Volgens mij van @maxi-musquote:Op woensdag 17 november 2021 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van wie zijn die onderste kittens?
Hou je bekquote:Op woensdag 17 november 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
Wat een vies scharminkel op die bovenste foto, krijgt dat wel te eten?
Dit vind ik nou mooi he. Zo vlak voor kerst al dat warme gevoel van medemenselijkheid.quote:Op woensdag 17 november 2021 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je @:RamboDirk blokkeren? Is toch best een vermakelijke user.
quote:Op woensdag 17 november 2021 16:50 schreef GGMM het volgende:
Ik blokkeer geen mensen. Ik kan me daarvoor niet genoeg aan het internet ergeren.
Jammer dat ik tijdens haxball geen mensen kan blokkeren
quote:Op woensdag 17 november 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, dat krijg ik thuis overigens ook vaak te horen.
Je bent toch geen flikker?quote:Op woensdag 17 november 2021 18:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik doe boerenkool met een vega rookworst.
Goed bezig makkerquote:Op woensdag 17 november 2021 18:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik doe boerenkool met een vega rookworst.
Ik hoor hier over mijn schouder iemand ‘DIERENBEUL’ schreeuwen.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:37 schreef fetX het volgende:
Net een pasta met veel vlees (chorizo) gegeten @:neef_wuppie
Ik heb die Roockworst van de vegetarische slager. 6.5/10.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig makker
Is de vegarookworst een beetje te kanen? Want tot nu toe geen geslaagde versie hier van op.
Dan wordt het tijd dat je een paar stenen over je schouder terug gooit.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik hoor hier over mijn schouder iemand ‘DIERENBEUL’ schreeuwen.
Paar ellebogen is voldoende.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je een paar stenen over je schouder terug gooit.
Op basis van deze review zal ik die eens proberen dan. Vegaslager is erg goed bezig de laatste tijd.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb die Roockworst van de vegetarische slager. 6.5/10.
En de keuze vegatarisch te gaan.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op basis van deze review zal ik die eens proberen dan. Vegaslager is erg goed bezig de laatste tijd.
Ik eet zelf een Bonita. Dit is een heel ranzig aardappelhapje van de snackbar. Ik ben afgestraft voor het uitproberen van nieuwe dingen.
Vandaag helaas wel. Ach. Dit weekend zal er vast een ondeugend plakje parmaham op mijn pizza belandenquote:Op woensdag 17 november 2021 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de keuze vegatarisch te gaan.
Klinkt erg onsmakelijk. Jammer maat.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op basis van deze review zal ik die eens proberen dan. Vegaslager is erg goed bezig de laatste tijd.
Ik eet zelf een Bonita. Dit is een heel ranzig aardappelhapje van de snackbar. Ik ben afgestraft voor het uitproberen van nieuwe dingen.
Piepers. Mooi man.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:08 schreef Caland het volgende:
Ik had piepers met rode kool en een rundersteakje @:drizzt_dourden
Was er niet heel tevreden mee eigenlijk
Ik ook. Wordt toch in behoorlijke stukken van Nederland gebruikt.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:15 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die niet weten wat piepers zijn.
Avondklok overtreden.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:15 schreef Coco het volgende:
Dat zijn toch mensen die heel kleinzerig zijn?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:15 schreef Coco het volgende:
Racist aangezien in die hoek de onwetendheid zal zittenquote:Op woensdag 17 november 2021 19:15 schreef Coco het volgende:
Welke hoek?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Racist aangezien in die hoek de onwetendheid zal zitten
quote:Op woensdag 17 november 2021 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Racist aangezien in die hoek de onwetendheid zal zitten
Op1?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat boekengelul kan mij gestolen worden.
quote:Op woensdag 17 november 2021 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
Lale Gul godin heeft gewonnen, erg mooi.
Ja er zit blijkbaar een wachtperiode tussen 2 polls. Je kan wel net doen alsof je hier in de SC een poll aanmaakt en die dan in het nieuwe topic plakkenquote:Op woensdag 17 november 2021 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
@:GGMM Klacht. Ik kan maar één poll per topic aanmaken blijkbaar. Erg jammer.
Bedankt maat! Ik crosspost deze even naar DRT hoor als je het niet erg vindt. (daar hadden we het erover namelijk)quote:Op woensdag 17 november 2021 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er zit blijkbaar een wachtperiode tussen 2 polls. Je kan wel net doen alsof je hier in de SC een poll aanmaakt en die dan in het nieuwe topic plakken
@Tagliano wist dit nietquote:Op woensdag 17 november 2021 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er zit blijkbaar een wachtperiode tussen 2 polls. Je kan wel net doen alsof je hier in de SC een poll aanmaakt en die dan in het nieuwe topic plakken
Wat ben je toch een aardige moderator.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
GoedIk help forum-vriend @:maxi-mus net met een probleem!
En hoe is het met jou?
Voelt prima.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond jojo!
Het is hier een warm bad.
Niek, een jugendherberg is geen hotel.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik lig ergens in een hotel op een gang met heel veel kinderen.
Dit gaat een heel lange nacht worden, kk.
kk? wat bedoel jequote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit is de natte droom van @GGMMquote:Op woensdag 17 november 2021 21:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ben ik de enige die meteen aan Young Adolf dacht?quote:Op woensdag 17 november 2021 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Wie? Erg mooi. @:caland @:de_boswachter
Geen idee, maar als ik dit zie denk ik dat het alleen maar goed isquote:Op woensdag 17 november 2021 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Weer geen punt voor @onlogischquote:Op woensdag 17 november 2021 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Als je de eerste 3 reacties had gelezen wist je het.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:09 schreef onlogisch het volgende:
VBL / Frenkie de Jong #3 Verstandig persoon, is al ver gekomen
Wie is er nu weer op #ANONIEM gegaan?
Oh, DPquote:Op donderdag 18 november 2021 09:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je de eerste 3 reacties had gelezen wist je het.
Goedemorgen!
Je moet het allemaal niet te moeilijk maken voor die jongen, Renéquote:Op donderdag 18 november 2021 09:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je de eerste 3 reacties had gelezen
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 10:34 schreef onlogisch het volgende:
https://jaikwilcorona.nl/HOME/
Nederland is af boys.
Laten we er maar gewoon mee stoppen.
Ingevuldquote:Op donderdag 18 november 2021 10:34 schreef onlogisch het volgende:
Nederland is af boys.
Wel slim ja. Een collega van mij is een wappie, heeft onlangs corona gekregen (paar dagen snotterig) en mag nu dus met zijn herstelbewijs overal naar binnen. Voelt toch een beetje oneerlijk aan.quote:Op donderdag 18 november 2021 10:34 schreef onlogisch het volgende:
Nederland is af boys.
Matige review. Mag wel wat korter voortaan.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:16 schreef Caland het volgende:
Overigens heb ik gisteren (pas) de eerste twee afleveringen van Succession gezien.
9.3/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Boomers zijn vaak lang van stof.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Matige review. Mag wel wat korter voortaan.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:32 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-ontlopen~af54fecb/
#Blacked
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:32 schreef onlogisch het volgende:
#Blacked
Niet geklikt.quote:Op donderdag 18 november 2021 11:32 schreef onlogisch het volgende:
#Blacked
#Blacked
quote:Op donderdag 18 november 2021 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is toch alleen leuk bij trollen?
Tering hey. Kan jij je niet gewoon als een beschaafd mens gedragen? Vuile heks dat je bent.quote:
Kijk maar uit.. volle maan.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering hey. Kan jij je niet gewoon als een beschaafd mens gedragen? Vuile heks dat je bent.
Bah.
051. 047 onlogischquote:Op donderdag 18 november 2021 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vroeg maat. Maar goed, eet smakelijk!
Vervelend.quote:Op donderdag 18 november 2021 06:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Slecht nieuws, @:djmo heeft kerona. Dat worden geen oleds meer
Terwijl ik bekend sta om m'n one liners.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 12:10 schreef Charz het volgende:
[..]
Kijk maar uit.. volle maan.
Gniffel
Pancakes?quote:Op donderdag 18 november 2021 12:35 schreef Charz het volgende:
Iemand weleens banaan pancakes gebakken… of wie heeft een goed recept?
Honing, kaneel, ei?
@:onlogisch
Ingrediënten voor 10 kleine pannenkoekjesquote:Op donderdag 18 november 2021 12:35 schreef Charz het volgende:
Honing, kaneel, ei?
Niet gelezenquote:Op donderdag 18 november 2021 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ingrediënten voor 10 kleine pannenkoekjes
1 rijpe banaan
2 eieren (M)
1 tl bakpoeder
500 ml ketchup
Zo maak je het
Mix de banaan, de ketchup en de eieren fijn en luchtig in een keukenmachine. Je kan de banaan ook met een vork prakken en dan het ei erdoor roeren, maar ik denk dat ze door de mixer nog luchtiger worden.
Voeg het bakpoeder toe en mix het nog even door elkaar.
Verhit een klontje boter in een pan en bak de bananen pannenkoekjes aan weerszijden bruin.
De bananenpannenkoek is al zoet van zichzelf, door de banaan, maar smaken nog lekkerder met maple syrup en blauwe bessen en eventueel wat kaneel.
KETCHUP!??!??!quote:Op donderdag 18 november 2021 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ingrediënten voor 10 kleine pannenkoekjes
1 rijpe banaan
2 eieren (M)
1 tl bakpoeder
500 ml ketchup
Zo maak je het
Mix de banaan, de ketchup en de eieren fijn en luchtig in een keukenmachine. Je kan de banaan ook met een vork prakken en dan het ei erdoor roeren, maar ik denk dat ze door de mixer nog luchtiger worden.
Voeg het bakpoeder toe en mix het nog even door elkaar.
Verhit een klontje boter in een pan en bak de bananen pannenkoekjes aan weerszijden bruin.
De bananenpannenkoek is al zoet van zichzelf, door de banaan, maar smaken nog lekkerder met maple syrup en blauwe bessen en eventueel wat kaneel.
ik heb die van de albert heijn gekocht waren echt tyfus lekkerquote:Op donderdag 18 november 2021 12:35 schreef Charz het volgende:
Honing, kaneel, ei?
Dat zijn niet de variant die 'health freaks' maken... Van de AH is een (klein) percentage bananenpuree, verder gewoon normaal/spelt.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb die van de albert heijn gekocht waren echt tyfus lekker
of waren het nou bananen poffertjes
geen idee maar wel lekker bohhhh
Kant en klaar?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen vriendenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij dit?
Dit vraag ik voor een vriend.
laat mij met rustquote:Op donderdag 18 november 2021 13:27 schreef onlogisch het volgende:
wegpleurd![]()
Wat een mokerdebiel is user @:leonos toch
Die gore klootzak opent mijn DM's niet eens.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
snap wel waarom jij geen vrienden hebt
Dus zelfs iemand zonder vrienden is niet wanhopig genoeg om contact met jou te hebbenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die gore klootzak opent mijn DM's niet eens.
Koop een kabelquote:Op donderdag 18 november 2021 13:37 schreef Zipportal het volgende:
STERVENDE HOEREN OUTLOOK. Al de hele week traag.
Neem een abo.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Hier nergens last van, werkt als een tiet.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Oké Lancequote:Op donderdag 18 november 2021 13:24 schreef tong80 het volgende:
Net op doktersadvies besteld. De mobiliteitstrainer, niet de sokken. Let's move.....
[ afbeelding ]
Koud bad. @fetXquote:Op donderdag 18 november 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus zelfs iemand zonder vrienden is niet wanhopig genoeg om contact met jou te hebben
Ja, die heb ik ook eens gekocht.. van die dikke Amerikaanse.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sow koekoekquote:Op donderdag 18 november 2021 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar haalt @:Charz haar plamuur altijd
Nondeju zegquote:Op donderdag 18 november 2021 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar haalt @:Charz haar plamuur altijd
Die krijgen van de week wat van mij te heurenquote:Op donderdag 18 november 2021 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Dan weet je nu al welk antwoord jij krijgt.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die krijgen van de week wat van mij te heuren
Koop een touw.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Neem een aboquote:Op donderdag 18 november 2021 15:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb nu al zovaak op die teringirritante schermvullende cassina reclame gedrukt die precies 0.4 seconde later in beeld komt dat @:danny vanavond weer boodschappen kan doen
WOEDEND
@yvonne zou voor mij een abo kopen maar dat is geen vrouw van haar woord.quote:
Moet hij toch zelf wetenquote:Op donderdag 18 november 2021 15:15 schreef onlogisch het volgende:
Wow. @:De_Kraam ongevaccineerd ja?
Wat ben jij een walgelijke sloeber zegquote:Op donderdag 18 november 2021 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
@:yvonne zou voor mij een abo kopen maar dat is geen vrouw van haar woord.
Hij smeekte eerder dit jaar @scrummie al om een abo.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ben jij een walgelijke sloeber zeg
Dit is onjuist.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:15 schreef onlogisch het volgende:
Ik net toevallig ook op mobiel in het Promes topic. Walgelijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb nu al zovaak op die teringirritante schermvullende cassina reclame gedrukt die precies 0.4 seconde later in beeld komt dat @:danny vanavond weer boodschappen kan doen
WOEDEND
TEAMS is pas tering traagquote:Op donderdag 18 november 2021 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Je mag weer terugkomen hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 15:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Crewkorting invoeren als ik weg ben, vuile huichelaars.
wie?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag weer terugkomen hoor
Als je maar belooft die korting niet te gebruiken om voor @:caland een abo te kopen
quote:Op donderdag 18 november 2021 15:15 schreef onlogisch het volgende:
Koekoek.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:33 schreef onlogisch het volgende:
23k+ besmettingen
Op naar COR!!!!!!
@:Lenny_Leonard
@:Coco
@:Caland
[ afbeelding ]
Is je partner al bijna terug danquote:Op donderdag 18 november 2021 16:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan zal ik tijdens het WK eens een leuk abo afsluiten.
1 post gezet. 12 likes, 2 reports, 1 note.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:33 schreef onlogisch het volgende:
23k+ besmettingen
Op naar COR!!!!!!
@:Lenny_Leonard
@:Coco
@:Caland
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1 post gezet. 12 likes, 2 reports, 1 note.
Mention afgehandeld.
Je hebt momenteel een FOK!basic abonnement dat nog loopt tot 06-12-2022.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
Je hebt momenteel een FOK!pimp abonnement dat nog loopt tot 11-10-2022
SCHNELL.LOCKDOWN.NUquote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koekoek.
Sluit ramen en deuren.
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt momenteel een FOK!basic abonnement dat nog loopt tot 06-12-2022.
Waarschijnlijk omdat de testcapactieit zijn maximum bereikt en hij nu niet meer 4x per week een staaf in zijn neus kan laten drukken.quote:
Ben op het moment vooral heel hard aan het lachen. Vooral om dit soort plaatjes.quote:
Thuis testen FTW maatquote:Op donderdag 18 november 2021 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de testcapactieit zijn maximum bereikt en hij nu niet meer 4x per week een staaf in zijn neus kan laten drukken.
Dat moet je juist niet doen, kijk jij de persconferenties wel?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koekoek.
Sluit ramen en deuren.
Hang op, klik weg, bel uw bank.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen, kijk jij de persconferenties wel?
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen, kijk jij de persconferenties wel?
Je vieze dikke hoerenmoeder op een houtvlotquote:Op donderdag 18 november 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je zondag ook naar Feyenoord?
Dit is precies mijn fetish.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vieze dikke hoerenmoeder op een houtvlot
Lolquote:Op donderdag 18 november 2021 16:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
SCHNELL.LOCKDOWN.NU
[ afbeelding ]
Ik ga NU kijkenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch begrijpt er weer helemaal niets van in het Promes topic. De meest basale zaken zijn voor die man te lastig.
Ik ook!quote:Op donderdag 18 november 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne.
Pasta.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rodekoolschotel met puree en draadjesvleesquote:Op donderdag 18 november 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook. Heb de wijkagent aan het werk gezet. @maxi-musquote:Op donderdag 18 november 2021 18:14 schreef KingRoland het volgende:
Gepost in het quincy topic.
Besproken en afgehandeld. @:zipportal @:coco @:lenny_leonard @:wereldgozer @:fetx @:rambodirk
Dikke vette like uitgedeeld!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vieze dikke hoerenmoeder op een houtvlot
Zo kwam ik er vandaag achter dat een imac enkel het scherm is.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch begrijpt er weer helemaal niets van in het Promes topic. De meest basale zaken zijn voor die man te lastig.
Appletroep.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo kwam ik er vandaag achter dat een imac enkel het scherm is.
Ik hou me doorgaans niet zo bezig met rechtspraak. Maar als de rechter een vraag heeft aan de verdachte dan nodigt de rechter die persoon uit en dan hoopt de rechter maar dat iemand bereid is dat verzoek in te willigen of zo?quote:Op donderdag 18 november 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Appletroep.
Maar ik las echt vol verbazing dat je daadwerkelijk dacht dat een verdachte verplicht bij een zitting moest zijn. (en de rest)
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Zondag waarschijnlijk niet naar de kerk
Dat zou je niet zeggen!quote:Op donderdag 18 november 2021 19:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik hou me doorgaans niet zo bezig met rechtspraak
Als de verdachte niet komt en vragen dus niet kan beantwoorden is dat doorgaans niet zo positief voor de uitspraak.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hou me doorgaans niet zo bezig met rechtspraak. Maar als de rechter een vraag heeft aan de verdachte dan nodigt de rechter die persoon uit en dan hoopt de rechter maar dat iemand bereid is dat verzoek in te willigen of zo?
Heel dikke like!quote:Op donderdag 18 november 2021 19:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:gurneyisbestoke kom bij toeval wat plaatjes tegen van Lövestad, had jij mij ooit getipt.
Erg mooi.
Ook een erg mooi plaatje.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel dikke like!
Lövestad is inderdaad goud. Antidote is hun beste track.
Crush op @onlogischquote:Op donderdag 18 november 2021 21:59 schreef GGMM het volgende:
Dat is de 2e dag op rij dat je hier komt buurten
Waar hebben we dat aan te danken?
hoiquote:
Het komt op mij over als homo erotische deuntjes.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel dikke like!
Lövestad is inderdaad goud. Antidote is hun beste track.
Het klonk je zeer bekend dus?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het komt op mij over als homo erotische deuntjes.
Zeker, lichte kriebel rond de anus.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het klonk je zeer bekend dus?
Loop je nog steeds stage?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Napo is terug
sfeer is van grimmig naar een warm bad geswitcht
En daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het komt op mij over als homo erotische deuntjes.
Akkoord. Een beetje gay is okay.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En daar is niks mis mee.
Gay betekent vrolijkquote:Op donderdag 18 november 2021 22:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord. Een beetje gay is okay.
Wanneer ga je weer naar een coldplay concert?
Overigens zijn er legio voorbeelden waarbij een verdachte van een niet dodelijke steekpartij niet de beschreven vrijblijvendheid geniet.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als de verdachte niet komt en vragen dus niet kan beantwoorden is dat doorgaans niet zo positief voor de uitspraak.
Stuk vanmorgen gelezen ja. Deze vrouwquote:Op vrijdag 19 november 2021 06:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.bd.nl/tilburg(...)hot-gelost~a9c454a5/
Wat een dramatisch begin van de dag.
@:onlogisch wel een puntje meegepakt?
forgottebquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:15 schreef Caland het volgende:
Rip Luchtbuks Ria
Gone but never forgotteb
Die foto uit 1938 ook.quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stuk vanmorgen gelezen ja. Deze vrouw
Haha. Ja en de opmerking over 40/45 'Toen was er geen kermis, er werd immers al genoeg geschoten'quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die foto uit 1938 ook.
[ afbeelding ]
RiaGodin.
Toen zag ze er al uit als 60quote:Op vrijdag 19 november 2021 08:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die foto uit 1938 ook.
[ afbeelding ]
RiaGodin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |