Rodekoolschotel met puree en draadjesvleesquote:Op donderdag 18 november 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne.
Ik ook. Heb de wijkagent aan het werk gezet. @maxi-musquote:Op donderdag 18 november 2021 18:14 schreef KingRoland het volgende:
Gepost in het quincy topic.
Besproken en afgehandeld. @:zipportal @:coco @:lenny_leonard @:wereldgozer @:fetx @:rambodirk
Dikke vette like uitgedeeld!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vieze dikke hoerenmoeder op een houtvlot
Zo kwam ik er vandaag achter dat een imac enkel het scherm is.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch begrijpt er weer helemaal niets van in het Promes topic. De meest basale zaken zijn voor die man te lastig.
Appletroep.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo kwam ik er vandaag achter dat een imac enkel het scherm is.
Ik hou me doorgaans niet zo bezig met rechtspraak. Maar als de rechter een vraag heeft aan de verdachte dan nodigt de rechter die persoon uit en dan hoopt de rechter maar dat iemand bereid is dat verzoek in te willigen of zo?quote:Op donderdag 18 november 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Appletroep.
Maar ik las echt vol verbazing dat je daadwerkelijk dacht dat een verdachte verplicht bij een zitting moest zijn. (en de rest)
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Zondag waarschijnlijk niet naar de kerk
Dat zou je niet zeggen!quote:Op donderdag 18 november 2021 19:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik hou me doorgaans niet zo bezig met rechtspraak
Als de verdachte niet komt en vragen dus niet kan beantwoorden is dat doorgaans niet zo positief voor de uitspraak.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hou me doorgaans niet zo bezig met rechtspraak. Maar als de rechter een vraag heeft aan de verdachte dan nodigt de rechter die persoon uit en dan hoopt de rechter maar dat iemand bereid is dat verzoek in te willigen of zo?
Heel dikke like!quote:Op donderdag 18 november 2021 19:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:gurneyisbestoke kom bij toeval wat plaatjes tegen van Lövestad, had jij mij ooit getipt.
Erg mooi.
Ook een erg mooi plaatje.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel dikke like!
Lövestad is inderdaad goud. Antidote is hun beste track.
Crush op @onlogischquote:Op donderdag 18 november 2021 21:59 schreef GGMM het volgende:
Dat is de 2e dag op rij dat je hier komt buurten
Waar hebben we dat aan te danken?
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |