Een blamage. Een grote clusterfuck.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit kan toch allemaal niet zo doorgaan joh
Kondig die lockdown maar lekker af, dan kunnen we daarna uitgebreid verder steggelen hoe we deze shitshow ooit weer in goede banen krijgen.
Neen, het enige juiste antwoord was de jaarsalarissen verdubbelen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De callcenters van energiemaatschappijen zullen nog wel wat capaciteit over hebben. Een belscript volgen is geen hogere wiskunde.
Op transport (en alle tweets e.d. de laatste tijd) zullen ongetwijfeld toevallige woordkeuzes zijn geweest inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik lees quarantaine-kampen als plekken waar ongevaccineerden apart gezet worden, niet daarwerkelijk kampen met gaskamers ( @:caland). Ik hoop niet dat Thierry dat wel denkt, maar je weet maar nooit.
Volgens mij moet de prio helemaal niet bij volgend jaar liggen..quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nu geen lockdown instellen is ook geen garantie dat-ie volgend jaar niet alsnog komt.
Precies dit, dan kan ik je echt niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:22 schreef DonDruiper het volgende:
Het is allemaal kut en zo en dit en dat.. maar als je deze situatie gaat vergelijken met WW2 ben je gewoon af. Dan doe je niet meer mee.
Ik 't Hooge Nest op Google, bijzondere Ads:quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik raad je aan even een goed boek over WOII te lezen. Misschien de laatste hoofdstukken van 't Hooge Nest er eens bij pakken. En dan je bek spoelen.
Ab1 wil ook alle ongevaccineerden op een eiland he.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op transport (en alle tweets e.d. de laatste tijd) zullen ongetwijfeld toevallige woordkeuzes zijn geweest inderdaad.
Het uitsluiten van mensen nu is inderdaad niet hetzelfde als toen maar het blijft in beide gevallen uitsluiten. Jij keurt dat niet af en doet dus niet meer mee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:22 schreef DonDruiper het volgende:
Het is allemaal kut en zo en dit en dat.. maar als je deze situatie gaat vergelijken met WW2 ben je gewoon af. Dan doe je niet meer mee.
Nee, maar dat lijken sommige mensen wel te denken. Sowieso, er is nú een situatie die opgelost moet worden. Wat er volgend jaar of later gebeurt heeft niks te maken met de keuzes die nu gemaakt moeten worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij moet de prio helemaal niet bij volgend jaar liggen..
moet dan niet een huisarts zijnquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Een 2G-uitzondering voor mensen die op doktersadvies niet gevaccineerd kunnen worden lijkt me ook prima.
altijd naar de inhoud blijven kijken los van de persoon iddquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:25 schreef Evenstar het volgende:
Ik mag Paternotte niet, maar het klopt wel wat hij zegt.
Er is echt geen handhaving.
Zwaar vergrijsd, zowel noord als zuid. Dan krijg je toch oplopende besmettingen als de effectiviteit van het vaccin afneemt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar hoe dan... is iedere snottebel in Limburg een coronabel?
Yup verhaal snijdt gewoon prima hout... en ik vind het echt kwalijk dat veel partijen nu al liever een lockdown hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:25 schreef Evenstar het volgende:
Ik mag Paternotte niet, maar het klopt wel wat hij zegt.
Er is echt geen handhaving.
Je zit lekker in die vlek te wrijven hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ab1 wil ook alle ongevaccineerden op een eiland he.
Als het goed is komen door toenemende immuniteit steeds minder mensen in het ziekenhuis terecht en kan het uiteindelijk een normaal virusje worden. Zo zijn we uiteindelijk ook van de Spaanse Griep en andere epidemieën afgekomen. Laat de natuur z'n shit maar zelf regelen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En dan? Iedere herfst/winter lockdowns?
Urk graag, dan heb je al een flink aantal te pakken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ab1 wil ook alle ongevaccineerden op een eiland he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |