug te zien?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterker nog, die hebben hun IC's zelf bijna helemaal gevuld.
2G is een groot succes gebleken.![]()
Nee nee, we gaan eerst nog even een QR-code voor de kapper invoeren, en als je een blik verf wilt halen bij de Hornbach.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:16 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Zelfs de meesten gevaccineerden hebben wel door dat 2g niet voldoende is om het tij te keren. Maar de politiek is weer eens de politiek. We gaan het hebben over compleet onbelangrijke zaken in deze fase van de crisis.
Kom gewoon met een vaccinatieplicht voor 50+ met een booster en een tijdelijke sluiting van de scholen.
Vind ik niet eens zo gek. Als daarmee ook duurzaam bereikt wordt dat we open blijven, zonder maatregelen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:16 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Zelfs de meesten gevaccineerden hebben wel door dat 2g niet voldoende is om het tij te keren. Maar de politiek is weer eens de politiek. We gaan het hebben over compleet onbelangrijke zaken in deze fase van de crisis.
Kunnen we na de kerst weer vrij normaal verder in mijn optiek."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
NAMANAMAJAJA JIPPIE JIPPIE JEEEEEEEEEEEEJ..quote:Op donderdag 18 november 2021 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee nee, we gaan eerst nog even een QR-code voor de kapper invoeren, en als je een blik verf wilt halen bij de Hornbach.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:16 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Relatief gezien eindigen er dus nog steeds veel meer ongevaccineerden in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:17 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Klopt, de percentages liggen inmiddels hoger. Maar de nieuwe cijfers zijn er nog niet dus het zal nog niet geüpdate worden. Maar ga maar uit van richting de 60% voor deze maand.
Zie ook deze voorlopige uitslag alvast: https://mobile.twitter.co(...)al-neemt-snel-toe%2F
Wegzetten als een incident mag hoor, des te meer plezier ik erin heb om het achteraf erin te wrijven.
En misschien met de OP ook nog even worden uitgebreid met het feit dat vaccinaties niets doen aan de besmettingen, dit wordt nu ook steeds meer toegegeven.
Credits erbij voor de wappies die het voorspelde worden op prijs gesteld. Evenals excuus postings.![]()
Er is immers altijd iets te doen, toch?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
NAMANAMAJAJA JIPPIE JIPPIE JEEEEEEEEEEEEJ..![]()
Daar heb je wel een punt natuurlijk, maar voor het hier een keer ingevoerd is en effect heeft ben je maanden verder. Daarom is het niet handig dat dat zo prominent bovenaan staat op de agenda. Zelfs als het effect heeft is dat maar beperkt en duurt dat een poos.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:17 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
In de meeste staten is het toch nog lang niet lang genoeg van kracht om enig effect terug te zien?blablablabla![]()
Vroeg of laat is het reservoir van onbesmette mensen zonder weerstand natuurlijk wel leeg.quote:Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Wij-van-WC-eend titelquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het merendeel van de mensen die ik nu ken die positief testen hebben het inderdaad via een schoolgaand kind.
Allemaal leuk en aardig dat ze er alles aan doen om de scholen open te houden, maar benoem dan wel om te beginnen eens dat scholen inmiddels een grotere rol spelen dat ze in het begin zeiden."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Zelfs al is het 70%. Dan nog werken de vaccinaties. Weliswaar niet zoals gehoopt, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:17 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Klopt, de percentages liggen inmiddels hoger. Maar de nieuwe cijfers zijn er nog niet dus het zal nog niet geüpdate worden. Maar ga maar uit van richting de 60% voor deze maand.
Credits erbij voor de wappies die het voorspelde worden op prijs gesteld. Evenals excuus postings.![]()
Gaat goed hoor dit, laten we nog even verder babbelen over 2G.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
En dat is begin december al zo?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:21 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Vroeg of laat is het reservoir van onbesmette mensen zonder weerstand natuurlijk wel leeg.![]()
Zet dat erbij in de disclaimer zou ik zeggen, ipv. een plaatje zonder context dat iets anders impliceert. Is geen facebook dit toch?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat om de verhoudingen, van de volwassenen is 85% wel gevaccineerd en 15% niet. Die groep wel gevaccineerd is 5-6 keer groter dan niet-vax. Als in het ziekenhuis 12 mensen liggen, 6 wel en 6 niet betekend dat niet dat het vaccin niet werkt. Een misvatting die nogal vaak voorbij komt.dat 50% vd mensen in het ziekenhuis ongevaccineerd is (rechterkant plaatje) snap ik, dat 50% vd gevaccineerden in t ziekenhuisbelanden (linkerkant plaatje) is een leugen, misinformatie.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:17 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Credits erbij voor de wappies die het voorspelde worden op prijs gesteld. Evenals excuus postings.ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ![]()
Met minder IC bedden, en uitgestelde zorg, niet levensbedreigend mag de tering krijgen.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan weer toe naar de cijfers van vorig najaar.blablablabla![]()
Volgens de modellen van het RIVM wel.quote:Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Probeer zelf eens een plaatje te maken met iets van de 10k opnames naar vaccinatiestatus.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Zet dat erbij in de disclaimer zou ik zeggen, ipv. een plaatje zonder context dat iets anders impliceert. Is geen facebook dit toch?
[..]
dat 50% vd mensen in het ziekenhuis ongevaccineerd is (rechterkant plaatje) snap ik, dat 50% vd gevaccineerden in t ziekenhuisbelanden (linkerkant plaatje) is een leugen, misinformatie.![]()
Voordat je dit gekeerd hebt richting acceptabele waarden die versoepelingen legitimeren ben je gewoon echt 2-3 maanden verder.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Inderdaad @Hugoquote:Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit plaatje geeft aardig weer waarom we vorige maand met boosters hadden moeten beginnen.![]()
Ja, vandaar mijn vraag: geloof je het zelf?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:22 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Volgens de modellen van het RIVM wel.![]()
![]()
Met het verschil dat we minder handjes hebbenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan weer toe naar de cijfers van vorig najaar.![]()
En geen lockdown.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Met het verschil dat we minder handjes hebben“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: