2x corona, bijna 3 shots, maar testen zul jequote:Op dinsdag 16 november 2021 16:06 schreef Evenstar het volgende:
Dat 1G komt ook steeds vaker in het nieuws nu. Flikker lekker op joh.
Klinkt als de VVD.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die vrouw weet echt niks. Staat daar maar een beetje om alles heen te lullen en geeft geen antwoorden.
Als het zo moet kan je er beter niet eens aan beginnen. Wat een onzin.
Begrijp maar niet hoe het kan dat deze man nog altijd gewoon in functie is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wowdie wordt met de dag gekker
Mijn geur en smaak is misschien weg, maar mijn hersencapaciteit doet het denk ik nog ... mischien, waar was ik ?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
De populist in je ontpopt zich. Er zijn onderzoeken die zeggen dat corona voor veranderingen in je hersenen kunnen zorgen.
Straks ga je nog op Gideon stemmen!
Dus? Alles maar doen wat Duitsland doet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Duitsland heeft 7x meer IC capaciteit per 100.000 inwoners en daar is 2G al een feit.
Lol las te snel dat het over de voorzetten van Bergkamp ging.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef Evenstar het volgende:
Bergkamp is echt een belachelijk slechte voorzitter.
Het kan toch niet anders dan dat hij het expres doet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Deze man
He-le-maal de weg kwijt.
Holy moly ... is dit ondertussen niet gewoon strafbaar?quote:
Dit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan maak ik het thuis wel gezellig. Vind toch al dat leven erg duur is op dit moment met al die inflatie.
Weten we zeker dat zijn Twitter niet door Willem Engel gehackt is?quote:
No shit Sherlockquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef DonDruiper het volgende:
Aukje de Vries:
"Ja, als de winkels een uur langer open blijven, zie je dus dat mensen een uur langer winkelen."
lolwhut
Vaak is het net te vaag en te weinig concreet om echt strafbaar te zijn maar het is wachten op iemand die aangifte doet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Holy moly ... is dit ondertussen niet gewoon strafbaar?
Die man moet per direct opgenomen worden. Gewoon zielig dit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je was aan het uitleggen dat je net het partijprogramma van FVD doorgenomen hebt en je daar wel heel erg in kunt vinden. Je spirit animal is Eva Vlaar geworden en je hebt je Twitter feed aangepast dat je alleen Tjerry nog volgt, anderen zijn niet nodig.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mijn geur en smaak is misschien weg, maar mijn hersencapaciteit doet het denk ik nog ... mischien, waar was ik ?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Weten we zeker dat zijn Twitter niet door Willem Engel gehackt is?
Jij niet? Ik koop echt vet meer kleren als de winkels langer open zijn! Zegen voor mijn portemonnee dit!quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef DonDruiper het volgende:
Aukje de Vries:
"Ja, als de winkels een uur langer open blijven, zie je dus dat mensen een uur langer winkelen."
lolwhut
Vroeg me laatst al af of 'ie niet gewoon ergens op uit is. Maar ik kan niets bedenken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het kan toch niet anders dan dat hij het expres doet?
Die zat ik ook te bedenken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef DonDruiper het volgende:
Aukje de Vries:
lolwhut
WHoops.quote:
Die is een beetje in de war. Binnenkort zie je hem bij een bushalte zitten maar nooit een bus instappen, en heel hard tegen zichzelf praten.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Deze man
He-le-maal de weg kwijt.
In Oostenrijk word je de auto uitgetrokken als je ongevaccineerd bent he..quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wowdie wordt met de dag gekker
Zeker nu met de feestdagen, mensen willen toch hun kadootjes kopen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die zat ik ook te bedenken.
Mensen gaan toch wel als ze moeten, dus gaan ze nu voordat het dichtgaat dus wordt het drukker omdat er minder tijd is.
Daar zit dus de denkfout.
Niemand zegt dat. Je kunt wel argumenteren dat het loont om te kijken wat er werkt in plaats van steeds zelf het wiel willen uitvinden. Niet dat ik denk dat 2G werkt, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus? Alles maar doen wat Duitsland doet?
En hoezo zou dit strafbaar zijn? Het is niet erg vreemd wat hij zegt, in china en australia zijn er toch al ''medische kampen''/ ''isolatie kampen'' gebouwd?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De opmerkingen zorgen voor reacties in de Tweede Kamer wanneer hij zijn spreektijd heeft, dus daar kan hij dan creatief in knippen en plakken? Dat is het enige dat ik kan bedenken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vroeg me laatst al af of 'ie niet gewoon ergens op uit is. Maar ik kan niets bedenken.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je was aan het uitleggen dat je net het partijprogramma van FVD doorgenomen hebt en je daar wel heel erg in kunt vinden. Je spirit animal is Eva Vlaar geworden en je hebt je Twitter feed aangepast dat je alleen Tjerry nog volgt, anderen zijn niet nodig.
Niet gek dat de vaccinatiebereidheid daalt als er geen sprake is van vaccinatiedwangquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is de eerste fase vaak. Dat het goed rondgaat in de media en dat meer mensen het er over hebben. Zou me niks verbazen als we toch die kant op gaan.
Al zou dat het einde zijn van veel sectoren natuurlijk; niemand die zich continue voor elk bezoekje gaat testen. Dreun voor de vaccinatie bereidheid ook; ook met het oog op boosters.
Zit je nou Baudet zijn tweet te verdedigen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
In Oostenrijk word je de auto uitgetrokken als je ongevaccineerd bent he..
Als men nu eens gewoon een eerlijk en transparant verhaal zou vertellen dan was er nog enig draagvlak te creëren maar ik ben bang dat het met deze set aan politieke figuren vrij lastig gaat worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Alsof daar capaciteit voor is
Ze kunnen nu zo'n 300k (commerciële) tests per week doen. Als je naar 1G gaat en dat ook op de werkvloer moet doen moet je een paar miljoen tests per 24 uur kunnen doen.
Moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
We zitten vandaag wel heel erg vaak op één lijn
quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik geloof daar ook niet zo in. Maar ook dit moet je zorgvuldig en fijnmazig aanpakken. Bij de Librije of elk ander restaurant zijnde niet vreetschuur is het risico echt niet groter dan bij een etentje thuis (het meest waarschijnlijke alternatief). Bij feestcafe Anton uit Tirol ligt dat wel anders natuurlijk. Daar zou je eigenlijk in maatregelen ook wat mee moeten.
Vertel eens beste @maxi-mus; in hoeverre zit deze tweet af van hoe ongevaccineerden in landen om ons heen behandeld worden?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit je nou Baudet zijn tweet te verdedigen?
Dit kan toch allemaal niet zo doorgaan johquote:
2x een jaarsalarisquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
De GGD heeft te weinig mensen in het callcenter om de vraag aan te kunnen. Gelukkig weten we hier de oplossing daar wel voor toch?
Aandacht.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:19 schreef Spablauw214 het volgende:
Leuke opsomming Paternotte maar wat wil je nou
En dan? Iedere herfst/winter lockdowns?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit kan toch allemaal niet zo doorgaan joh
Kondig die lockdown maar lekker af, dan kunnen we daarna uitgebreid verder steggelen hoe we deze shitshow ooit weer in goede banen krijgen.
Van Duitsland, België, Frankrijk en Luxemburg? Heel, heel erg ver.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vertel eens beste @:maxi-mus; in hoeverre zit deze tweet af van hoe ongevaccineerden in landen om ons heen behandeld worden?
Salarissen verdubbelen? Of?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
De GGD heeft te weinig mensen in het callcenter om de vraag aan te kunnen. Gelukkig weten we hier de oplossing daar wel voor toch?
Lijkt me meer wat voor de GGZ als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik raad je aan even een goed boek over WOII te lezen. Misschien de laatste hoofdstukken van 't Hooge Nest er eens bij pakken. En dan je bek spoelen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vertel eens beste @:maxi-mus; in hoeverre zit deze tweet af van hoe ongevaccineerden in landen om ons heen behandeld worden?
Wachtlijsten helaas.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lijkt me meer wat voor de GGZ als ik eerlijk ben.
Nu geen lockdown instellen is ook geen garantie dat-ie volgend jaar niet alsnog komt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En dan? Iedere herfst/winter lockdowns?
De callcenters van energiemaatschappijen zullen nog wel wat capaciteit over hebben. Een belscript volgen is geen hogere wiskunde.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe eens rustig Thierry.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik lees quarantaine-kampen als plekken waar ongevaccineerden apart gezet worden, niet daarwerkelijk kampen met gaskamers ( @Caland). Ik hoop niet dat Thierry dat wel denkt, maar je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Duitsland, België, Frankrijk en Luxemburg? Heel, heel erg ver.
En dit is het laatste wat ik er over zeg, ik ga niet in discussie met idioten die de holocaust erbij halen.
Gewoon ff in lockdownquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Kondig die lockdown maar lekker af, dan kunnen we daarna uitgebreid verder steggelen hoe we deze shitshow ooit weer in goede banen krijgen.
Een blamage. Een grote clusterfuck.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Neen, het enige juiste antwoord was de jaarsalarissen verdubbelen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De callcenters van energiemaatschappijen zullen nog wel wat capaciteit over hebben. Een belscript volgen is geen hogere wiskunde.
Op transport (en alle tweets e.d. de laatste tijd) zullen ongetwijfeld toevallige woordkeuzes zijn geweest inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik lees quarantaine-kampen als plekken waar ongevaccineerden apart gezet worden, niet daarwerkelijk kampen met gaskamers ( @:caland). Ik hoop niet dat Thierry dat wel denkt, maar je weet maar nooit.
Volgens mij moet de prio helemaal niet bij volgend jaar liggen..quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nu geen lockdown instellen is ook geen garantie dat-ie volgend jaar niet alsnog komt.
Precies dit, dan kan ik je echt niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:22 schreef DonDruiper het volgende:
Het is allemaal kut en zo en dit en dat.. maar als je deze situatie gaat vergelijken met WW2 ben je gewoon af. Dan doe je niet meer mee.
Ik 't Hooge Nest op Google, bijzondere Ads:quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik raad je aan even een goed boek over WOII te lezen. Misschien de laatste hoofdstukken van 't Hooge Nest er eens bij pakken. En dan je bek spoelen.
Ab1 wil ook alle ongevaccineerden op een eiland he.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op transport (en alle tweets e.d. de laatste tijd) zullen ongetwijfeld toevallige woordkeuzes zijn geweest inderdaad.
Het uitsluiten van mensen nu is inderdaad niet hetzelfde als toen maar het blijft in beide gevallen uitsluiten. Jij keurt dat niet af en doet dus niet meer mee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:22 schreef DonDruiper het volgende:
Het is allemaal kut en zo en dit en dat.. maar als je deze situatie gaat vergelijken met WW2 ben je gewoon af. Dan doe je niet meer mee.
Nee, maar dat lijken sommige mensen wel te denken. Sowieso, er is nú een situatie die opgelost moet worden. Wat er volgend jaar of later gebeurt heeft niks te maken met de keuzes die nu gemaakt moeten worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij moet de prio helemaal niet bij volgend jaar liggen..
moet dan niet een huisarts zijnquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Een 2G-uitzondering voor mensen die op doktersadvies niet gevaccineerd kunnen worden lijkt me ook prima.
altijd naar de inhoud blijven kijken los van de persoon iddquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:25 schreef Evenstar het volgende:
Ik mag Paternotte niet, maar het klopt wel wat hij zegt.
Er is echt geen handhaving.
Zwaar vergrijsd, zowel noord als zuid. Dan krijg je toch oplopende besmettingen als de effectiviteit van het vaccin afneemt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar hoe dan... is iedere snottebel in Limburg een coronabel?
Yup verhaal snijdt gewoon prima hout... en ik vind het echt kwalijk dat veel partijen nu al liever een lockdown hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:25 schreef Evenstar het volgende:
Ik mag Paternotte niet, maar het klopt wel wat hij zegt.
Er is echt geen handhaving.
Je zit lekker in die vlek te wrijven hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ab1 wil ook alle ongevaccineerden op een eiland he.
Als het goed is komen door toenemende immuniteit steeds minder mensen in het ziekenhuis terecht en kan het uiteindelijk een normaal virusje worden. Zo zijn we uiteindelijk ook van de Spaanse Griep en andere epidemieën afgekomen. Laat de natuur z'n shit maar zelf regelen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En dan? Iedere herfst/winter lockdowns?
Urk graag, dan heb je al een flink aantal te pakken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ab1 wil ook alle ongevaccineerden op een eiland he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |