2x corona, bijna 3 shots, maar testen zul jequote:Op dinsdag 16 november 2021 16:06 schreef Evenstar het volgende:
Dat 1G komt ook steeds vaker in het nieuws nu. Flikker lekker op joh.
Klinkt als de VVD.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die vrouw weet echt niks. Staat daar maar een beetje om alles heen te lullen en geeft geen antwoorden.
Als het zo moet kan je er beter niet eens aan beginnen. Wat een onzin.
Begrijp maar niet hoe het kan dat deze man nog altijd gewoon in functie is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wowdie wordt met de dag gekker
Mijn geur en smaak is misschien weg, maar mijn hersencapaciteit doet het denk ik nog ... mischien, waar was ik ?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
De populist in je ontpopt zich. Er zijn onderzoeken die zeggen dat corona voor veranderingen in je hersenen kunnen zorgen.
Straks ga je nog op Gideon stemmen!
Dus? Alles maar doen wat Duitsland doet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Duitsland heeft 7x meer IC capaciteit per 100.000 inwoners en daar is 2G al een feit.
Lol las te snel dat het over de voorzetten van Bergkamp ging.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef Evenstar het volgende:
Bergkamp is echt een belachelijk slechte voorzitter.
Het kan toch niet anders dan dat hij het expres doet?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Deze man
He-le-maal de weg kwijt.
Holy moly ... is dit ondertussen niet gewoon strafbaar?quote:
Dit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan maak ik het thuis wel gezellig. Vind toch al dat leven erg duur is op dit moment met al die inflatie.
Weten we zeker dat zijn Twitter niet door Willem Engel gehackt is?quote:
No shit Sherlockquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef DonDruiper het volgende:
Aukje de Vries:
"Ja, als de winkels een uur langer open blijven, zie je dus dat mensen een uur langer winkelen."
lolwhut
Vaak is het net te vaag en te weinig concreet om echt strafbaar te zijn maar het is wachten op iemand die aangifte doet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Holy moly ... is dit ondertussen niet gewoon strafbaar?
Die man moet per direct opgenomen worden. Gewoon zielig dit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Holy moly ... is dit ondertussen niet gewoon strafbaar?
Je was aan het uitleggen dat je net het partijprogramma van FVD doorgenomen hebt en je daar wel heel erg in kunt vinden. Je spirit animal is Eva Vlaar geworden en je hebt je Twitter feed aangepast dat je alleen Tjerry nog volgt, anderen zijn niet nodig.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mijn geur en smaak is misschien weg, maar mijn hersencapaciteit doet het denk ik nog ... mischien, waar was ik ?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Weten we zeker dat zijn Twitter niet door Willem Engel gehackt is?
Jij niet? Ik koop echt vet meer kleren als de winkels langer open zijn! Zegen voor mijn portemonnee dit!quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef DonDruiper het volgende:
Aukje de Vries:
"Ja, als de winkels een uur langer open blijven, zie je dus dat mensen een uur langer winkelen."
lolwhut
Vroeg me laatst al af of 'ie niet gewoon ergens op uit is. Maar ik kan niets bedenken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het kan toch niet anders dan dat hij het expres doet?
Die zat ik ook te bedenken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef DonDruiper het volgende:
Aukje de Vries:
lolwhut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |