Ga je nog steeds logica zoeken in de maatregelen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Elke maandagavond om 19.00 uur heb ik Italiaanse les. Met een groep van 7 plus lerares. We zitten verspreid uit elkaar in een klaslokaal. Gisteren nog gehad, blijkt dat illegaal geweest te zijn. Omdat het na 18.00 is. Komende minimaal 2 weken dus weer niet.
Wat een onzin. Voor 18.00 zou het een stuk veiliger zijn (en vooral een stuk drukker in het schoolgebouw).
Minister volksgezondheid Belgiëquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:51 schreef Oriente het volgende:
Belgische premier ziet een vaccinatieplicht niet zitten
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)AQLLZk?ocid=msedgntp
Ja prachtig die polls over wat we niet willen. Nu graag realistische opties die we wel willen.quote:
Haha, ik kan het toch proberen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ga je nog steeds logica zoeken in de maatregelen?
Nee, want je kan het prima toespitsen op corona. Maar ik bedoel inderdaad wel dat de kans groter zal worden om te sterven aan corona wanneer de zorg overbelast is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat dan de kans groot is dat je dood gaat als je blindedarm ontstoken is of als je een maagbloeding hebt?
Kroegen open, nu .quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:57 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja prachtig die polls over wat we niet willen. Nu graag realistische opties die we wel willen.
Ik ben het eens met de stelling én de invoering van een 2G beleid. Soms moet je voor de minst kutte optie kiezen.quote:
15:00 uur.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:58 schreef Evenstar het volgende:
Pff vermoeiend debat dit.
Waneer begint 2G debat.
https://www.ioresearch.nl(...)e-coronasamenleving/quote:
Vraag me af hoeveel procent van de ondervraagden gevaccineerd / niet gevaccineerd isquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:52 schreef Oriente het volgende:
55% voor 2G volgens deze peiling.
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)AQLL59?ocid=msedgntp
Tinder date van Bruls??quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Minister volksgezondheid België
[ afbeelding ]
Dat is ook mijn punt bij die onderzoeken van maagd Gijs Rademakers. Ik begrijp wat representatief is en dat er 70.000 mensen potentieel aan meedoen maar ik betwijfel toch dat er veel wappies in dat opiniepanel zitten. Erg vervelend dat die man altijd doet alsof zo'n onderzoek 'is wat Nederland wil'.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel procent van de ondervraagden gevaccineerd / niet gevaccineerd is
Altijd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:00 schreef DonDruiper het volgende:
Die mevrouw van de SP is ook een emotioneel wrak zeg
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:00 schreef DonDruiper het volgende:
Die mevrouw van de SP is ook een emotioneel wrak zeg
Van het onderzoeksbureau:quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel procent van de ondervraagden gevaccineerd / niet gevaccineerd is
quote:Een nipte meerderheid (55%) steunt het 2G-principe. Maar een substantiële minderheid (31%) niet. Logischerwijs staan de meeste mensen die niet gevaccineerd niet achter 2G: 93 procent van hen is het er mee oneens. Van de gevaccineerden steunt het merendeel (63%) het 2G-idee wel
Is kerst daar niet heilig? Kan me heugen dat ze daar vorig jaar vanaf bleven maar wellicht ben ik abuis.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:00 schreef Jaeger85 het volgende:
In gidsland Engeland wordt een nieuwe lockdown tijdens de Kerstdagen niet langer uitgesloten door BoJo.
https://inews.co.uk/news/(...)cross-europe-1301719
In vrijwel geen enkel opzicht eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er viel me pas trouwens iets op..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze best op elkaar lijken
Ze hebben allebei extra opslagruimte in hun kin.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In vrijwel geen enkel opzicht eerlijk gezegd.
Dan denk ik dat ik projecteer, in mijn hoofd leken ze ontzettend op elkaarquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In vrijwel geen enkel opzicht eerlijk gezegd.
Toen werd juist vlak voor Kerst een zware lockdown ingevoerd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is kerst daar niet heilig? Kan me heugen dat ze daar vorig jaar vanaf bleven maar wellicht ben ik abuis.
Die kunnen allebei alleen in hun gezicht al 10 kilo afvallen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er viel me pas trouwens iets op..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze best op elkaar lijken
Als Gijs een hond was zou die de hele dag kwispelen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook mijn punt bij die onderzoeken van maagd Gijs Rademakers. Ik begrijp wat representatief is en dat er 70.000 mensen potentieel aan meedoen maar ik betwijfel toch dat er veel wappies in dat opiniepanel zitten. Erg vervelend dat die man altijd doet alsof zo'n onderzoek 'is wat Nederland wil'.
PERZIKSAPPEDquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:03 schreef Salina het volgende:
Present voor het debat, de cijfertjes, de TAART, alles.
[ afbeelding ]
Popcorn en perziksap bij de hand. @:chratnox @:Mexicanobakker
Tevens gifje ter illustratie van de poging om het aanstaande debat in goede banen te leiden.
Ook te gebruiken ter illustratie van onze tot nu toe verliezende strijd tegen het virus en onze pogingen om groepsimmuniteit te bereiken
[ afbeelding ]
Nee, vorig jaar hebben ze ook van te voren hard geroepen dat ze kerst zouden "redden", maar is dat uiteindelijk niet gelukt. Dit jaar lijkt een herhaling van zetten te worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is kerst daar niet heilig? Kan me heugen dat ze daar vorig jaar vanaf bleven maar wellicht ben ik abuis.
Dacht dat ze wel bezoek mochten e.d. maar ik zal het mis hebben dan. Volg ook niet alles op de voet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Toen werd juist vlak voor Kerst een zware lockdown ingevoerd.
Zo zonde dat naar de UK toe gaan nog steeds niet ideaal is als gevaccineerde, want nog steeds gewoon testen etc.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:00 schreef Jaeger85 het volgende:
In gidsland Engeland wordt een nieuwe lockdown tijdens de Kerstdagen niet langer uitgesloten door BoJo.
https://inews.co.uk/news/(...)cross-europe-1301719
Als de testcapaciteit dat aan kan ongetwijfeld wel maat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:03 schreef Oriente het volgende:
Vandaag door de 20k heen, toch? Of zou het meevallen?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar hebben ze ook van te voren hard geroepen dat ze kerst zouden "redden", maar is dat uiteindelijk niet gelukt. Dit jaar lijkt een herhaling van zetten te worden.
BASISSCHOLEN DICHT NUquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Kinderen tussen 5 en 14 bepalen bijna 19% van alle besmettingen afgelopen week (ruim 20k)![]()
Bron: NOS
Niks aan het handje dusquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Kinderen tussen 5 en 14 bepalen bijna 19% van alle besmettingen afgelopen week (ruim 20k)![]()
Altijd tegen hem.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Barney in een lege zaal. Ach.
Ongevaccineerde aso'squote:Op dinsdag 16 november 2021 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Scholen dicht, stadions open.quote:
Dat zou in principe wel de beste oplossing zijn. Scholen dicht.. betekent minder ouders naar het werk betekent minder besmettingen op school en het werk.quote:
Ja dat hoor ik ook om mij heen. Veel kinderen die de rest van de familie besmetten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Zet in elk geval meer zoden aan de dijk dan geen drankje mogen halen in de pauze van de theatervoorstellingquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat zou in principe wel de beste oplossing zijn. Scholen dicht.. betekent minder ouders naar het werk betekent minder besmettingen op school en het werk.
Als we dat nou eens zouden doen voor slechts twee weken?
lekker makkelijk voor iedereen zonder kinderen. Zoals ik dit weekend treffend op TV zag; dat wil echt niemand met kinderen meer.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat zou in principe wel de beste oplossing zijn. Scholen dicht.. betekent minder ouders naar het werk betekent minder besmettingen op school en het werk.
En over een paar jaar gewoon weer China.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:07 schreef Gia het volgende:
Nu krijgen de ongevaccineerden nog de schuld van de oplopende cijfers, over een paar maanden de ongetesten!
Een pandemie is voor niemand leukquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:07 schreef byah het volgende:
[..]
lekker makkelijk voor iedereen zonder kinderen. Zoals ik dit weekend treffend op TV zag; dat wil echt niemand met kinderen meer.
Dit ja.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zet in elk geval meer zoden aan de dijk dan geen drankje mogen halen in de pauze van de theatervoorstelling
Of na 6en niet de sauna in, maar wel het zwembad.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zet in elk geval meer zoden aan de dijk dan geen drankje mogen halen in de pauze van de theatervoorstelling
Ja, en ik wil ook geen lockdown. Niet iedereen heeft wat te willen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:07 schreef byah het volgende:
[..]
lekker makkelijk voor iedereen zonder kinderen. Zoals ik dit weekend treffend op TV zag; dat wil echt niemand met kinderen meer.
Sauna is voor vieze mensen. @monkyyyquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Of na 6en niet de sauna in, maar wel het zwembad.
Altijd tegen hem.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Barney in een lege zaal. Ach.
Dit is wel zo natuurlijk, door deze aantallen is normaal onderwijs bijna geen doen meer..quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:08 schreef Evenstar het volgende:
Scholen dicht is prima, die van mij is toch constant in quarantaine door mij
Zou eigenlijk Karen Kuiken moeten heten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:08 schreef DonDruiper het volgende:
Ik trek die Kuiken ook slecht hoor.. die heeft iets heel naars over zich.
Vandaag een dubbelinterview in de VK met Jan, PVDA gaat gewoon buigen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:08 schreef DonDruiper het volgende:
Ik trek die Kuiken ook slecht hoor.. die heeft iets heel naars over zich.
Ik bepaal zelf wel wanneer ik in mijn sauna gaquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sauna is voor vieze mensen. @:monkyyy
Ik heb ook kinderen en ik moet er ook niet aan denken. Maar ergens zou ik het wel snappen en dus akkoord gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:07 schreef byah het volgende:
[..]
Oké klimaatvervuiler.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wanneer ik in mijn sauna ga
Karen Kaag Kuiken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zou eigenlijk Karen Kuiken moeten heten.
Ouderen moeten zich gewoon zo veel mogelijk afzonderen nu tot ze geboosterd zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:06 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook om mij heen. Veel kinderen die de rest van de familie besmetten.
Het is echt een besmettingsbron op dit moment. Zou niet weten hoe je dat kan stoppen, behalve vaccineren (is voor deze golf te laat) of de scholen (gedeeltelijk) sluiten
Heb je nog een kamer vrij in zweden? Of beter gezegd, staat er nog een huis te koop daar bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:10 schreef Evenstar het volgende:
Ja, laten wij vooral de tijd nemen, geen haast maken, en vooral geen beslissingen nemen, idioten.
Op de school van mijn kinderen valt het erg mee. Maar dat is natuurlijk ook wel plaats- en wijkafhankelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is wel zo natuurlijk, door deze aantallen is normaal onderwijs bijna geen doen meer..
Nee joh! Hoe dan?!quote:
Je ziet het na elke vakantie gebeuren.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het was "fake news" toen ik hier vorig jaar over begonquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh! Hoe dan?!
Kinderen dragen amper bij. Dat heb ik een jaar moeten lezen hier. Van de experts die ons ook vandaag precies vertellen hoe het zit.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:12 schreef RichardHammond het volgende:
Scholen dicht NU
Overal mondmaskers
1G
Lockdown
DOORPAKKEN nu!
Te bizar hoe alle ongevaccineerden alles maar onder mogen proesten en besmetten. Daarom met zijn allen deze maatregelen maar pakken.
Ik heb dat inderdaad ook gezegd, grotendeels op basis van de commentaren van het RIVM. Dat trek ik bij deze dan ook maar terugquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh! Hoe dan?!
Kinderen dragen amper bij. Dat heb ik een jaar moeten lezen hier. Van de experts die ons ook vandaag precies vertellen hoe het zit.
Mooi is dat he, jij, ik en een paar anderen hier werden voor alles uitgemaakt afgelopen jaar toen wij zeiden dat kinderen wel degelijk een rol moesten spelenquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was "fake news" toen ik hier vorig jaar over begon
laten we dat anders in de kerstvakantie proberenquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend? we hebben dat toch gezien rondom de vakanties vorig jaar?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mooi is dat he, jij, ik en een paar anderen hier werden voor alles uitgemaakt afgelopen jaar toen wij zeiden dat kinderen wel degelijk een rol moesten spelen
Nou enquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |