Is kerst daar niet heilig? Kan me heugen dat ze daar vorig jaar vanaf bleven maar wellicht ben ik abuis.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:00 schreef Jaeger85 het volgende:
In gidsland Engeland wordt een nieuwe lockdown tijdens de Kerstdagen niet langer uitgesloten door BoJo.
https://inews.co.uk/news/(...)cross-europe-1301719
In vrijwel geen enkel opzicht eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er viel me pas trouwens iets op..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze best op elkaar lijken
Ze hebben allebei extra opslagruimte in hun kin.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In vrijwel geen enkel opzicht eerlijk gezegd.
Dan denk ik dat ik projecteer, in mijn hoofd leken ze ontzettend op elkaarquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In vrijwel geen enkel opzicht eerlijk gezegd.
Toen werd juist vlak voor Kerst een zware lockdown ingevoerd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is kerst daar niet heilig? Kan me heugen dat ze daar vorig jaar vanaf bleven maar wellicht ben ik abuis.
Die kunnen allebei alleen in hun gezicht al 10 kilo afvallen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er viel me pas trouwens iets op..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze best op elkaar lijken
Als Gijs een hond was zou die de hele dag kwispelen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook mijn punt bij die onderzoeken van maagd Gijs Rademakers. Ik begrijp wat representatief is en dat er 70.000 mensen potentieel aan meedoen maar ik betwijfel toch dat er veel wappies in dat opiniepanel zitten. Erg vervelend dat die man altijd doet alsof zo'n onderzoek 'is wat Nederland wil'.
PERZIKSAPPEDquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:03 schreef Salina het volgende:
Present voor het debat, de cijfertjes, de TAART, alles.
[ afbeelding ]
Popcorn en perziksap bij de hand. @:chratnox @:Mexicanobakker
Tevens gifje ter illustratie van de poging om het aanstaande debat in goede banen te leiden.
Ook te gebruiken ter illustratie van onze tot nu toe verliezende strijd tegen het virus en onze pogingen om groepsimmuniteit te bereiken
[ afbeelding ]
Nee, vorig jaar hebben ze ook van te voren hard geroepen dat ze kerst zouden "redden", maar is dat uiteindelijk niet gelukt. Dit jaar lijkt een herhaling van zetten te worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is kerst daar niet heilig? Kan me heugen dat ze daar vorig jaar vanaf bleven maar wellicht ben ik abuis.
Dacht dat ze wel bezoek mochten e.d. maar ik zal het mis hebben dan. Volg ook niet alles op de voet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Toen werd juist vlak voor Kerst een zware lockdown ingevoerd.
Zo zonde dat naar de UK toe gaan nog steeds niet ideaal is als gevaccineerde, want nog steeds gewoon testen etc.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:00 schreef Jaeger85 het volgende:
In gidsland Engeland wordt een nieuwe lockdown tijdens de Kerstdagen niet langer uitgesloten door BoJo.
https://inews.co.uk/news/(...)cross-europe-1301719
Als de testcapaciteit dat aan kan ongetwijfeld wel maat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:03 schreef Oriente het volgende:
Vandaag door de 20k heen, toch? Of zou het meevallen?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar hebben ze ook van te voren hard geroepen dat ze kerst zouden "redden", maar is dat uiteindelijk niet gelukt. Dit jaar lijkt een herhaling van zetten te worden.
BASISSCHOLEN DICHT NUquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Kinderen tussen 5 en 14 bepalen bijna 19% van alle besmettingen afgelopen week (ruim 20k)![]()
Bron: NOS
Niks aan het handje dusquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Kinderen tussen 5 en 14 bepalen bijna 19% van alle besmettingen afgelopen week (ruim 20k)![]()
Altijd tegen hem.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Barney in een lege zaal. Ach.
Ongevaccineerde aso'squote:Op dinsdag 16 november 2021 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |