En de keuze vegatarisch te gaan.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op basis van deze review zal ik die eens proberen dan. Vegaslager is erg goed bezig de laatste tijd.
Ik eet zelf een Bonita. Dit is een heel ranzig aardappelhapje van de snackbar. Ik ben afgestraft voor het uitproberen van nieuwe dingen.
Vandaag helaas wel. Ach. Dit weekend zal er vast een ondeugend plakje parmaham op mijn pizza belandenquote:Op woensdag 17 november 2021 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de keuze vegatarisch te gaan.
Klinkt erg onsmakelijk. Jammer maat.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op basis van deze review zal ik die eens proberen dan. Vegaslager is erg goed bezig de laatste tijd.
Ik eet zelf een Bonita. Dit is een heel ranzig aardappelhapje van de snackbar. Ik ben afgestraft voor het uitproberen van nieuwe dingen.
Piepers. Mooi man.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:08 schreef Caland het volgende:
Ik had piepers met rode kool en een rundersteakje @:drizzt_dourden
Was er niet heel tevreden mee eigenlijk
Ik ook. Wordt toch in behoorlijke stukken van Nederland gebruikt.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:15 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die niet weten wat piepers zijn.
Avondklok overtreden.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:15 schreef Coco het volgende:
Dat zijn toch mensen die heel kleinzerig zijn?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:15 schreef Coco het volgende:
Racist aangezien in die hoek de onwetendheid zal zittenquote:Op woensdag 17 november 2021 19:15 schreef Coco het volgende:
Welke hoek?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Racist aangezien in die hoek de onwetendheid zal zitten
quote:Op woensdag 17 november 2021 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Racist aangezien in die hoek de onwetendheid zal zitten
Op1?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat boekengelul kan mij gestolen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |