Die is een beetje in de war. Binnenkort zie je hem bij een bushalte zitten maar nooit een bus instappen, en heel hard tegen zichzelf praten.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Deze man
He-le-maal de weg kwijt.
In Oostenrijk word je de auto uitgetrokken als je ongevaccineerd bent he..quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wowdie wordt met de dag gekker
Zeker nu met de feestdagen, mensen willen toch hun kadootjes kopen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die zat ik ook te bedenken.
Mensen gaan toch wel als ze moeten, dus gaan ze nu voordat het dichtgaat dus wordt het drukker omdat er minder tijd is.
Daar zit dus de denkfout.
Niemand zegt dat. Je kunt wel argumenteren dat het loont om te kijken wat er werkt in plaats van steeds zelf het wiel willen uitvinden. Niet dat ik denk dat 2G werkt, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus? Alles maar doen wat Duitsland doet?
En hoezo zou dit strafbaar zijn? Het is niet erg vreemd wat hij zegt, in china en australia zijn er toch al ''medische kampen''/ ''isolatie kampen'' gebouwd?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Holy moly ... is dit ondertussen niet gewoon strafbaar?
De opmerkingen zorgen voor reacties in de Tweede Kamer wanneer hij zijn spreektijd heeft, dus daar kan hij dan creatief in knippen en plakken? Dat is het enige dat ik kan bedenken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vroeg me laatst al af of 'ie niet gewoon ergens op uit is. Maar ik kan niets bedenken.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je was aan het uitleggen dat je net het partijprogramma van FVD doorgenomen hebt en je daar wel heel erg in kunt vinden. Je spirit animal is Eva Vlaar geworden en je hebt je Twitter feed aangepast dat je alleen Tjerry nog volgt, anderen zijn niet nodig.
Niet gek dat de vaccinatiebereidheid daalt als er geen sprake is van vaccinatiedwangquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is de eerste fase vaak. Dat het goed rondgaat in de media en dat meer mensen het er over hebben. Zou me niks verbazen als we toch die kant op gaan.
Al zou dat het einde zijn van veel sectoren natuurlijk; niemand die zich continue voor elk bezoekje gaat testen. Dreun voor de vaccinatie bereidheid ook; ook met het oog op boosters.
Zit je nou Baudet zijn tweet te verdedigen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
In Oostenrijk word je de auto uitgetrokken als je ongevaccineerd bent he..
Als men nu eens gewoon een eerlijk en transparant verhaal zou vertellen dan was er nog enig draagvlak te creëren maar ik ben bang dat het met deze set aan politieke figuren vrij lastig gaat worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Alsof daar capaciteit voor is
Ze kunnen nu zo'n 300k (commerciële) tests per week doen. Als je naar 1G gaat en dat ook op de werkvloer moet doen moet je een paar miljoen tests per 24 uur kunnen doen.
Moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
We zitten vandaag wel heel erg vaak op één lijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |