Thuis testen FTW maatquote:Op donderdag 18 november 2021 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de testcapactieit zijn maximum bereikt en hij nu niet meer 4x per week een staaf in zijn neus kan laten drukken.
Dat moet je juist niet doen, kijk jij de persconferenties wel?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koekoek.
Sluit ramen en deuren.
Hang op, klik weg, bel uw bank.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen, kijk jij de persconferenties wel?
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen, kijk jij de persconferenties wel?
Je vieze dikke hoerenmoeder op een houtvlotquote:Op donderdag 18 november 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je zondag ook naar Feyenoord?
Dit is precies mijn fetish.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vieze dikke hoerenmoeder op een houtvlot
Lolquote:Op donderdag 18 november 2021 16:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
SCHNELL.LOCKDOWN.NU
[ afbeelding ]
Ik ga NU kijkenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch begrijpt er weer helemaal niets van in het Promes topic. De meest basale zaken zijn voor die man te lastig.
Ik ook!quote:Op donderdag 18 november 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne.
Pasta.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |