Misschien moet je je TIPS eens naar Hugod tweeten, of Baudet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet heel inclusief zo voor de tweede keer op rij, tijd voor Kamervragen.
Logische stap is een keer die capaciteit verhogen in de zorg en het te laten gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik post enkel feiten. Als het niet 2G wordt, wat krijgen we dan volgens jou? Niet wat je wil, maar wat een logische stap is.
Hadden ze Bosma maar genomen!quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet heel inclusief zo voor de tweede keer op rij, tijd voor Kamervragen.
De eerste fase nog wel. Hoeveel zijn er? En wat zijn de volgende fases? Worden die ook gedaan door de media?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is de eerste fase vaak. Dat het goed rondgaat in de media en dat meer mensen het er over hebben. Zou me niks verbazen als we toch die kant op gaan.
Al zou dat het einde zijn van veel sectoren natuurlijk; niemand die zich continue voor elk bezoekje gaat testen. Dreun voor de vaccinatie bereidheid ook; ook met het oog op boosters.
Nouja, ze heeft wel een punt toch.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:11 schreef TheVulture het volgende:
Komt Caroline ook weer met haar punt van orde, scoort lekker
Duitsland heeft 7x meer IC capaciteit per 100.000 inwoners en daar is 2G al een feit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Logische stap is een keer die capaciteit verhogen in de zorg en het te laten gaan.
vvd is heel schandelijk. Geen enkele vraag beantwoord in het afgelopen half uur. Niets.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:10 schreef chratnox het volgende:
Mijn god voorzitter, grijp eens in. Ik vind van Haga een flapdrol, maar die persoonlijke aanvallen zijn echt totale kolder.
De populist in je ontpopt zich. Er zijn onderzoeken die zeggen dat corona voor veranderingen in je hersenen kunnen zorgen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:11 schreef Evenstar het volgende:
En nu ben ik het eens met van der Plas. ... wat is deze
Dan maak ik het thuis wel gezellig. Vind toch al dat leven erg duur is op dit moment met al die inflatie.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er wordt naar toe gewerkt om een volledige risicoloze testmaatschappij op te tuigen.
Denk ik.
Iedere keer een stukje vrijheid er af, iedere keer het net een stukje strakker. Wil je daar niet aan mee doen? Dan blijf je maar thuis...
Schadelijk en schandelijk.
En hoe goed werkt 2G daar?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Duitsland heeft 7x meer IC capaciteit per 100.000 inwoners en daar is 2G al een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |