SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de antivaxers: dit is een versimpelde weergave wat er aan de hand is in de ziekenhuizen. Niet te letterlijk nemen dus.![]()
Dat was - en mogelijk is- het beleid alquote:Op donderdag 18 november 2021 12:58 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee joh, dat is onmenselijk, liever sluiten we de basisschool.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]![]()
Nooit gezien anders. Behalve tandarts en chirurgen op foto's, gelukkig nooit operatie gehad.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:59 schreef Mrmime het volgende:
[..]
geen enkel probleem. Doen we al jaren dag in dag uit."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Ja dat is wel anders ja:quote:Op donderdag 18 november 2021 12:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooo dat maakt het opeens een stuk minder erg, dat ze met iets ánders fraudeerdenquote:Uit het onderzoek blijkt wel dat het bedrijf op grote schaal herstelbewijzen heeft afgegeven. Volgens een woordvoerder van het ministerie was daarbij echter geen sprake van fraude. De mensen die zo'n bewijs kregen, waren daadwerkelijk recent positief getest. Het uitgeven van de herstelbewijzen mag echter alleen door de GGD worden gedaan.zie email 27 oktober![]()
Klopt, steeds minder effect.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de regering dat juist probeerde te bewerkstelligen met de laatste persco. Helaas snijden de genomen maatregelen zo weinig hout dat er waarschijnlijk nauwelijks een effect te meten valt.
Je hebt steeds hardere lockdowns nodig (afwingen maatregelen) en die langer moeten duren."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Nog steeds misinformatie in de OP zie ik. Dat plaatje impliceert dat 50% vd vaxers in het ziekenhuis beland, wat niet waar is.ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ![]()
https://www.gelderlander.(...)c-vol-ligt~a747d6ca/
De dominostenen beginnen te vallen. In ieder geval in het Oosten.![]()
Ic bedden kun je opschalen, maar dat doen ze niet. Ja personeelstekort, dan maar met minder gekwalicifeerd personeel werken.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoe kun je stellen dat er niets aan de hand is terwijl je niet eens weet dat de oncologische zorg ook onder druk staat door te weinig ic-bedden?
Maar ik hoor graag van jou de voorstellen om te voorkomen dat ouderen niet op de IC komen."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Verder staat er geen disclaimer bijquote:Op donderdag 18 november 2021 13:04 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Nog steeds misinformatie in de OP zie ik. Dat plaatje impliceert dat 50% vd vaxers in het ziekenhuis beland, wat niet waar is..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Op naar Duitsland.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:04 schreef Confetti het volgende:
De dominostenen beginnen te vallen. In ieder geval in het Oosten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zoiets als vorig jaar aankloten tot april moeten we niet willen dan inderdaad de dood of de gladiolen. Maar vier weken een strenge lockdown met een fatsoenlijke compensatie moet toch op te brengen zijn voor de meeste mensen. Gewoon puur om de zorg even een adempauze te geven. Met de keiharde belofte dat het vier weken is en geen dag langer.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet dan nog significant gaan afsluiten, en hele dwingen basisregels opleggen: absoluut thuiswerken, geplaceerde horeca, altijd 1,5 m, geen groepsdrukte. En dan nog vraag ikmij af of dat voldoende is..blablablabla![]()
We doen het met z'n allenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die zijn ook overgestapt op 'eigen volk' eerst. En terecht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooie cijfers, kroegen open!quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Soms denk ik dat ze er in Den Haag er vanuit gaan dat Duitsland altijd kan bijspringen als het teveel wordt, snap anders niet waarom de IC tot het minieme wordt gereduceerd en nu ook niet bijgeschaald.quote:
Voor de reacties met "dat kan niet, geen personeel", vorige winters kon het ook.![]()
Echt geen woorden voor. Bijna tranen in mijn ogen. Wat een land, wat een maatschappij, wat een treurnis.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:04 schreef Confetti het volgende:
De dominostenen beginnen te vallen. In ieder geval in het Oosten.
Weet iemand een land waar men nog wel samenwerkt om een crisis te bestrijden in plaats van elkaar? Een land waar men wel gewoon luistert naar kenners op bepaalde gebieden. Een land waar men wel door heeft dat we in een enorme ramp zitten? Niet te geloven dit.![]()
Huh wat is deze shit, de piek is pas half december??quote:Op donderdag 18 november 2021 13:04 schreef Confetti het volgende:
De dominostenen beginnen te vallen. In ieder geval in het Oosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla![]()
Hebben we het over gehad. Misinterpretatie van jouw kant. Plaatje kan blijven staan.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:04 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Nog steeds misinformatie in de OP zie ik. Dat plaatje impliceert dat 50% vd vaxers in het ziekenhuis beland, wat niet waar is.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Forum Opties Forumhop: Hop naar: