Zegt LordofLeaves: 'Kontenbonkers"quote:Op zondag 19 december 2021 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
Niet van LinkedIn maar uit de krant, maar hij past er goed bij, echt kotswaardig:
"Ik vroeg hoe je dat noemt, twee mannen die verkering hebben met elkaar."
- "Zegt mijn dochter: 'Liefde'"
quote:Het kerstreces staat op het punt van beginnen. Morgen nog een debat in de Eerste Kamer en dan het reces. En ook mijn laatste reces. Althans, in mijn politieke loopbaan. Na ruim 13,5 jaar actief te zijn geweest op het Binnenhof breekt volgend jaar een nieuwe periode aan.
In die jaren heb ik veel mogen zien, meemaken, leren, falen en bewonderen. Ontdekt dat politici net gewone mensen zijn. Feilbaar in veel opzichten. Maar velen van hen iedere dag proberen bij te dragen. En dat heb ik zelf ook proberen te doen.
In mijn laatste 4 jaar had ik de eer de politiek assistent van Carola Schouten te zijn. De eer, het genoegen. Het waren niet altijd makkelijke jaren, maar met haar mogen samenwerken en veel van haar leren: het was een voorrecht. Een betrokken doorzetter is ze, ook als de weerstand groot was. Altijd reflecterend op het eigen handelen. En ontdekt wat een mooi beleidsterrein LNV is.
Voordat ik PA werd heb ik jaren doorgebracht als woordvoerder bij de Kamerfractie van de ChristenUnie. Als jonge hond kwam ik er binnen. Soms een stuiterbal. Alles willen leren. Zien hoe politiek ontstaat. Idealen proberen om te zetten in actie. Een klein, vurig team waarmee je het werk doet.
In al die jaren leer je jezelf ook beter kennen. Opvattingen veranderen, je geduld wordt soms minder groot. Maar altijd proberend die ‘Why’ levend te houden. Te weten voor en met wie je er zit. En een grote verbondenheid voelen met dit land, de thema’s die spelen.
Na al die jaren groeide afgelopen jaar het besef en verlangen dat het tijd is voor iets nieuws. Een nieuwe fase waarin ik mijzelf weer verder ga ontdekken. Met mensen blijven werken. Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn plannen. Maar eerst even kerstvakantie.
Een goede tijd gewenst!
Een echte politicus. Veel woorden, weinig inhoud. En een beetje omhoogpijpen.quote:
idd zeg, geen wonder dat het zo'n puinzooi in Den Haag isquote:Op maandag 20 december 2021 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een echte politicus. Veel woorden, weinig inhoud. En een beetje omhoogpijpen.
Bijna 500 leefstijlcoaches in Utrechtquote:Op maandag 20 december 2021 18:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
"alle bedrijven die iets van het woord coach in hun bedrijfsnaam hebben staan"
Haha, arme VDL die opeens door naam bij dit soort coaches in de statistieken wordt verwerkt
"En het merendeel is vrouw, zo'n 70%"
[ afbeelding ]
Beetje braaf![]()
![]()
Dat zijn vaak dit soort typjes: https://goheartflowhard.nl/over-mij/ Precies het type wat ze in die video hierboven bedoelen. Veel geblaat en 0 inhoud. Hier ga je als je echt behoefte aan een professional hebt toch geen hulp bij zoeken?quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bijna 500 leefstijlcoaches in Utrecht
Weten mensen niet meer wat ze met hun leven aan moeten?
Het gaat te goed met Nederlandquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bijna 500 leefstijlcoaches in Utrecht
Weten mensen niet meer wat ze met hun leven aan moeten?
Als je ziet hoeveel meisjes en vrouwen verliefd raken op types als Mari Kondo kan je er wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:40 schreef boskameel het volgende:
[..]
Dat zijn vaak dit soort typjes: https://goheartflowhard.nl/over-mij/ Precies het type wat ze in die video hierboven bedoelen. Veel geblaat en 0 inhoud. Hier ga je als je echt behoefte aan een professional hebt toch geen hulp bij zoeken?
Dat idee heb ik er ook bij, die conclusie bedoel ik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:12 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel meisjes en vrouwen verliefd raken op types als Mari Kondo kan je er wel wat bij voorstellen. Blij worden van dingen weggooien waar je geen gevoel bij hevt, maar als je die schroevendraaier hebt weggegooid omdat je er geen gevoel bij had dan is dat mooi kut als je 'm toch net even nodig hebt.
Aan de mannelijke/zakelijke kant, als je naar een Ben Tiggelaar "verandercoach" kijkt komt daar net zo goed onzin uit stromen. Dan mag dat allemaal "wetenschappelijk onderbouwd" zijn met zijn universiteitscredentials, onzin blijft onzin. Met zijn omdenk bullshit. Godver heb daar ooit nog eens een boek van gehad.
En wat te denken aan types als Jordan Peterson die in naam geen coach is, maar dat eigenlijk wel is(12 steps for life, life authoring program etc.). Die heeft ook een enorme following toch? Dat hij een professor is betekend niet dat er minder bullshit uit komt.
Conclusie: Er wordt heel veel geld gemaakt door bullshit te verkopen omdat veel mensen onzeker zijn en dan toch een soort houvast willen hebben.
Watquote:Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef Cockwhale het volgende:
De vader brak in huilen uit. Hij knuffelde zijn zoon en vroeg hem om vergiffenis.
Wat pas echt bijzonder is, is dat het merendeel van die coaches niet alleen zelf vrouwen zijn, maar zich ook richten op vrouwen. Ik gok dat dat is omdat vrouwen wel in die zweverige kletskoek trappen en wij mannen daar te nuchter voor zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:12 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel meisjes en vrouwen verliefd raken op types als Mari Kondo kan je er wel wat bij voorstellen. Blij worden van dingen weggooien waar je geen gevoel bij hevt, maar als je die schroevendraaier hebt weggegooid omdat je er geen gevoel bij had dan is dat mooi kut als je 'm toch net even nodig hebt.
Aan de mannelijke/zakelijke kant, als je naar een Ben Tiggelaar "verandercoach" kijkt komt daar net zo goed onzin uit stromen. Dan mag dat allemaal "wetenschappelijk onderbouwd" zijn met zijn universiteitscredentials, onzin blijft onzin. Met zijn omdenk bullshit. Godver heb daar ooit nog eens een boek van gehad.
En wat te denken aan types als Jordan Peterson die in naam geen coach is, maar dat eigenlijk wel is(12 steps for life, life authoring program etc.). Die heeft ook een enorme following toch? Dat hij een professor is betekend niet dat er minder bullshit uit komt.
Conclusie: Er wordt heel veel geld gemaakt door bullshit te verkopen omdat veel mensen onzeker zijn en dan toch een soort houvast willen hebben.
En ik denk niet dat er ook maar iemand is die onder dit soort kul reageert die daadwerkelijk zijn/haar leven omgooid.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef Cockwhale het volgende:
Dit standaard riedeltje passeert ook weer regelmatig, wat een oogaids:
Zoon: “Papa, mag ik je wat vragen?”
Vader: “Ja natuurlijk, wat is er?”
Zoon: “Hoeveel verdien jij per uur pap?”
Vader: “Dat gaat je niks aan. Waarom wil je dat weten?”
Zoon: “Ik wil het gewoon even weten pap, zeg nou...”
Vader: “Nou als je het zo graag wilt weten, ik verdien 80 euro per uur”
Zoon: “Ow!” (en buigt zijn hoofd)
Zoon: “Papa, mag ik 40 euro van je lenen?”
De vader werd nu boos.
Vader: “Als je dat geld alleen maar vraagt om een stom speelgoedje of weet ik veel wat te kopen mag je gelijk doorlopen naar je kamer! Daar werk ik niet voor!
De kleine jongen was teleurgesteld, liep naar zijn kamer en deed de deur dicht. De vader werd alleen maar bozer bij het denken aan de vraag van zijn zoon.
Na een uur was de man enigszins gekalmeerd en begon na te denken. Misschien wilde hij iets kopen wat hij echt nodig had. Hij liep naar de kamer van zijn zoon en deed de deur open.
Vader: “Slaap je al?”
Zoon: “Nee pap, nog niet”
Vader: “Sorry voor mijn reactie, ik reageerde een beetje overdreven. Ik heb een lange dag gehad en ik reageerde mijn irritatie op jou af. Hier is de 40 euro waar je om vroeg”.
De zoon sprong overeind en er kwam een brede glimlach op zijn gezicht!
Zoon: “Dank je wel papa!” De zoon greep onder zijn kussen en haalde een stapeltje biljetten tevoorschijn.
De vader zag dit en wilde alweer boos worden. De zoon begon de biljetten te tellen en keek omhoog naar zijn vader.
Vader: “Waarom wil je meer geld als je al geld hebt?”
Zoon: “Omdat ik niet genoeg had pap, maar nu wel”. “Papa ik heb nu 80 euro, kan ik een uur van je tijd kopen? Ik wil dan dat je op tijd naar huis komt morgen zodat we samen kunnen eten.
De vader brak in huilen uit. Hij knuffelde zijn zoon en vroeg hem om vergiffenis.
Dit is slechts een reminder voor iedereen die hard werkt in het leven.
Je kan niet dag in dag uit alleen maar met jou eigen ding bezig zijn zonder tijd te spenderen met diegene die er echt toe doen, namelijk diegene die dicht bij je hart liggen.
Als jij morgen overlijd kan en zal het bedrijf waar je werkte jou makkelijk kunnen vervangen, binnen enkele dagen zelfs als het moet.
Maar je familie en vrienden zullen het verlies voor de rest van hun leven met zich dragen
O jezus ze post het zelf op haar eigen YouTube kanaal ook nog. Maar niet de rest van de datequote:
Tiggelaar die vent wordt je toch mee dood gegooid. OVERAL kom ik hem tegen met dezelfde onzin.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:12 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Met nog een foto van hem met een uitdrukking van: "Wat doe ik nou?quote:Corona #onderwijs versus #Jobcrafting Daar gaan we weer!
Iemand nog tips?
- Flipover op een pallet gespijkerd
- koffie
- foute kersttrui
- interactie en breakoutrooms
- leuk statistisch onderwerp (makkelijker kunnen we het niet maken leuker wel)
https://www.google.com/search?q=coach+%22ik+help+vrouwen%22quote:Op woensdag 22 december 2021 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat pas echt bijzonder is, is dat het merendeel van die coaches niet alleen zelf vrouwen zijn, maar zich ook richten op vrouwen. Ik gok dat dat is omdat vrouwen wel in die zweverige kletskoek trappen en wij mannen daar te nuchter voor zijn.
Dit zegt genoegquote:Op donderdag 23 december 2021 14:26 schreef boskameel het volgende:
[..]
https://www.google.com/search?q=coach+%22ik+help+vrouwen%22
Ja echt vreselijk, maar hij zal er behoorlijk goed mee verdienenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:01 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Tiggelaar die vent wordt je toch mee dood gegooid. OVERAL kom ik hem tegen met dezelfde onzin.
Hahahaquote:Op zondag 19 december 2021 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
Niet van LinkedIn maar uit de krant, maar hij past er goed bij, echt kotswaardig:
"Ik vroeg hoe je dat noemt, twee mannen die verkering hebben met elkaar."
- "Zegt mijn dochter: 'Liefde'"
God nou, het is een hele fucking business tegenwoordig. De industrie van gebakken lucht, tegenwoordig ook al in financieel advies door mensen die helemaal geen verstand van geld hebben of je advies geven om aandelen te kopen waar ze vooral zelfbelang bij hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:12 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Dank voor de mededelingquote:Op donderdag 23 december 2021 14:59 schreef Bargehassus het volgende:
Ik zit er eigenlijk aan te denken om mijzelf te "Un-linked-Innen". Niet dat ik er veel opzit, misschien een keer per maand om te zien of connecties misschien ander werk hebben. Maar verder gebruik ik het totaal niet.
Aan de andere kant kan het misschien toch wel handig zijn om te hebben als je het nodig hebt.
Mja.
Misschien is het voor vrouwen ook wel iets dat ze goed kunnen gebruiken. Want ik ben al heel veel vrouwen tegengekomen die eigenlijk alles mee hebben in het leven (gezond, knap, mooi, (redelijk) intelligent, financieel gezond en een goede opvoeding en opleiding genoten hebben. Eigenlijk hebben ze de wereld aan hun voeten). Maar veel van die vrouwen kunnen daar niet mee omgaan en moeten gewoon iets hebben om over te zeiken en klagen en dan is het wel eens heel goed om ze een spiegel voor te houden, zodat ze het leven een beetje kunnen waarderen en er zelf ook iets moois van gaan maken.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poh, deze wint het topic. Wat een drama.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef Cockwhale het volgende:
Dit standaard riedeltje passeert ook weer regelmatig, wat een oogaids:
Zoon: “Papa, mag ik je wat vragen?”
Vader: “Ja natuurlijk, wat is er?”
Zoon: “Hoeveel verdien jij per uur pap?”
Vader: “Dat gaat je niks aan. Waarom wil je dat weten?”
Zoon: “Ik wil het gewoon even weten pap, zeg nou...”
Vader: “Nou als je het zo graag wilt weten, ik verdien 80 euro per uur”
Zoon: “Ow!” (en buigt zijn hoofd)
Zoon: “Papa, mag ik 40 euro van je lenen?”
De vader werd nu boos.
Vader: “Als je dat geld alleen maar vraagt om een stom speelgoedje of weet ik veel wat te kopen mag je gelijk doorlopen naar je kamer! Daar werk ik niet voor!
De kleine jongen was teleurgesteld, liep naar zijn kamer en deed de deur dicht. De vader werd alleen maar bozer bij het denken aan de vraag van zijn zoon.
Na een uur was de man enigszins gekalmeerd en begon na te denken. Misschien wilde hij iets kopen wat hij echt nodig had. Hij liep naar de kamer van zijn zoon en deed de deur open.
Vader: “Slaap je al?”
Zoon: “Nee pap, nog niet”
Vader: “Sorry voor mijn reactie, ik reageerde een beetje overdreven. Ik heb een lange dag gehad en ik reageerde mijn irritatie op jou af. Hier is de 40 euro waar je om vroeg”.
De zoon sprong overeind en er kwam een brede glimlach op zijn gezicht!
Zoon: “Dank je wel papa!” De zoon greep onder zijn kussen en haalde een stapeltje biljetten tevoorschijn.
De vader zag dit en wilde alweer boos worden. De zoon begon de biljetten te tellen en keek omhoog naar zijn vader.
Vader: “Waarom wil je meer geld als je al geld hebt?”
Zoon: “Omdat ik niet genoeg had pap, maar nu wel”. “Papa ik heb nu 80 euro, kan ik een uur van je tijd kopen? Ik wil dan dat je op tijd naar huis komt morgen zodat we samen kunnen eten.
Dit is slechts een reminder voor iedereen die hard werkt in het leven.
Je kan niet dag in dag uit alleen maar met jou eigen ding bezig zijn zonder tijd te spenderen met diegene die er echt toe doen, namelijk diegene die dicht bij je hart liggen.
Als jij morgen overlijd kan en zal het bedrijf waar je werkte jou makkelijk kunnen vervangen, binnen enkele dagen zelfs als het moet.
Maar je familie en vrienden zullen het verlies voor de rest van hun leven met zich dragen
Deze doet ook Tarot kaarten leggenquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:40 schreef boskameel het volgende:
[..]
Dat zijn vaak dit soort typjes: https://goheartflowhard.nl/over-mij/ Precies het type wat ze in die video hierboven bedoelen. Veel geblaat en 0 inhoud. Hier ga je als je echt behoefte aan een professional hebt toch geen hulp bij zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |